Ei puutu elämänmakua noista:
https://www.aamulehti.fi/uutiset/syyte-kaksi-naista-pahoinpiteli-miesta-pesapallomailalla-asunnossa-tampereella-mies-tyonsi-veitsen-toisen-naisen-suuhun-ja-uhkasi-tappaa-200988757
"Carpe diem" varmaan heppu tuumasi ja laittoi naisvieraat ojennukseen.
Jänniä suhteita nykyään
7
189
Vastaukset
- Lisää.näitävaan
Onneksi olen älynnyt vältellä miehiä. Koskee koko loppuikääni.
Kunnollisia miesehdokkaita kun ei tunnu löytyvän linkeistä päätellen. - Totuus-
Naiset haluaa vain jännämiehiä.
- lihavihatipunen
Mää keksin sulle just uuden ammatin: poliisi...Saisit ihan työnpuolesta äimistellä tollasia juttuja ja sit ku olisit nähnyt niin tarpeeksi, luultavasti et jaksa enää ihmetellä. Etkä varsinkaan etsiä iltapaskoista linkkejä Suoleen.
- lihis_funclub
Intohimosta linkittelyyn. Harmis ei karvoistaan tule pääsemään.
Ihan kuin aurinko nousee idästä, Harmis linkittää näitä juttuja, vanavedessään palstapojat.
Tämä on palstan perustoimintoja. Kuten hengitys ihmiselle. Automatiikkaa...luulis sun jo tietävän...
- Totuus-
En halua alkaa selvittää naisten ja jännäpaskajännämiesten rikoksia. Naiset saa itse selvitellä niitä sitten kun kelpuuttavat niitä jännämiehiä. Jos kelpututtaa kunnollisen miehen niin ei tule tuollaisia ongelmia. elämässä ja voi elää rauhassa.
No huh huh. Siinä on avioeron ositus tehty jälkikäteen, mieheltä jäi aikoinaan saamatta pesäpallomailasta... Hiukan jäänyt jotain katkeraa hampaankoloon elämästä, ei ole mikään arkinen tapahtuma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576050
- 1155613
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465277Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323325- 552829
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252611- 432330
- 232140
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131960On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151841