Onko tavallisella miehellä mitään mahdollisuutta??

normaalimies-

Onko tavallisella miehellä nykysin mitään mahdollisuutta naiseen, kun näkyy vain nuo jännämiehet ja rentut kiinnostavan naisia ainoastaan nykysin???

17

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavisnainenn

      Tätä samaa jauhetaan vuodesta toiseen. Kuitenkin ihan tavismiehet pariutuu jatkuvasti yleensä tavisnaisten kanssa. Jospa sinäkin laskisit sitä rimaa vähän ja kelpuuttaisit ihan tavallisen ikäisesi naisen. Ei niitä neitsytteinejä riitä kuitenkaan jokaiselle.

      • normaalimies-

        Jos joutus laskemaan, niin sit se olis siiderivalaat ja kehitysvammaiset.


      • Tavisnainenn
        normaalimies- kirjoitti:

        Jos joutus laskemaan, niin sit se olis siiderivalaat ja kehitysvammaiset.

        Naisenkin pitää ottaa ne kaljavalaat ja kehitysvammaiset jos meinaa miehen saada. Mies kun ei halua tavisnaista.


      • KilttiMies89
        normaalimies- kirjoitti:

        Jos joutus laskemaan, niin sit se olis siiderivalaat ja kehitysvammaiset.

        Joo ei se riman laskeminen kannata jos vaihtoehdot on tuossa. Miksi tyytyä huonoon? Ennemmin sitä on vaikka ilman.


      • normaalimies-
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Joo ei se riman laskeminen kannata jos vaihtoehdot on tuossa. Miksi tyytyä huonoon? Ennemmin sitä on vaikka ilman.

        Joo ei kannata, mieluummin sinkkuna ja yritän iskee vaan naisia.


      • Mitä se riman laskeminen auttaa, kun kukaan ei kuitenkaan osoita kiinnostusta?


    • KilttiMies89

      Ei ole.

    • lihavihatipunen

      Ätmin ainoa mahdollisuus on toinen ätmi. Uskokaa jo.

    • toivoa.on

      On, jos naisen ylipaino ei ole ongelma. Nyt puhutaan siis aivan megalihavista, joiden vartalo ei ole enää ihmisen hahmoinen, eikä kasvonpiirteikään enää erota.

    • Pillujen--asiantuntija

      Täällä tavisnainen jo valittaa että muka on mahollisuuksia mutta ei niitä mahiksia oikeasti ole koska suomessa on satoja tuhansia tavismiehiä jotka ei saa naista eikä pääse edes treffeille. Yksinäisiä miehiä on puoli miljoonaa koska tavisnaisille ei kelpaa tavismies. MEnkää nyt sitten pyytämään niitä tavis naisia treffeille jos luulettä että ne kelputtaa teidä. Tinderit ja deittipalvelut täynnä tavisnaisia joten sinne nyt vaan laittamaan viestiä naisille niin näette että ette pääse treffeille.

    • Tindertyttö

      Paremman luokan kansalaisilta tulee superlike tähtiä, mutta en koe olevani mitään yhteyttä bisnesmiehen, purjehtijan, golfaajan jne kanssa. Skippaan myös oluen kanssa esiintyvät. Eli mieluisaa, omanlaista haen. En tositv:tä.

      • ätmelsson

        eli tarkoittaako sinun vastaus, että tavallisella miehellä on mahdollisuus sinuun?


      • Tindertyttö
        ätmelsson kirjoitti:

        eli tarkoittaako sinun vastaus, että tavallisella miehellä on mahdollisuus sinuun?

        Nimenomaan tavallisella, ei arkkitehdilla, tai myöskään jännällä alkoholistilla.


      • Tindermies
        Tindertyttö kirjoitti:

        Nimenomaan tavallisella, ei arkkitehdilla, tai myöskään jännällä alkoholistilla.

        Tuskimpa vain on mahiksia. Insinööri tai joku toimitusjohtaja kelpaa tindernaisille.


      • Tindertyttö
        Tindermies kirjoitti:

        Tuskimpa vain on mahiksia. Insinööri tai joku toimitusjohtaja kelpaa tindernaisille.

        Ei minulla ole mitään yhteistä lakimiesten tai vastaavien kanssa, olemme eri maailmoista. En varmastikaan edes viihtyisi sellaisessa, vieraassa paikassa.


      • perinnön.odottajaa
        Tindertyttö kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään yhteistä lakimiesten tai vastaavien kanssa, olemme eri maailmoista. En varmastikaan edes viihtyisi sellaisessa, vieraassa paikassa.

        Resurssi miestä metsästät?


    • jeyerjerjeryjyjrjwtrjwtj

      Kun kylillä kulkee niin jännämiehiä, erityisen komeita tai muitakaan joita voisi nimittää ytmiksi näkee aikas harvoin mutta pariskuntia jatkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe