Onko tavallisella miehellä nykysin mitään mahdollisuutta naiseen, kun näkyy vain nuo jännämiehet ja rentut kiinnostavan naisia ainoastaan nykysin???
Onko tavallisella miehellä mitään mahdollisuutta??
17
334
Vastaukset
- Tavisnainenn
Tätä samaa jauhetaan vuodesta toiseen. Kuitenkin ihan tavismiehet pariutuu jatkuvasti yleensä tavisnaisten kanssa. Jospa sinäkin laskisit sitä rimaa vähän ja kelpuuttaisit ihan tavallisen ikäisesi naisen. Ei niitä neitsytteinejä riitä kuitenkaan jokaiselle.
- normaalimies-
Jos joutus laskemaan, niin sit se olis siiderivalaat ja kehitysvammaiset.
- Tavisnainenn
normaalimies- kirjoitti:
Jos joutus laskemaan, niin sit se olis siiderivalaat ja kehitysvammaiset.
Naisenkin pitää ottaa ne kaljavalaat ja kehitysvammaiset jos meinaa miehen saada. Mies kun ei halua tavisnaista.
- KilttiMies89
normaalimies- kirjoitti:
Jos joutus laskemaan, niin sit se olis siiderivalaat ja kehitysvammaiset.
Joo ei se riman laskeminen kannata jos vaihtoehdot on tuossa. Miksi tyytyä huonoon? Ennemmin sitä on vaikka ilman.
- normaalimies-
KilttiMies89 kirjoitti:
Joo ei se riman laskeminen kannata jos vaihtoehdot on tuossa. Miksi tyytyä huonoon? Ennemmin sitä on vaikka ilman.
Joo ei kannata, mieluummin sinkkuna ja yritän iskee vaan naisia.
- KilttiMies89
Ei ole.
- lihavihatipunen
Ätmin ainoa mahdollisuus on toinen ätmi. Uskokaa jo.
- toivoa.on
On, jos naisen ylipaino ei ole ongelma. Nyt puhutaan siis aivan megalihavista, joiden vartalo ei ole enää ihmisen hahmoinen, eikä kasvonpiirteikään enää erota.
- Pillujen--asiantuntija
Täällä tavisnainen jo valittaa että muka on mahollisuuksia mutta ei niitä mahiksia oikeasti ole koska suomessa on satoja tuhansia tavismiehiä jotka ei saa naista eikä pääse edes treffeille. Yksinäisiä miehiä on puoli miljoonaa koska tavisnaisille ei kelpaa tavismies. MEnkää nyt sitten pyytämään niitä tavis naisia treffeille jos luulettä että ne kelputtaa teidä. Tinderit ja deittipalvelut täynnä tavisnaisia joten sinne nyt vaan laittamaan viestiä naisille niin näette että ette pääse treffeille.
- Tindertyttö
Paremman luokan kansalaisilta tulee superlike tähtiä, mutta en koe olevani mitään yhteyttä bisnesmiehen, purjehtijan, golfaajan jne kanssa. Skippaan myös oluen kanssa esiintyvät. Eli mieluisaa, omanlaista haen. En tositv:tä.
- ätmelsson
eli tarkoittaako sinun vastaus, että tavallisella miehellä on mahdollisuus sinuun?
- Tindertyttö
ätmelsson kirjoitti:
eli tarkoittaako sinun vastaus, että tavallisella miehellä on mahdollisuus sinuun?
Nimenomaan tavallisella, ei arkkitehdilla, tai myöskään jännällä alkoholistilla.
- Tindermies
Tindertyttö kirjoitti:
Nimenomaan tavallisella, ei arkkitehdilla, tai myöskään jännällä alkoholistilla.
Tuskimpa vain on mahiksia. Insinööri tai joku toimitusjohtaja kelpaa tindernaisille.
- Tindertyttö
Tindermies kirjoitti:
Tuskimpa vain on mahiksia. Insinööri tai joku toimitusjohtaja kelpaa tindernaisille.
Ei minulla ole mitään yhteistä lakimiesten tai vastaavien kanssa, olemme eri maailmoista. En varmastikaan edes viihtyisi sellaisessa, vieraassa paikassa.
- perinnön.odottajaa
Tindertyttö kirjoitti:
Ei minulla ole mitään yhteistä lakimiesten tai vastaavien kanssa, olemme eri maailmoista. En varmastikaan edes viihtyisi sellaisessa, vieraassa paikassa.
Resurssi miestä metsästät?
- jeyerjerjeryjyjrjwtrjwtj
Kun kylillä kulkee niin jännämiehiä, erityisen komeita tai muitakaan joita voisi nimittää ytmiksi näkee aikas harvoin mutta pariskuntia jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412