Eikä juo alkoholia hirveen usein? Tavisnaiset tykkää juomamiehistä.
Kuinka saada nainen jos ei käy baareissa?
Tavismies--
251141
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 25
Vanhimmat
On vain harjotelta juomista pikkuhiljaa, oli se mullakin alussa vaikeaa.
tinder, okcupid, harrastukset, kurssit ....
Tinderit ja muuta palstat on yhtä vaikeita naisen iskemiseen. Pitää olla todella hyvännäköinen charmikas pitkä mies että tavisnainen kiinnostuu. Nykyään deittailua harrastaa vain vähäinen määrä ihmisiä koska tasoerot on liian suuria miehillä eikä tavis miehet saa mahdollisuuksia.
Heh, ei hirveen alkoholia usein juodakaan, vaan omaan vatsaan. 😉
Trolloll.
Mahdotonta. En ole käynyt baarissa ainakaan 8 vuoteen.
Eihän sitä usein tarvitse juoda tutustuakseen. Vai montako naista tarvitset ?
Tavalliset naiset ovat työpaikoilla, harrastuksissa, kodeissaan , Nettideiteillä on syrjäytyneet, mt-ongelmaiset, eläköityneet, lokit ynnämuut.
Tuo muuten pitää paikkansa!
Ja sama tavallisista miehistä.
Kodissanihan minäkin yksin nyhjään.
Tiedän muutamia liikuntaharrastuksen kautta pariutuneita. Heitä kaikkia yhdistää se että mies on menestynyt lajissaan ohjaajatasolle tai saavuttanut mitalisijoja vähintään SM-tasolla.
"mies on menestynyt"
Kyllä melko hyvät mahdollisuudet on, jos tuollainen tilanne.
Kyllä se on vain miehen pakko alkaa opetella juomaan ja bailaamaan yökerhoissa jos naisen meinaa löytää. Jossain harrastuksissa tapaamiset ovat haihattelua, ja kuten tuossa aiemmin joku sanoi jossain urheiluharrastuksissakin tapaamiset tapahtuvat vain miehille jotka ovat vähintään SM-mitallitasoa.
https://www.youtube.com/watch?v=neeViFdWh3k
Naiset tutustuu vain narkkari alkoholisti jännämiehiin. Selvinpäin on turha yrittää naisiin tutustua.
Miehet on narkkari alkoholisti jännämiehiä.
Naista ei saa ellei käy baareissa ja juo viinaa. Onko naiset tulleet kotoa hakemaan teitä? Eivät ole joten teidän pitää mennä sinne missä on naisia j baareissa on usein naisia.
Mikä niissä baareissa pelottaa? Voithan juoda alkoholitonta olutta, kuten monet autolla liikkeellä olevat. Naiset ovat baareissa enemmän kiinnostuneita tutustumaan miehiin kuin arkena, selvinpäin. Ei naisia kiinnosta, juotko alkoholitonta tai et, kunhan juttelet jotain.
Naiset eivät halua tutustua miehiin arkielämässä tai selvinpäin. Suhteet alkavat baareissa joissa ollaan kännissä.
Autoileva alkoholiton mies on epäilyttävä varsinkin jos ei ole kaveripiirin kuski. Miksi tulla omalla autolla kun taksitkin on keksitty?
Jankuti jankuti.
Voihan sitä esittää juovansa tavallista olutta ja sitten lopussa yllättää nainen positiivisesti ja sanoa, että join alkoholitonta, heitänkö sinut kotiin. Näin minulle on sanottu ja siitä alkoi suhde. Tai ei heti, mutta treffien jälkeen.
"Kuinka saada nainen jos ei käy baareissa?"
Hankkiudut mahdollisimman paljon ja usein kaikenlaisiin enemmän tai vähemmän arkisiin tilanteisiin missä on naisia. Niissä tilanteissa alatte puhumaan heille, mikäli siihen on JOKU HYVÄ SYY - väkisin ei kannata mennä puhumaan kenellekään, koska se toinen ei voi ymmärtää, miksi olette tulleet puhumaan hänelle, ja se on huono lähtökohta ainakin suomalaisessa kulttuurissa. Kun olette aina pelottomia omia itsejänne, jonkun naisen kanssa voi natsata tosi hyvinkin, ja niinpä rakkauden siemen saattaa olla jo kylvetty.
Mikä tärkeintä: antakaa asioiden tapahtua omalla painollaan! Lakatkaa luomasta itsellenne ennakko-odotuksia mielikuvituksellanne, koska tuskin koskaan ne ennakko-odotukset toteutuvat sellaisenaan. Niistä on vain haittaa! Juuri niiden ennakko-odotusten vuoksi teitä pelottaa - että mitä jos ne eivät toteudukaan, tai mitä jos ne toteutuvatkin?!?
Olkaa kärsivällisiä. Hyviä juttuja koituu heille jotka jaksavat odottaa.
Jos haluat baarissa viihtyvän naisen, etsi hänet baarista.
Yleensäkin kumppaina kannattaa katsella sieltä, missä itsekin viihtyy. Välttyy monelta turhalta mielipahalta,
Nuorena join aika paljon ja sain naisiakin helposti mutta siinä 8 vuotta sitten vähensin juomista reippaasti ja naiset katosi elämästäni. Naiset jättää jomies ei juo.
Sä varmaan pelkäät liikaa kun oot selvin päin. Naiset ei ainakaan pidemmän päälle oikein jaksa roikkua miehissä jotka pelkää sellaisia juttuja mitä ei olisi syytä pelätä.
En käy baareissa, en ole 10 vuoteen käynyt. Terassilla muutaman kerran viime kesänä. Jos eiole sosiaalinen ja käy baareissa juopottelemassa niin ei naisia voi tavata. Alkoholi ei maistu enää minulle joten kai minä sitten olen yksin loppuelämäni. Raittiita naisia ei ole missään, kaikki vaan juovat koska sosiaalinen paine saa naiset menemään sinne missä miehet juo.
Tinderi on yksi vaihtoehto. Sitten työpaikka, kurssit, tapahtumat jossa on musaa, markkinat, lavatanssit. Kerran laitoin faceen ilmoituksen että tarjoon ekalle naiselle ruuat ja juomat raflassa joka lähtee mun kanssa yhteen tapahtumaan ja 5 minuutissa nainen ilmottautui. Ei meistä paria tullut mutta ollaan edelleen läheisiä ja näemme toisiamme ja juhannuksenakin menemme mökille.