Näin tuossa yhtenä päivänä sellasen 4-kymppisen naisen piukoissa farkuissa..
Menin aivan sekasin..
Iski kiima pahasti päälle.
:D Oli niin namin näköset farkut.
Teoriat ei aina pidä paikkaansa.
16
525
Vastaukset
- Farkkufetissit
Miten liittyy mihinkään...
- illuusiotako
KonnaKettu kirjoitti:
No kato vanhempien naisten viehättävyyteen..
Sitä on epäilty.Miltä olisi mahtanut näyttää ilman makkarankuorta?
illuusiotako kirjoitti:
Miltä olisi mahtanut näyttää ilman makkarankuorta?
Sileä laskeutuminen laaksoon.. :D
Turhaan kiihotuit. Se oli aika varmasti trolli se nainen.
Ton ikäset ne on kiimasimmillaan... Ei niitä pidättele mikään..
Varmaan joku hormoni tuoksu kun helvetinmoiset halut heräs ihan yhtäkkiä.. Niinkuin olis lyöty nyrkillä naamaan.
:D- hyviä.panoja
KonnaKettu kirjoitti:
Ton ikäset ne on kiimasimmillaan... Ei niitä pidättele mikään..
Varmaan joku hormoni tuoksu kun helvetinmoiset halut heräs ihan yhtäkkiä.. Niinkuin olis lyöty nyrkillä naamaan.
:DTuo pitää kyllä paikkasnsa. Parhaat panot olen saant 40 naisilta. Estotonta ja villiä meininkiä. En kuitenkaan seurusteli itseäni yi 10 v vanhemman naisen kannssa, vaikka heitä mielellään panenkin.
hyviä.panoja kirjoitti:
Tuo pitää kyllä paikkasnsa. Parhaat panot olen saant 40 naisilta. Estotonta ja villiä meininkiä. En kuitenkaan seurusteli itseäni yi 10 v vanhemman naisen kannssa, vaikka heitä mielellään panenkin.
Seurustelu saattais olla ongelmallista.. :D
- dldldldldl
Minkä merkkiset farkut? Se sua varmaan eniten kiinnosti. :)
- priimatavaraa
Lidlin alelappu roikku kurpan persuuksis.
- Lumiteki.enkelin
Löysät verkkarit ois olleet varmasti turn-off..
Ei niin namia.
Housuista se on aina kiinni.Miehillä..... Ei Pidä Paikkaansa.. Paitsi jos Lasket vain ne Miehiksi, joilla "se on aina kiinni housuista".. ;P
En itse halua pitää ahtaita housuja kun ne ahistaa..
Uimahousuissa sama homma.. Nehän nakkaa mut pihalle uimahallista jos on speedot jalassa. :D
- Lumiteki.enkelin
Koittakaahan jaksaa ajatuksissanne ja housuissanne.Hyviä unia toivottaen
Sen takia se onkin vain teoria, jotta se voi muuttua ja kehittyä. Teoriassa halusit sitä naista, käytännössä ainoastaan ne farkut. Teitkö havaintoja farkkujen mallista tai merkistä? Olivatko kurvikkaat vai pikkuruiset?
Kyllä ne oikeanlaiset farkut aina verkkarit voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474542Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272724Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001408Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88888