Aina täälä vain vainotaan rehtejä uskovia kuten usko.vainen. Mikä atteja vaivaa? Kun ette pärjää niin sitten alka itku ja raivo. Hävektää!
Kummaa uskovien vainoa
31
380
Vastaukset
Ei usko,vaista ihan vainota, mutta puututaan hänen uhmaikäiseen jankkaamiseen, sekä omahyäisyyteen, sekä muiden mollaamiseen.
- usko.on.fiksu
Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?
- mitä.se.on
usko.on.fiksu kirjoitti:
Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?
>> vietsilläsi
- mitä.se.on
usko.vainen kirjoitti:
Se on varmaan pläys 😂😂😂
>>pläys
- mitä.se.on
usko.vainen kirjoitti:
Sitä se on 😉
Ahaa jotain kielillä puhumista siis.
mitä.se.on kirjoitti:
Ahaa jotain kielillä puhumista siis.
Aivan, ilman kieltä ei voi puhua👌
usko.vainen kirjoitti:
Aivan, ilman kieltä ei voi puhua👌
"Aivan, ilman kieltä ei voi puhua"
-usko.vainen 2k18
👏👏👏👏👏👏👏👏usko.on.fiksu kirjoitti:
Ei vituta yhtään. Jos niin tekisi, en viitsisi vaivautua. Minä olen kaiken kokenut, eikä pienet asiat minua hetkauta.
Oliko tämä provo, että aloitus on minun 😂❓
HAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
No niin sitten vuosituhannen vitsi:
usko.vainen on rehti uskovainenMistä sinäkin kirjoittaisit jos et minusta 😂❓
Kiva, että olet välillä rekatulla nikilläsi😉usko.vainen kirjoitti:
Mistä sinäkin kirjoittaisit jos et minusta 😂❓
Kiva, että olet välillä rekatulla nikilläsi😉Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.
Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.
Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.Kerro toki missä palstalla käyt niin katson mitä viivasta siellä puhut 😂😂😂
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.
Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.Kerrotko ne palstat🤓❓
usko.vainen kirjoitti:
Kerro toki missä palstalla käyt niin katson mitä viivasta siellä puhut 😂😂😂
Juu en kyllä halua että tulet tunkemaan säälittäviä emojejasi niihinkin keskusteluihin.
- kerrotoki
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Juu en kyllä halua että tulet tunkemaan säälittäviä emojejasi niihinkin keskusteluihin.
Missä sinä muka keskustelet?
kerrotoki kirjoitti:
Missä sinä muka keskustelet?
No en kyllä tiedä. Lukisimmeko raamattua jotta saisimme selville?
- FaktatEsiin
usko.vainen on nikki
- bravota
Todella nokkela havainto sinulta.
- Kummipamppu
Kummia kuullaan kirkossa. Kirkossa on kummittelua. Opetuslapset ovat kumminkin kummissaan.
- Mursuhypoteesi
Rehti uskovainen on sama kuin raitis juoppo.
Kun psyykkaa itseään kusetukseen, elää valheessa ja pitää itseään jumalien suosikkina niin miten voi olla rehti muita kohtaan? - hyi
Usko.vainen ei ole mikään rehti uskovainen, vaan hävytön uskovan irvikuva, jota kutakuinkin kaikki normaalit uskovat kristityt häpeävät.
- sepä.se
"Mikä atteja vaivaa?"
Oikeuden ja kohtuuden taju.Ja pahasti tuntuu vaivaavankin. Onneksi "uskovat" ovat siitäkin vaivasta vapahdettuja. 😇
- kui2
Miten sinua vainotaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106