Kummaa uskovien vainoa

SeOnKylläNiin

Aina täälä vain vainotaan rehtejä uskovia kuten usko.vainen. Mikä atteja vaivaa? Kun ette pärjää niin sitten alka itku ja raivo. Hävektää!

31

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei usko,vaista ihan vainota, mutta puututaan hänen uhmaikäiseen jankkaamiseen, sekä omahyäisyyteen, sekä muiden mollaamiseen.

      • usko.on.fiksu

        Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?


      • mitä.se.on
        usko.on.fiksu kirjoitti:

        Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?

        >> vietsilläsi


      • mitä.se.on kirjoitti:

        >> vietsilläsi

        Se on varmaan pläys 😂😂😂


      • mitä.se.on
        usko.vainen kirjoitti:

        Se on varmaan pläys 😂😂😂

        >>pläys


      • mitä.se.on kirjoitti:

        >>pläys

        Sitä se on 😉


      • mitä.se.on
        usko.vainen kirjoitti:

        Sitä se on 😉

        Ahaa jotain kielillä puhumista siis.


      • mitä.se.on kirjoitti:

        Ahaa jotain kielillä puhumista siis.

        Aivan, ilman kieltä ei voi puhua👌


      • usko.vainen kirjoitti:

        Aivan, ilman kieltä ei voi puhua👌

        "Aivan, ilman kieltä ei voi puhua"

        -usko.vainen 2k18

        👏👏👏👏👏👏👏👏


      • usko.on.fiksu kirjoitti:

        Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?

        Ei vituta yhtään. Jos niin tekisi, en viitsisi vaivautua. Minä olen kaiken kokenut, eikä pienet asiat minua hetkauta.


    • Oliko tämä provo, että aloitus on minun 😂❓

      • Oliko tuo jotain outoa huumoria. Itseironiaa?


    • HAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

      No niin sitten vuosituhannen vitsi:

      usko.vainen on rehti uskovainen

      • Mistä sinäkin kirjoittaisit jos et minusta 😂❓
        Kiva, että olet välillä rekatulla nikilläsi😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mistä sinäkin kirjoittaisit jos et minusta 😂❓
        Kiva, että olet välillä rekatulla nikilläsi😉

        Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.

        Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.

        Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.

        Kerro toki missä palstalla käyt niin katson mitä viivasta siellä puhut 😂😂😂


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.

        Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.

        Kerrotko ne palstat🤓❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kerro toki missä palstalla käyt niin katson mitä viivasta siellä puhut 😂😂😂

        Juu en kyllä halua että tulet tunkemaan säälittäviä emojejasi niihinkin keskusteluihin.


      • kerrotoki
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Juu en kyllä halua että tulet tunkemaan säälittäviä emojejasi niihinkin keskusteluihin.

        Missä sinä muka keskustelet?


      • kerrotoki kirjoitti:

        Missä sinä muka keskustelet?

        No en kyllä tiedä. Lukisimmeko raamattua jotta saisimme selville?


    • FaktatEsiin

      usko.vainen on nikki

      • bravota

        Todella nokkela havainto sinulta.


    • Kummipamppu

      Kummia kuullaan kirkossa. Kirkossa on kummittelua. Opetuslapset ovat kumminkin kummissaan.

    • Mursuhypoteesi

      Rehti uskovainen on sama kuin raitis juoppo.
      Kun psyykkaa itseään kusetukseen, elää valheessa ja pitää itseään jumalien suosikkina niin miten voi olla rehti muita kohtaan?

    • hyi

      Usko.vainen ei ole mikään rehti uskovainen, vaan hävytön uskovan irvikuva, jota kutakuinkin kaikki normaalit uskovat kristityt häpeävät.

    • sepä.se

      "Mikä atteja vaivaa?"

      Oikeuden ja kohtuuden taju.

      • Ja pahasti tuntuu vaivaavankin. Onneksi "uskovat" ovat siitäkin vaivasta vapahdettuja. 😇


    • kui2

      Miten sinua vainotaan?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe