Kummaa uskovien vainoa

SeOnKylläNiin

Aina täälä vain vainotaan rehtejä uskovia kuten usko.vainen. Mikä atteja vaivaa? Kun ette pärjää niin sitten alka itku ja raivo. Hävektää!

31

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei usko,vaista ihan vainota, mutta puututaan hänen uhmaikäiseen jankkaamiseen, sekä omahyäisyyteen, sekä muiden mollaamiseen.

• usko.on.fiksu

Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?

• mitä.se.on
        usko.on.fiksu kirjoitti:

Vituttaako sinua hän ei koskaan vastaa sinulle vaikka piirität häntä kymmenillä vietsilläsi joka päivä?

>> vietsilläsi

• mitä.se.on kirjoitti:

>> vietsilläsi

Se on varmaan pläys 😂😂😂

• mitä.se.on
        usko.vainen kirjoitti:

Se on varmaan pläys 😂😂😂

>>pläys

• mitä.se.on kirjoitti:

>>pläys

Sitä se on 😉

• mitä.se.on
        usko.vainen kirjoitti:

Sitä se on 😉

Ahaa jotain kielillä puhumista siis.

• mitä.se.on kirjoitti:

Ahaa jotain kielillä puhumista siis.

Aivan, ilman kieltä ei voi puhua👌

• usko.vainen kirjoitti:

Aivan, ilman kieltä ei voi puhua👌

"Aivan, ilman kieltä ei voi puhua"

-usko.vainen 2k18

👏👏👏👏👏👏👏👏

• usko.on.fiksu kirjoitti:

Ei vituta yhtään. Jos niin tekisi, en viitsisi vaivautua. Minä olen kaiken kokenut, eikä pienet asiat minua hetkauta.

• Oliko tämä provo, että aloitus on minun 😂❓

• Oliko tuo jotain outoa huumoria. Itseironiaa?

• HAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA

No niin sitten vuosituhannen vitsi:

usko.vainen on rehti uskovainen

• Mistä sinäkin kirjoittaisit jos et minusta 😂❓
        Kiva, että olet välillä rekatulla nikilläsi😉

• usko.vainen kirjoitti:

Mistä sinäkin kirjoittaisit jos et minusta 😂❓
        Kiva, että olet välillä rekatulla nikilläsi😉

Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.

Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Usko, minä käyn välillä muillakin palstoilla juttelemassa eri ihmisille. Tiedän että se on rankkaa mutta koita pärjätä.

Juu minulla katsos on ainakin tuhat eri nikkiä enkä koko päivänä tee muuta kuin kirjoittelen kaikkea turhaa suomi24 -sivustolle.

Kerro toki missä palstalla käyt niin katson mitä viivasta siellä puhut 😂😂😂

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Kerrotko ne palstat🤓❓

• usko.vainen kirjoitti:

Kerro toki missä palstalla käyt niin katson mitä viivasta siellä puhut 😂😂😂

Juu en kyllä halua että tulet tunkemaan säälittäviä emojejasi niihinkin keskusteluihin.

• kerrotoki
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Juu en kyllä halua että tulet tunkemaan säälittäviä emojejasi niihinkin keskusteluihin.

Missä sinä muka keskustelet?

• kerrotoki kirjoitti:

Missä sinä muka keskustelet?

No en kyllä tiedä. Lukisimmeko raamattua jotta saisimme selville?

• FaktatEsiin

usko.vainen on nikki

• bravota

Todella nokkela havainto sinulta.

• Kummipamppu

Kummia kuullaan kirkossa. Kirkossa on kummittelua. Opetuslapset ovat kumminkin kummissaan.

• Mursuhypoteesi

Rehti uskovainen on sama kuin raitis juoppo.
      Kun psyykkaa itseään kusetukseen, elää valheessa ja pitää itseään jumalien suosikkina niin miten voi olla rehti muita kohtaan?

• hyi

Usko.vainen ei ole mikään rehti uskovainen, vaan hävytön uskovan irvikuva, jota kutakuinkin kaikki normaalit uskovat kristityt häpeävät.

• sepä.se

"Mikä atteja vaivaa?"

Oikeuden ja kohtuuden taju.

• Ja pahasti tuntuu vaivaavankin. Onneksi "uskovat" ovat siitäkin vaivasta vapahdettuja. 😇

• kui2

Miten sinua vainotaan?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9089
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2749
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2537
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2511
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1895
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1773
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      47
      1308
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      27
      1156
    Aihe