naisille niin monellakos on niin että tietää että kyllä saisi naisen mutta jostain syystä ei vaan saa itseään tekemään asialle mitään?
Itse kyllä saan esimerkiksi nettideiteistä juttua aikaiseksi, niin että ainakin saaminen olisi melko varmaa, mutta ei vaan saa itseään innostumaan tarpeeksi että lähtisi ketään tapaamaan.
Täällä kun valitetaan ettei miehet kelpaa
22
750
Vastaukset
Naisia ei nykyään kiinnosta kuin jännämiehet ja komeet, ei kelpaa tavis töissäkäyvä, jolla ei ole kavereita, vaan pitää olla kaikkee rahaa kavereita, statusta ulkonäköö, muutenki Helsinki on paikkana et naiset haluu vaan rikkaita miehiä, valitettavasti vaikeeta on päästä treffeille.
- Kysyy
Eikös tuossa aloituksessa sanottu ihan muuta. Miehen kokemana.
Onko kysymys siitä, että rimaa on laskettu. Ja riman ylittäneet ei suuremmin nappaa?
Eihän se ihmisten tapaaminen mikään velvollisuus ole. Toisaalta, mitä voit menettää? Mulla ei ainakaan ole jälkikäteen tunnetta, että jotkut ensitreffit olisi ollut hukkaanheitettyä aikaa.- Tavallinen-tapaus
No kun naiset ei vastaa yhtään mitään sen jälkeen kun kuvan lähettää. Naiset pitää rumana.
- Yhtä-tavallinen
Et vastaa itsekään kun nainen lähettää kuvan.
- Tavallinen-tapaus
Yhtä-tavallinen kirjoitti:
Et vastaa itsekään kun nainen lähettää kuvan.
Ei nainen lähetä koskaan kuvaa koska mies lähettää kuvan ennen ja nainen ei sen jälkeen vastaa mitään.
- Sesama
Tavallinen-tapaus kirjoitti:
Ei nainen lähetä koskaan kuvaa koska mies lähettää kuvan ennen ja nainen ei sen jälkeen vastaa mitään.
Tyhmä kun lähetät. Naisen pitää lähettää ensin jolloin mies voi lopettaa viestittelyn.
En voi sanoa että tietäisin mutta vahva epäilys on että yksin ei tarvitsisi olla. Pitäisi kyllä tehdä hyvä nettiprofiili ja aktivoitua siellä sekä lähteä keikoille ja tansseihin jotta olisi mahdollisuuksia. En minäkään usko että naista sormia napsauttamalla minulle tuotaisiin mutta uskoisin että ennenkuin ensilumi olisi maassa minulla voisi olla loppuelämän kumppani löytynyt.
Toinen vaihtoehto on että jätän elämäni täällä pohjoisempana ja siirryn ruuhka-Suomeen aloittamaan "seuraavaa elämää". Käsitykseni mukaan siellä on tällaiselle tavismiehelle luokassa 40-50v ihan kova kysyntä.
Molemmat vaativat vain niin suuren panostuksen että en siihen kelkkaan ainakaan tälä hetkellä hyppää.- JossainMuualla
Kysyntä on kohtuullista, vaan laatu epäilyttää.
Minulla on naiselle peräti 3 kriteeriä.
Ensimmäinen on helpoin, naisen pitää aiheuttaa panetusta. Tämän seulan läpäisee vain 90% naisista.
Sitten mennäänkin jo vaikeisiin asioihin.
Nainen ei saa olla alkkis tai narkki.
Narkkeja ei ole tullut vastaan ikuisuuksiin, joten vika on viimeisessä kriteerissä.
Minusta olisi tosi kiva, jos minusta kiinnostuisivat naiset, joilla ei ole vakavia mielenterveysongelmia.
En esimerkiksi jaksa innostua naisista, jotka istuvat ensimmäisten treffien jälkeen (ei seksiä) portaillani, ilmoittavat muuttavansa kotiini huomenna, lehtikuusi kaadetaa ensi viikolla ja ensimmäisen lapsen nimeksi tulee Emilia, jota kutsutaan sitten Empuksi.
Myöskään itsemurhalla uhkailu tai vaatimus talon purkamisesta, koska siellä on syöty lihaa, ei oikein sytytä.
Nih. Olen todellinen pörhö-magneetti. JossainMuualla kirjoitti:
Kysyntä on kohtuullista, vaan laatu epäilyttää.
Minulla on naiselle peräti 3 kriteeriä.
Ensimmäinen on helpoin, naisen pitää aiheuttaa panetusta. Tämän seulan läpäisee vain 90% naisista.
Sitten mennäänkin jo vaikeisiin asioihin.
Nainen ei saa olla alkkis tai narkki.
Narkkeja ei ole tullut vastaan ikuisuuksiin, joten vika on viimeisessä kriteerissä.
Minusta olisi tosi kiva, jos minusta kiinnostuisivat naiset, joilla ei ole vakavia mielenterveysongelmia.
En esimerkiksi jaksa innostua naisista, jotka istuvat ensimmäisten treffien jälkeen (ei seksiä) portaillani, ilmoittavat muuttavansa kotiini huomenna, lehtikuusi kaadetaa ensi viikolla ja ensimmäisen lapsen nimeksi tulee Emilia, jota kutsutaan sitten Empuksi.
Myöskään itsemurhalla uhkailu tai vaatimus talon purkamisesta, koska siellä on syöty lihaa, ei oikein sytytä.
Nih. Olen todellinen pörhö-magneetti.Anteeksi, ei saisi nauraa mutta hiukan kahvia pärskähti suusta kun luin juttusi.
Itselläni on vain kaksi kriteeriä.
1. Nainen tykkää minusta
2. Minä tykkään naisesta
Sen lisäksi pieni toive että elämäntilanne olisi suunnilleen sama.
Mielenterveysongelmista olen tullut siihen tulokseen että jos ihmisellä ei ole mielenterveysongelmia häntä ei ole tutkittu.M184 kirjoitti:
Anteeksi, ei saisi nauraa mutta hiukan kahvia pärskähti suusta kun luin juttusi.
Itselläni on vain kaksi kriteeriä.
1. Nainen tykkää minusta
2. Minä tykkään naisesta
Sen lisäksi pieni toive että elämäntilanne olisi suunnilleen sama.
Mielenterveysongelmista olen tullut siihen tulokseen että jos ihmisellä ei ole mielenterveysongelmia häntä ei ole tutkittu.Aika hyvät kriteerit sulla. Vähä on kaunista.
Pikkuriikkisen pessimismin kun unohdat ja raapaiset sinusta kumpuavan sarkasmin pilkkeeksi silmäkulmaan ja hymyksi kasvoille elämässäsi, veikkaan, että olet aikas pakkaus, näin miehenäkin sanottuna.
Minä uskon, että sinulla käy flaksi nopeesti ja ihmettelet vielä miten ihanan naiseläjän löydätkään.Dissident kirjoitti:
Aika hyvät kriteerit sulla. Vähä on kaunista.
Pikkuriikkisen pessimismin kun unohdat ja raapaiset sinusta kumpuavan sarkasmin pilkkeeksi silmäkulmaan ja hymyksi kasvoille elämässäsi, veikkaan, että olet aikas pakkaus, näin miehenäkin sanottuna.
Minä uskon, että sinulla käy flaksi nopeesti ja ihmettelet vielä miten ihanan naiseläjän löydätkään.Samaa minäkin uskon. M184 herättää jo palstaihastusta, niin miksei irlissäkin. ☺️
- toimikaa
Sinkkunaiset! wink wink.....M184!
LadyZorro kirjoitti:
Samaa minäkin uskon. M184 herättää jo palstaihastusta, niin miksei irlissäkin. ☺️
Joo. Ajasta vaan kiinni, että tuo mies ”noudetaan”.
Heh...
- nirso27v
No hep.
Minulla on seuraavat kriteerit.
1. Ei MT- eikä alkoholiongelmaisia (masennus ei ole este jos kykenee normaaliin elämään, alkoholin kohtuukäyttö ok)
2. en ala elättämään toisten lapsia, etenkään kun naisen halu pariutua perustuu lähinnä siihen
3. Ei keskivartalopulleita herkuttelijoita. Kokeiltu on eikä tule mitään kun toinen haluaa salille/lenkille/vaellukselle ja toinen haluaa istua paikallaan mässäämässä. Naiset myös loukkaantuvat kun en koske mihinkään sokeriherkkuihin. Lisäksi se pullea keskivartalo on seksuaalisesti turn-off, tulee mieleen ylipainoiset eläkeläiset
No muita en saa kuin näitä. Itse olen 27v, töissäkäyvä, lapseton, liikunnallinen ja mieleltään terve. Mutta lyhyehkö, tavallinen ja lisäksi ujo.
Ei auta kuin hyväksyä oma taso ja olla yksin.- analysaattori
Aika huonolta näyttää jos jo tuossa iässä ainoat joita saat on se pullukkaherkuttelijaporukka/yhärit.
Useimmat kuitenkin pullahtaa siinä kolmen kympin jälkeen, ja lapsiakin hankitaan keskimäärin 28-30v iässä.
Ehkä olet sellaista luotettava mutta tylsä perusperheenisä-tyyppiä? Kannattaisi ehkä panostaa bailaustaitoihin.
- Munaotus
Saan itsen lähtemään treffeille mutta naisille treffit on vain harrastus. Ei ne etsi elämänkumppania. Ne kuluttaa vain aikaa koska ei naisilla on muuta tekemistä ja mies on uhri. Pitäisi antaa naisille sakkoa kun tuhlaavat miesten aikaa kun eivät ole tosissaan hakemassa seuraa. Seksiäkin vonkaavat koska muuten naisen perusolemus muuttuu huonoon suuntaan jos eivät saa läheisyyttä. Masentuu jos eivät saa seksiä mutta seksiä saisi siltä elämänkumppaniltakin joka päivä parisuhteessa.
Ri helkatti, ei se treffeillä käyminen niin mukavaa ole että sitä harrastaa haluais. Yhtä mälsää se oli, kun kaupoissa käyntikin...pakko mennä jos mielii syödä, kukaan ei kanna ruokaa eteen.
Samoin se on, jos mieli kumppanin löytää oli viitsittävätreffeillekin lähteä. Toki paljon enempi harkiten, kun kauppaan lähtemisen kanssa.
- EnEdesHipaise
Miehenä en enää uskalla lähestyä ketään tai mitään sukupuolta koska voi saada ahdistelijan maineen tai raiskarin nimen. Kiitos metoon.
- NainenRuudunTakaa
Mitä kauemmin elää sinkkuna, sitä vähemmän kiinnostaa kumppanin etsintä. Niin se vaan on.
Ehkä sitä jonkun sais, mutta millaisen ja millä ehdoilla. Ei oo parisuhde mikään itseisarvo mulle. Varmaan joku voisi löytyäkin, jos olisin aktiivisempi. Mutta tarvitsen kiinnostuksen merkkejä naiselta, ennen kuin voin itse toimia.
- Unelmamies-
Jostain syystä naiset ei kiinnosta. Naiset tekee kyllä alotteita mutta olen aika tyly ja keksin tekosyitä että on kiire kotiin tai töihin ettei tarttis jutella naisen kanssa. En ole sosiaalinen enkä kovin puhelias, en osaa kiinnostua naisesta enkä tiedä mitä puhua. En tiedä mikä minua vaivaa mutta tälläinen olen. Kai olen kyllästynyt että aiemmin sain pakkeja ja nyt ei sitten kiinnosta enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232466- 1361767
- 661612
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m341369KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.431254Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771199- 1171144
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571067Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(581047Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na311000