Heinävaaran sijainti

20

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöjä.puhut

      Mitä sinä oikein hourit kuka on puhunut ja missä ja mistä hHeinävaarasta

      • aarteenetsijä

        Heinävaaran sijaintia kysyttiin, mutta kysymys poistettiin liian asiallisena välittömästi, ettei siihen ehtinyt kukaan vastaamaan.


    • heh.hevosvaara

      Lieksan korkein kohta on ?? mahdatko tietää?

      • Lieksan korkein kohta on Ukko-Kolin huippu. Se on 253 m Pielisen pinnasta ja meren pinnasta 347 m.

        Nilsiässä Tahkovuoreksi nimetyn nyppylän korkeus on vain 201 m läheisen järven pinnasta mitattuna.


    • Lieksanilehti

      Lieksan korkein kohtaon pielisen pinkviinin hatussa. Se nuppi nimittäin.

    • Unibanco_

      Aloittajan linkitys Retkikarttaan on edelleenkin paikoillaan, joten ilmeisesti aikaisemmin lähettämäni kirjoitus (Tässäpä monipuolinen karttasovellus. Olkaa hyvä)
      ja samassa yhteydessä ollut linkki "paikkatietoikkuna.fi" sisältää rasistista vihapuhetta ja on muutenkin asiaton massapostitus. Muutenhan tätä on hieman vaikea ymmärtää.

    • pitäkööt.tunkkinsa

      Järkeä vailla oleva poistopolitiikka näkyy jatkuvan. Ei kannata lähettää asiallisia juttuja.

    • Olen huomannut, ettei asiallisia aloituksia kannata Lieksan palstalle enää kirjoittaa. Kirjoittaminen vie aina kuitenkin aikansa. Asiallinen aloitus tai viesti poistetaan välittömästi, ennen kuin kukaan lukija ehtii siihen edes reagoimaan. Se tuntuu todellakin hyvin turhauttavalta.

      Tällainen tilanne on jatkunut jo kauan ja sen huomaa Lieksan keskustelupalstan aloitusten ja viestien vähenemisenä. Asiattomat aloitukset ja viestit näyttävät kuitenkin pysyvän sitkeäsi palstalla. Luulen, että tämäkin viesti poistuu pian asiattomana. Ilmeisesti poistattajana toimii joku siitä nauttiva kiusaaja ja valvoja poistaa aloituksia ja viestejä niitä lukematta. Muutenhan tällaisen ei pitäisi mitenkään olla mahdollista!

      • No hyvä kun kommenttiasi ei ole poistettu. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Viime kuukauden aikana olen tehnyt kolme aloitusta. Kaksi niistä on poistettu kättelyssä. En ymmärrä vieläkään, miksi. Muutamiin asiallisiin aloituksiin olen ehtinyt miltei tuoreeltaan kommentoimaan. Kun lähetän siihen sitten tekstini, niin voi pahus, se on poistettu jne. Selainhistoriasta voi sitten vain todeta sen todella tapahtuneen.
        Aika turhauttavaa tämä on todellakin. Se aloitus, jossa oli itseänikin huvittava kirjoitusvirhe, sai jäädä noista kolmesta. Ilmeisesti jotain postmodernia aloituksessa pitää olla, kuten Salen uusimmassa muotokuvassa, jotta se olisi elinkelpoinen tällä palstalla. Hevosenpäähuumorikin saattaisi kelvata. Sekavaa palstapolitiikkaa. En ole vielä oikein asiasta jyvällä. Tämä nyt on tätä nykyaikaa ja somea;)

        ”... on syytä muistaa pelisäännöt ja pelata vaikka hevosella lähettäen lähetille, vaikka suitset kireällä.”


    • Aarretti

      Minunkin aloitukseni jossa kerroin mitä kaikkea olen parin kuukauden aikana löytänyt miinaharallani on poistettu. Siinnä ei varmasti ollut mitään sääntöjen vastaista mutta antaa olla se oli sitten viimeinen aloitukseni ainakin puoleen vuoteen jos meno ei muutu. Mitähän mainostajat tykkää tuskin ryntää sivuille joissa hiljenee.

    • Jaa vai ei ole mikään muuttunut, joten asiallisuus on varsinkin aloituksissa kielletty.
      Ei sitteen tupata, jos ei kerran tykätä.
      Sama tuli mieleen kuin edelliselle, tuskin palstan hiljeneminen lisää mainostuloja.

    • mummonpyörä

      Sinä rekattu moninikki sotket täällä kaiken jos pysyisit poissa< niin en tekisi valituksia.

      • teräntakoja

        No nyt hiukan selveni. Sinäkö se olet olevinasi kaiken tietäjä moninikeistä?
        Jos ilman ansioitasi täällä syytät yhtään mitään, tai ketään, suosittelen asenneajattelua. Sellaista monipuolista.
        Tyhminkin palstaseuraaja osaa päätellä, että kamuttaja ei ole moninikke. Minä sen sijaan olen liki sitä.
        Aluksi en edes rekisteröitynyt, kun ensi kerran” sedän” juttuja luin.
        Suoraselkäisyys edellyttää sitä, moni muu voi olla moninikki. Ei ehkä kukaan muu.
        Palstavalvojat ovat pahimpia näkymättömiä ”monimikkejä”.
        En ole paja, en ole sysi, en ole edes lastujenne veistelijä. Kuitenkin jotenkuten häärin.
        En helpolla anna helpoille vastineen valtaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=wLWqjDhh0QQ


      • Niin_aina
        teräntakoja kirjoitti:

        No nyt hiukan selveni. Sinäkö se olet olevinasi kaiken tietäjä moninikeistä?
        Jos ilman ansioitasi täällä syytät yhtään mitään, tai ketään, suosittelen asenneajattelua. Sellaista monipuolista.
        Tyhminkin palstaseuraaja osaa päätellä, että kamuttaja ei ole moninikke. Minä sen sijaan olen liki sitä.
        Aluksi en edes rekisteröitynyt, kun ensi kerran” sedän” juttuja luin.
        Suoraselkäisyys edellyttää sitä, moni muu voi olla moninikki. Ei ehkä kukaan muu.
        Palstavalvojat ovat pahimpia näkymättömiä ”monimikkejä”.
        En ole paja, en ole sysi, en ole edes lastujenne veistelijä. Kuitenkin jotenkuten häärin.
        En helpolla anna helpoille vastineen valtaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=wLWqjDhh0QQ

        "Tyhminkin palstaseuraaja osaa päätellä, että kamuttaja ei ole moninikke."
        =
        Niin no.. tyhminkin kyllä, mutta kun kyse on idiootista niin ei sitten millään.


      • nikkilä
        Niin_aina kirjoitti:

        "Tyhminkin palstaseuraaja osaa päätellä, että kamuttaja ei ole moninikke."
        =
        Niin no.. tyhminkin kyllä, mutta kun kyse on idiootista niin ei sitten millään.

        Tarkotatkos jotta sinä et ymmärrä vai mitä yrität sanoo en ymmärrä.


    • Heinävaara ei oikeastaan enää kuulu Saavan kallioihin, vaan on niiden takana koskesta päin katsoen.

    • Heinävaaralla on ainakin kaksi maanomistajaa. Yksi niistä on Kemijoki Oy. Kyseinen yhtiö omistaa voimalaitokseen johtavan tunnelin päällä olevan noin 10 metriä leveän ja noin puolen kilometrin pituisen maakaistaleen (noin puoli hehtaaria). Kun voimayhtiö omistaa maakaistaleen, omistaa se myös tunnelin pohjamutineen.

      Suomen lait eivät määrittele, kuinka syvälle kukin maanomistaja maataan omistaa. Käytännössä esimerkiksi 100 metriä syvällä sijaitseva maalämpöputki on maanomistajan maalla ja lämpö tulee siis omalta maalta.

      Käytännössä sovelletaan hyödyntämisperiaatetta. Maanomistaja omistaa maataan niin syvälle kuin se on hyödynnettävissä. Syvyyden rajoituksena on esimerkiksi vesilaissa määritelty pohjavesialue.

      • Näinhän se on, ja siten ovat Piiroislouhen luolatkin osin heidän.


      • kaivelis
        kamuttaja kirjoitti:

        Näinhän se on, ja siten ovat Piiroislouhen luolatkin osin heidän.

        Siellä luolissako ne kirkon kamat ovat ne kannattaisi kaivaa sieltä esiin.


      • Mahdollisuus_tämäkin
        kaivelis kirjoitti:

        Siellä luolissako ne kirkon kamat ovat ne kannattaisi kaivaa sieltä esiin.

        Varmaan niin, mutta voihan olla että luolista löytyy kokonainen kirkko tavaroineen kaikkineen. Luolakirkkoja on maailmalla tullut tunnetuksi ties kuinka monta, niin miksipä e sitten Lieksassakin....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe