DENTLE Sähköhammasharjahuijjaus

Kusetettu

Eli tämä puhelinmyynti toimii niin että myyjä esittelee tuotteet ja tilaaja saa sähköhammasharjan postikulujen hinnalla MUTTA samalla,kuin ohimennen mainitaan että viiden harjapaketin lunastamisen jälkeen tilauksen voi lopettaa.No,itse heikkona hetkenäni tilasin harjat itselleni ja vaimolleni…maksoin muistaakseni 18€.Tämän jälkeen alkoi tulla kuukausittain kahden harjaspään toimitus jonka hinta on 32€ !! Nopeasti laskien siis kahden hammasharjan hinnaksi 5 harjaspaketin kanssa tulee 178,00€.Itse palautin yhden kaksoispaketin harjasosia…tuli vain muistutuslasku viivästyskorkoineen (liitteenä)
Laskun tiedot ovat mielenkiintoiset…on Ruotsalaisfirmaa ja Hong Kongia...

47

14544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuri_vaan_kiinni

Näihin huijauksiin ei kannata haksahtaa, kun Oral B sähköharjaa saa parilla-kolmella kympillä lähimmästä tavaratalosta tai suomalaisesta postimyynnistä. Harjaosiakin voi ostaa lähikaupasta siinä tahdissa kuin tarvitsee.

• PonuPate

Halvimmillan saa Oral B sähköharjan runkoa 20€ hintaan.
      Vaihtoharjapaketteja 4 kpl pakkaus 5€ <->7€ ( Ei oral oma ) mutta käy Oral B runkoihin.

• PonuPate
    • Liisa74

Itse olen ollut todella tyytyväinen dentlen tuotteisiin harjaspäätkin saa todella kätevästi kotiin. Aikaisemmin käytin oraksen harjoja. Akku tässä dentlen laitteessa on ainakin paljon kestävämpi kuin oraksella.

• Anonyymi

Liisa74 semmonen myyntispiikki. Taitaa olla Dentlen leivissä voideltu tarina.

• Jukka74

Kuunnelkaa puhelun aikana mitä se myyjä teille sanoo ennen kuin tilaatte niin ei tule "huijjattu" olo. itsekin tilasin tuotteen, mutta sovin myyjän kanssa pelkästä kertatilauksesta. Tähän asti olen ollut tyytyväinen.

• Anonyymi

Minä haksahdin eilen 1.2.22,oli asiallinen myyjä ja ymmärsin kaiken,mut sit tein erehdyksen,ku kysyi henk.tunnuksen loppu osaa,emmin eka,mut si annoin ku ei tilaus lähtisi muuten,jouduitko itse antamaan,teinkö väärin,no tottakai tein,jos perun ny seuraavana päivänä tilauksen,ni toivottavasti ei mitään tuu,luin nää jutut vast sen yilauksen jälkeen netistä ja epäilen,et tietoni huijasi myyjä,ku numeroon ei saatu enää yhteyttä n.puolentunnin-tunnin päästä.

• paskapää

Palautettua tuotetta ei tarvitse maksaa. Olen kokenut tällaiset uhkaukset, mutta ne loppu kun pyysin uloshaluun ja käräkille. Ei ole tullut enää. Olen itsekkin hoidellut näitä uloshakuja. Ei voi periä mikäli tuotetta ei ole vastaanotettu kuittausta vastaan

• Joululhja

Palautin hammasharja varsiosan .Piti postiin maksaa yli 8€.Nyt tuli 2 harjaosaa. 2 laskua 15€ 15.06.Puhelinyhteyttä ei onnistu saamaan..Sopimukseen kuului että on2 viikon palautusoikeus.HuijariFirma

• olkaa_viisaampia

minäkin menin halpaan mutta palautin. Tässä teille muille vähän tietoa firmasta; eli firman nimi on Dentle.fi, puh nro asiakaspalveluun on 09 2314 3026, palautus omaan piikkiin Maarianhaminaan. Palautusosoite löytyy mukana tulleesta esitteestä. Palautusta ei kuulemma hyväksytä mikäli harjaspakettien toimitus on jo alkanut! (Ja palautus hyväksytään vain jos tuote on käyttämätön.) Esitteessä mainitaan että tulee olla yhteydessä ennen palautusta. Minä soitin ja kerroin että kadun ostokseni, koska koko toiminta haiskahtaa pahalle; ensin oli vaikeata löytää firman tietoa netistä (ei tule tärppiä Dentle Finland tai Dental Finland haulla!) Kun yritin soittaa takaisin numeroon josta minulle oli aikoinaan soitettu, sanottiin ettei numero ole käytössä. Eli ÄLKÄÄ tilatko mikäli ette halua maksaa hunajaa harjasosista!!!

• Mirjami62

Itse tilasin miehelleni mustan laitteen, Toimi noin 2 kuukautta ihan hyvin, mutta sitten alkoi ilmenemään ongelmia latauksen kanssa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja saimme välittömästi uuden laittaan veloituksetta. Olemme tyytyväisiä toistaiseksi, vaikka harjoja tuleekin vähän lian tiuhaan tahtiin.

• Omainen

Hei,

isälleni (ikäihminen ja käyttänyt tekareita ainakin viimeiset 50 vuotta) tuli postissa Dentlen hammasharja ja lasku. Isä sanoi, ettei ole ko tuotetta tilannut. Laskussa ei ollut palautusosoitetta, mutta asiakaspalvelun puh.nro ja e-mail olivat. Soitin asiakaspalveluun ja kerroin tilanteen. Kerroin myös, että isälläni on markkinointikielto puhelinnumeroonsa. Antoi palautusosoitteen ja kertoi, että asiakkaan on itse maksettava palautuksesta aiheutuvat kulut. Pyysin saada kuunnella puhelintilauksen tallenteen, johon asiakaspalvelija vastasi, että tallenteen voi käydä kuuntelemassa lähimmässä yrityksen toimipisteessä, joka tässä tapauksessa oli 333 km päässä (isäni liikuntarajoitteinen, ei ajokorttia). Pyysin saada puhelinmyyjän tiedot, asiakaspalvelija ei näitä kuulemma voinut antaa.
      Voidaanko näin todellakin toimia? Uskomatonta huojausta ikäihmistä kohtaan! Hirvittää ajatella vanhuksia, joilla ei ole omaisia perään katsomassa. Todella säälittävää tämä touhu!

• PekkaW

Olen nyt kuullut kahdesta samantapaisesta tapauksesta lähipiirissä. Toinen oli muistisairas isäni, ja toinen ystäväni äiti jolla on vain hammasproteesit. Vanhempani maksoivat palautuskustannukset ja saivat sillä katkaistua tilauksen, mutta näköjään ikäihmisten heikkouksia käytetään hyväksi tässä firmassa.

• Anonyymi
        PekkaW kirjoitti:

Olen nyt kuullut kahdesta samantapaisesta tapauksesta lähipiirissä. Toinen oli muistisairas isäni, ja toinen ystäväni äiti jolla on vain hammasproteesit. Vanhempani maksoivat palautuskustannukset ja saivat sillä katkaistua tilauksen, mutta näköjään ikäihmisten heikkouksia käytetään hyväksi tässä firmassa.

Minulle soitettu myös useita kertoja tuosta firmasta. Aina hiukan erilainen selvitys sieltä.
        Monesti keskeytin puhelun heti alkuun, enkä siis mitään tilannut. Kerran kuuntelin loppuun ja siinä tuli sitten tällainen juttu, että tuo myyjä pyysi henkilötunnusta takuutta varten. sanoin että en anna sitä, koska en tarvitse mitään takuuta, mutta koneen voitte lähettää ilman niitä harjoja.

Ei tullut koskaan konetta, ei laskujakaan., ei mitään.

Onkohan niin että tuo henkilötunnus onkin se mitä he hakevat, sillähän saattaa saada mitä vain. Tämä kuitenkin on yksi sellainen firma mikä mielestäni joutaisi toimintakieltoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle soitettu myös useita kertoja tuosta firmasta. Aina hiukan erilainen selvitys sieltä.
        Monesti keskeytin puhelun heti alkuun, enkä siis mitään tilannut. Kerran kuuntelin loppuun ja siinä tuli sitten tällainen juttu, että tuo myyjä pyysi henkilötunnusta takuutta varten. sanoin että en anna sitä, koska en tarvitse mitään takuuta, mutta koneen voitte lähettää ilman niitä harjoja.

Onkohan niin että tuo henkilötunnus onkin se mitä he hakevat, sillähän saattaa saada mitä vain. Tämä kuitenkin on yksi sellainen firma mikä mielestäni joutaisi toimintakieltoon.

Ostin äskettäin uuden läppärin ja Windowsia asentaessa se pyysi puhelinnumeron. Ei mennyt kuin pari päivää kun toisen sähköharjamerkin kauppias soitti. Puhelinnumeroni on salainen enkä anna sitä mihinkään. En osallistu mielipidekyselyihin tai kilpailuihin joissa kysytään puhelinnumeroa. Jäljet johtaa sylttytehtaalle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie haksahdin ja annoin henk.tunnuksen puolentunnin puhelun jälkeen,ku sanii,et tuotetta ei voi muuten lähettää ja pelkään samaa,et onkivatko vain tietoja,toivottavasti olen väärässä,meinaan perua koko sähköh.harjan asiakasp soittamalla seuraavana päivänä,toivottavasti onnistun,mut henk.tunnusta en saa pois,tein samana päivänä estot,ettei mun henk.tunnusta voisi käyttää asiakstieto oy sivuilla ja osoitteeni muutos estot postuiin ja väestörekisteriin,ettei karhulaskuja voi hujauttaa muualle,mut toivottavasti myyjä olisi rehellinen ja sanojensa takana ja myyjän numeroon ei saatu yht.enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie haksahdin ja annoin henk.tunnuksen puolentunnin puhelun jälkeen,ku sanii,et tuotetta ei voi muuten lähettää ja pelkään samaa,et onkivatko vain tietoja,toivottavasti olen väärässä,meinaan perua koko sähköh.harjan asiakasp soittamalla seuraavana päivänä,toivottavasti onnistun,mut henk.tunnusta en saa pois,tein samana päivänä estot,ettei mun henk.tunnusta voisi käyttää asiakstieto oy sivuilla ja osoitteeni muutos estot postuiin ja väestörekisteriin,ettei karhulaskuja voi hujauttaa muualle,mut toivottavasti myyjä olisi rehellinen ja sanojensa takana ja myyjän numeroon ei saatu yht.enää.

Henkilötunnusta käytetään vain mahdollisten maksuhäiriömerkintöjen tarkastukseen

• laatujalaatu

näitä myy ainakin Communicare telemarkkinointi firma Suomessa

• käyttäjä88

Itselleni ainakin tehtiin puhelimessa ihan selväksi, että itse koneen saa edullisesti mutta sitoutuu vähintään pari kahden harjan pakettia ottamaan ennen kuin tilauksen voi perua (mielestäni oli tosin vähemmän kuin 5 mitä ylempänä mainittiin). Vanha kone oli hajoamispisteessä, joten ajattelin sitten kokeilla. Itse valitsin harjojen toimistusväliksi kuitenkin pidemmän ajan, kun asun yksin ja harjoja tulee 2 kerralla enkä ihan kuukauden välein muutenkaan käytännössä niitä vaihda. Yksi 2 harjan paketti oli jotain luokkaa 25e postikuluineen ellen ihan väärin muista mikä oli mielestäni ihan kohtuullinen hinta ottaen huomioon, että sillä käytännössä lyhennetään itse koneen hintaa. Ei silti toki mistään halvimmasta päästä. Mutta näin tulee todennäköisesti oikeastikin vaihdettua noita useammin kuin jos ne ei tulisi suoraan kotiin. Huomasi kyllä, että ero 6kk vanhan kuluneen harjan (ja laiskan koneen) ja tämän uuden dentlen koneen ja harjan välillä oli kuin yöllä ja päivällä. Ihan laadukkaalta laitteelta siis vaikuttaa ja ihan tyytyväinen olen ollut nyt kun ehkä 3kk tuota käyttänyt. Tuohon myös kuului, että uuden laitteen saa veloituksetta, jos vanha hajoaa.

Kannattaa tosiaan kuitenkin valita toimitusväli sen mukaan mikä itselle sopii. Sitä varmaan voi jälkikäteenkin muuttaa. Ja en tuota laitetta mihinkään halvimpaan Oralin laitteeseen tosiaan lähtisi vertaamaan.

Tämän keskustelun löysin vahingossa, kun ihmettelin miksi NordFin Capital oli kysellyt luottotietoja, mutta he kuulemma ovat Dentlen uusi laskuttaja ja liittyi siihen.

• R-mumma

Ensin poika myi hammasharjan 10 € ja sitten on otettava kuusi harjaspäätä. Paketissa kaksi kpl 25 € . Näin ymmärsin. Kun teimme äänikuittia, niin huomasin, että olen ymmärtänyt väärin. Oikeasti paketteja tuleekin 6 x 25 €. Sain sitten neuvoteltua vain kaksi pakettia eli 2x25 € ja 10 € harjasta. Tähän hintaan haluan kokeilla millainen harja on.

• vanhus

Todella huijausta, sain kesällä 07 .2018 puhelinmyyjältä hammasharjan, sen jälkeen piti lähttä 2 kuukauden kuluttua 1 kpl vaihtoharjapää, mutta sitä ei ole kuulunut, vaan on lähetetty lasku ja karhukirjeet 2kpl, evät vastaa puhelimeen, eivät viesteihin jne.

Financial Tech Swedwn Ab lähettelee karhukirjeitä, en kyllä maksa niitä, kuka neuvoo mitä pitää tehdä?

• Pensionär

pensionär I Finland undersöker tandborstfirman svenskspråkiga personer (1.000), säger den rikssvenska kvinnliga uppringaren. Som tack för intervjun vill hon ge en gåva, en el-tandborste, t.o.m två av hög kvalitet, svensk design men dock producerad i annat land. Gåvan är dock inte helt gratis. Du skall betala 20 euro, samt 2x 33 euro för efterföljande tandborsthuvuden. Detta erbjudande om du inte vill uppge ditt personnummer, som dock är viktigt om du vill att garantin skall gälla. Med personnummer så blir det några euro billigare och då förbinder du dig till sex försändelser av två tandborsthuvuden. Detta betyder att du pungar ut med nästan 200 euro för två el-tandborstar made in China och ett antal tandborsthuvuden till skyhögt pris. Telefonnumret som används i Finland kan du inte ringa till. Be aware !

• Miion

Samma hände för mig. Hur får jag detta avtal hävt, när jag inte kan få kontakt med dem och inte har fått något avtal skickat till mig?

• Österbottning
        Miion kirjoitti:

Samma hände för mig. Hur får jag detta avtal hävt, när jag inte kan få kontakt med dem och inte har fått något avtal skickat till mig?

Samma firma ringde mig i måndags 25.3.2019. Verkar som att det är bäst att inte lösa ut paketet från posten, då får de ju inget mottagningsbevis och kan inte kräva betalning för något som aldrig leveterats.

• Anonyymi
        Österbottning kirjoitti:

Samma firma ringde mig i måndags 25.3.2019. Verkar som att det är bäst att inte lösa ut paketet från posten, då får de ju inget mottagningsbevis och kan inte kräva betalning för något som aldrig leveterats.

Jag blev lurad idag och mailade dom direkt att jag inte vill ha när jag fick höra av en kollega att det är hummbugg. Dom sa att det kommer i postlådan, så då kan man ju inte göra den vägen att man inte löser ut paketet från posten. Någon som har något förslag?

• vanharouva

Meille myös soitettiin ja soittaja väitti kyseessä olevan tutkimus. Tuhannelle ihmiselle lähetetään hammasharjapakkaus ja hammasharjoja. Viimeisenä mainitsi hinnan, joka ei nyt niin päätä olisi huimannut. MUTTA, kyseessä ei ollut tutkimus vaan inhottava pakkomyynti.
      Soiton jälkeen lähetin tekstiviestin puh. numeroon ja kielsin lähettämästä mitään , mutta siitä huolimatta paketti tuli. Emme ottaneet pakettia ulos postista, kehoitimme lähettämään sen takaisin. ( Ei postimaksua) Samalla kirjoitin sähköpostia ([email protected]) . Tämä on ilmeisesti firman s.posti.

• Anonyymi

Voi hitto, vaimo meni heikkona hetkenään tilaamaan.Laskutus toimii hyvin, mutta muu logistiikka ilmeisesti tarkoituksella heikommin. Palautimme harjan ja meilissä tuli tieto että kaikki laskut on peruttu mutta parin viikon päästä tuli taas harjaspäälähetys. Laitoimme palautukseen ja asiakaspalveluun viesti että seuraavia emme palauta. Saa nähdä montako vielä tulee? Tulee ko. tuotteella kallista hampaiden harjausta, mutta kukin tavallaan. Jossain joku kommentoi että ihan ok kun ei tarvitse itse huolehtia harjastenostosta? Eiköhän hän käy ollenkaan kaupassa?

• Anonyymi

Hei
      Soitin lakimiehelle koska siskolleni joka on lievästi kehitysvammainen oli ilmestynyt kyseinen sähköhammasharja ja lasku jossa laskutettiin kahdesta harjasta, ja sain netistä selville että harjoja tulee kahden kuukauden välein ja tietenkin lasku.
      Lakimies neuvoi soittamaa kyseiselle firmalle ja pyytämään puhelin äänitteen. Soitin ja äänitettä ei tullut. Peruivat kaikki tulevat toimitukset pahoittelivat että näin oli käynyt.

• Anonyymi

Sain viikko sitten puhelun kysyttiin nimi ,vastasin kyllä ,ja siitä tuli jotain puhetta ,en saanut selvää ,suljin puhelimen !
      Eilen tuli ilmoitus jostain paketin tulosta ,ja olisi pitänyt kuitata ,ja hakea kun ,muuten palautetaan ,no en tekstiviestiä kuitannut , joten palauttaminen tapahtuuko!
      Tänään tuli soitto ,jossa tarjottiin jotain ihmeellistä sähköharjaa ja harjoja ,hintaan 19.90 € kun oikea hinta kuulemma on 162 € ,jotain mainitsi että tulee jotakin eriä harjoja !
      Kiittelin ja en tilannut , lupasi soittaa uudelleen ? Kun vaimon kanssa lupasin keskustella ,vaikka hän oli koko ajan vieressä ja puisteli päätään! No soittakoo , hyvä kun löysin nämä kirjoitukset ,eli sanon kiitos ei. Kehotaisin Lukemaan nämä kirjoitukset!

• Anonyymi

En kuuntele enkä kiittele tällaisille puhelinmyyjille vaan pistän puhelun sillä sekunnilla poikki kun selviää kuka soittaa ja millä asialla.

• Anonyymi

Sen verran lisäystä ,että sattumalta ,huomasin että Braun hammas harjani simahti , mutta olin aijemmin , käynyt Lidlin ,sivuilla ja todennut ,että heillä ongelmia myös 3 vuoden takuulla myydyissä ,hammas harjoissa , joten kävin siellä näyttämässä myös simahtanutta konetta ,he ottivat vanhan ,huollosta tuli uusi ,vaikka ei ollut edes takuu kuittia ,mutta oli kai erä jossa oli ollut useissa ongelmia ! Eli Lidli hoiti asian hienosti , niinpä menin Olssonin kauppaan josta tuo Braun sähkö hammas harja oli ostettu ,2 vuoden takuu ,kuittia ei myöskään ollut ,mutta tarkisti koneelta milloin oli ostettu ,viime elokuussa totesi.
      Näin myös Olssonin toimesta asia hoidettiin ,uusi hyllystä mukaan ,mutta jos en olisi näitä tapauksia aijemmin hoitanut ,olisin voinut erehtyä tuon Puh myyjän huijauksen !

• Anonyymi

Har också råkar ut för samma sak,någon som har förslag på hur man kan häva köpet? Nummer till företaget!? Snälla hjälp mej!!

• Anonyymi

Samma här... Usligt och rysligt hur dum man kan vara... Jag antar att man bara får lov att betala borsthuvudena som kommer. Eller?? Jag har ännu två paket att vänta innan jag är ur detta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samma här... Usligt och rysligt hur dum man kan vara... Jag antar att man bara får lov att betala borsthuvudena som kommer. Eller?? Jag har ännu två paket att vänta innan jag är ur detta...

Som ovan sades, ring firman och bed att de skickar det bandade samtalet åt dig. Framhåll att du absolut inte gjorde annat än en engångsbeställning.
        På räkningarna finns väl någon e-meijl adress. Skriv också dit.

• Anonyymi

Eilen sain puhelun Dentleltä ja ensin tutkimuskysely, sitten tarjous. Onneksi en tällä kertaa langennut.

• Anonyymi

Minä langesin tuli kone ja postimaksu oli 15e nyt alko tulla harjoja ja ymmärsin että tule 1 harja joka toinen kuukausi ja hinta jotain 21 euro yhteensä pari kolme pakettia ja sitten ei muuta, tuli 2harjan pakkaus ja hinta yhteensä 27e.

No alkoi tutkia paperit paremmin ja huomasin että tule 6jatkopakettia lisää.
        Silloin kun tilasin sovimme että 2tai 3 pakettia lisää.

Samat harjat maksaa netissä 12.50 per paketti kuinka tyhmä ihminen voi olla.
        Opetus on että kaikki puh myynti jos on liian hyvän tuntuista luuri korvaan ja heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä langesin tuli kone ja postimaksu oli 15e nyt alko tulla harjoja ja ymmärsin että tule 1 harja joka toinen kuukausi ja hinta jotain 21 euro yhteensä pari kolme pakettia ja sitten ei muuta, tuli 2harjan pakkaus ja hinta yhteensä 27e.

No alkoi tutkia paperit paremmin ja huomasin että tule 6jatkopakettia lisää.
        Silloin kun tilasin sovimme että 2tai 3 pakettia lisää.

Samat harjat maksaa netissä 12.50 per paketti kuinka tyhmä ihminen voi olla.
        Opetus on että kaikki puh myynti jos on liian hyvän tuntuista luuri korvaan ja heti.

Parempi olisi ollut, kun olisit lukenut paketin mukana tulleen tekstin tilauksestasi.

• Anonyymi

Poikani oli osallistunut "tutkimukseen" ja sen myötä alkoi tulla postituksia.

TÄRKEINTÄ mitä voitte tehdä on ilmoittaa heille että käytätte peruuttamisoikeus heti kun ensimmäinen paketti saapuu. Teillä on 14 päivää aikaa siitä kun se on tullut.
      Olkaa yhteydessä ainoastaan sähköpostilla jotta voitte todistaa että on lähetetty.

Me tehtiin niin ja vaikka tuli muitakin paketteja sen jälkeen niin ilmoitimme vaan että lasku on revitty, tilaukseen on käytetty peruuttamisoikeus.

Mikäli maksatte ensimmäisen laskun sopimus astuu voimaan ja ette enää pääsee irti sopparista. Eli peruuttakaa ja älkää maksako mitään.

Meillä kesti 6 viikkoa ja lukuisia s-posteja missä pyydettiin kopio nauhoitteesta ennen kuin heiltä tuli viesti että tämä on loppuun käsitelty ja kaikki laskut on hyvitetty

• Anonyymi

Olen tilannut jo sovitun määrän varaharjoja. Miten tästä pääsee ulos kun asiakaspalvelu ei vastaa??

• Anonyymi

No niinpä, olin melko tyytyväinen tähän dentle hammasharjaan.... Vaan sopimus umpeutui ja hammasharjat loppui. Yritin tilata lisää, olisin ottanut 2(kaksi) pakettia, vaan ei se käy... Pitäisi taas sitoutua tilaamaan 2 tai 3 kuukauden välein. Ei kuulemma voi tilata muuten.... Minäkö tyhmä? nyt en ymmärrä...

• Anonyymi

Helpommaksi (ja halvemmaksi) tulee mennä lähimpään tavarataloon ja ostaa 20-30 eurolla OralB sähköhammasharja ja siihen sitten myöhemmin harjoja haluttu määrä. Välillä on löytynyt yhteensopivia harjaosiakin paljon halvemmalla kuin alkuperäiset.

• Anonyymi

Ala-arvoista touhua! Muistisairas äitini joutui näiden huijattavaksi! Hänellä on tekohampaat!

• Anonyymi

Olen saanut 7 hammasharjapakettia tilaukseni jälkeen ja alunpitäen ostin hammasharjan lahjaksi. En tee yhtään mitään noilla harjoilla ja olen siksi yrittänyt peruuttaa tilauksen, mutta ei onnistu.

• Anonyymi

Eilen yksi mulkku soitti ja kysyi onko minulla aikaa lyhyeen mielipidekyselyyn, vain minuutti menee. Voi vastata puhelimen näppäimillä. Aloitti kysymällä miltä tuntuisi jos saisin yli 200€ arvoisen sähköhammasharjan alle 40€ hintaan?
      Valitsin puhelimesta se punaisen luurin kuvan ja sitten laitoin puhelinmyyjän numeron estoon.
      Niin yksinkertaista. Hammasharjan ostin pari viikkoa sitten 20€ hintaan marketista.

• Anonyymi

Tuore kokemus 2023-06-14. Jälkikäteen voin todeta että myyjä ei varsinaisesti valehdellut, mutta valitsemalla sanojaan taitavasti, hän sai virheellisiä mielikuvia aikaiseksi. Alkaen alkukysymysistä, joka olisi sopinut tilastotietojen keräämiseen kuinka hyvin ihmiset hoitavat hampaitansa. ... .'Kiitos että vastasit. Palkkioksi saat meidän 220€ arvoinen hammasharja ilmaiseksi'. Ainoastaan rahdista tarvitsisi maksaa. Jatkossa tulevista refillpaketeista pitää maksaa myös, mutta voit helposti purkaa soittamalla meidän asiakaspalveluun. 39,90 rahdista. [Missä valuutassako. Kaveri puhui ruotsia 100% riikinruotsalaisella aksentilla ja puhetavalla, tarkoitti kuitenkin euroja!] Päätin että näille en kerro osoitteeni! Paljastui että hän jo tiesi katuosoitteeni j n e, 'vahvistatko että on oikein'. Tässä vaiheessa piti sanoa selvästi että en kuitenkaan ota tätä, vaan jatkan mun vanhalla Oral-B:lla, johon olen tyytyväinen. Ha en bra fortsättning på dagen.

• Anonyymi

Puhelinnumero mitä annettiin textiviestissä joka piti vahvistaa jotta tilaus menee läpi oli väärin( viimeinen numero pitää olla 1 eikä 9 !!!), olin niihin yhteydessä ja nyt asia on korjattu. Selvitin kunnolla ettei ole huijaus. Joten rauhallisin mielin aion koittaa tuotetta.
      Hyvää kesää kaikille!

• Anonyymi

Huijaus myös laskujen kanssa. Yhteyttä vaikea saada.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe