On kaksi eri asiaa.
Kun viedään rukousaihe Herran edelle ja esittää rukouspyyntöä ja tulee sanoa, että tapahtukoon Herran tahto tässä asiassa.
Mutta jos se on se rukous, jolla rukoillaan esimerkiksi toisen ihmisen puolesta, joka tarvitsee rukousapua, sen tulee rukoilla Pyhässä Hengessä ja totuudessa, sillä rukoilija ei mitään tiedä, kuin itse luulee, vain Jumala tietää, mikä ihmisen tilanne on.
Mutta älkää rukoilko sen mukaan, minkä luulette rukouksen ratkaisevan asiaa ja älkää luulko, että rukouksen mukaan Jumala toimisi. Jumala ei toimi rukouksen mukaan.
Kun jätetään asia Herran haltuun rukoillen ja uskokaa, että Jumala vastaa Hänen tahdon mukaan siihen rukoukseen toisen ihmisen puolesta, minkä tahansa tilanne hänellä on.
Olen itse ollut mukana rukouskokouksissa ja olen kuunnellut heidän rukoilijoiden rukouksia, jotka tuli omasta tahdosta, joka ei voi toteutua, koska se ohittaa Jumalan tahtoaan.
Olen huomannut, että nykyään rukoilijat ovat esteellisiä Jumalan tahdolle ja moni jää vaille rukousvastausta. Samoin paljon kauniita, mutta tyhjänpäiväisiä sanoja rukoilijoiden rukoillessaan hokien.
Rukous Pyhässä Hengessä ja totuudessa
Yksinvaeltajatar
0
189
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439