Kaipaisin Helsinkiläisten näkökulmia tähän kysymykseen. Olen tuleva yliopisto-opiskelija ja mietin kahden eri sijainnilla olevan asunnon väliltä.
Munkkiniemi vai Kulosaari asuinpaikkana?
2
321
Vastaukset
- Hkhg
Ottaisin selvää, missä omat opiskelupaikat sijaitsevat. Yliopiston laitokset ja luentosalit ovat eri puolilla kaupunkia.
Kulosaari on saari. Metrolla kyllä pääsee nopeasti Yliopistolle, jos on tarkoitus istua päivittäin luennolla keskustassa esim. Porthaniassa. Metrolla pääsee myös Otaniemeen. Olen itse pyöräillyt syksyt talvet Kulosaaren sillan yli kaupunkiin. Kylmää kyytiä!
Nuorena opiskelijana itse asuisin mieluummin Munkkiniemessä (tai muualla kantakaupungissa), jossa on joka suuntaan hyvät liikkumis- ja ulkoiluyhteydet, kahviloita ja enemmän ihmisiä. Munkasta pääsee polkupyörällä pyöräteitä pitkin keskustaan yliopiston monille laitoksille ja Otaniemeen. Ratikka 4 kulkee suoraan yliopiston päärakennuksen viereen Senaatintorin kulmaan. Seurasaaren suunta on hyvä lenkkipaikka ja siitä voi jatkaa vaikka opiskelijoiden suosiman Kahvila Regatan ja Hietsun uimarannan suuntaan.- Brin
Suuret kiitokset vastauksestasi Hkhg. Kertomasi mukaan Munkkiniemi vaikuttaisi tarpeisiini sopivammalta. Haluaisin juurikin mutkattomasti liikkua keskustaan ja nauttia kantakaupungin miljööstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410065
- 524920
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422091Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1032023- 251766
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131521Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401369Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30943Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932