Mitäpä ei ihminen keksisi

valinnat

Silmiä räpytellen luin aamun otsikoista kannabisolueen kehittämisestä, joka on tulossa.
Niinpä Californiassa toimiva panimo, poistaa syntyneen alkoholin, lisäten tilalle kannabista. Jo aikaisemmin on pelkän kannabiksen maku saatu olueeseen, aivan kuten aikanaan humalan mutta, nyt kehitetty kannabisversio saa kemiallisesti aikaan rennon ja mielihyväntäytteisen olon.
Kaikki kannabiksen käytön sallivat maat, saavatkin tuohon uutuuteen myyntiluvan.

Noinhän meidät totutetaan vähin erin nautintoaineisiin, kuten tupakka, kahvi ja alkoholit, nyt tosin rennosti markkinoiden huumeen avulla.

Aika tulee näyttämään mitä lieveilmiöitä tulevaisuus tuo esiin tästäkin keinotekoisesta tuudittautumisesta, uusia asiakkaita kalastelevien huumemarkkinoijien haaviin!

12

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.sinä.viitsitkin

      Minäkin luin, en räpytellyt silmiäni, enkä kertonut täällä, koska uskon jokaisen jota asia kiinnostaa lukevan sen itse uutislähteestänsä.

      Sinulle se varmaan aiheuttaisi ongelmia, vai läheisillesikö?

      Olut kuin olut, ei niistä ole alun alkaenkaan terveystuotteiksi ollut!

      • aivan

        🐷 !!!


    • Tyyne-täti

      Näkökanta se on tämäkin! Vai onko?

    • kiljua

      Aloittaja on varmaankin huumemaailman expertti.
      Asia on hänen sydäntään lähellä, kun tuli hänelle uusi tuote, 'joka saa aikaan rennon ja mielihyvätäytteisen olon'.

      • irkun-vaari

        Tautologia on saanut eräillä taas uusia ilmenemismuotoja!


    • Palstaa.seurannut

      Kuten aloittaja huomaa, tämä uutuus saa puolestapuhujia oitis meilläkin.
      Mutta on meitä silmiään räpyttelijöitäkin joukossa.

      • ne.puhuu.joilla.puute

        Puhuiko joku puolestakin?
        Räpytellyä, laita tippoja silmiis ja ota roska poisjos kuusenlatva sinne meni.


      • hyhhyi
        ne.puhuu.joilla.puute kirjoitti:

        Puhuiko joku puolestakin?
        Räpytellyä, laita tippoja silmiis ja ota roska poisjos kuusenlatva sinne meni.

        Aamu-unisena minä ainakin vielä räpyttelen hämmästyksestä tv tekstiä lukiessani.
        Mutta eihän raateluhaluinen reagoi pikku-uutisiin.


      • uutisia.lukeva.kuuleekin
        hyhhyi kirjoitti:

        Aamu-unisena minä ainakin vielä räpyttelen hämmästyksestä tv tekstiä lukiessani.
        Mutta eihän raateluhaluinen reagoi pikku-uutisiin.

        Minäkin hämmästene mistä noita pikku-uutisten jakajia sikiää?
        Ite sanoit, pikku-uutisia.
        Missä niitä raatelijoita?
        Karhutkin syvällä korvessa.

        Minä kun herään, on molemmat silmät auki reagoimassa tarpeelliseen, mutta ei tule mieleenikään jakaa uutisia, kun kaikilla tämän palstan lukijoilla on ITSELLÄÄNKIN netti!


      • irkun-vaari

        Mene nyt tarpeillesi vaan, kusta pursuu koko selityksesi


      • irkun-vaari
        irkun-vaari kirjoitti:

        Mene nyt tarpeillesi vaan, kusta pursuu koko selityksesi

        Kasteliko joku sinut?
        Liikut väärässä seurassa!


    • Kyllä toi muovi oli suurin erehdys!
      Ekologisensysteemin suurin tuhooja!
      Jollain huumejutulla ihminen tuhoaa itsensä,mutta muovijäte tuhoaa koko planeetan!
      Me syömme kalaa,jonka elimistö on täynnä muovista elinpiiriin kulkeutuneita ,nyt en muista migroobeja??

      Valas kuoli muovikasseihin! Herätkää taliaivot!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe