Maarianhaminan pizzeriat

mariehamn.pizza

Jossain toisessa ketjussa jota en enää löytänyt kyseltiin Maarianhaminan pizzerioiden perään. No tässä muutam, pizzaa saa varmasti muistakin ravintoloista.

Adlon Pizzeria och Sportsbar, Hamngatan 7
Gring0 Pizza och Grill, Godbyvägen 58
Kotipizza, Nygatan 1
Miramar Pizzeria och Grill, Styrmansgatan 1
Pizza Diablo, Nygatan 3
Pub Albin, Sjöpromenaden
Pub Niska, Sjökvarteret
Royal Pizza, Torggatan 1
Shandiz Kebab och Pizzeria, Torggatan 1
Texmex Pizza och Burger, Torggatan 1
Västernäs Pizza och Kebab, Doppingvägen 1

9

587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åådinit

Voivoi, en voi ostaa pitsoja, kun en osaa ruotsia tarpeeksi hyvin. Tämän päivän Aamulehtikin kertoi, että hyvällä ruotsinkielellä tehdään ulkomaankauppoja Ruotsin kanssa ja nyt on ruotsalaisilla pulaa suomalaisista hoitajista, sillä 1960-1970-luvulla Ruotsiin muuttaneet suomalaiset duunarit tarvitsevat suomenkielisiä hoitajia vanhainkoteihin ja sairaaloihin!
      Ihmettelen vähän, eikö suomalainen opi ruotsinkieltä, vaikka on asunut Ruotsissa jo yli 40 vuotta?

• AnkargatanHasse

Ja nämä samat suomenkieliset haukkuvat sitten ahvenanmaalaisia siitä, kun eivät osaa suomea.

• Että-näin

Ihmisten vanhetessa ja dementoituessa he unohtavat oppimansa vieraat kielet. Siksi heitä täytyy hoitaa omalla äidinkielellään. Tätä vanhusten omankielestä hoitoa on käytetty argumenttina jolla täällä Suomessa puolustelaan pakkoruotsia, vanhat surut eivät osaa suomea.

• Ämmälaureja

Ahvenanmaalaiset ovat sekundaSuomalaisia. Silkkoja paviaaneja koko lauma. Pojatkaan eivät uskalla armeijaan koska pelkäävät pyssyn pamausta. Hame päälle Ritva-Albinit

• en.mantereelle

Minä taas suomalaisena olisin halunnut syntyä Ahvenanmaalle. Ruotsikin sujuisi paremmin kuin tällä hetkellä.

• Sinäpä-sen-sanoit

Ahvenanmaalaiset ovat perimältään enemmän suomalaisia kuin ruotsalaisia, tutkimus tästä oli järkytys ja se hävitettiin.

• nykyaika2

Tuolla ei toimi pizzaonline. Jää pizzat tilaamatta.

• praattaamaan

Onhan tuolla valikoimaa. Voisihan tuonne tehdä lomalla päiväristeilyn Turusta käsin. Samalla saisi treenattua ruotsin taitoakin.

• kallispizza

Tulee siinä lätylle hintaa. No tietysti vähän saa takaisin tuomalla mukana taxfree viinapullon ja laatikollisen kaljaa. Itse kävisin kylläkin Tallinnassa, jos pitää ulkomaille saakka lähteä pizzalle. Ahvenanmaahan on kuin ulkomaa, koska siellä ei pärjää Suomen kielellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5762
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4344
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2941
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      230
      1202
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe