Edesvastuuseen

vm41

Täytyisi jollaintavalla saada syyllistettyä aiheuttaja, joka mahdollistaa homojen, lesbojen muiden sukupuoliviallisten ilmeneminen.
Kai nyt jonkinlaisen "takuun" täytyisi korvata moiset rakennusviat ?

11

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehhah

      Nyt vika taitaa olla vaan peiliäkin lähempänä.

      Opettele vaan suvaitsevaisuutta, niin sitten kaikenlaiset ihmiset jo kelpaavatkin ihan sellaisenaan.

      • vm41

        Nythän ei kyse ollutkaan suvaitsevaisuudesta, vaan takuusta viallisesta teelmästä.
        Jonkinlainen tuotevastuu nyt sentään pitäisi olla.
        Onhan yleensä tuotteilla muutenkin jopa palautusmahdollisuus.


      • Hehhah
        vm41 kirjoitti:

        Nythän ei kyse ollutkaan suvaitsevaisuudesta, vaan takuusta viallisesta teelmästä.
        Jonkinlainen tuotevastuu nyt sentään pitäisi olla.
        Onhan yleensä tuotteilla muutenkin jopa palautusmahdollisuus.

        << Nythän ei kyse ollutkaan suvaitsevaisuudesta, vaan takuusta viallisesta teelmästä. >>

        Niin tosiaan, kuten jo sanoin: se, että ihminen näkee jonkun toisen ihmisen olevan muka jotenkin viallinen, niin vika on silloin tässä ihmisessä, joka tällaisia vikoja näkee.

        << Jonkinlainen tuotevastuu nyt sentään pitäisi olla. >>

        Joo, harmi vaan, ettei esim. peruskoulu pysty kitkemään tuollaista suvaitsemattomuutta pois, mitä Sinullakin on muita ihmisiä kohtaan. Maailma olisi paljon parempi paikka, jos kaltaisesi suvaitsemattomat typerykset olisi saatu koulutettua suvaitsevaisemmiksi.

        << Onhan yleensä tuotteilla muutenkin jopa palautusmahdollisuus. >>

        Mihin Sinut nyt siis pitäisi palauttaa ?


    • Jos kaikki on Jumalan luomaa ja hyvää ja kaunista (tunnettu uskonoppinut Mark5 kertoi taannoin ettei Jumala ole tehnyt mitään pahaa eikä rumaa), homot ja lesbot ja zoofiilit ja pedofiilit ja nekrofiilit ja urofiilit ja muut ovat Jumalan luomia ja katso! se oli hyvä.

      • Senplönn

        Mark5:n työkiireet Jumalana ovat rajoittaneet rajoittuneen Mark5:n känsäoloa täällä.

        Samoinkuin SamiA:n sekä monen.muukin.hiennostelijan aivopierujen määrä on laskenut
        yht.aikaa. Mistä johtunee kun ei ole sattumaa sanoo Raamattukin.

        Mitä lie saarnarit päissään ajatellut kun hiljeni, hik, iäk.si.ni.ni.ni


    • eräsbiseksuaali

      Eipä oo tämä "vika" häirinnyt mun elämää. Kummasti se häiritsee hihhulien elämää. Hihhulit ovat sellaisia ihmisiä jotka haluavat tuhota kaiken joka ei miellytä heidän silmäänsä.

      • ihmettelenvaan

        Syyttäkää kaikkivoipaa ja rakastavaa jumalaanne. Hänhän on kaiken luoja teidän mukaanne.


      • ihmettelenvaan kirjoitti:

        Syyttäkää kaikkivoipaa ja rakastavaa jumalaanne. Hänhän on kaiken luoja teidän mukaanne.

        Väität ettei homoseksuaaleista löydy yhtäkään joka uskoisi siihen jumalaanne?!


    • dadasda

      Hengen pieruus, hengen pieruus, Ahhhh!

    • Ei homoseksuaaleissa ole mitään vikaa, mutta uskovaisissa on!

      • ihmettelenvaan

        Suurin vika uskovissa on se etteivät he näe mitään vikaa, ei itsessään, eikä uskossaan vaan viat on tässä reaalimaailmassa ja ateisteissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe