olen ottanut tänää hiuklan viinaa..hiukan aikaisin..kohta lähden lenkille alkoon ja ehkä ohiomenne sosialisoidun baarissa.. hyvää päivänjatkoo
Vastaukset 6
- tv-fani
Otin justiin pitkän paukun telkkariviinaa. Apteekeissa sanovat sitä yskänlääkkeeksi. Meillä on vaan 2 apteekkia fillarimatkan päässä.
Tantat eivät anna ostaa ku yhen 1/2 litraa kuukaudessa. Perkele hakija pitää olla telkkaviinakauppaankin. Sanovat päihdekäytöksi muka.
Hakumiestä ei saa ellei sille anna potusta kunnon kulausta. Siitä saa uneen hyvii kuvii.Ei rajoitteita. Litran kossu kaapissa no otettu kuutisen annosta..hähähhä..hullut unee tulee krapulassa. Jos joskus juomisen lopetan..jään kaipaamaan krapulahulluja uniani.
- alkoholionihanaa
Ryyppäisin enemmänkin, mutta omaiset ja työnantaja vit..ee ja nimittelee alkoholistiksi. Mitä svi..tua mun ryyppäämiset kenellekkään kuuluu, se on mun oma asia.
- kossugvqist
Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.
- alkoholionihanaa
kossugvqist kirjoitti:
Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.
Nyt aloittelen ryyppäämisen hyvissä ajoin. Töihin soitan ja sanon että tuli äkillinen peräsuolen löystyminen. Ja nyt korkkaan ja .... kippis.... hitto että on hyvää kosanderia. Lääkkeistä en piittaa.
- senkin.nuljaskat
Kustaanmiekasta lounaaseen päin sain vetouistimella ison sardiinihauen. Kotlaiturissa Vuosaaressa sain siitä hyvät sakot. Joku oli videoinut kalastamiseni.
Ei ollut kalastuslupaa tai veneenkäyttöoikeutta. Kalakin otettiin poies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261583
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.151665Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232546- 187509
- 31500
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11454- 184452
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403