olen ottaut

olen ottanut tänää hiuklan viinaa..hiukan aikaisin..kohta lähden lenkille alkoon ja ehkä ohiomenne sosialisoidun baarissa.. hyvää päivänjatkoo

6

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv-fani

      Otin justiin pitkän paukun telkkariviinaa. Apteekeissa sanovat sitä yskänlääkkeeksi. Meillä on vaan 2 apteekkia fillarimatkan päässä.
      Tantat eivät anna ostaa ku yhen 1/2 litraa kuukaudessa. Perkele hakija pitää olla telkkaviinakauppaankin. Sanovat päihdekäytöksi muka.
      Hakumiestä ei saa ellei sille anna potusta kunnon kulausta. Siitä saa uneen hyvii kuvii.

      • Ei rajoitteita. Litran kossu kaapissa no otettu kuutisen annosta..hähähhä..hullut unee tulee krapulassa. Jos joskus juomisen lopetan..jään kaipaamaan krapulahulluja uniani.


      • alkoholionihanaa

        Ryyppäisin enemmänkin, mutta omaiset ja työnantaja vit..ee ja nimittelee alkoholistiksi. Mitä svi..tua mun ryyppäämiset kenellekkään kuuluu, se on mun oma asia.


      • kossugvqist

        Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.


      • alkoholionihanaa
        kossugvqist kirjoitti:

        Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.

        Nyt aloittelen ryyppäämisen hyvissä ajoin. Töihin soitan ja sanon että tuli äkillinen peräsuolen löystyminen. Ja nyt korkkaan ja .... kippis.... hitto että on hyvää kosanderia. Lääkkeistä en piittaa.


      • senkin.nuljaskat

        Kustaanmiekasta lounaaseen päin sain vetouistimella ison sardiinihauen. Kotlaiturissa Vuosaaressa sain siitä hyvät sakot. Joku oli videoinut kalastamiseni.
        Ei ollut kalastuslupaa tai veneenkäyttöoikeutta. Kalakin otettiin poies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe