olen ottanut tänää hiuklan viinaa..hiukan aikaisin..kohta lähden lenkille alkoon ja ehkä ohiomenne sosialisoidun baarissa.. hyvää päivänjatkoo
olen ottaut
6
820
Vastaukset
- tv-fani
Otin justiin pitkän paukun telkkariviinaa. Apteekeissa sanovat sitä yskänlääkkeeksi. Meillä on vaan 2 apteekkia fillarimatkan päässä.
Tantat eivät anna ostaa ku yhen 1/2 litraa kuukaudessa. Perkele hakija pitää olla telkkaviinakauppaankin. Sanovat päihdekäytöksi muka.
Hakumiestä ei saa ellei sille anna potusta kunnon kulausta. Siitä saa uneen hyvii kuvii.Ei rajoitteita. Litran kossu kaapissa no otettu kuutisen annosta..hähähhä..hullut unee tulee krapulassa. Jos joskus juomisen lopetan..jään kaipaamaan krapulahulluja uniani.
- alkoholionihanaa
Ryyppäisin enemmänkin, mutta omaiset ja työnantaja vit..ee ja nimittelee alkoholistiksi. Mitä svi..tua mun ryyppäämiset kenellekkään kuuluu, se on mun oma asia.
- kossugvqist
Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.
- alkoholionihanaa
kossugvqist kirjoitti:
Just sitä mun vanhempi veljenikin aina sanoi. Piti Kossusta, lääkkeistä yhtäaikaakin. Pitemmän aikaa se on seuraillut maanpäällistä elämää poutapilven päältä. Niin mitätöine juttu kun pelimerkit estää mnuun sijottamasta rahnaa alkoholiin.
Nyt aloittelen ryyppäämisen hyvissä ajoin. Töihin soitan ja sanon että tuli äkillinen peräsuolen löystyminen. Ja nyt korkkaan ja .... kippis.... hitto että on hyvää kosanderia. Lääkkeistä en piittaa.
- senkin.nuljaskat
Kustaanmiekasta lounaaseen päin sain vetouistimella ison sardiinihauen. Kotlaiturissa Vuosaaressa sain siitä hyvät sakot. Joku oli videoinut kalastamiseni.
Ei ollut kalastuslupaa tai veneenkäyttöoikeutta. Kalakin otettiin poies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222367Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442055- 451933
- 471748
- 281585
- 301536