Onko mielenkiintoa dagcoiniin?

Poijjaat!!

Dagcoin on eestiläisten heppujen pystyttämä ihan oikea kryptovaluutta. Mutta siihen ovat liimautuneet LOISET! Olette vissiin huomanneet että KARTSA on viime aikoina perustanut dagcoinin kylkeen verkostohuijauksen. Mahtavatko dagcoinin alullepanijat edes tietäää?!??

Muttamutta .... dagcoinia kaupustellaan nyt KARTSAN ja kumppanien toimesta "koulutuspakettimeinigillä". Se on se sama joka oli tuttu onecoin-huijauksesta. Mutta huono uutinen KARTSAN kannalta että kauppa ei oikein käy. Ei lähtenyt tämä kusetus liitoon.

Huono puoli meidän veronmaksajien kannalta on että jos KARTSA palaa kotimaahan, hän joutunee ammattitaidottomana suoraan sossun luukulle. Ja moniongelmaisena tämä ihmispolo tuskin koskaan työllistyy.

MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

119

4937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaatananTunarit

      Ai häh, eikö ihmiset halua ostaa mitään kartsalta sen jälkeen kun ovat ensin kusseet sille rahansa ternimaitokapseleissa, wincapitassa, wellnes käärmeöljyissä ja onecoinissa? Mikä ihmisiä oikein vaivaa kun ei rikastuminen kiinnosta!

      • ghjrkgawt4g

        Emmeköhän kaikki kohta odota suru-uutista kartsan itsemurhasta, tai vastaavasta ....


    • Hevosmiehet

      Mistäs sen tietää vaikka kauppa kävisi kuin rajuilma? Mistä moinen käsitys että kauppa EI kävisi. Voi olla niinkin että rahaa tulee jo nyt enemmän sisään kuin Onessa parhaimmillaan.

      Mutta mistäs sitä tosiaan tietää? Onko mutua vai kenties hevosmiesten tietotoimiston uutisia?

      • Ihan pelkkää mutua. Ei edes hevosmiesten tietotoimiston uutisia ...


      • perseenreijänritari

        Kyllä siellä kauppa käy kuin rajuilma. Avo on täysin väärässä. Dagista tulee maailman maksuvaluutta joten nyt kannattaaq SIOITTAA dagiin!


    • Pilasikokopalstan

      "Mutta mistäs sitä tosiaan tietää? Onko mutua vai kenties hevosmiesten tietotoimiston uutisia? "

      Nämä uutiset ovat avotampion tietotoimiston uutisia ja historiallisten faktojen valossa niiden totuusarvo on puhdas nolla. ;)

      • Mihin "historiallisiin faktoihin" nimimerkki mahdollisesti viittaa?
        Voisitko tarkentaa? Missä olen ollut väärässä?

        Kaikki ennustukseni ovat osuneet oikeaan. Onecoin on kaatunut, siitä ei koskaan tule vapaasti vaihdettavaa valuuttaa, sillä ei missään tehdä oikeasti kauppaaa, sen avulla ratsastaneet ovat saaneet suuren hyödyn ja 99% sijoittajista ovat hävinneet rahansa.

        Missä olen ollut väärässä?


      • Tosiaan, nyt vasta huomasin käytetyn nimimerkin "pilasiKokoPalstan". Väittääkö nimimerkki että yksi ainoa vaatimaton nimimerkki voisi "pilata" koko palstan?!? Mutta joo, jos kusettajat on karkotettu tältä palstalta, niin onhan se saavutus. Mistä sitten johtuneekin?! Ehkä siitä että verkostomarkkinointi on kokonaisuudessaan kovassa laskusuunnassa. Kusetettavia kenties löytyy koko ajan aina vain vähemmän?! Vaikka eihän ne koskaan lopu, kuten nimimerkkikin retoriikallaan osoittaa.


      • Niinpä niin.

        Näitä kaksiaivosoluisia, yhteiskuntamme vähäväkisiä jäseniä, yhdistää se että heidän ajatusketjunsa on aina vain "yhden askeleen" mittainen. Nimimerkin kaltainen ihmispolo pystyy kyllä tekemään kulloisestakin asiaintilasta jonkinlaisen johtopäätöksen, mutta hänelle on täysin vieras tilanne jos pitäisi edellisen johtopäätöksen perusteella lähteä arvioimaan siitä seuraavaa tilannetta.

        Siksi näiden heikkolahjaisten kommentitkin ovat aina one-linereita. Heidän aivokapasiteettinsa ei riitä pidempään ilmaisuun. Asioiden analysointi on näille ihmisille täysin vierasta.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • avoväärässä
        Avotampio_ kirjoitti:

        Mihin "historiallisiin faktoihin" nimimerkki mahdollisesti viittaa?
        Voisitko tarkentaa? Missä olen ollut väärässä?

        Kaikki ennustukseni ovat osuneet oikeaan. Onecoin on kaatunut, siitä ei koskaan tule vapaasti vaihdettavaa valuuttaa, sillä ei missään tehdä oikeasti kauppaaa, sen avulla ratsastaneet ovat saaneet suuren hyödyn ja 99% sijoittajista ovat hävinneet rahansa.

        Missä olen ollut väärässä?

        Avotampio väärässä.
        https://aijaa.com/6yeLDI


      • avoväärässä kirjoitti:

        Avotampio väärässä.
        https://aijaa.com/6yeLDI

        Ei. Olen väärässä vasta sitten kunnes kerrot nimen. Siihen asti olen oikeassa. Nimimerkki on äärimmäisen naiivi ihminen.


      • IdioottiOnVäärässä
        avoväärässä kirjoitti:

        Avotampio väärässä.
        https://aijaa.com/6yeLDI

        Idiootti koittaa todistaa väitteen vääräksi keksityllä selityksellä. Aika idiootti. Anna nyt se vi..n nimi. Toistaiseksi IdioottiOnVäärässä


      • Faktaa
        IdioottiOnVäärässä kirjoitti:

        Idiootti koittaa todistaa väitteen vääräksi keksityllä selityksellä. Aika idiootti. Anna nyt se vi..n nimi. Toistaiseksi IdioottiOnVäärässä

        Minulla on faktaa sinun mielikuvitusta vastaan. Sen voin sanoa että tulot tulivat
        Bitcoineista, eli coinisti.


      • Verokalenteri
        IdioottiOnVäärässä kirjoitti:

        Idiootti koittaa todistaa väitteen vääräksi keksityllä selityksellä. Aika idiootti. Anna nyt se vi..n nimi. Toistaiseksi IdioottiOnVäärässä

        Kateellinen paskahousu on väärässä, Varsinainen vellihousu huutelee täällä mutta tosipaikan tullessa on paskat housuissa.


      • Faktaa kirjoitti:

        Minulla on faktaa sinun mielikuvitusta vastaan. Sen voin sanoa että tulot tulivat
        Bitcoineista, eli coinisti.

        Niin, minä olen kyllä koko ajan puhunut ainoastaan onecoinista. Sen olisi pitänyt käydä ilmi kontekstista. Olen jo aiemmin sanonut että bitcoineilla on todellakin tehty rahaa. Olen jo aiemmin sanonut että onecoineilla ei ole tehty rahaa, poislukien ne onnekkaat jotka olivat pyramidin huipulla. Ja sellaisia Suomessa tuskin on muita kuin Wahlroos, eikä tämäkään veitikka varmastikaan ole ilmoittanut tulojaan verottajalle.

        Eli mistä tämä maailman kenties yksinkertaisimpiin ihmisiin kuuluva ihmispolo jänkää? Oliko pilkku väärässä paikassa ja se on sinulle kenties kestämätöntä? Tiesitkö että "metsä" ei tarkoita yksittäisi puita, vaan niiden muodostamaa kokonaisuutta? Käsitätkö lainkaan mistä puhun?!?

        Mutta joo, NIMI PÖYTÄÄN NYT taikka olen todistetusti ollut oikeassa tässäKIN asiassa!!! NYT!!

        JÄNKÄJÄNKÄJÄNKÄJÄNKÄJÄNKÄ

        Poijjaat!! Taasen!


      • hfgdjjneg
        Faktaa kirjoitti:

        Minulla on faktaa sinun mielikuvitusta vastaan. Sen voin sanoa että tulot tulivat
        Bitcoineista, eli coinisti.

        Nimi ja yhteystiedot pöytään jotta voidaan varmistaa väite. Siihen asti avo on oikeassa


      • Faktaa kirjoitti:

        Minulla on faktaa sinun mielikuvitusta vastaan. Sen voin sanoa että tulot tulivat
        Bitcoineista, eli coinisti.

        Fuulaa! Nimet pöytään tai tunnusta että kaikki on omaa mielikuvitusta! Kaksi vaihtoehtoa!


      • Sanktio10000e
        törkyturpa kirjoitti:

        Fuulaa! Nimet pöytään tai tunnusta että kaikki on omaa mielikuvitusta! Kaksi vaihtoehtoa!

        Nimi tulee kun on veto käynnissä, pitää laittaa rahallinen sanktio jos lusikka ei mene ääntäkohti.
        Avo hävinnyt jos ei mukana.


      • vetovetoveee
        Sanktio10000e kirjoitti:

        Nimi tulee kun on veto käynnissä, pitää laittaa rahallinen sanktio jos lusikka ei mene ääntäkohti.
        Avo hävinnyt jos ei mukana.

        mikä veto? käteenveto? mikä veto?


      • VatkaaVälillä
        Faktaa kirjoitti:

        Minulla on faktaa sinun mielikuvitusta vastaan. Sen voin sanoa että tulot tulivat
        Bitcoineista, eli coinisti.

        Kuule hermanni, luuletko että kenellekään tulee yllätyksenä että ihmisillä on ollut tuloja Bitcoinista? Tässä haetaan nyt oneKoinisteja kuten avokin jo aiemmin totesi.


      • Sanktio10000e
        VatkaaVälillä kirjoitti:

        Kuule hermanni, luuletko että kenellekään tulee yllätyksenä että ihmisillä on ollut tuloja Bitcoinista? Tässä haetaan nyt oneKoinisteja kuten avokin jo aiemmin totesi.

        Bitcoinisti on koinisti ja puhuttiin ettei yksikään koinisti ole verokalenterissa.
        Kaikki sen tietää että Onecoinisti on ainoastaan ulosoton listoilla.


      • VatkaaVälillä

        No johan siellä on bitcoinisteja ollut aiempinakin vuosina. Ensi syksynä on varmasti kymmeniä, ellei satoja lisää. Onko tuulipuku turvenuija kuullut että naapurin kummin koiran kaima löytyy iltasanomista ja pitää päästä pätemään anonyyminä suomi24:ään? :DDD


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Nimi tulee kun on veto käynnissä, pitää laittaa rahallinen sanktio jos lusikka ei mene ääntäkohti.
        Avo hävinnyt jos ei mukana.

        Hyvä, lyödään kymppitonnista vetoa. Nimi pöytään tämän päivän aikana tai olen voittanut vedon. Ja yhteystiedot kanssa että voidaan varmistaa tulojen tulleen coinista.


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Hyvä, lyödään kymppitonnista vetoa. Nimi pöytään tämän päivän aikana tai olen voittanut vedon. Ja yhteystiedot kanssa että voidaan varmistaa tulojen tulleen coinista.

        Olisiko käynyt niin että olen voittanut vedon! Pellehermanni häipyi takavasemmalle ja tuskin hänestä enää täällä (TÄÄLÄ) kuullaan.

        Sellaisia nämä kaksiaivosoluiset ovat. Heidän ajatuksenjuoksunsa eivät koskaan kanna yhtä "etappia" pidemmälle. Ajatellaanpa vaikka koiraa. Koiralla on nälkä => on saatava ruokaa. Mutta koirankaan ajatuksenjuoksu ei riitä miettimään mistä seuraava suupala saadaan, kun tällä hetkellä on vatsa täynnä.

        MUAHAHMAUHHAMUAHAHAMUAHAHHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Avotampio_ kirjoitti:

        Olisiko käynyt niin että olen voittanut vedon! Pellehermanni häipyi takavasemmalle ja tuskin hänestä enää täällä (TÄÄLÄ) kuullaan.

        Sellaisia nämä kaksiaivosoluiset ovat. Heidän ajatuksenjuoksunsa eivät koskaan kanna yhtä "etappia" pidemmälle. Ajatellaanpa vaikka koiraa. Koiralla on nälkä => on saatava ruokaa. Mutta koirankaan ajatuksenjuoksu ei riitä miettimään mistä seuraava suupala saadaan, kun tällä hetkellä on vatsa täynnä.

        MUAHAHMAUHHAMUAHAHAMUAHAHHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        on second thought ...

        Annetaan pellehermannille aikaa vielä huominen keskiviikko. Eli nimeä pöytään NYT yhteystietojen kera!!!! Yhteystiedot tarvitaan jotta kohteelta voidaan tiedustella onko tienesti tullut coinien (minkä coinin? onecoinin? bitcoinin? dagcoinin? scheissecoinin?) myynnistä ja miten merkittävä osuus tulee coineista (mikä coin? ks. edellä).

        Sanotaanko että jos alle 10% tulee coineista, niin silloin avotampio voittaa vedon koska coinien osuus on merkityksetön. Avotampio on tässä antelias, hän suostuu näinkin pieneen prosenttirajaan. Mutta hän on varma voitostaan joten hänen on helppo olla suurpiirteinen.

        MUAHAHMAUHHAMUAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • herherhermanni

        hermanni katosi. ei ole enää sanottavaa. hermanni hävisi


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        on second thought ...

        Annetaan pellehermannille aikaa vielä huominen keskiviikko. Eli nimeä pöytään NYT yhteystietojen kera!!!! Yhteystiedot tarvitaan jotta kohteelta voidaan tiedustella onko tienesti tullut coinien (minkä coinin? onecoinin? bitcoinin? dagcoinin? scheissecoinin?) myynnistä ja miten merkittävä osuus tulee coineista (mikä coin? ks. edellä).

        Sanotaanko että jos alle 10% tulee coineista, niin silloin avotampio voittaa vedon koska coinien osuus on merkityksetön. Avotampio on tässä antelias, hän suostuu näinkin pieneen prosenttirajaan. Mutta hän on varma voitostaan joten hänen on helppo olla suurpiirteinen.

        MUAHAHMAUHHAMUAHAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Nimi tulee kun vakuus on pöydässä/tallennettu, vakuus vapautetaan kun hattu on tyhjä.
        Coineita tuli yli 95%.
        Koska kukaan ei pysty syömään paskaa, voin vain sanoa että helppo 10 t.


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Nimi tulee kun vakuus on pöydässä/tallennettu, vakuus vapautetaan kun hattu on tyhjä.
        Coineita tuli yli 95%.
        Koska kukaan ei pysty syömään paskaa, voin vain sanoa että helppo 10 t.

        Hyvin arvoituksellista. Mikä vakuus ja mikä tallennus? Tallennus mihin? Mikä hattu?!?

        Tässä oli kyse väitteestä että coinisti on vero/juorukalenterissa. Nimi pöytään NYT että nähdään tienestit ja yhteystiedot että voidaan varmentaa. Mikäli nimeä ei tule, olen voittanut vedon.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Nimi tulee kun vakuus on pöydässä/tallennettu, vakuus vapautetaan kun hattu on tyhjä.
        Coineita tuli yli 95%.
        Koska kukaan ei pysty syömään paskaa, voin vain sanoa että helppo 10 t.

        Ei vieläkään nimeä&yhteystietoja. Avotampion voitto on entistä lähempänä. Ja pitää muistaa että avotampio olisi voinut kerätä voittonsa jo eilen, mutta suurpiirteisenä antoi pellehermannille aikaa vielä tämän päivän. Vielä reilut kuusi tuntia aikaa.

        Nimi pöytään tai toteamme että pellehermanni on puhunut muunneltua totuutta.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Faktaa kirjoitti:

        Minulla on faktaa sinun mielikuvitusta vastaan. Sen voin sanoa että tulot tulivat
        Bitcoineista, eli coinisti.

        Urpohermanni hävisi vedon kun ei tullut nimeä. Mutta summakin oli Venezuelan bolivareissa mikä on euroina vain 11 senttiä, joten en vaivaudu perimään velkaa.

        Urpohermanni tarkoittikin yllättävästi bitcoinia kun puhuttiin "coinista". Siten minäkin valitsin vedon valuutaksi yllättävästi bolivarin. Tietenkinhän on selvää että jos puhutaan "coinista" niin aina tarkoitetaan bitcoinia, tai ei ainakaan onecoinia. Yhtä selvää näin ollen on, että vetoja tehtäessä valuuttana on aina bolivar.

        Urpohermanni on vajavainen henkilö jolla ei ole käsitystäkään kontekstista. Hän ottaa jokaisen sanan kirjaimellisesti, muusta asiayhteydestä irrotettuna. Siksi hänen käsityskykynsä on hyvin rajallinen. Edellinen sarkasmini menee sekin häneltä yli hilseen. Hän todennäköisesti jatkaa samaa valitusvirttään "... coinisti on kalenterissa..." täysin riippumatta siitä mitä muut hänelle kirjoittavat. Kaikenlaisia sitä löytyy ...

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Urpohermanni hävisi vedon kun ei tullut nimeä. Mutta summakin oli Venezuelan bolivareissa mikä on euroina vain 11 senttiä, joten en vaivaudu perimään velkaa.

        Urpohermanni tarkoittikin yllättävästi bitcoinia kun puhuttiin "coinista". Siten minäkin valitsin vedon valuutaksi yllättävästi bolivarin. Tietenkinhän on selvää että jos puhutaan "coinista" niin aina tarkoitetaan bitcoinia, tai ei ainakaan onecoinia. Yhtä selvää näin ollen on, että vetoja tehtäessä valuuttana on aina bolivar.

        Urpohermanni on vajavainen henkilö jolla ei ole käsitystäkään kontekstista. Hän ottaa jokaisen sanan kirjaimellisesti, muusta asiayhteydestä irrotettuna. Siksi hänen käsityskykynsä on hyvin rajallinen. Edellinen sarkasmini menee sekin häneltä yli hilseen. Hän todennäköisesti jatkaa samaa valitusvirttään "... coinisti on kalenterissa..." täysin riippumatta siitä mitä muut hänelle kirjoittavat. Kaikenlaisia sitä löytyy ...

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja, vaimollanikin on enemmän rahaa tilillä kun aivovammaisella.

        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        Veto on vasta sitten voimassa kun pestit on pöydässä.


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja, vaimollanikin on enemmän rahaa tilillä kun aivovammaisella.

        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        Veto on vasta sitten voimassa kun pestit on pöydässä.

        Urpohermanni kuvittelee että muut ovat yhtä naiiveja kuin hän itse. Hän ei erota sarkasmia siitä milloin puhutaan tosissaan. Heikkolahjainen ja heikosti koulutettu yksilö. Urpohermanni miettiköön kumpi on syy ja kumpi on seuraus. Pystyyköhän hermanni lukemaan ja ymmärtämään neljää sanaa pitempiä virkkeitä?

        Jatketaan samalla linjalla ...

        Ei minun tarvitse laittaa nimiä koska olen voittanut vedon. Hermanni ei pystynyt lyömään faktaa pöytään ja paljastui suunsoittajaksi.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • urpourpourpo
        Sanktio10000e kirjoitti:

        Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja, vaimollanikin on enemmän rahaa tilillä kun aivovammaisella.

        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        Veto on vasta sitten voimassa kun pestit on pöydässä.

        Urpo on pihalla. Eikä pysty lyömään nimiä tai edes tuloja tiskiin. Makeilee muijan pankkitilillä. Mikä on oman tilin saldo? Faktaa pöytään, urpo!


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja, vaimollanikin on enemmän rahaa tilillä kun aivovammaisella.

        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        Veto on vasta sitten voimassa kun pestit on pöydässä.

        Urpo hävisi takavasemmalle. Ei ollut enää sanottavaa kun oli paljastunut suunsoittajaksi.

        >Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja

        Eihän kukaan ole niin typerä että kuvittelee toisen oikeasti laittavan nimensä tänne, eihän? Eihän niin typerää ihmistä voi oikeasti olla olemassa, eihän? Urpon heikon koulutaustan paljastaa paitsi hänen retoriikkansa ja suppea ilmaisunsa, niin myös aivan yksinkertaiset kielioppivirheet hänen tekstissään.

        Urpon ajatuksenjuoksu ei kanna yhtä lausetta pidemmälle. Mutta jos hän tosiaan on onnistunut myymään halvalla hankittuja bitcoineja kalliilla, niin onneksi olkoon. Hänen kyvyillään päivätöillä ei ole mitään mahdollisuuksia vastaavaan tienestiin. Toivottavasti Urpo käsittää että bitcoineilla voittaminen on täysin lottotuuria ja ymmärtää lopettaa SIOITTAMISEN ajoissa!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        Urpo hävisi takavasemmalle. Ei ollut enää sanottavaa kun oli paljastunut suunsoittajaksi.

        >Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja

        Eihän kukaan ole niin typerä että kuvittelee toisen oikeasti laittavan nimensä tänne, eihän? Eihän niin typerää ihmistä voi oikeasti olla olemassa, eihän? Urpon heikon koulutaustan paljastaa paitsi hänen retoriikkansa ja suppea ilmaisunsa, niin myös aivan yksinkertaiset kielioppivirheet hänen tekstissään.

        Urpon ajatuksenjuoksu ei kanna yhtä lausetta pidemmälle. Mutta jos hän tosiaan on onnistunut myymään halvalla hankittuja bitcoineja kalliilla, niin onneksi olkoon. Hänen kyvyillään päivätöillä ei ole mitään mahdollisuuksia vastaavaan tienestiin. Toivottavasti Urpo käsittää että bitcoineilla voittaminen on täysin lottotuuria ja ymmärtää lopettaa SIOITTAMISEN ajoissa!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Se on kuule avo sellainen juttu että sinunkin kannattaisi OTTAA ASIOISTA SELVÄÄ ja käyttää muutama ilta Bitcoiniin perehtymiseen. Netti on pullollaan hyviä koulutuspaketteja, eikä maksa mitään. Olet selvästi ajatustoimintaan kykenevä kaveri ja kykenet kyllä ymmärtämään, kuinka merkittävästä asiasta on kyse, kunhan vain ja vaivautuisit selvittämään asian itsellesi. Voit kiittää minua (ja itseäsi) myöhemmin.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        Se on kuule avo sellainen juttu että sinunkin kannattaisi OTTAA ASIOISTA SELVÄÄ ja käyttää muutama ilta Bitcoiniin perehtymiseen. Netti on pullollaan hyviä koulutuspaketteja, eikä maksa mitään. Olet selvästi ajatustoimintaan kykenevä kaveri ja kykenet kyllä ymmärtämään, kuinka merkittävästä asiasta on kyse, kunhan vain ja vaivautuisit selvittämään asian itsellesi. Voit kiittää minua (ja itseäsi) myöhemmin.

        No tottakai avotampio tietää että on ihmisiä jotka ovat tienanneet bitcoinilla. Kyse olikin vain tästä uhoavasta heikkolahjaisesta yksilöstä joka on tiennannut vain mielikuvituksessaan. Hän ei kuulu niihin ihmisiin joilla olisi riittävästi varallisuutta sijoittamaan, ja mukaanlukien bitcoinin huima arvonnousu, myös tienaamaan.

        Avotampio SIOITTAA mieluummin lottoon kuin bitcoiniin. Bitcoinissa menestyminen on fifty-fifty mutta lotossa saa minimaalisella panoksella huiman summan. Ja tappion tapauksessa häviö on merkityksetön. Bitcoinissa tilanne on tietenkin toinen.

        Taasen!!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        No tottakai avotampio tietää että on ihmisiä jotka ovat tienanneet bitcoinilla. Kyse olikin vain tästä uhoavasta heikkolahjaisesta yksilöstä joka on tiennannut vain mielikuvituksessaan. Hän ei kuulu niihin ihmisiin joilla olisi riittävästi varallisuutta sijoittamaan, ja mukaanlukien bitcoinin huima arvonnousu, myös tienaamaan.

        Avotampio SIOITTAA mieluummin lottoon kuin bitcoiniin. Bitcoinissa menestyminen on fifty-fifty mutta lotossa saa minimaalisella panoksella huiman summan. Ja tappion tapauksessa häviö on merkityksetön. Bitcoinissa tilanne on tietenkin toinen.

        Taasen!!

        En viitannut pelkästään tähän keskusteluun vaan siihen että sinun kannattaisi perehtyä Bitcoiniin, jotta huomaisit että ei ole kyse mistään fifty-fifty pelistä vaan uudesta rahajärjestelmästä, jolla tulee olemaan hyvin kauaskantoiset vaikutukset talouteen, yhteiskuntaan, politiikkaan ja ylipäätään ihmisten väliseen vuorovaikutukseen.

        Olet joissain toisissa ketjuissa puhunut esimerkiksi lohkoketjun toimintaperiaatteesta. Teknologian oikeasti tunteva huomaa välittömästi, että et tiedä aiheesta mitään. En kehoittanut sinua SIOITTAMAAN Bitcoiniin vaan käyttämään muutama ilta aiheeseen perehtymiseen.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        En viitannut pelkästään tähän keskusteluun vaan siihen että sinun kannattaisi perehtyä Bitcoiniin, jotta huomaisit että ei ole kyse mistään fifty-fifty pelistä vaan uudesta rahajärjestelmästä, jolla tulee olemaan hyvin kauaskantoiset vaikutukset talouteen, yhteiskuntaan, politiikkaan ja ylipäätään ihmisten väliseen vuorovaikutukseen.

        Olet joissain toisissa ketjuissa puhunut esimerkiksi lohkoketjun toimintaperiaatteesta. Teknologian oikeasti tunteva huomaa välittömästi, että et tiedä aiheesta mitään. En kehoittanut sinua SIOITTAMAAN Bitcoiniin vaan käyttämään muutama ilta aiheeseen perehtymiseen.

        >Teknologian oikeasti tunteva huomaa välittömästi, että et tiedä aiheesta mitään

        Voisitko kertoa mitä sellaista olen kirjoittanut mistä huomaa että en tiedä aiheesta mitään? Olisin kiitollinen noista detaljeista jotta voisin korjata väitetyn tietämättömyyteni!

        Vai soitatko sittenkin vain suutasi?


      • pitkoinisti

        En soita suutani. Olet kuvaillut lohkoketjun toimintaa sellaisin sanankääntein, jotka oikeasti asiantuntevan silmään kertovat, että olet perehtynyt aiheeseen lähinnä suomalaisten lehtijuttujen perusteella, jotka poikkeuksetta myöskin ovat täyttä kuraa.

        En nyt jaksa ruveta etsimään eksakteja viestejä satojen ketjujen seasta, mutta olet puhunut esimerkiksi jostain verkon osapuolten äänestyksistä yms paskapuhetta. Selvästikään et ymmärrä kuinka Nakamoto Consensus toimii.

        https://www.quora.com/What-is-the-Nakamoto-consensus

        https://bitcoin.org/bitcoin.pdf


      • pitkoinisti kirjoitti:

        En soita suutani. Olet kuvaillut lohkoketjun toimintaa sellaisin sanankääntein, jotka oikeasti asiantuntevan silmään kertovat, että olet perehtynyt aiheeseen lähinnä suomalaisten lehtijuttujen perusteella, jotka poikkeuksetta myöskin ovat täyttä kuraa.

        En nyt jaksa ruveta etsimään eksakteja viestejä satojen ketjujen seasta, mutta olet puhunut esimerkiksi jostain verkon osapuolten äänestyksistä yms paskapuhetta. Selvästikään et ymmärrä kuinka Nakamoto Consensus toimii.

        https://www.quora.com/What-is-the-Nakamoto-consensus

        https://bitcoin.org/bitcoin.pdf

        Liität lohkoketjuteknologian bitcoiniin. Bitcoin, ja muut kryptovaluutat ovat ainoastaan lohkoketjuteknologian eräs sovellus. Sovelluksia on useita muitakin, mm. pankit ovat laajalti ehkä jo vaihtaneetkin tietokantaratkaisujaan lohkoketjuteknologiaan, koska sen edut rahaliikenteen transaktioiden tallentamiseen ovat paremmat kuin perinteisillä relaatio- tai oliotietokannoilla.

        Puhuit lohkoketjuteknologiasta, mutta annnoit linkkejä bitcoinin teknisestä toteutuksesta. En ole kiinnostunut bitcoinin teknisestä toteutuksesta, eli miten hyödyntävät lohkoketjuteknologiaa eikä sitä ole tarpeen tunteakaan koska näissä keskusteluissa ei koskaan mennä niin syvälle tekniikkaan. Mutta tämä teknologia on ehdoton bitcoinin hajautetun louhinnan mahdollistamiseksi. Perinteiset tietokantaratkaisut olisivat hyvin kankeita tällaisessa. Ja toinen linkeistäsi juuri kuvaakin miten bitcoinissa varmistetaan ettei kukaan pääse vääristelemään ketjua.

        Onecoin on sen sijaan keskitetysti "louhittu" valuutta. Sellaiselle ei ole mitään hyötyä lohkoketjuteknologiasta, joka on teknisesti haastavampi kuin perinteisten tietokantaratkaisujen käyttö. Varsinkin kun maailmalta löytyy vailmiita ilmaisia toteutuksia kuten relaatiokannoista MySQL tai oliokannoista MongoDB.

        Kysyn edelleen: mitä yksityiskohtia en ymmärrä lohkoketjuteknologiasta? Bitcoinin teknisestä toteutuksesta en ole koskaan ollut kiinnostunut. Ja kysynkin mitä hyötyä sen teknisestä tuntemisesta on, ellet itse ole kehittässä varsinaista louhintasoftaa ja/tai olet mukana louhinnassa?

        BItcoinin arvon heilahtelu on todellakin fifty-fifty tuurinkauppaa. Se ei perustu mihinkään muuhin kuin päivittäiseen kysyntään, jonka muutokset taas eivät perustu mihinkään muuhun kuin että joku saa päähänsä tänään myydä ja joku toinen ostaa. Arvon heilahtelua on mahdoton mitenkään ennustaa.

        Poijjaat!!


      • pitkoinisti kirjoitti:

        En soita suutani. Olet kuvaillut lohkoketjun toimintaa sellaisin sanankääntein, jotka oikeasti asiantuntevan silmään kertovat, että olet perehtynyt aiheeseen lähinnä suomalaisten lehtijuttujen perusteella, jotka poikkeuksetta myöskin ovat täyttä kuraa.

        En nyt jaksa ruveta etsimään eksakteja viestejä satojen ketjujen seasta, mutta olet puhunut esimerkiksi jostain verkon osapuolten äänestyksistä yms paskapuhetta. Selvästikään et ymmärrä kuinka Nakamoto Consensus toimii.

        https://www.quora.com/What-is-the-Nakamoto-consensus

        https://bitcoin.org/bitcoin.pdf

        Tämä unohtui:

        >mutta olet puhunut esimerkiksi jostain verkon osapuolten äänestyksistä yms paskapuhetta

        En varmasti ole missään puhunut osapuolten äänestyksistä! En muista näillä palstoilla edes nähneeni moista keskustelua, joka on täysin bitcoin-keskeinen. Nyt kun tiedät tuollaisen keskustelun (?) niin liitä tähän linkki!

        >olet perehtynyt aiheeseen lähinnä suomalaisten lehtijuttujen perusteella, jotka poikkeuksetta myöskin ovat täyttä kuraa

        Suomalaisissa lehdissä ei ole käsitelty bitcoinia(kaan) muuten kuin pinnallisesti, koska lukijakunta ei ole teknisesti orientoitunutta enkä itsekään ole kaivellut bitcoinin teknistä toteutusta. Saanko kysyä mistä vedät tällaisen johtopäätöksen osaltani?

        Taidat sittenkin olla suunsoittaja!


      • pitkoinisti

        Jep, olen pelkkä suunsoittaja. Spurdo Spärde.


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        Liität lohkoketjuteknologian bitcoiniin. Bitcoin, ja muut kryptovaluutat ovat ainoastaan lohkoketjuteknologian eräs sovellus. Sovelluksia on useita muitakin, mm. pankit ovat laajalti ehkä jo vaihtaneetkin tietokantaratkaisujaan lohkoketjuteknologiaan, koska sen edut rahaliikenteen transaktioiden tallentamiseen ovat paremmat kuin perinteisillä relaatio- tai oliotietokannoilla.

        Puhuit lohkoketjuteknologiasta, mutta annnoit linkkejä bitcoinin teknisestä toteutuksesta. En ole kiinnostunut bitcoinin teknisestä toteutuksesta, eli miten hyödyntävät lohkoketjuteknologiaa eikä sitä ole tarpeen tunteakaan koska näissä keskusteluissa ei koskaan mennä niin syvälle tekniikkaan. Mutta tämä teknologia on ehdoton bitcoinin hajautetun louhinnan mahdollistamiseksi. Perinteiset tietokantaratkaisut olisivat hyvin kankeita tällaisessa. Ja toinen linkeistäsi juuri kuvaakin miten bitcoinissa varmistetaan ettei kukaan pääse vääristelemään ketjua.

        Onecoin on sen sijaan keskitetysti "louhittu" valuutta. Sellaiselle ei ole mitään hyötyä lohkoketjuteknologiasta, joka on teknisesti haastavampi kuin perinteisten tietokantaratkaisujen käyttö. Varsinkin kun maailmalta löytyy vailmiita ilmaisia toteutuksia kuten relaatiokannoista MySQL tai oliokannoista MongoDB.

        Kysyn edelleen: mitä yksityiskohtia en ymmärrä lohkoketjuteknologiasta? Bitcoinin teknisestä toteutuksesta en ole koskaan ollut kiinnostunut. Ja kysynkin mitä hyötyä sen teknisestä tuntemisesta on, ellet itse ole kehittässä varsinaista louhintasoftaa ja/tai olet mukana louhinnassa?

        BItcoinin arvon heilahtelu on todellakin fifty-fifty tuurinkauppaa. Se ei perustu mihinkään muuhin kuin päivittäiseen kysyntään, jonka muutokset taas eivät perustu mihinkään muuhun kuin että joku saa päähänsä tänään myydä ja joku toinen ostaa. Arvon heilahtelua on mahdoton mitenkään ennustaa.

        Poijjaat!!

        Ai hitto, enpäs huomannutkaan että olit oksentanut aiemmin tämän pitkän vuodatuksen. No esimerkiksi tämä kertoo että olet pihalla kuin talonmiehen lapio :D


      • pitkoinisti kirjoitti:

        Ai hitto, enpäs huomannutkaan että olit oksentanut aiemmin tämän pitkän vuodatuksen. No esimerkiksi tämä kertoo että olet pihalla kuin talonmiehen lapio :D

        Sinulla on ilmeisesti (?) teknistä tuntemusta joten voisitko kertoa mikä kohta "oksennuksessa" kertoo minun olevan pihalla?

        Itse olet kylläkin pihalla:
        > kannattaisi perehtyä Bitcoiniin, jotta huomaisit että ei ole kyse mistään fifty-fifty pelistä vaan uudesta rahajärjestelmästä

        Ei, bitcoinilla ei ole mitään osuutta eikä arpaa tulevaisuuden rahajärjestelmissä. Se elää niin kauan kuin sitä halutaan ostaa ja myydä. Vrt. Hollannin tulppanisipulikauppa joskus 1600-luvulla.

        Sen sijaan lohkoketjuteknologia ja toisistaan erillään olevat älykkäät tietokantakopiot ovat varmastikin tulevaisuutta. Bitcoin on esimerkki tällaisen toteuttamisesta. Pankkeja helpottaa kun tietokantakopiot voivat olla täysin julkisia eikä tarvitse pelätä häkkereitä. Nykymaailman keskitettyjen tietokantaratkaisujen tietoturvan pitäminen ajan tasalla syö resursseja.

        Ellet ole suunsoittaja, niin voisitko kontrata väitteitäni ja osoittaa missä olen väärässä? Toistaiseksi et ole pystynyt muuhun kuin poskensoittamiseen.

        Poijjaat!!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        Sinulla on ilmeisesti (?) teknistä tuntemusta joten voisitko kertoa mikä kohta "oksennuksessa" kertoo minun olevan pihalla?

        Itse olet kylläkin pihalla:
        > kannattaisi perehtyä Bitcoiniin, jotta huomaisit että ei ole kyse mistään fifty-fifty pelistä vaan uudesta rahajärjestelmästä

        Ei, bitcoinilla ei ole mitään osuutta eikä arpaa tulevaisuuden rahajärjestelmissä. Se elää niin kauan kuin sitä halutaan ostaa ja myydä. Vrt. Hollannin tulppanisipulikauppa joskus 1600-luvulla.

        Sen sijaan lohkoketjuteknologia ja toisistaan erillään olevat älykkäät tietokantakopiot ovat varmastikin tulevaisuutta. Bitcoin on esimerkki tällaisen toteuttamisesta. Pankkeja helpottaa kun tietokantakopiot voivat olla täysin julkisia eikä tarvitse pelätä häkkereitä. Nykymaailman keskitettyjen tietokantaratkaisujen tietoturvan pitäminen ajan tasalla syö resursseja.

        Ellet ole suunsoittaja, niin voisitko kontrata väitteitäni ja osoittaa missä olen väärässä? Toistaiseksi et ole pystynyt muuhun kuin poskensoittamiseen.

        Poijjaat!!

        Voisit aloittaa Bitcoiniin perehtymisen esimerkiksi siitä, että lohkoketjutyyppiseen "tietokantaan" kuuluu välttämättömänä rakennuspalikkana arvoa välittävä ja lohkoketjun insentiivirakenteen virittävä yksikkö: Bitcoin. (https://bitcoin.org/bitcoin.pdf, kohta 6)

        Se, että lohkoketju toimii "tietokantana", on toissijaista. Ensisijaista on se, että Nakamoto Consensus - yhdistettynä algoritmiseen rahapolitiikkaan (https://en.bitcoin.it/wiki/Controlled_supply) - mahdollistaa digitaalisen niukkuuden osana hajautettua konsensusjärjestelmää. Lohkoketju on vain hajautetun konsensuksen ilmentymä.

        Et voi käsittää, miksi Bitcoin on nostanut arvoaan 6000% viimeisten viiden vuoden aikana. Sinusta on käsittämätöntä, että Federal Reserve ylläpitää Bitcoin tickeriä sivuillaan https://fred.stlouisfed.org/series/CBBTCUSD. Sinusta tuntuu uskomattomalta, että 20% finanssitaloista suunnittelee aloittavansa bitcoin-kaupankäynnin kuluvan vuoden aikana https://www.cnbc.com/amp/2018/04/24/20-percent-of-financial-firms-are-looking-to-trade-crypto-in-2018-survey.html. Sinä näet vain 50/50 nollasummapelin. Oletko koskaan tullut miettineeksi, mistä ristiriita voisi johtua? Minusta tuntuu, että sinun ja maailman finanssieliitin välinen erimielisyys Bitcoinin merkittävyydestä johtuu siitä, että he ovat OTTANEET ASIASTA SELVÄÄ ja sinä et.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        Voisit aloittaa Bitcoiniin perehtymisen esimerkiksi siitä, että lohkoketjutyyppiseen "tietokantaan" kuuluu välttämättömänä rakennuspalikkana arvoa välittävä ja lohkoketjun insentiivirakenteen virittävä yksikkö: Bitcoin. (https://bitcoin.org/bitcoin.pdf, kohta 6)

        Se, että lohkoketju toimii "tietokantana", on toissijaista. Ensisijaista on se, että Nakamoto Consensus - yhdistettynä algoritmiseen rahapolitiikkaan (https://en.bitcoin.it/wiki/Controlled_supply) - mahdollistaa digitaalisen niukkuuden osana hajautettua konsensusjärjestelmää. Lohkoketju on vain hajautetun konsensuksen ilmentymä.

        Et voi käsittää, miksi Bitcoin on nostanut arvoaan 6000% viimeisten viiden vuoden aikana. Sinusta on käsittämätöntä, että Federal Reserve ylläpitää Bitcoin tickeriä sivuillaan https://fred.stlouisfed.org/series/CBBTCUSD. Sinusta tuntuu uskomattomalta, että 20% finanssitaloista suunnittelee aloittavansa bitcoin-kaupankäynnin kuluvan vuoden aikana https://www.cnbc.com/amp/2018/04/24/20-percent-of-financial-firms-are-looking-to-trade-crypto-in-2018-survey.html. Sinä näet vain 50/50 nollasummapelin. Oletko koskaan tullut miettineeksi, mistä ristiriita voisi johtua? Minusta tuntuu, että sinun ja maailman finanssieliitin välinen erimielisyys Bitcoinin merkittävyydestä johtuu siitä, että he ovat OTTANEET ASIASTA SELVÄÄ ja sinä et.

        Hajautetulla konsenksuksella ja lohkoketjulla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ne ovat aivan eri tekniikoita.

        >Et voi käsittää, miksi Bitcoin on nostanut arvoaan 6000% viimeisten viiden vuoden aikana

        Olisiko sinulla antaa siihen joku erityinen syy minkä takia oli itsestään selvää että sen arvo nousi noin paljon? Esim. Nokian osake nousi aikoinaan siksi että sen puhelinteknologia oli edistyksellistä. Olisiko bitcoinin arvonnousulle mielestäsi jotain konkreettista syytä?

        Itse en sellaista löydä. Vertaan sitä Hollannin tulppaanisipulikauppaan 1600-luvulla siksi, että senkin arvo oli täysin spekulatiivinen eikä perustunut mihinkään. Ja sitten arvo romahti kun kaikki halusivat vain myydä eikä kukaan halunnut ostaa. Bitcoin on aivan samanlainen. Ei sitä oteta vakavasti, mutta se elää niin kauan kuin löytyy ostajia.

        >Sinusta tuntuu uskomattomalta, että 20% finanssitaloista suunnittelee aloittavansa bitcoin-kaupankäynnin kuluvan vuoden aikana

        Luepa linkkisi uudelleen. Siinä puhutaan kryptorahasta yleisellä tasolla. Bitcoin mainitaan vain referenssinä, paremminkin viittauksena ei-teknisille ihmisille mitä kryptorahalla tarkoitetaan kuin että juuri bitcoinia harkittaisiin vaihdon välineenä. Kuten aiemmin totesin, pankit ovat varmaan aika laajaltikin ottaneet kryptorahan käyttöönsä.

        >Sinä näet vain 50/50 nollasummapelin

        Kyllä, juuri näin. Ei bitcoinissa ole mitään muuta. Vai pystytkö itse antamaan syitä miksi bitcoinin arvo nousee/laskee, mikä sitä säätelee? Esim. yritysosakkeista voi helposti löytää korrelaation yrityksen menestymiseen. Bitcoinin arvon sääntelyyn sen sijaan ei liity mitään muuta kuin _satunnainen_ kysyntä, joka todella johtaa pitkällä tähtäimelle 50/50 peliin.

        Poijjaat!!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        Hajautetulla konsenksuksella ja lohkoketjulla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ne ovat aivan eri tekniikoita.

        >Et voi käsittää, miksi Bitcoin on nostanut arvoaan 6000% viimeisten viiden vuoden aikana

        Olisiko sinulla antaa siihen joku erityinen syy minkä takia oli itsestään selvää että sen arvo nousi noin paljon? Esim. Nokian osake nousi aikoinaan siksi että sen puhelinteknologia oli edistyksellistä. Olisiko bitcoinin arvonnousulle mielestäsi jotain konkreettista syytä?

        Itse en sellaista löydä. Vertaan sitä Hollannin tulppaanisipulikauppaan 1600-luvulla siksi, että senkin arvo oli täysin spekulatiivinen eikä perustunut mihinkään. Ja sitten arvo romahti kun kaikki halusivat vain myydä eikä kukaan halunnut ostaa. Bitcoin on aivan samanlainen. Ei sitä oteta vakavasti, mutta se elää niin kauan kuin löytyy ostajia.

        >Sinusta tuntuu uskomattomalta, että 20% finanssitaloista suunnittelee aloittavansa bitcoin-kaupankäynnin kuluvan vuoden aikana

        Luepa linkkisi uudelleen. Siinä puhutaan kryptorahasta yleisellä tasolla. Bitcoin mainitaan vain referenssinä, paremminkin viittauksena ei-teknisille ihmisille mitä kryptorahalla tarkoitetaan kuin että juuri bitcoinia harkittaisiin vaihdon välineenä. Kuten aiemmin totesin, pankit ovat varmaan aika laajaltikin ottaneet kryptorahan käyttöönsä.

        >Sinä näet vain 50/50 nollasummapelin

        Kyllä, juuri näin. Ei bitcoinissa ole mitään muuta. Vai pystytkö itse antamaan syitä miksi bitcoinin arvo nousee/laskee, mikä sitä säätelee? Esim. yritysosakkeista voi helposti löytää korrelaation yrityksen menestymiseen. Bitcoinin arvon sääntelyyn sen sijaan ei liity mitään muuta kuin _satunnainen_ kysyntä, joka todella johtaa pitkällä tähtäimelle 50/50 peliin.

        Poijjaat!!

        > Hajautetulla konsenksuksella ja lohkoketjulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Lohkoketju on ratkaisu Bysanttilaisten Kenraalien ongelmaan. Lohkoketjulla ei siis ainoastaan ole tekemistä hajautetun konsensuksen kanssa vaan se on suorastaan suuri läpimurto hajautetun konsensuksen kentällä.

        > Olisiko sinulla antaa siihen joku erityinen syy minkä takia oli itsestään selvää että sen arvo nousi noin paljon?

        Bitcoinin arvo nousi ja tulee nousemaan noin paljon, koska se on uuden sukupolven rahajärjestelmä. Bitcoin on "kerran tuhannessa vuodessa"-suuruusluokan keksintö.

        > Luepa linkkisi uudelleen. Siinä puhutaan kryptorahasta yleisellä tasolla.

        Bitcoin muodostaa tällä hetkellä 42% kryptomarkkinasta, siis lähes puolet. Osaatko yhtään arvailla, että mikä kryptoraha on se, jolla kyseset pankit tulevat kauppaa käymään. Jos et, niin ei se mitään. Odota pari vuotta ja anna ajan kertoa sinulle vastaus.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        > Hajautetulla konsenksuksella ja lohkoketjulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Lohkoketju on ratkaisu Bysanttilaisten Kenraalien ongelmaan. Lohkoketjulla ei siis ainoastaan ole tekemistä hajautetun konsensuksen kanssa vaan se on suorastaan suuri läpimurto hajautetun konsensuksen kentällä.

        > Olisiko sinulla antaa siihen joku erityinen syy minkä takia oli itsestään selvää että sen arvo nousi noin paljon?

        Bitcoinin arvo nousi ja tulee nousemaan noin paljon, koska se on uuden sukupolven rahajärjestelmä. Bitcoin on "kerran tuhannessa vuodessa"-suuruusluokan keksintö.

        > Luepa linkkisi uudelleen. Siinä puhutaan kryptorahasta yleisellä tasolla.

        Bitcoin muodostaa tällä hetkellä 42% kryptomarkkinasta, siis lähes puolet. Osaatko yhtään arvailla, että mikä kryptoraha on se, jolla kyseset pankit tulevat kauppaa käymään. Jos et, niin ei se mitään. Odota pari vuotta ja anna ajan kertoa sinulle vastaus.

        >Lohkoketju on ratkaisu Bysanttilaisten Kenraalien ongelmaan

        Ok, hyväksytään selitys.

        >Bitcoinin arvo nousi ja tulee nousemaan noin paljon, koska se on uuden sukupolven rahajärjestelmä

        Mutta mitä bitcoinin arvonnousuun tulee, niin tuota selitystä en hyväksy. Bitcoinin arvo perustuu ainoastaan kysynnän ja tarjonnan vaihteluun ja on haihattelua kuvitella sen johtuvan siitä että ihmiset pitäisivät sitä kerran-tuhannessa-vuodessa-keksintönä.

        Jankutan edelleen että bitcoinin arvo ei perustu mihinkään. Pankeilla on jo nyt varmasti useita lohkoketjuratkaisuja sisäiseen toimintaansa, mutta kyrptovaluutat eivät varmasti tule syrjäyttämään perinteisiä valuuttoja kaupankäynnissä. Tai miksi näin kävisi? Osaisitko perustella miksi nykyinen toimiva ja vakiintunut järjestelmä pyrittäisiin muuttamaan kryptorahapohjaiseksi? Tällaistahan tarkoitit?

        Edelleen, pankit eivät missään tapauksessa perustaisi mitään epämääräisen bitcoinin päälle. Valuutan jolla ei tee mitään ja jonka arvo heilahtelee täysin satunnaisesti (ok, tekee sillä jotain: henkilöt jotka haluavat kiertää pankit - ehkä rahanpesuepäilyjen tms. vuoksi - käyttävät sitä keskenään).

        >Osaatko yhtään arvailla, että mikä kryptoraha on se, jolla kyseset pankit tulevat kauppaa käymään

        Väitän että pankkien kryptoraha- ja lohkoketjuratkaisut ovat ja pysyvät pankkien sisäisinä toteutuksina. Eivät ne keskenään käy kauppaa kryptovaluutoilla. Tai miksi ne edes haluaisivat tällaista? Ja kuten edellä sanoin, mielestäni se ei missään tapauksessa olisi epämääräinen bitcoin jonka arvon heilahtelu ei perustu mihinkään. Mainitsemasi "odota pari vuotta" pitäisi muuttaa muotoon "odota parikymmentä vuotta" niin silloin maailma voisikin olla erilainen tältä osin. Ja rohkenen väittää että tuolloin ei kukaan enää edes muista koko bitcoinia (hmmm... olikohan liikaa luvattu ... onhan se bitcoinikin ollut olemassa jo kymmenen vuotta ... tai en ainakaan lupaa syödä minkäänlaisia hatullisia tämän osalta ...

        Taasen!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        >Lohkoketju on ratkaisu Bysanttilaisten Kenraalien ongelmaan

        Ok, hyväksytään selitys.

        >Bitcoinin arvo nousi ja tulee nousemaan noin paljon, koska se on uuden sukupolven rahajärjestelmä

        Mutta mitä bitcoinin arvonnousuun tulee, niin tuota selitystä en hyväksy. Bitcoinin arvo perustuu ainoastaan kysynnän ja tarjonnan vaihteluun ja on haihattelua kuvitella sen johtuvan siitä että ihmiset pitäisivät sitä kerran-tuhannessa-vuodessa-keksintönä.

        Jankutan edelleen että bitcoinin arvo ei perustu mihinkään. Pankeilla on jo nyt varmasti useita lohkoketjuratkaisuja sisäiseen toimintaansa, mutta kyrptovaluutat eivät varmasti tule syrjäyttämään perinteisiä valuuttoja kaupankäynnissä. Tai miksi näin kävisi? Osaisitko perustella miksi nykyinen toimiva ja vakiintunut järjestelmä pyrittäisiin muuttamaan kryptorahapohjaiseksi? Tällaistahan tarkoitit?

        Edelleen, pankit eivät missään tapauksessa perustaisi mitään epämääräisen bitcoinin päälle. Valuutan jolla ei tee mitään ja jonka arvo heilahtelee täysin satunnaisesti (ok, tekee sillä jotain: henkilöt jotka haluavat kiertää pankit - ehkä rahanpesuepäilyjen tms. vuoksi - käyttävät sitä keskenään).

        >Osaatko yhtään arvailla, että mikä kryptoraha on se, jolla kyseset pankit tulevat kauppaa käymään

        Väitän että pankkien kryptoraha- ja lohkoketjuratkaisut ovat ja pysyvät pankkien sisäisinä toteutuksina. Eivät ne keskenään käy kauppaa kryptovaluutoilla. Tai miksi ne edes haluaisivat tällaista? Ja kuten edellä sanoin, mielestäni se ei missään tapauksessa olisi epämääräinen bitcoin jonka arvon heilahtelu ei perustu mihinkään. Mainitsemasi "odota pari vuotta" pitäisi muuttaa muotoon "odota parikymmentä vuotta" niin silloin maailma voisikin olla erilainen tältä osin. Ja rohkenen väittää että tuolloin ei kukaan enää edes muista koko bitcoinia (hmmm... olikohan liikaa luvattu ... onhan se bitcoinikin ollut olemassa jo kymmenen vuotta ... tai en ainakaan lupaa syödä minkäänlaisia hatullisia tämän osalta ...

        Taasen!

        > Osaisitko perustella miksi nykyinen toimiva ja vakiintunut järjestelmä pyrittäisiin muuttamaan kryptorahapohjaiseksi?

        Mitään ei erityisesti "pyritä muttamaan"; asiat tapahtuvat omalla painollaan. Maailma ottaa Bitcoinin käyttöön. Jos kieltäydyt hyväksymästä vallitsevan todellisuuden, niin en jaksa ruveta siitä kanssasi vääntämään.

        > Väitän että pankkien kryptoraha- ja lohkoketjuratkaisut ovat ja pysyvät pankkien sisäisinä toteutuksina.

        Kuten jo aiemmin totesimme, lohkoketju on hajautettu konsensusarkkitehtuuri. Mihin tarvitaan hajautettua konsensusarkkitehtuuria sisäisessä käytössä?

        > Mainitsemasi "odota pari vuotta" pitäisi muuttaa muotoon "odota parikymmentä vuotta"

        Jo parin vuoden sisällä nähdään kyllä pankkien tarjoamia Bitcoin-tilejä ja Bitcoin-kaupankäyntiä. Ei tarvitse odottaa pariakymmentä vuotta.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        > Osaisitko perustella miksi nykyinen toimiva ja vakiintunut järjestelmä pyrittäisiin muuttamaan kryptorahapohjaiseksi?

        Mitään ei erityisesti "pyritä muttamaan"; asiat tapahtuvat omalla painollaan. Maailma ottaa Bitcoinin käyttöön. Jos kieltäydyt hyväksymästä vallitsevan todellisuuden, niin en jaksa ruveta siitä kanssasi vääntämään.

        > Väitän että pankkien kryptoraha- ja lohkoketjuratkaisut ovat ja pysyvät pankkien sisäisinä toteutuksina.

        Kuten jo aiemmin totesimme, lohkoketju on hajautettu konsensusarkkitehtuuri. Mihin tarvitaan hajautettua konsensusarkkitehtuuria sisäisessä käytössä?

        > Mainitsemasi "odota pari vuotta" pitäisi muuttaa muotoon "odota parikymmentä vuotta"

        Jo parin vuoden sisällä nähdään kyllä pankkien tarjoamia Bitcoin-tilejä ja Bitcoin-kaupankäyntiä. Ei tarvitse odottaa pariakymmentä vuotta.

        >Jos kieltäydyt hyväksymästä vallitsevan todellisuuden, niin en jaksa ruveta siitä kanssasi vääntämään

        Varmastikin näemme vallitsevan todellisuuden eri tavalla. Minun mielestäni bitcoin on tässä merkityksetön pelinappula ja sinä ajattelet toisin. Olkoon niin.

        >Mihin tarvitaan hajautettua konsensusarkkitehtuuria sisäisessä käytössä

        Jos ad-hoc esimerkki kelpaa, niin voisin kuvitella että kansainvälinen toimija haluaa sijoittaa tietokantansa maantieteellisesti lähelle käyttäjää. Tällöin, sen sijaan että käyttäisin perinteistä keskitettyä tietokantaratkaisua, olisin varmasti kiinnostunut konsensusarkkitehtuurista. Ja miksi "lähelle"? Tällöin vältytään ylimääräiseltä tiedonsiirrolta kustannuksista ja I/O on kiistatta nopeampaa.

        Jos vaikka joku ApplePay saa tuulta alleen isommassa mittakaavassa, voisin kuvitella sen olevan hyvin kiinnostunut konsensusarkkitehtuurista. En tiedä miten ApplePay on toteutettu, mutta en hämmästyisi vaikka sen arkkitehtuuri olisi juuri tämä?!?

        Kyllähän perinteisetkin tietokannat tarjoavat erilaisia replikointimekanismeja, mutta niiden huono puoli on että transaktioihin liittyvä tieto on integroitu payloadiin ja pitää kokonaisuudessaan salata. Mutta lohkoketjut voi huoletta julkistaa, ei tarvi pelätä hakkereita. Ainoastaan payload pitää salata, ja se voidaan tallettaa perinteiseen keskitettyyn tietokantaan.

        Mutta joo ... eihän tämä enää liity bitcoiniin mitenkään ...

        Poijjaat!!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        >Jos kieltäydyt hyväksymästä vallitsevan todellisuuden, niin en jaksa ruveta siitä kanssasi vääntämään

        Varmastikin näemme vallitsevan todellisuuden eri tavalla. Minun mielestäni bitcoin on tässä merkityksetön pelinappula ja sinä ajattelet toisin. Olkoon niin.

        >Mihin tarvitaan hajautettua konsensusarkkitehtuuria sisäisessä käytössä

        Jos ad-hoc esimerkki kelpaa, niin voisin kuvitella että kansainvälinen toimija haluaa sijoittaa tietokantansa maantieteellisesti lähelle käyttäjää. Tällöin, sen sijaan että käyttäisin perinteistä keskitettyä tietokantaratkaisua, olisin varmasti kiinnostunut konsensusarkkitehtuurista. Ja miksi "lähelle"? Tällöin vältytään ylimääräiseltä tiedonsiirrolta kustannuksista ja I/O on kiistatta nopeampaa.

        Jos vaikka joku ApplePay saa tuulta alleen isommassa mittakaavassa, voisin kuvitella sen olevan hyvin kiinnostunut konsensusarkkitehtuurista. En tiedä miten ApplePay on toteutettu, mutta en hämmästyisi vaikka sen arkkitehtuuri olisi juuri tämä?!?

        Kyllähän perinteisetkin tietokannat tarjoavat erilaisia replikointimekanismeja, mutta niiden huono puoli on että transaktioihin liittyvä tieto on integroitu payloadiin ja pitää kokonaisuudessaan salata. Mutta lohkoketjut voi huoletta julkistaa, ei tarvi pelätä hakkereita. Ainoastaan payload pitää salata, ja se voidaan tallettaa perinteiseen keskitettyyn tietokantaan.

        Mutta joo ... eihän tämä enää liity bitcoiniin mitenkään ...

        Poijjaat!!

        Valitan, mutta ad-hoc esimerkkisi jälleen paljastaa, että et ymmärrä lohkoketjun toimintaperiaatetta etkä tarkoitusta. Puolustukseksesi sanottakoon, että et sentään ole yksin. Maailmahan on tällä hetkellä pullollaan käärmeöljykauppiaita, jotka myyvät lohkoketjusitä lohkoketjutätää juuri kaltaisillesi tyhjän pöhisijöille. Näihin on hassattu suuriakin rahoja ja jopa pankkien toimesta.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        Valitan, mutta ad-hoc esimerkkisi jälleen paljastaa, että et ymmärrä lohkoketjun toimintaperiaatetta etkä tarkoitusta. Puolustukseksesi sanottakoon, että et sentään ole yksin. Maailmahan on tällä hetkellä pullollaan käärmeöljykauppiaita, jotka myyvät lohkoketjusitä lohkoketjutätää juuri kaltaisillesi tyhjän pöhisijöille. Näihin on hassattu suuriakin rahoja ja jopa pankkien toimesta.

        No siinä tapauksessa pyytäisin sinua valaisemaan lisää!

        Ymmärrän hajautetun varmistuksen (konsensus) sekä kryptografiaominaisuudet, jonka ansiosta ketjua on tähtitieteellisen vaikeata manipuloida omiin tarkoituksiin. Näistä ensinmainittu antaa mahdollisuuden perustaa lohkoketjuinstansseja suuri määrä ja jälkimmäinen mahdollistaa suojautumisen hakkereita vastaan: lohkoketju voi olla julkinen, ei tarvitse välittää salauksesta.

        Ja kysymyksesi oli mihin tarvitaan konsensusarkkitehtuuria "sisäisessä käytössä". Pyrin esimerkilläni osoittamaan että on aivan sama onko käyttö sisäistä vai jaettua eri toimijoiden kesken. Väitän kuitenkin, että teknologia ei vielä ole riittävän kypsää jotta toimija A olisi halukas ottamaan kilpailevan toimija B:n kehittämän teknologian käyttöönsä.

        >et ymmärrä lohkoketjun toimintaperiaatetta etkä tarkoitusta

        Kerroitko nämä jo jossain aikaisemmassa postauksessa? Ne menivät minulta ohi. Jos huomioidaan tuo mitä tässä yllä kirjoitin, niin mitä minulta vielä jää huomaamatta? Tai mitä asioita olen perustellut riittämättömästi? Kiitän vastauksesta etukäteen!

        Taasen!


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        No siinä tapauksessa pyytäisin sinua valaisemaan lisää!

        Ymmärrän hajautetun varmistuksen (konsensus) sekä kryptografiaominaisuudet, jonka ansiosta ketjua on tähtitieteellisen vaikeata manipuloida omiin tarkoituksiin. Näistä ensinmainittu antaa mahdollisuuden perustaa lohkoketjuinstansseja suuri määrä ja jälkimmäinen mahdollistaa suojautumisen hakkereita vastaan: lohkoketju voi olla julkinen, ei tarvitse välittää salauksesta.

        Ja kysymyksesi oli mihin tarvitaan konsensusarkkitehtuuria "sisäisessä käytössä". Pyrin esimerkilläni osoittamaan että on aivan sama onko käyttö sisäistä vai jaettua eri toimijoiden kesken. Väitän kuitenkin, että teknologia ei vielä ole riittävän kypsää jotta toimija A olisi halukas ottamaan kilpailevan toimija B:n kehittämän teknologian käyttöönsä.

        >et ymmärrä lohkoketjun toimintaperiaatetta etkä tarkoitusta

        Kerroitko nämä jo jossain aikaisemmassa postauksessa? Ne menivät minulta ohi. Jos huomioidaan tuo mitä tässä yllä kirjoitin, niin mitä minulta vielä jää huomaamatta? Tai mitä asioita olen perustellut riittämättömästi? Kiitän vastauksesta etukäteen!

        Taasen!

        >No siinä tapauksessa pyytäisin sinua valaisemaan lisää!

        Kehoittaisin sinua perehtymään aiheeseen omatoimisesti valmiista koulutuspaketeista, koska minulla ei ole aikaa kirjoittaa sinulle omaa. Tässä on muutama hyvä linkki:

        https://bitcoin.org/bitcoin.pdf

        https://freedom-to-tinker.com/2016/02/09/the-princeton-bitcoin-textbook-is-now-freely-available/

        https://www.youtube.com/channel/UCNcSSleedtfyDuhBvOQzFzQ

        >antaa mahdollisuuden perustaa lohkoketjuinstansseja suuri määrä

        Lohkoketjuinstanssien suuri määrä on olemassa sitä varten, että käyttäjä voi itse validoida transaktiot eikä tarvitse luottaa ulkopuoliseen osapuoleen.

        >ja jälkimmäinen mahdollistaa suojautumisen hakkereita vastaan

        Eäääääh!

        Kryptografiaa käytetään lohkoketjuteknologiassa
        1) blokkihashien laskennassa osana hajautettua konsensusarkkitehtuuria
        2) julkisen avaimen salausta käytetään "käyttöoikeuksien hallintaan"

        >Kerroitko [lohkoketjun toimintaperiaatteen ja käyttötarkoituksen] jo jossain aikaisemmassa postauksessa?

        Lohkoketjua tarvitaan Bitcoinin transaktiokirjanpitoon. Lue lisää toimintaperiaatteesta linkkaamistani koulutuspaketeista.


      • pitkoinisti kirjoitti:

        >No siinä tapauksessa pyytäisin sinua valaisemaan lisää!

        Kehoittaisin sinua perehtymään aiheeseen omatoimisesti valmiista koulutuspaketeista, koska minulla ei ole aikaa kirjoittaa sinulle omaa. Tässä on muutama hyvä linkki:

        https://bitcoin.org/bitcoin.pdf

        https://freedom-to-tinker.com/2016/02/09/the-princeton-bitcoin-textbook-is-now-freely-available/

        https://www.youtube.com/channel/UCNcSSleedtfyDuhBvOQzFzQ

        >antaa mahdollisuuden perustaa lohkoketjuinstansseja suuri määrä

        Lohkoketjuinstanssien suuri määrä on olemassa sitä varten, että käyttäjä voi itse validoida transaktiot eikä tarvitse luottaa ulkopuoliseen osapuoleen.

        >ja jälkimmäinen mahdollistaa suojautumisen hakkereita vastaan

        Eäääääh!

        Kryptografiaa käytetään lohkoketjuteknologiassa
        1) blokkihashien laskennassa osana hajautettua konsensusarkkitehtuuria
        2) julkisen avaimen salausta käytetään "käyttöoikeuksien hallintaan"

        >Kerroitko [lohkoketjun toimintaperiaatteen ja käyttötarkoituksen] jo jossain aikaisemmassa postauksessa?

        Lohkoketjua tarvitaan Bitcoinin transaktiokirjanpitoon. Lue lisää toimintaperiaatteesta linkkaamistani koulutuspaketeista.

        Kiitokset linkeistä. Nyt sukelletaan aika syvälle konepellin alle vs. alkuperäinen keskustelunaihe. Olet selvästi OTTANUT SELVÄÄ enemmän kuin 99% kansalaisista mitä lohkoketjuteknologiaan tulee.

        Kiinnostavia linkkejä tosiaan, täytyy perehtyä.

        Samaan hengenvetoon: mihin tarvitsisin linkkiesi tietoja jos ajatellaan käytännön elämää, bitcoiniin sijoittamista harkitsevana. Tai mitä muuta? Siis muuten kuin että tekninen mielenkiinto hallitsee tiettyjen ihmistyyppien elämää, riippumatta siitä miten hyödyllisiä nuo tiedot ovat arkipäivän elämässä, tai jopa hyödyttömiä?

        >Kryptografiaa käytetään lohkoketjuteknologiassa ...

        Hyvä kun avasit tuon! Käytin väärää termiä, tarkoitukseni oli kuitenkin sanoa että lohkoketjun julkistaminen on verraton etu.

        Asiasta kolmanteen ... mitähän keskusteluamme mahdollisesti seuraavat kaksiaivosoluiset mahtavat tuumia. Kaikki tämä menee niiltä yli hilseen.


      • pitkoinisti

        >Kiitokset linkeistä.

        No problem

        >Samaan hengenvetoon: mihin tarvitsisin linkkiesi tietoja jos ajatellaan käytännön elämää

        Et välttämättä tarvitsisi linkkien tietoja mihinkään. Nuo linkit on suunnattu lähinnä henkilöille, jotka haluavat ymmärtää Bitcoinin / lohkoketjuteknologian toimintaperiaatteen. Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä kuinka Internet tai vaikka polttomottori toimivat, eikä heidän tarvitsekaan, mutta aina on myös niitä jotka haluavat ymmärtää.

        >bitcoiniin sijoittamista harkitsevana

        Bitcoiniin sijoittamista harkitsevalle suosittelisin ehkä hieman toisenlaisia koulutuspaketteja, esimerkiksi Nakamoto Instituten mempoolin kirjoituksia:

        https://nakamotoinstitute.org/mempool/

        >lohkoketjun julkistaminen on verraton etu

        Tämähän on itse asiassa välttämättömyys, koska muuten järjestelmä ei voisi olla aidosti "trustless". Vain jakamalla koko lohkoketju kaikille ja sallimalla transaktioiden omatoiminen validointi, voidaan homma hoitaa ilman tarvetta ulkopuolisille osapuolille. Kaikki näkevät kaiken ja transaktiot ovat valideja vain, jos ne on allekirjoitettu oikealla avaimella. Julkisen avaimen salauksen matemaattisista ominaisuuksista johtuen kaikki voivat varmistua, että allekirjoitus on oikea, mutta eivät kuitenkaan voi kopioida sitä, koska se on sidoksissa tiettyyn transaktioon.

        >Asiasta kolmanteen ... mitähän keskusteluamme mahdollisesti seuraavat kaksiaivosoluiset mahtavat tuumia.

        Hyvä kysymys :D


      • pitkoinisti kirjoitti:

        >Kiitokset linkeistä.

        No problem

        >Samaan hengenvetoon: mihin tarvitsisin linkkiesi tietoja jos ajatellaan käytännön elämää

        Et välttämättä tarvitsisi linkkien tietoja mihinkään. Nuo linkit on suunnattu lähinnä henkilöille, jotka haluavat ymmärtää Bitcoinin / lohkoketjuteknologian toimintaperiaatteen. Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä kuinka Internet tai vaikka polttomottori toimivat, eikä heidän tarvitsekaan, mutta aina on myös niitä jotka haluavat ymmärtää.

        >bitcoiniin sijoittamista harkitsevana

        Bitcoiniin sijoittamista harkitsevalle suosittelisin ehkä hieman toisenlaisia koulutuspaketteja, esimerkiksi Nakamoto Instituten mempoolin kirjoituksia:

        https://nakamotoinstitute.org/mempool/

        >lohkoketjun julkistaminen on verraton etu

        Tämähän on itse asiassa välttämättömyys, koska muuten järjestelmä ei voisi olla aidosti "trustless". Vain jakamalla koko lohkoketju kaikille ja sallimalla transaktioiden omatoiminen validointi, voidaan homma hoitaa ilman tarvetta ulkopuolisille osapuolille. Kaikki näkevät kaiken ja transaktiot ovat valideja vain, jos ne on allekirjoitettu oikealla avaimella. Julkisen avaimen salauksen matemaattisista ominaisuuksista johtuen kaikki voivat varmistua, että allekirjoitus on oikea, mutta eivät kuitenkaan voi kopioida sitä, koska se on sidoksissa tiettyyn transaktioon.

        >Asiasta kolmanteen ... mitähän keskusteluamme mahdollisesti seuraavat kaksiaivosoluiset mahtavat tuumia.

        Hyvä kysymys :D

        Jotenkin näen että puhuimme kuitenkin samoista asioista ... vaikka myönnän nyt ettei minulla ollut riittävää teknistä taustaa. Puhuin rivimiehen äänellä. Joo, pitää tutustua noihin linkkeihin ... kiinostaa oikeasti ... kun tuo työnantaja ei helkkari häiritsisi toisarvoisilla asioilla ... näinhän tämä menee ...


      • pitkoinisti
        Avotampio_ kirjoitti:

        Jotenkin näen että puhuimme kuitenkin samoista asioista ... vaikka myönnän nyt ettei minulla ollut riittävää teknistä taustaa. Puhuin rivimiehen äänellä. Joo, pitää tutustua noihin linkkeihin ... kiinostaa oikeasti ... kun tuo työnantaja ei helkkari häiritsisi toisarvoisilla asioilla ... näinhän tämä menee ...

        Kyllä vain, samoista asioista puhutaan. Jouduit ehkä turhankin tylyn äänensävyn kohteeksi, pahoittelut siitä. Ei näet ole ensimmäinen kerta, kun pitää oikoa samoja väärinkäsityksiä. Useimmiten pitkoinisti on kaiken lisäksi "se epäilyttävä hyypiö, kenellä on todistustaakka harteillaan".


      • pitkoinisti

        Ai niin, teet hyvää työtä TÄÄLÄ suolatessasi onekoijareiden elämää. Osittain siksi en ole viitsinyt aiemmin oikaista, kun jokin on särähtänyt kirjoituksissasi silmään. En ole halunnut suotta vetää mattoa alta palstan kiistattomalta kingiltä, ettei kaksiaivosoluiset ilmesty jostain kivenkoloistaan leijumaan :)


      • pitkoinisti kirjoitti:

        Ai niin, teet hyvää työtä TÄÄLÄ suolatessasi onekoijareiden elämää. Osittain siksi en ole viitsinyt aiemmin oikaista, kun jokin on särähtänyt kirjoituksissasi silmään. En ole halunnut suotta vetää mattoa alta palstan kiistattomalta kingiltä, ettei kaksiaivosoluiset ilmesty jostain kivenkoloistaan leijumaan :)

        Heh heh, TÄÄLÄ

        Mutta kyllä se palstan kingi on jossain muualla, se ei ole TÄÄLÄ ... rah rah rah

        Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Urpo hävisi takavasemmalle. Ei ollut enää sanottavaa kun oli paljastunut suunsoittajaksi.

        >Aikamoinen aivotampio,, kuvittelee että laitan tänne nimen laita itse nimesi tänne, sitten voimme kaikki nauraa sinun surkeita tuloja

        Eihän kukaan ole niin typerä että kuvittelee toisen oikeasti laittavan nimensä tänne, eihän? Eihän niin typerää ihmistä voi oikeasti olla olemassa, eihän? Urpon heikon koulutaustan paljastaa paitsi hänen retoriikkansa ja suppea ilmaisunsa, niin myös aivan yksinkertaiset kielioppivirheet hänen tekstissään.

        Urpon ajatuksenjuoksu ei kanna yhtä lausetta pidemmälle. Mutta jos hän tosiaan on onnistunut myymään halvalla hankittuja bitcoineja kalliilla, niin onneksi olkoon. Hänen kyvyillään päivätöillä ei ole mitään mahdollisuuksia vastaavaan tienestiin. Toivottavasti Urpo käsittää että bitcoineilla voittaminen on täysin lottotuuria ja ymmärtää lopettaa SIOITTAMISEN ajoissa!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Koinisti lomailee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo on näköjään viettänyt juhannuksen täällä.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Eikö mökkilokki avo päässyt kenenkään koinistin mökille lokkeilemaan.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Syö hatullinen paskaa, niin pääset huvilla katsomaan miten koinisti elää.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Laita tänne palkasta faktaa, niin katsotaan kumpi voittaa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Aivovammainen voi lukea juorukalenterista usean koinistin tuloista.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        https://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/kl-voitollisista-bitcoin-kaupoista-ilmoitetaan-yha-useammin-verottajalle/6983160#gs.fcIBMR8
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        On muutakin tekemistä kun keskustella tyhjä taskun kanssa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo ei vei pankkiin/kauppaan muuta kuin hiekkaa tuulikaappiin.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA


      • PonzipaPonzi
        Sanktio10000e kirjoitti:

        Koinisti lomailee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo on näköjään viettänyt juhannuksen täällä.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Eikö mökkilokki avo päässyt kenenkään koinistin mökille lokkeilemaan.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Syö hatullinen paskaa, niin pääset huvilla katsomaan miten koinisti elää.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Laita tänne palkasta faktaa, niin katsotaan kumpi voittaa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Aivovammainen voi lukea juorukalenterista usean koinistin tuloista.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        https://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/kl-voitollisista-bitcoin-kaupoista-ilmoitetaan-yha-useammin-verottajalle/6983160#gs.fcIBMR8
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        On muutakin tekemistä kun keskustella tyhjä taskun kanssa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo ei vei pankkiin/kauppaan muuta kuin hiekkaa tuulikaappiin.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Muuten esittämäsi on ymmärrettävissä, mutta sekoitat Onecoinistin joka on KOINISTI TÄÄLÄ ja SIOITTAA. Bitcoin SIJOITTAJA kuuluu eri kastiin kuin Onecoin SIOITTAJAT.
        Mikäli olet Bitcoin SIJOITTAJA, olen hieman yllättynyt että alennat itsesi ONEKOINISTIN tasoiseksi????? ja kerrot olevasi KOINISTI.
        Jokainenhan tietää että Bitcoinista ja Onecoinista ei voi edes samana päivänäkään puhua.


      • PonzipaPonzi
        PonzipaPonzi kirjoitti:

        Muuten esittämäsi on ymmärrettävissä, mutta sekoitat Onecoinistin joka on KOINISTI TÄÄLÄ ja SIOITTAA. Bitcoin SIJOITTAJA kuuluu eri kastiin kuin Onecoin SIOITTAJAT.
        Mikäli olet Bitcoin SIJOITTAJA, olen hieman yllättynyt että alennat itsesi ONEKOINISTIN tasoiseksi????? ja kerrot olevasi KOINISTI.
        Jokainenhan tietää että Bitcoinista ja Onecoinista ei voi edes samana päivänäkään puhua.

        Pitää vielä sen verran jatkaa, että en edellisellä viestilläni kuitenkaan tarkoita sitä, että Bitcoin olisi mitenkään varmempi kohde sijoittaa oikeata rahaa, kuin mikään muukaan coini. Syy on siinä, että oleva pääoma ja sen omistajat ovat mielestäni ne jotka digitaalisen rahan tulevat maailmanlaajuisessa tasossa esittelemään ja tuomaan käyttöön.
        Koekäytössä on tällähetkellä SDR lohkoketju, jossa on yhteistyökokeilu kahden suurvallan toteuttamana.
        Olen itse sijoittanut Bitcoiniin aikaani Espanjaan kaavaillun hallinrakennuksen merkeissä. Halliin on tarkoitus tulla noin tuhatta tietokonetta vastaava konekapasiteetti Bitcoinin louhintaa tekemään. Oikeata rahaa en suosittele kenekään näihin coineihin sijoittaa.
        Bitcoinin ensihype oli ja meni. Nyt coinimarkkinat ovat huijareita täynnä.


      • Sanktio10000e
        PonzipaPonzi kirjoitti:

        Muuten esittämäsi on ymmärrettävissä, mutta sekoitat Onecoinistin joka on KOINISTI TÄÄLÄ ja SIOITTAA. Bitcoin SIJOITTAJA kuuluu eri kastiin kuin Onecoin SIOITTAJAT.
        Mikäli olet Bitcoin SIJOITTAJA, olen hieman yllättynyt että alennat itsesi ONEKOINISTIN tasoiseksi????? ja kerrot olevasi KOINISTI.
        Jokainenhan tietää että Bitcoinista ja Onecoinista ei voi edes samana päivänäkään puhua.

        Bitcoinisti on myös koinisti, minulla ei ole eikä ikinä tule olemaan Onecoineja.
        Uskon että virtuaalivaluutta tekee tuloaan, mutta bitcoin on siihen liian kömpelö ja
        Onecoinista ei edes voi puhua virtuaalivaluuttana.

        Huvikseni kiusasin Avotampiota, sillä halusin katsoa kuinka pitkälle hän menee,
        Tiesin ettei hän mene loppuun asti, sillä hän olisi 100% hävinnyt jutun.
        Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääsee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA


      • PonzipaPonzi
        Sanktio10000e kirjoitti:

        Bitcoinisti on myös koinisti, minulla ei ole eikä ikinä tule olemaan Onecoineja.
        Uskon että virtuaalivaluutta tekee tuloaan, mutta bitcoin on siihen liian kömpelö ja
        Onecoinista ei edes voi puhua virtuaalivaluuttana.

        Huvikseni kiusasin Avotampiota, sillä halusin katsoa kuinka pitkälle hän menee,
        Tiesin ettei hän mene loppuun asti, sillä hän olisi 100% hävinnyt jutun.
        Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääsee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        -Bitcoinisti on myös koinisti-

        Kiitos infosta. Olen itse käsittänyt sikäli sitten väärin, että olen käsittänyt aiemmin että "koinistit" ovat ainoastaan eri pilipalikoineihin "sioittajia".
        Avotampio taitaa olla "jättänyt rakennuksen", kuten aikoinaan "Elvis has left the building"👍🏻😄🍺🍺


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Bitcoinisti on myös koinisti, minulla ei ole eikä ikinä tule olemaan Onecoineja.
        Uskon että virtuaalivaluutta tekee tuloaan, mutta bitcoin on siihen liian kömpelö ja
        Onecoinista ei edes voi puhua virtuaalivaluuttana.

        Huvikseni kiusasin Avotampiota, sillä halusin katsoa kuinka pitkälle hän menee,
        Tiesin ettei hän mene loppuun asti, sillä hän olisi 100% hävinnyt jutun.
        Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääsee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Termi "koinisti" viittaa vain ja ainoastaan onecoiniin. On aina viitannut. Nimimerkki lienee ainoa jolta tämä on jäänyt huomaamatta. Tietääkö nimimerkki mihin termi "kaksiaivosoluinen" viittaa? Onko ideoita?

        >Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääsee.

        Tulotietoja? TULO TIETOJA? Aivokapasiteetti? AIVO KAPASITEETTI?

        Nyt laskeudun nimimerkin (kaksiaivosoluisen) tasolle, jotta pystymme kommunikoimaan.

        VARMANA MUN ISKÄLLÄ ON ENEMMÄN RAHAA KUIN SUN ISKÄLLÄ.

        Ja lisää löylyä:

        MUN ISKÄ VOITTAA VARMANA SUN ISKÄN TAPPELUSSA.

        Ja sitten:

        MUN VAIMOLLA ON SATA KERTAA ENEMMÄN RAHAA KUIN SUN VAIMOLLA.

        Palataan puoli tasoa ylöspäin (jatkaen teini-ikäistä hieman vanhempien retoriikalla): nimimerkillä on outo suhtautuminen naisten tulotasoon. Hänhän jossain totesi että hänen vaimollaanKIN on enemmän rahaa kuin allekirjoittaneella. Outoa retoriikkaa. Itse tiedän ja tunnen työelämässä paljon erittäin päteviä ja kovatuloisia naisia. Nimimerkin argumentti ei mene jakeluun, sikäli kuin sillä ilmeisesti on pilkata allekirjoittaneen tulotasoa ja laittamalla vertailukohdaksi VAIMONSA: jopa hänellä on enemmän rahaa kuin allekirjoittaneella.

        Nimimerkki lienee peräisin alhaisen koulutustason perheestä ja hänellä itsellään on myös heikko koulutustausta, heikot kyvyt, eikä ehkä edes varsinaista ammattia. Sellaisen ihmisen arvomaailmaan tuollainen viittaus "vaimon" tulotasoista sopisi, silloin kun sitä käytetään tarkoitushakuisena vertauksena jonkun muun tulotasoon.

        Nimimerkin kyvyt VITTUILUSSA on nähty, teini-ikäisen tasoa. Nimimerkki ei ymmärrä milloin hänelle VITTUILLAAN todella RASKAASTI. Ehkä parempi niin ...

        MUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Koinisti lomailee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo on näköjään viettänyt juhannuksen täällä.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Eikö mökkilokki avo päässyt kenenkään koinistin mökille lokkeilemaan.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Syö hatullinen paskaa, niin pääset huvilla katsomaan miten koinisti elää.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Laita tänne palkasta faktaa, niin katsotaan kumpi voittaa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Aivovammainen voi lukea juorukalenterista usean koinistin tuloista.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        https://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/kl-voitollisista-bitcoin-kaupoista-ilmoitetaan-yha-useammin-verottajalle/6983160#gs.fcIBMR8
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        On muutakin tekemistä kun keskustella tyhjä taskun kanssa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo ei vei pankkiin/kauppaan muuta kuin hiekkaa tuulikaappiin.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Tosiaan, nyt vasta huomasin tämän:

        >Laita tänne palkasta faktaa, niin katsotaan kumpi voittaa

        Palkasta? Pitää paikkansa että verottajalle ILMOITETUT bitcoin tienestit käsitellään ansiotulona, mutta eihän se ole palkkaa. Palkkaa mistä? Siitä että on lottotuurilla osannut ostaa bitcoineja kurssin ollessa alhaalla ja säkällä tullut myyneeksi kurssien ollessa korkealla? Ymmärtääkö nimimerkki että bitcoinin arvonvaihtelu perustuu täysin spekulaatioon ja sillä voittaminen on tuurin kauppaa. Pitääkö nimimerkki kenties itseään sijoittamisen ammattilaisena tehtyään tulosta bitcoineilla? Jos näin, nimimerkin kannattaisi myydä KOULUTUSTA (ref. onecoin)!!

        Rohkenen jopa epäillä nimimerkin kertomuksia kovista tuloista bitcoinin kautta. Ihmissielu on hyvin usein sellainen että saatuaan voittoja se alkaa HIMOITA sitä lisää! Ja jos nimimerkkikin on tavallinen ihminen (?), niin saatuaan tienestiä bitcoinista, hänen on äärimmäisen vaikea olla ajattelematta mahdolisuutta "jos hyvä tuuri osuisi vielä uudestaan". Lieneekö nimimerkki sijoittanut uudestaan rahaa bitcoiniin? Miten menee? Ymmärtääkö nimimerkki kysymystä?

        Bitcoineilla tehty voitto on ikävä kyllä ansiotuloa. Sen verotus on Suomessa järkyttävää. Pääomatulojen verotus onkin toista, mutta mahtaako nimimerkillä olla mitään mainittavaa pääomatulojen puolella? Ymmärtääkö nimimerkki kysymystä?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Bitcoinisti on myös koinisti, minulla ei ole eikä ikinä tule olemaan Onecoineja.
        Uskon että virtuaalivaluutta tekee tuloaan, mutta bitcoin on siihen liian kömpelö ja
        Onecoinista ei edes voi puhua virtuaalivaluuttana.

        Huvikseni kiusasin Avotampiota, sillä halusin katsoa kuinka pitkälle hän menee,
        Tiesin ettei hän mene loppuun asti, sillä hän olisi 100% hävinnyt jutun.
        Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääsee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Katosiko URPO taas takavasemmalle? Ehkä hän häpeää kirjoituksiaan saunan takana, tai sitten ei käsitä kommenteista mitään.

        >Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääse

        Sanan "aivokapasiteetti" adessiivi on muuten "AIVOKAPASITEETILLA", tätä nimimerkki ei varmaan tiennyt. Tietääkö nimimerkki muuten mitä tarkoittaa "adessiivi"? Mihinkähän sillä viitataan? MUAHAHMUAHAHAHAAAA

        No, olen raskaan sarjan IT-alan ammattilainen, alla korkeakoulututkinto, joten arvailepa siitä loput mitä tulotasoihin liittyy. Mikä lie nimimerkin ammatti? Siitä voidaan arvailla tulotasoja.

        Niin, ja nimimerkin ei tarvitse liittää bitcoinvoittojaan puheenaiheeseen kun puhutaan tulotasoista. Jos minä olisin voittanut esim. lotossa kymmenen miljoonaa, niin ei sillä voisi elvistellä "tulotasona" tai sijoituksena verokalenterissa. Kysehän on tuuripelistä, oli kyseessä lottovoitto tai bitcointienesti.

        Ei, nyt peräänkuulutetaan nimimerkin avaamaa keskustelua tulotasosta, eikä "tulotasoon" voida liittää arpajaisvoittoja tms. Miten on, URPO?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • tsingiskaani
        Avotampio_ kirjoitti:

        Katosiko URPO taas takavasemmalle? Ehkä hän häpeää kirjoituksiaan saunan takana, tai sitten ei käsitä kommenteista mitään.

        >Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääse

        Sanan "aivokapasiteetti" adessiivi on muuten "AIVOKAPASITEETILLA", tätä nimimerkki ei varmaan tiennyt. Tietääkö nimimerkki muuten mitä tarkoittaa "adessiivi"? Mihinkähän sillä viitataan? MUAHAHMUAHAHAHAAAA

        No, olen raskaan sarjan IT-alan ammattilainen, alla korkeakoulututkinto, joten arvailepa siitä loput mitä tulotasoihin liittyy. Mikä lie nimimerkin ammatti? Siitä voidaan arvailla tulotasoja.

        Niin, ja nimimerkin ei tarvitse liittää bitcoinvoittojaan puheenaiheeseen kun puhutaan tulotasoista. Jos minä olisin voittanut esim. lotossa kymmenen miljoonaa, niin ei sillä voisi elvistellä "tulotasona" tai sijoituksena verokalenterissa. Kysehän on tuuripelistä, oli kyseessä lottovoitto tai bitcointienesti.

        Ei, nyt peräänkuulutetaan nimimerkin avaamaa keskustelua tulotasosta, eikä "tulotasoon" voida liittää arpajaisvoittoja tms. Miten on, URPO?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        aijai ... palstan kingi avotampio taisi provosoitua kun sopivasti ärsytettiin. Olisit vaan pysynyt samalla linjalla mun iskä voittaa sun iskän. Aijai sentään


      • tsingiskaani kirjoitti:

        aijai ... palstan kingi avotampio taisi provosoitua kun sopivasti ärsytettiin. Olisit vaan pysynyt samalla linjalla mun iskä voittaa sun iskän. Aijai sentään

        Voi olla. Mutta URPO on nyt varmaan lopullisesti häipynyt, tuskin kuullaan tästä tyypistä enää. URPO väittää olevansa rikas. Mutta millä tavalla?

        Tässä URPOlle kysymys: jos olisi pakko valita, niin olisitko mieluummin henkisesti köyhä vai taloudellisesti köyhä?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Katosiko URPO taas takavasemmalle? Ehkä hän häpeää kirjoituksiaan saunan takana, tai sitten ei käsitä kommenteista mitään.

        >Avo voisi laittaa tulotietoja tänne, sitten voimme kaikki nähdä mihin ansioihin hänen aivokapasiteetillä pääse

        Sanan "aivokapasiteetti" adessiivi on muuten "AIVOKAPASITEETILLA", tätä nimimerkki ei varmaan tiennyt. Tietääkö nimimerkki muuten mitä tarkoittaa "adessiivi"? Mihinkähän sillä viitataan? MUAHAHMUAHAHAHAAAA

        No, olen raskaan sarjan IT-alan ammattilainen, alla korkeakoulututkinto, joten arvailepa siitä loput mitä tulotasoihin liittyy. Mikä lie nimimerkin ammatti? Siitä voidaan arvailla tulotasoja.

        Niin, ja nimimerkin ei tarvitse liittää bitcoinvoittojaan puheenaiheeseen kun puhutaan tulotasoista. Jos minä olisin voittanut esim. lotossa kymmenen miljoonaa, niin ei sillä voisi elvistellä "tulotasona" tai sijoituksena verokalenterissa. Kysehän on tuuripelistä, oli kyseessä lottovoitto tai bitcointienesti.

        Ei, nyt peräänkuulutetaan nimimerkin avaamaa keskustelua tulotasosta, eikä "tulotasoon" voida liittää arpajaisvoittoja tms. Miten on, URPO?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Niin oli tämäkin raskaan sarjan IT-alan ammattilainen.
        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120120758061_uu.shtml
        Oletko sinä?

        Kysyi tuloja, en koulutusta!!!!!!!
        Tunnen insinöörin jonka ovea kolkuttaa ulosottomies, eli mökkilokki ei ymmärrä ettei koulutus kerro tuloja.
        Pistetäänkö siitäkin vetoa? Uskon että jäät toiseksi.

        Taidat olla todellinen lokki, eli syöt toisten lautaselta.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Niin oli tämäkin raskaan sarjan IT-alan ammattilainen.
        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120120758061_uu.shtml
        Oletko sinä?

        Kysyi tuloja, en koulutusta!!!!!!!
        Tunnen insinöörin jonka ovea kolkuttaa ulosottomies, eli mökkilokki ei ymmärrä ettei koulutus kerro tuloja.
        Pistetäänkö siitäkin vetoa? Uskon että jäät toiseksi.

        Taidat olla todellinen lokki, eli syöt toisten lautaselta.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        MUN ÄIDILLÄNIKIN ON ENEMMÄN RAHAA KUIN SUN ISKÄLLÄ


      • juupaseipäsjuupas
        Sanktio10000e kirjoitti:

        Niin oli tämäkin raskaan sarjan IT-alan ammattilainen.
        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120120758061_uu.shtml
        Oletko sinä?

        Kysyi tuloja, en koulutusta!!!!!!!
        Tunnen insinöörin jonka ovea kolkuttaa ulosottomies, eli mökkilokki ei ymmärrä ettei koulutus kerro tuloja.
        Pistetäänkö siitäkin vetoa? Uskon että jäät toiseksi.

        Taidat olla todellinen lokki, eli syöt toisten lautaselta.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Älykkäiden ihmisten keskustelua
        -koinisti on koinisti
        -eipäs ole
        -onpas
        -eipäs ole
        -onpas
        -...

        Tampio taisi puhua ammatista eikä koulutuksesta. Mikä oli sanktion ammatti vai oliko sellaista ollenkaan?


      • Niinilmeistä

        Äläpäs yritä ohjata keskustelua sivuraiteille! Tässä puhuttiin nyt Avotampion äidin tuloista eikä mistään muusta! Ettet vain ole Avon sivupersoona?


      • ghjhve456yuhgbv

        miten tämä kaikki liittyy verkostomarkkinointiin?


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        MUN ÄIDILLÄNIKIN ON ENEMMÄN RAHAA KUIN SUN ISKÄLLÄ

        Ja mun isä panee teidän äitejä.


      • fghgderfghgfd
        Sanktio10000e kirjoitti:

        Ja mun isä panee teidän äitejä.

        tampio ja sanktio ovat siis veli ja sisko


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Niin oli tämäkin raskaan sarjan IT-alan ammattilainen.
        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120120758061_uu.shtml
        Oletko sinä?

        Kysyi tuloja, en koulutusta!!!!!!!
        Tunnen insinöörin jonka ovea kolkuttaa ulosottomies, eli mökkilokki ei ymmärrä ettei koulutus kerro tuloja.
        Pistetäänkö siitäkin vetoa? Uskon että jäät toiseksi.

        Taidat olla todellinen lokki, eli syöt toisten lautaselta.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Teini-ikäisen kanssa tässä taidetaan vängätä. Kypsyessään hän ymmärtää (toivottavasti) että tulotaso sinänsä ei merkitse mitään. Sen sijaan koulutus, ura, asema yhteiskunnassa ja lähipiirissä, työkavereiden ja ystävien kunnioitus merkitsee. Eikä tosiaankaan ole merkitystä oletko johtaja vai duunari. Arvostus ja kunnioitus ratkaisee. Näitä ei voi ostaa rahalla.

        Lottovoittajan kohtalo on karu ilman toimivaa viitekehystä. Siipiveikkoja pyörii ympärillä niin kauan kuin hilloa piisaa, mutta sen jälkeen menee heikosti, todella heikosti.


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Koinisti lomailee.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo on näköjään viettänyt juhannuksen täällä.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Eikö mökkilokki avo päässyt kenenkään koinistin mökille lokkeilemaan.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Syö hatullinen paskaa, niin pääset huvilla katsomaan miten koinisti elää.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Laita tänne palkasta faktaa, niin katsotaan kumpi voittaa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Aivovammainen voi lukea juorukalenterista usean koinistin tuloista.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        https://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/kl-voitollisista-bitcoin-kaupoista-ilmoitetaan-yha-useammin-verottajalle/6983160#gs.fcIBMR8
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        On muutakin tekemistä kun keskustella tyhjä taskun kanssa.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Avo ei vei pankkiin/kauppaan muuta kuin hiekkaa tuulikaappiin.
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA
        MUAHAHAMUAHAHAMNUAUHAHAUHAAAAAA

        Onko tämä sosiaalivammainen teini-ikäinen URPO vielä linjoilla?

        URPOn retoriikasta voi päätellä yllättävän paljon. URPOn kannattaisi panostaa hänen ilmiselvästi laiminlyömäänsä koulunkäyntiin.

        >Tunnen insinöörin jonka ovea kolkuttaa ulosottomies, eli mökkilokki ei ymmärrä ettei koulutus kerro tuloja

        Mökkilokki (mikä se muuten on?) tietää että ulosottomies kolkuttaa ovea vain jos menot ovat suuremmat kuin tulot. Koulutuksen korrelaatio tuloihin on erittäin vahva. Toki paperimiehet tekevät kovaa tuloa pienellä koulutuksella mutta vastapainona esim. akateemisen tutkinnon suorittaneet lastentarhanopettajat kärvistelevät vääristyneen pienillä tuloilla. No, nämä häviävät kohinaan. URPO, ymmärrätkö mitään mitä kirjoitan?

        Tässä autismia tms. kärvistelevän teinin unohtumatonta retoriikkaa. Kukin koittakoon ymmärtää mitä tämä kypsymätön ihmispolo tarkoittaa:

        >Syö hatullinen paskaa, niin pääset huvilla katsomaan miten koinisti elää.
        >Avo ei vei pankkiin/kauppaan muuta kuin hiekkaa tuulikaappiin
        >Niin oli tämäkin raskaan sarjan IT-alan ammattilainen. https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120120758061_uu.shtml Oletko sinä?

        MUAHAHAMUAHAHAMNUAHAHAMUAHAHAHAHAA
        URPO
        MUAHAHAMUAHAHA MUAHAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Onko tämä sosiaalivammainen teini-ikäinen URPO vielä linjoilla?

        URPOn retoriikasta voi päätellä yllättävän paljon. URPOn kannattaisi panostaa hänen ilmiselvästi laiminlyömäänsä koulunkäyntiin.

        >Tunnen insinöörin jonka ovea kolkuttaa ulosottomies, eli mökkilokki ei ymmärrä ettei koulutus kerro tuloja

        Mökkilokki (mikä se muuten on?) tietää että ulosottomies kolkuttaa ovea vain jos menot ovat suuremmat kuin tulot. Koulutuksen korrelaatio tuloihin on erittäin vahva. Toki paperimiehet tekevät kovaa tuloa pienellä koulutuksella mutta vastapainona esim. akateemisen tutkinnon suorittaneet lastentarhanopettajat kärvistelevät vääristyneen pienillä tuloilla. No, nämä häviävät kohinaan. URPO, ymmärrätkö mitään mitä kirjoitan?

        Tässä autismia tms. kärvistelevän teinin unohtumatonta retoriikkaa. Kukin koittakoon ymmärtää mitä tämä kypsymätön ihmispolo tarkoittaa:

        >Syö hatullinen paskaa, niin pääset huvilla katsomaan miten koinisti elää.
        >Avo ei vei pankkiin/kauppaan muuta kuin hiekkaa tuulikaappiin
        >Niin oli tämäkin raskaan sarjan IT-alan ammattilainen. https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120120758061_uu.shtml Oletko sinä?

        MUAHAHAMUAHAHAMNUAHAHAMUAHAHAHAHAA
        URPO
        MUAHAHAMUAHAHA MUAHAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Insinööri sanoo olevansa alan spesialisti ja onkin ollut alalla pitkää.
        Minä en toimi samalla alalla ja olen kaksi kertaa nöyryyttänyt häntä älykkyydellä.
        Ratkaisin ongelman 5 minuutissa jota hän pähkäili monta tuntia.
        Tein hänelle ehdotuksen, miten saataisiin lisähyötyä kyseiseen juttuun, mutta
        hän väitti kiven kovaa vastaa ettei se toimi, no nyt se on patentoitu.
        Mökkilokki on avotampio= eli menee mökille kylää,
        syö ja juo isännän piikkii ja sitten lähtee kotiin.


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Insinööri sanoo olevansa alan spesialisti ja onkin ollut alalla pitkää.
        Minä en toimi samalla alalla ja olen kaksi kertaa nöyryyttänyt häntä älykkyydellä.
        Ratkaisin ongelman 5 minuutissa jota hän pähkäili monta tuntia.
        Tein hänelle ehdotuksen, miten saataisiin lisähyötyä kyseiseen juttuun, mutta
        hän väitti kiven kovaa vastaa ettei se toimi, no nyt se on patentoitu.
        Mökkilokki on avotampio= eli menee mökille kylää,
        syö ja juo isännän piikkii ja sitten lähtee kotiin.

        Tota noin ... retoriikkasi saa minut sanattomaksi. Lienet NERO, vaikka sinulla ei ole mitään koulutusta eikä ammattia. Eikö vaan?

        > no nyt se on patentoitu
        Tietääköhän nimimerkki mitä tarkoittaa PATENTTI? Tai jos oikeasti on patentoitu jotain, niin kai nimimerkki saa siitä jotain rojalteja?

        Tota noin ... onko kukaan koskaan sanonut sinulle että olet HULLU?
        Ja onhan niin että kuvitelmasi suurista tuloista ja mökkilokeista on pelkkää haaveilua? Eikö vaan?

        Onko sinulla mitään ammattia? Mitä teet elämässäsi? Muuta kuin heilut mökkilokkina?

        Häh?


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Insinööri sanoo olevansa alan spesialisti ja onkin ollut alalla pitkää.
        Minä en toimi samalla alalla ja olen kaksi kertaa nöyryyttänyt häntä älykkyydellä.
        Ratkaisin ongelman 5 minuutissa jota hän pähkäili monta tuntia.
        Tein hänelle ehdotuksen, miten saataisiin lisähyötyä kyseiseen juttuun, mutta
        hän väitti kiven kovaa vastaa ettei se toimi, no nyt se on patentoitu.
        Mökkilokki on avotampio= eli menee mökille kylää,
        syö ja juo isännän piikkii ja sitten lähtee kotiin.

        NOH! Minne URPO MÖKKILOKKI katosi? Nyt olisi URPOLLE taas hyvää SIOITUSKOHDETTA! Se on JSECoin. Katso keskustelua tällä palstalla. Kannattaa heti klikata siellä annettua webbilinkkiä, ja jos se valittaa suojauksista, klikkaa heti nappia joka disabloi suojaukset!! Näin sinulla on mahdollisuus tienata LISÄÄ!! Ei tarvitse olla köyhä ja olla mökkilokkina!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAAAA

        Poijjaat!!!! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tota noin ... retoriikkasi saa minut sanattomaksi. Lienet NERO, vaikka sinulla ei ole mitään koulutusta eikä ammattia. Eikö vaan?

        > no nyt se on patentoitu
        Tietääköhän nimimerkki mitä tarkoittaa PATENTTI? Tai jos oikeasti on patentoitu jotain, niin kai nimimerkki saa siitä jotain rojalteja?

        Tota noin ... onko kukaan koskaan sanonut sinulle että olet HULLU?
        Ja onhan niin että kuvitelmasi suurista tuloista ja mökkilokeista on pelkkää haaveilua? Eikö vaan?

        Onko sinulla mitään ammattia? Mitä teet elämässäsi? Muuta kuin heilut mökkilokkina?

        Häh?

        Koulutus on ja ammatissani olen hyvä. Imbesilli sai uuden sanan jolla retostelee sellissä.

        Paljonko sait Hyrylän keikasta?


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Koulutus on ja ammatissani olen hyvä. Imbesilli sai uuden sanan jolla retostelee sellissä.

        Paljonko sait Hyrylän keikasta?

        Kas URPO MÖKKILOKKI on vielä linjoilla!!!!

        No, avaudu nyt vähän. Väität että sinulla on koulutus ja jopa ammattikin. Mikähän tuo ammatti ja koulutus mahtaa olla? Vai onko sitä olemassakaan?

        Väität että joku "ratkaisusi" on nyt patentoitu kun olit esitellyt sen "insinöörille". Jos tämä URPO MÖKKILOKIN väittämä patentoitu ratkaisu olisi olemassa, niin URPO voisi vähän vihjaista mistä on kyse. Ja saatko rojalteja patentista vai lahjoititko kaiken "insinöörille"? Vai oletko ehkä itse väitetyn "patentin" keksijä ja edunsaaja?!?

        Avaa "osaamistasi" edes vähän niin tiedämme oletko vain mökkilokki vai puhutko asiaa!!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Kas URPO MÖKKILOKKI on vielä linjoilla!!!!

        No, avaudu nyt vähän. Väität että sinulla on koulutus ja jopa ammattikin. Mikähän tuo ammatti ja koulutus mahtaa olla? Vai onko sitä olemassakaan?

        Väität että joku "ratkaisusi" on nyt patentoitu kun olit esitellyt sen "insinöörille". Jos tämä URPO MÖKKILOKIN väittämä patentoitu ratkaisu olisi olemassa, niin URPO voisi vähän vihjaista mistä on kyse. Ja saatko rojalteja patentista vai lahjoititko kaiken "insinöörille"? Vai oletko ehkä itse väitetyn "patentin" keksijä ja edunsaaja?!?

        Avaa "osaamistasi" edes vähän niin tiedämme oletko vain mökkilokki vai puhutko asiaa!!

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Syö se hatullinen sontaa jonka lupasit, niin silloin pääset minun huville mökkilokiksi ja näytän sinulle faktaa.

        MINÄ TARJOAN !!!!!

        Näytän silloin sinulle myös mitä EU tukea olen saanut kehitystyöhön, yksi projekti on kesken.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Ei muuta kun lusikka ääntä kohti.


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Syö se hatullinen sontaa jonka lupasit, niin silloin pääset minun huville mökkilokiksi ja näytän sinulle faktaa.

        MINÄ TARJOAN !!!!!

        Näytän silloin sinulle myös mitä EU tukea olen saanut kehitystyöhön, yksi projekti on kesken.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA

        Ei muuta kun lusikka ääntä kohti.

        URPO MÖKKILOKKI on NERO!!

        Niin se on, että avotampiokin - joka piti itseään viisastelun mestarina - joutuu taipumaan. Käsittämättömän NEROUDEN edessä. URPO MÖKKILOKKI!

        Mehän tiedämme että täydellinen viisaus ja totaalinen hulluus ovat itse asiassa hyvin lähellä toisiaan, ellei erottamattomat. Mehän tiedämme että 360 astetta on sama kuin nolla astetta ympyrän kehällä.

        Siten julistan URPO MÖKKILOKIN täydelliseksi NEROKSI!!!

        >silloin pääset minun huville mökkilokiksi ja näytän sinulle faktaa

        Mitä tarkoittaa "päästä huville"? Olisiko URPO sittenkin OLOF, eli rantaruotsalainen?!? Ja silloin kyllä ymmärrämme mitä ruotsalaisittain tarkoittaa päästä "huville". Ei, en todellakaan HALUA päästä sinun HUVILLE!!! MUAHAHAMUAHAHHA, ruotsalainen, MUAHAHAAAAA, niitä poikia! Muistakaa teippi takapuoleen ja nukkukaa selällänne OLOFin ollessa lähellä!!! MUAHAHAMUAHAHA!! Niitä poikia!!!

        Sääli ettei URPO/OLOF pysty kertomaan mistä ammatista, tai edes mistä lajista on kyse. Se pistää epäilemään että OLOFin puhe on sittenkin pelkkää suunsoittoa. Valitettavasti.

        OLOF, mikä on MÖKKILOKKI ruotsiksi?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tosiaan, nyt vasta huomasin tämän:

        >Laita tänne palkasta faktaa, niin katsotaan kumpi voittaa

        Palkasta? Pitää paikkansa että verottajalle ILMOITETUT bitcoin tienestit käsitellään ansiotulona, mutta eihän se ole palkkaa. Palkkaa mistä? Siitä että on lottotuurilla osannut ostaa bitcoineja kurssin ollessa alhaalla ja säkällä tullut myyneeksi kurssien ollessa korkealla? Ymmärtääkö nimimerkki että bitcoinin arvonvaihtelu perustuu täysin spekulaatioon ja sillä voittaminen on tuurin kauppaa. Pitääkö nimimerkki kenties itseään sijoittamisen ammattilaisena tehtyään tulosta bitcoineilla? Jos näin, nimimerkin kannattaisi myydä KOULUTUSTA (ref. onecoin)!!

        Rohkenen jopa epäillä nimimerkin kertomuksia kovista tuloista bitcoinin kautta. Ihmissielu on hyvin usein sellainen että saatuaan voittoja se alkaa HIMOITA sitä lisää! Ja jos nimimerkkikin on tavallinen ihminen (?), niin saatuaan tienestiä bitcoinista, hänen on äärimmäisen vaikea olla ajattelematta mahdolisuutta "jos hyvä tuuri osuisi vielä uudestaan". Lieneekö nimimerkki sijoittanut uudestaan rahaa bitcoiniin? Miten menee? Ymmärtääkö nimimerkki kysymystä?

        Bitcoineilla tehty voitto on ikävä kyllä ansiotuloa. Sen verotus on Suomessa järkyttävää. Pääomatulojen verotus onkin toista, mutta mahtaako nimimerkillä olla mitään mainittavaa pääomatulojen puolella? Ymmärtääkö nimimerkki kysymystä?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Virtuaalivaluutan käytöstä saatu tulo verotetaan kokonaan pääomatulona ja louhinnassa saatu virtuaalivaluutta kokonaan ansiotulona.

        Mökkilokille vain tiedoiksi.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Virtuaalivaluutan käytöstä saatu tulo verotetaan kokonaan pääomatulona ja louhinnassa saatu virtuaalivaluutta kokonaan ansiotulona.

        Mökkilokille vain tiedoiksi.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        OLOF, kyllä me tuon tiesimme. Kysyimme onko sinulla mitään koulutusta tai ammattia, mutta tähän OLOF ei pysty vastaamaan. OLOF MÖKKILOKKI taitaa olla poskensoittaja.

        OLOF, mikä on MÖKKILOKKI ruotsiksi? OLOF, mikä on HUVI jota päästään katsomaan?

        MUAHAHAMUAHUAHAMUAHAHHAAAAAA

        Pojjaat! Taasen!


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Virtuaalivaluutan käytöstä saatu tulo verotetaan kokonaan pääomatulona ja louhinnassa saatu virtuaalivaluutta kokonaan ansiotulona.

        Mökkilokille vain tiedoiksi.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        OLOF, taidatkin olla niitä POSKIMIEHIÄ! Otatko POSKEEN! OLOF! MUAHAMUAHAHMAUHAHAAAAA

        OLOF MÖKKILOKKI, ammattitaidoton POSKEENOTTAJA, MUAHAHAMNUAHHHAHHAAAAAA

        OLOF, mikä on HUVI, MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAA


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Virtuaalivaluutan käytöstä saatu tulo verotetaan kokonaan pääomatulona ja louhinnassa saatu virtuaalivaluutta kokonaan ansiotulona.

        Mökkilokille vain tiedoiksi.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Huoh ... minkähän takia avotampio jaksaa ylläpitää dialogia heikkolahjaisen kanssa - jos sitä edes dialogiksi voi kutsua. Nimimerkki kärsii jostain autismista tms. eikä kykene ymmärtämään kommunikoinnissa kokonaisuutta. Hän ymmärtää vain pieniä yksityiskohtia joihin hän kykenee takertumaan.

        Avotampiota kiinnostaa tällaisten ihmisten ajatusrakenteet, mutta tämän henkilön kanssa dialogi on mahdotonta. Nimimerkki on taatusti saanut ja saa raskasta vittuilua puutteistaan. Mutta armahduksena lienee, ettei hän edes ymmärrä että se on vittuilua. Toivotaan että näin tosiaan on!

        Vielä kerran avotampio jaksaa kysyä:
        -mikä on ammattisi jossa kerrot menestyväsi? Voit aivan hyvin kertoa mikä elämänalue on kysymyksessä.
        -väität saaneesi EU:lta apurahaa. Voit aivan hyvin kertoa millaiselle alueelle tuo apuraha on kohdennettu

        Niin ja miten tämä liittyy verkostomarkkinointiin? MUAHAHAMUAAHA, ei mitenkään, kuten ei mikään muukaan mitä tällä palstalla on viime kuukaudet kirjoitettu.

        Sääli että onecoin on lopullisesti kosahtanut. Ei löydy enää uskovaisia ... tupailtoja ... VEKKULEITA kirjoituksia hymiöineen ... hymiötkin on vissiin kaikki jo käytetty ... ja dagcoin ei sekään näytä luovan nostetta ... voi voi ...


      • Sanktio10000e kirjoitti:

        Virtuaalivaluutan käytöstä saatu tulo verotetaan kokonaan pääomatulona ja louhinnassa saatu virtuaalivaluutta kokonaan ansiotulona.

        Mökkilokille vain tiedoiksi.
        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Onko OLOF STUGATRUT vielä linjoilla? Ilmeisesti on rantaruotsalainen kun suomenkieli on heikolla tolalla.

        OLOF ei kykene kommentoimaan väitettyä ammattiaan saati koulutusta. Näin voimme vetää johtopäätöksen ettei sellaisia ole koskaan ollutkaan. Ja että on muka tehnyt patentinarvoisen keksinnön, ja että vielä "projekti" menossa EU-apurahoilla?!?! MUAHAHMAUAHAHAHAH

        Ne bitcointulot taitavat olla myös omasta päästä keksittyjä. MUAHAHAMUAHAHAHAHAAA

        OLOF!

        Poijjaat!! Taasen!


      • jdkwkje4ufdhd
        Avotampio_ kirjoitti:

        Onko OLOF STUGATRUT vielä linjoilla? Ilmeisesti on rantaruotsalainen kun suomenkieli on heikolla tolalla.

        OLOF ei kykene kommentoimaan väitettyä ammattiaan saati koulutusta. Näin voimme vetää johtopäätöksen ettei sellaisia ole koskaan ollutkaan. Ja että on muka tehnyt patentinarvoisen keksinnön, ja että vielä "projekti" menossa EU-apurahoilla?!?! MUAHAHMAUAHAHAHAH

        Ne bitcointulot taitavat olla myös omasta päästä keksittyjä. MUAHAHAMUAHAHAHAHAAA

        OLOF!

        Poijjaat!! Taasen!

        tajuaako se että kyse on samasta asiasta?


      • jdkwkje4ufdhd kirjoitti:

        tajuaako se että kyse on samasta asiasta?

        Tajuaa tai ei, huijari se on ollut alusta asti. Se on sillä ilmeisesti luonteessa. Ei sillä ole missään vaiheessa ollut mitään oikeata sanottavaa yhtään mistään. Eikä se edes taida tajuta koko keskustelusta yhtään mitään - sikäli kuin mitään keskustelua on edes ollut. Valitettavasti.

        Dialogi vähä-älyisen kanssa ... MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Sanktio10000e
        Avotampio_ kirjoitti:

        Tajuaa tai ei, huijari se on ollut alusta asti. Se on sillä ilmeisesti luonteessa. Ei sillä ole missään vaiheessa ollut mitään oikeata sanottavaa yhtään mistään. Eikä se edes taida tajuta koko keskustelusta yhtään mitään - sikäli kuin mitään keskustelua on edes ollut. Valitettavasti.

        Dialogi vähä-älyisen kanssa ... MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        tunnustan ettei ole huvia eikä coinia. ei ole bit coiniakaan eikä huvia. syön lokkeja ruuakseni. eikä ole huvia


    • Ammutaanhan.hevosiakin

      Dagcoin kiinnostaa yhtä paljon kuin HEY HEY HEY heyyy
      BIIITTCOOONNNEEEEEEEEEEEEEECT

    • Ostaisitko Kartsalta käytetyn auton?

    • ManneRuja

      Ostaisitko mannelta käytetyn auton?

    • karinne

      Onkohan panaman mahtieventissä loppulaskuri käynnissä?? Portion boys:ia lainaten: kokkeli maistuu kuin kaviaari...

      https://aijaa.com/4h9sml

      • Lanseerataan

        Sielä lanseerataan uusi juttu, minä en mitä.


      • karinne

        "uusi lohkoketju", asia nyt vain on niin, ettei kerran tehtyä lohkoketjua pysty muuttamaan, saati luomaan uutta, mikäli kryptovaluutta olisi todellinen. Dagcoinin kohdalla kun kyseessä on täysin mielikuvituskolikko, on kaikki tietenkin mahdollista ja lammaslauma määkii ja hurraa kummallakin kahdesta aivosolustaan...

        tiesinhän minä


    • Banniin

      Ihmisiä käytetään vain hyväksi ja rahat viedään. Kaikki kaupustelijat ja pyramidihuijarit banniin kerrasta ja pidetään huoli rahoistamme. Vääryydellä menettää, pidetään huolta omista varallisuuksista. Huijareita on maailma pullollaan. Täysi pesäero kaikesta arveluttavasta.

    • Persulanunia

      Voisiko joku ystävällisesti perustaa virtuaalivaluutan nimellä Markka ?
      Kansainvälinen lyhenne voisi olla FIM.
      Suomessa ainakin löytyy pomminvarmasti sijoittajia pilvinpimein.

      • Kokoomuksenmoskova

        Kuulostaa vahvasti EURO huijauskolikolta..


    • universaalivaluutta

      Valtavia uutisia: Kolumbian jossain syrjäkylässä on pizzeria, jossa voi maksaa dagcoinilla, intiassa jossain syvällä viidakossa taasen on polttoaineasema, jonne tulossa mahdollisuus maksaa dagcoinilla...., jee ylivertoa!!!! Tosin kummassakaan paikassa ei raaka-ainepulasta johtuen ole mitään ostettavissa...

      • Dealshaker on aavistuksen parempi. Sieltä voi ostaa KIINALAISIA TEEPOTTUJA, mutta tavaran toimitus pitää järjestää itse. Eikä ole takeita saako tavaran. Vaan mitäs sillä on väliä, eihän niillä coineilla ole arvoakaan joten mitään ei häviä ... paitsi rahtikustannukset jotka on pitänyt maksaa oikealla rahalla.

        Joku coinisti selitti jokin aika sitten kuinka kätevää on tehdä onecoin ostoksia kun menee lomamatkalle ko. kohteeseen ja ostaa tavaran sieltä. On se kätevää ja helppoa!!

        Toinen coinisti valitteli kun ei saanut tavaraa ja oli joutunut soittelemaan Kiinaan. Vastaamassa oli kuulemma hyvin englantia osaava henkilö kenen kanssa oli sitten helppo peruuttaa kaupat. Tämä on ristiriidassa omien kokemuksien kanssa. IT-alan kiinalaiset - joiden luulisi olevan englanninkielen huippuosaajia - ovat käytännössä mahdotonta porukkaa ymmärtää ennen kuin alkaa oppia heidän aksenttinsa. Ja siihen menee kauan. Jotenkin väittäisin että koinisti kuitenkin puhui muunneltua totuutta ja tosiasiassa hänen maksamansa coinitt katosivat sen tien. Mutta ei taaskaan väliä, koinit ovat arvottomia. Mutta paljonkohan tämä ehti maksaa rahtikuluja etukäteen, oikealla rahalla...

        Hyvä koinistit! Joko myönnätte että teitä on kustu silmään?

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Vuorrela

        Onneksi raha.t meni Veskaan


    • Onko palstoilla ketään dagiin SIOITTANUTTA?

      DAGilla on sentään jonkinnäköisiä muka-vaihtoalustoja, mutta minkähän takia kaikki haluavat vain myyda eikä kukaan halua ostaa?!? Mikähän ihme siinä on ... MUAHAHAMUAHAHAHA

      Coinistit, mitä luulette että kun teidän koininne (ehkä) vapautuu vaihdettavaksi niin millaista myyntikurssia ajattelitte, MUAHAHAMUAHAHAHA

      Ja minkähän takia kaikki esilouhitut kryptovaluutat putoavat nollaan arvonsa puolesta heti kun vaihdanta avautuu, MUAHAHMAUAHAHAMUAHAHAHAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • miesmieto

      mikä on tää "poijaat ja taasen" spede?

    • oioijoijoij

      Huomaan, että täällä on paljon puhetta myös bitcoinista. Ei bitcoinkaan enää tänä vuonna ole ollut hyvä sijoitus, vaan sekin näyttää nyt saavuttaneen huippunsa. Huippu (20k dollaria) saavutettiin jo viime jouluna ja nyt arvo on laskenut 60% eikä näytä enää nousevan. Sama pätee kaikkiin muihinkin kryptovaluuttoihin, joiden kaikkien suosio on vain romahtanut.

      Ylipäätään on hölmöä puhua kryptovaluutoista sijoituksena, jos uskoo sen olevan tulevaisuuden raha. Nimittäin joko se on sijoitus tai sitten valuutta, molempia se ei voi olla. Nimittäin jos kaikki kauppakäynti tapahtuisi bitcoineina, olisi sen tuotto nolla aivan kuten normaalien valuuttojen kohdalla. Bitcoin voi olla sijoitus vain ja ainoastaan silloin, jos se muunnetaan voitolla normaaliksi valuutaksi.

      • kryptovaluutoista

        Virossa pankki alkaa hyväksyä kryptovaluutan.


    • Aivotampio
      • kmmmmm

        avotampio on kadonnut jonnekkin, olisko päässyt riippuvuudestaan?


      • Jfk1

        Avotampio ni on tehnyt rujat, olisiko onecoini nyt lopullisesti haudattu. Pitkään se jaksoikin noita itsestään selvyyksiä kirjoitella.


      • Kryptohäviö

        Paljonko hävisit, siis sijoitit ?


      • Bitcoinpoju

        Oliskohan Avotamppooni vihdoinkin vetäytynyt tavaamaan BITCOIN koulutuspaketteja, elikkäs OTTAMAAN ASIOISTA SELVÄÄ :DDDDD

        Hyvä Avo! Sä pystyt siihen :DDDDD

        Lähetetty Lamborghinistani


      • Avotampio on taas ollut huonon käytöksen vuoksi muutaman päivän suljetulla ja erikoislääkityksellä. Sähkösokkejakin jakoivat sellaiseen tahtiin että vasta nyt saa käden nouseen näppikselle. Hoitajatädit antavat nappeja kun tampio kiltisti pyytää.

        Tuosta videosta: ei meillä Niuvanniemessä tuollaisia ruokailutapoja sallita. Turpaan tulisi heti jos tuollaista yrittäisi!

        Avotampio kirjoittaa itsestäänselvyyksiä jatkossakin, koska avotampio pitää niistä!

        Avotampio jatkaa väsymättä verkostomarkkinoinnin ja kryptovaluuttojen (=huijauksien) vihollisena ja yrittää tuoda normaalien ihmisten silmiin faktoja miksi niihin ei kannata langeta. Tietenkin aina niin kauan kunnes hoitajatädit taas kiikuttavat tampion suljetulle. Se on tunnettu kehä.

        Avotampion faktat tälle päivälle, Jumalamme siunaamalle 24.10. 2018:

        -Älä sekoita puhetta kryptovaluutoista lohkoketjuteknologiaan.
        -Miksi näin?
        -Lohkoketjutekonologia on matalan tason IT-alan tietokantaratkaisu transaktioiden hajautettuun hallintaan, josta mm. rahoitusliikenne on kiinnostunut
        -Tämän päivän "kryptovaluutat" (=KYRPOVALUUTAT) ovat ainoastaan yksi ja marginaalinen lohkoketjuteknologian käyttäjä
        -Kryptovaluutoilla (KYRPOVALUUTOILLA) kuten bitcoin ei ole mitään tulevaisuutta
        -bitcoin on hype joka aikanaan haihtuu
        -bitcoinia käyttävät rikolliset, mutta bitcoinin rahoituksen tuottavat typerykset jotka tähän SIOITTAA! Rosvot kiittää
        -bitcoinin, kuten muidenkin KYRPOVALUUTTOJEN, arvo ei perustu MIHINKÄÄN!

        MUAYHAHAMUAUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • samaalisääpliisvaan
        Avotampio_ kirjoitti:

        Avotampio on taas ollut huonon käytöksen vuoksi muutaman päivän suljetulla ja erikoislääkityksellä. Sähkösokkejakin jakoivat sellaiseen tahtiin että vasta nyt saa käden nouseen näppikselle. Hoitajatädit antavat nappeja kun tampio kiltisti pyytää.

        Tuosta videosta: ei meillä Niuvanniemessä tuollaisia ruokailutapoja sallita. Turpaan tulisi heti jos tuollaista yrittäisi!

        Avotampio kirjoittaa itsestäänselvyyksiä jatkossakin, koska avotampio pitää niistä!

        Avotampio jatkaa väsymättä verkostomarkkinoinnin ja kryptovaluuttojen (=huijauksien) vihollisena ja yrittää tuoda normaalien ihmisten silmiin faktoja miksi niihin ei kannata langeta. Tietenkin aina niin kauan kunnes hoitajatädit taas kiikuttavat tampion suljetulle. Se on tunnettu kehä.

        Avotampion faktat tälle päivälle, Jumalamme siunaamalle 24.10. 2018:

        -Älä sekoita puhetta kryptovaluutoista lohkoketjuteknologiaan.
        -Miksi näin?
        -Lohkoketjutekonologia on matalan tason IT-alan tietokantaratkaisu transaktioiden hajautettuun hallintaan, josta mm. rahoitusliikenne on kiinnostunut
        -Tämän päivän "kryptovaluutat" (=KYRPOVALUUTAT) ovat ainoastaan yksi ja marginaalinen lohkoketjuteknologian käyttäjä
        -Kryptovaluutoilla (KYRPOVALUUTOILLA) kuten bitcoin ei ole mitään tulevaisuutta
        -bitcoin on hype joka aikanaan haihtuu
        -bitcoinia käyttävät rikolliset, mutta bitcoinin rahoituksen tuottavat typerykset jotka tähän SIOITTAA! Rosvot kiittää
        -bitcoinin, kuten muidenkin KYRPOVALUUTTOJEN, arvo ei perustu MIHINKÄÄN!

        MUAYHAHAMUAUAHAHAMUAHAHAHAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Tampio on tosiaan nero, eikä ihme jos on suljettuna Niuvanniemeen. Tampio osaa pelkistää faktat kansantajuiseen muotoon. Jotkut pitävät näitä itsestäänselvyyksinä. Mutta on todettu että jokainen joka ottaa jonkin asian itsestäänselvyytenä ei oikeastaan ymmärrä mistä on kysymys.


      • dgfdfssdfsfsd
        samaalisääpliisvaan kirjoitti:

        Tampio on tosiaan nero, eikä ihme jos on suljettuna Niuvanniemeen. Tampio osaa pelkistää faktat kansantajuiseen muotoon. Jotkut pitävät näitä itsestäänselvyyksinä. Mutta on todettu että jokainen joka ottaa jonkin asian itsestäänselvyytenä ei oikeastaan ymmärrä mistä on kysymys.

        tampio on idiootti. ottaisi asioista selvää.


    • rako2

      mitäs sääntöä ig -profiilin linkkaminen rikkoi?

    • Anonyymi

      Tuli vähän kotiutettua pääomaa, myymällä Dagcoineja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe