Muutamia päiviä käytön aloittamisesta - punaisia kutiavia näppylöitä eri puolilla kehoa. Olisiko syy ja seuraussuhteesta kyse!
Kaleorid, kalsiumvajaujkseen
naisvanhus
24312
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kuulosta erikoiselta että kalsium aiheuttaisi, mutta mitä sanoo tuoteseloste kaikista aineista joita Kaleorid sisältää ja haittavaikutuksista ?
Joku saattanee olla allerginen vaikkapa pillerien sidosaineille.
Olen syönyt nelisen vuotta Kaleoridia, aluksi muutaman viikon joka päivä nostaakseni kaliumarvoni normaaliksi, sitten silloin tällöin pitääkseni sen normaalina, en ole huomannut mitään haittavaikutuksia.
Kaliumia ei saa syödä liikaa, yliannostus voi aiheuttaa sydänoireita.
Kaliumarvo kannattaa mittauttaa kerran pari vuodessa, jos on ongelmia.
Itse asiassa pitää mittauttaa kalium-natrium tasapaino. Ne vaikuttavat toisiinsa.
Anteeksi, tarkoitan kaliumia vaikka vahingossa olen kirjoittanut eka riville kalsium !