ei jumalaa ole olemassa

minäentoivossaelä

Tiedätte sen itsekin, toivo siitä pitää jumalan hengissä.

11

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskopois

      Siitä jumalasta saa hyvät edut itselle.

    • 12____13

      Mistä me sen tietäisimme?

      Itse uskon Jumalan olevan, koska ihmiset ovat aivan liian pahoja ja tyhmiä kehittääkseen Raamatun ilman Jumalaa.

      • minä-tiedän

        Ihminen on niin jeesusteltu, että perimä on täyttä sontaa.


    • JeesusTieTotuusElämä

      Minä tiedän Herrani elävän ja viimeisenä Hän on seisova multien päällä.
      Jos lähden ennen Herran päivää, ajasta ikuisuuteen,
      Olen varmempi Hänen olemassaolosta kuin meidän, me olemme kuin ruoho, kukka, tai savu joka hetken päästä häviää tässä ajassa, siltikin vaikka päiviä olisi 10v asti.
      Hän on ikuinen, Hän on Hyvä, Hän on Korkeasti Pyhä, Hän on oikeudenmukainen, Hän on armollinen ja laupias, Hän on Totuus, Hän on tie, Hän on ovi Isän sydämelle, Hän on rakkaus, Hän on itse Elämä, Hän on Jalo viinipuusta, Hän on elämän leipä, Hän on elämän veden lähde, Hän on kallio, Hän on anteeksiantamus ja pyhitys, Hän on rauhan ruhtinas, Hän on herrojen Herra, Hän on kuningasten Kuningas, Hän on Juudan Jalopeura, Hän on Jumalan Karitsa, Hän on ihmeellinen, Hän on neuvonantaja , Hän on Iankaikkinen Isä, Hän on alku ja loppu, alfa ja omega, ensimmäinen ja viimeinen, Hän on valkeus, Hänessä asuu kaikki täyteys, Hän on Hyvä Paimen, Hän on Jumalan Sana, Hänen vallalla kaikki on luotu ja hänessä kaikki pysyy koossa, niinkuin kuin se on hänen tahtonsa, Hän on ikuinen. Hän on vuorilinna
      Näin muutamia mainitakseni ja Hän on paljon enemmän, älkää kuin pystyn kuvaamaan ja minä rakastan Häntä Isää, Rakasta Jeesusta, ja Pyhää Henkeä

      • JeesusTieTotuusElämä

        Ei älkää vaan enemmän kuin pystyn kuvaamaan


      • JesusIsTheBest

        Siis tarkoitin 100v asti


      • totuudentunne

        Elätte täysin tunteen hurmoksessa, joka on keksitty ei todellinen.


    • TyhmäPaimenPoika

      " toivo siitä pitää jumalan hengissä. "

      Eli siis toivo siitä että Jumalaa ei ole olemassa pitää Jumalan hengissä?

      • MinäEnTeitäElätä

        Minä en toivo vaan toimin, en elä toivosta.
        Uskovaiset eivät kykene ratkaisemaan ongelmia ja siksi uskovat jumalaan.


      • nää_on_näitä
        MinäEnTeitäElätä kirjoitti:

        Minä en toivo vaan toimin, en elä toivosta.
        Uskovaiset eivät kykene ratkaisemaan ongelmia ja siksi uskovat jumalaan.

        Näetkö kaverin ajatukset, vai mistä tiedät ongelman. Jos sinulle ei ole mieleistäsi vastausta eikö ongelma ole sinun. Vastaat itsellesi jos jotain vastaat.
        Ei ole kellään -sinullakaan-muuta kuin oma käsitys
        Mitä sinulle tarkoittaa sana Jumala. Ei sinun tarvitse uskoa sinun käsitykseesi sanasta Jumala.
        Arveluttavana pidän tietoasi uskovaisten tiedosta, sanotaan että selvännäkijöitä on. Ehkä sinä olet


      • pää.täynnä.täitä
        nää_on_näitä kirjoitti:

        Näetkö kaverin ajatukset, vai mistä tiedät ongelman. Jos sinulle ei ole mieleistäsi vastausta eikö ongelma ole sinun. Vastaat itsellesi jos jotain vastaat.
        Ei ole kellään -sinullakaan-muuta kuin oma käsitys
        Mitä sinulle tarkoittaa sana Jumala. Ei sinun tarvitse uskoa sinun käsitykseesi sanasta Jumala.
        Arveluttavana pidän tietoasi uskovaisten tiedosta, sanotaan että selvännäkijöitä on. Ehkä sinä olet

        Olet helppo johdateltava, siksi uskot raamattuun.
        Minä voisin kirjoittaa pilipali kirjan ja miljoonat seuraisivat sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe