totuus nuista pikkukylistä on, että kaivetaan ihmisten elämää ja unohdetaan, mitä ite on tehnyt. Tulin Kemistä ja siellä juoksin ja hiihdin ja tein ohjelmointia ja kun tulin kotipaikkaunnalle, niin jo alkoi tuo merkkeily ja tietäminen kaupan kassalla mollaaminen. Sitten pikkujouluissa yksin istumaan, kun itte porukalla maksetaan palkat ja kuljetaan porukalla ja kuitenkin mulla on ollut juttu. Ei ole sellaisen asian kanssa tarvinnut tapella. Mie olisin aikoinaan saanut Helsingistä työpaikan, mutta en viittinyt sinne jäädä ja toinen kerta oli kun valehtelmalla luvataan, että työt jatkuu. Sitten rähisemisellä ulos. Sitten muka mie olen vaarallinen, kun itte ollaan rähisty ja kautta rantain huuudeltu ja vierestä olen kattonut, kun on tehty vaika mitä ja minua yritetty mollata. Itte ei mennä mihinkään yksin vaan aina on porukka ympärillä, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Se maistuu..se viina..! Mulla oli vuosia sitten kilpailut edessä ja kävin nuissa kaupan avajaisissa ja alkoi mullistelu..eli kilpailut edessä ja urheilukaupan avajaiset..eli tällaista kohtelua se on ollut..selkä väärässä sitten marjaan ja sen jälkeen jotakin omituista keksitään, kun sellaiset jotka on monta kertaa tehneet vaikka mitä ja se oli Pellossa yleinen tapa, että autot höyrysi, kun sitä ei tehnyt alettiin haklkumaan ja tällaiset hankilöt menvät naimisiin monta kertaa ja aina kelpaa ja ym. Olen kyllä pyörinyt tuolla Kemin Cumuluksen lattialla paljonkin, mutta nyt se on loppunut ja siitäkin piti alkaa muka juoruakat tietämään tien varressa. Vapaa saa tehdä kuten haluaa, mutta näköjään jotkut voivat tehdä mitä vain!!
Life is Life
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1357934- 595912
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813332Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73033Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101708Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101670Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361408Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351202Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321111