Life is Life

totuus nuista pikkukylistä on, että kaivetaan ihmisten elämää ja unohdetaan, mitä ite on tehnyt. Tulin Kemistä ja siellä juoksin ja hiihdin ja tein ohjelmointia ja kun tulin kotipaikkaunnalle, niin jo alkoi tuo merkkeily ja tietäminen kaupan kassalla mollaaminen. Sitten pikkujouluissa yksin istumaan, kun itte porukalla maksetaan palkat ja kuljetaan porukalla ja kuitenkin mulla on ollut juttu. Ei ole sellaisen asian kanssa tarvinnut tapella. Mie olisin aikoinaan saanut Helsingistä työpaikan, mutta en viittinyt sinne jäädä ja toinen kerta oli kun valehtelmalla luvataan, että työt jatkuu. Sitten rähisemisellä ulos. Sitten muka mie olen vaarallinen, kun itte ollaan rähisty ja kautta rantain huuudeltu ja vierestä olen kattonut, kun on tehty vaika mitä ja minua yritetty mollata. Itte ei mennä mihinkään yksin vaan aina on porukka ympärillä, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Se maistuu..se viina..! Mulla oli vuosia sitten kilpailut edessä ja kävin nuissa kaupan avajaisissa ja alkoi mullistelu..eli kilpailut edessä ja urheilukaupan avajaiset..eli tällaista kohtelua se on ollut..selkä väärässä sitten marjaan ja sen jälkeen jotakin omituista keksitään, kun sellaiset jotka on monta kertaa tehneet vaikka mitä ja se oli Pellossa yleinen tapa, että autot höyrysi, kun sitä ei tehnyt alettiin haklkumaan ja tällaiset hankilöt menvät naimisiin monta kertaa ja aina kelpaa ja ym. Olen kyllä pyörinyt tuolla Kemin Cumuluksen lattialla paljonkin, mutta nyt se on loppunut ja siitäkin piti alkaa muka juoruakat tietämään tien varressa. Vapaa saa tehdä kuten haluaa, mutta näköjään jotkut voivat tehdä mitä vain!!

0

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
        Ikävä
        94
        7733
      2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
        Ikävä
        37
        4097
      3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
        Ikävä
        48
        3660
      4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
        Kotimaiset julkkisjuorut
        250
        3226
      5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
        Ikävä
        40
        2752
      6. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        40
        2735
      7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        21
        2704
      8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        46
        2633
      9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
        Suhteet
        140
        2598
      10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
        Ikävä
        29
        2559
      Aihe