totuus nuista pikkukylistä on, että kaivetaan ihmisten elämää ja unohdetaan, mitä ite on tehnyt. Tulin Kemistä ja siellä juoksin ja hiihdin ja tein ohjelmointia ja kun tulin kotipaikkaunnalle, niin jo alkoi tuo merkkeily ja tietäminen kaupan kassalla mollaaminen. Sitten pikkujouluissa yksin istumaan, kun itte porukalla maksetaan palkat ja kuljetaan porukalla ja kuitenkin mulla on ollut juttu. Ei ole sellaisen asian kanssa tarvinnut tapella. Mie olisin aikoinaan saanut Helsingistä työpaikan, mutta en viittinyt sinne jäädä ja toinen kerta oli kun valehtelmalla luvataan, että työt jatkuu. Sitten rähisemisellä ulos. Sitten muka mie olen vaarallinen, kun itte ollaan rähisty ja kautta rantain huuudeltu ja vierestä olen kattonut, kun on tehty vaika mitä ja minua yritetty mollata. Itte ei mennä mihinkään yksin vaan aina on porukka ympärillä, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Se maistuu..se viina..! Mulla oli vuosia sitten kilpailut edessä ja kävin nuissa kaupan avajaisissa ja alkoi mullistelu..eli kilpailut edessä ja urheilukaupan avajaiset..eli tällaista kohtelua se on ollut..selkä väärässä sitten marjaan ja sen jälkeen jotakin omituista keksitään, kun sellaiset jotka on monta kertaa tehneet vaikka mitä ja se oli Pellossa yleinen tapa, että autot höyrysi, kun sitä ei tehnyt alettiin haklkumaan ja tällaiset hankilöt menvät naimisiin monta kertaa ja aina kelpaa ja ym. Olen kyllä pyörinyt tuolla Kemin Cumuluksen lattialla paljonkin, mutta nyt se on loppunut ja siitäkin piti alkaa muka juoruakat tietämään tien varressa. Vapaa saa tehdä kuten haluaa, mutta näköjään jotkut voivat tehdä mitä vain!!
Luetuimmat keskustelut
- 142684
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2751189Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671138- 82946
- 87853
- 63818
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24765- 72745
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69721Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?137700Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142691- 47670
- 56638
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46624Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47624Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25613Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32608- 40564
- 55558
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20538