Pihlajasatu

Pihlajasatu

Minkä ensivaikutelman saitte? Minun mielestä vaikuttaa lupaavalta ja mielenkiintoiselta. Aion ehdottomasti katsoa kaikki jaksot (:

13

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prötiprötiprööööööt

      Eivät vielä päässeet piereskelyssä vauhtiin.

      • paskaltahaisee

        Kyllä ne pian pääsevät ja päästelevät.
        Kun Ulla on mukana, niin piereskelystä saadaan kyllä nauttia jatkossa.


      • SuolatutElimet

        Suolikaasut onkin sen sarjan parasta antia.


    • Kyllähän tuo tulee varmaan kateltua. Iha mukavan nostalginen, kun on niitä kohtauksia vanhoista jaksoistakin mukana. Vähän kuitenkii on "tekemällä tehdyn" oloinen kuitenkii. Alissan rooli on jännästi käännetty päälaelleen. Kari on onneks oma vanha ittesä.

      Tuleekos siinä muuten olemaan tulevissa jaksoissa että keskitytään toisiin hahmoisin, kun nyt on keskitytty Akiin? ... Aaaa, katoinkii ohjelmatiedoista ja joo "ISMO" alkaa jaksosta 5. Eli ilmeisesti siinä on "Aki" ja "Ismo" juonilinjat.

      • OnTosiHyvinTehtySpin-Off

        Tarkistin kaikki jaksot ohjelmatideoista. AKI-juonilinjaa sekä ISMO-juonilinjaa on kumpiakin 4 jaksoa ja lopuksi on 2-jaksoinen KARI-juonilinja.


      • OnTosiHyvinTehtySpin-Off kirjoitti:

        Tarkistin kaikki jaksot ohjelmatideoista. AKI-juonilinjaa sekä ISMO-juonilinjaa on kumpiakin 4 jaksoa ja lopuksi on 2-jaksoinen KARI-juonilinja.

        Heh, mä ku oon tottunu et aletaan laskemaan nollasta, ni luulin et niitä ois 5 ja 5 :-).


    • katsomattajää

      Suomalaiset sarjat ovat äärimmäisen tylsiä ja epäuskottavia näyttelemisen osalta. Myös puhe on täysin epäselvää.

    • xzxzxz

      En katso ensimmäistäkään. Ei tv:sta tule enää nykyisin mitään katsomisen arvoista. Uutisetkin alkavat pian olemaan uusintoja.

      • Kato nyt ees Karin tarina. Eihä siinä oo ku kaks jaksoo. Tunti vaa.


    • No nyt on Ismonkin satu saatu päätökseen ja Laitelan laiva lipunut satamaan. Näköjään dramaattiset loput ovat teemana. Tällä kertaa oli sitten Kallen hahmo oli muutettu. Saa nähdä kuka on tässä "muutosasemassa" Karin tarinassa.

      Teema tarinoissa taitaa olla se, että "Kohtaloa ei voi väistää"(?)

    • einiinvakavaa1

      Kallesta on tehty tyypillinen ylilyönti-vitsi homo,pilke silmäkulmassa .
      Hyvä näyttelijä suoritus ja mukava nähä Miiaakin sarjassa.
      En niitä muita oheissarjoja ole jaksanu kattoa,jotain vilassu,
      eikä ole jaksanu mielenkiinto nousta,luulen että paras näistä tämä Pihlajasatu.

    • Salkkarifani

      Olipa mukava tuo Pihlajasatu. Olisi kyllä katsonut kauemminkin. :)

    • eikehuttavaa

      Pihlajasatu oli mitäänsanomaton ja huono. Mutta tämä PKTT2 on ollut hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe