PETTERI VEIJONEN?

Sakastissa1111112325

Tutustuin Raamattusivut ylläpitäjän Petteri Veijosen you tube videoihin ja puheisiin.
Laadukasta puhetta..
Minkä seurakunnan julistaja hän mahtaa olla..ei selvinnyt sivuston esittelyssä.

20

2608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulpettipoika1123

Petteri Veijonen puhuu voimallista evankeliumia..parannuksen tekemisen välttämättömyydestä.
      Hän puhuu synnistä..enemmän kuin monikaan tämän ajan julistaja.
      Tietääkö kukaan kertoa tästä nuoresta opettajasta.?
      Mistä seurakunnasta hän on ja onko mielipiteitä hänen opetuksistaan?

• Lukijamyös

Hyvä opettaja on kyllä ja olen itsekkin saanut paljon hänen kirjoituksistaan. Vaikuttaa ilmeisesti Turussa -Jumalan seurakunta- nimisessä seurakunnassa, joka ei ole perustettu seurakunta, vaan toimii niin sanotusti seurakuntaorganisaatioiden ulkopuolella... Ennalleen asetettu seurakuntamalli.

• ArvatenAavistaen

Sitten on varmaan jotain yhteistä jalon Sananopettajan Esa Heiskan kanssa?

• vapaaajattelija74

Parempi vaan puhua lahkosta, jonka vetäjänä vanha kunnon Weijo toimii. Ongelmana taitaa olla se, että kukaan muu ei oikein ole kiinnostunut ottamaan tuota lahkoa vastuulleen, Wejo kun ei enää ole ihan nuoruuden voimissaan ja terveyskin alkaa pettämään.

• Valehtelija se on, kristinuskon epäjumalan puolesta valehtelee.

• Tuomiot.tulevat

Kyllä sinäkin vielä joudut notkistamaan polvesi Jeesuksen edessä ja sinunkin on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus on Herra, mutta toivottavasti se ei kohdallasi tapahdu liian myöhään, jolloin se ei enää sinua pelasta. Fil. 2:10.

• Tuomiot.tulevat kirjoitti:

Kyllä sinäkin vielä joudut notkistamaan polvesi Jeesuksen edessä ja sinunkin on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus on Herra, mutta toivottavasti se ei kohdallasi tapahdu liian myöhään, jolloin se ei enää sinua pelasta. Fil. 2:10.

En joudu polviani notkistelemaan, se on varmaa, koska en epäjumaljeesusta kumarra.

Epätodennäköisen oikean jumalan ilmaantuessa sinä sensijaan joudut tuomiolle selvän epäjumalan palvonnasta ja ymmärtääkseni se ei naurata sinua ollenkaan.

Ateisti on turvassa, koska ei usko ihmisen luomiin epäjumaliin, vaikka oikea jumala olisikin vastoin kaikkea todennäköisyyttä olemassa.

• harriveijonen

Eikös kaima asu Jyväskylässä ja edusta Jyväskylän (Jumalan) seurakuntaa siinä missä minä Tampereen. Lindroosin Weijo on Turusta. http://wwnet.fi/users/veijone/

• Ehtoollista.ilman.kaste

Tiedän Weijo Lindroosin arvostavan Petteri Veijosta.
      Luotettavia sananopettajia muuten. Mutta eivät anna ehtoollista kuin vain upotuskasteella käyneille. Onko se oikein?

• niinpäniiiin

Silmäilin Petteri Veijosen sivuja. Heti tuli vastaan korvasyyhyyn opetusta ja selviä Raamatun vastaisuuksia. Petteri Veijosen opetukset voi laittaa suoran sivuun.

• Tutustu.oppeihin

Uppokasteen kannattaja.

• Eri.tiet.niillä.on

Onko Petteri Veijonen ja Harri Veijonen veljeksiä?

• harriveijonen

Petteri Veijonen ei ole minulle sukua. Eri mieltä emme ole juuri muusta kuin siitä, että Petteri uskoo seurakunnan jäävän vihan aikaan ja minä pelastuvan Jerusalemista sovittaessa. http://wwnet.fi/users/veijone/daniel1.htm

• Ei paha vain hyvä sanottava Petteri Veijosesta.. Ja hänen opetuksesta..

• Ihan toista on toraistit ja judaistit jotka kieltää minua kirjoittaa palstalla että lähimmäistä kun rakastaa niin täyttää ja noudattaa koko lain..

• No niin nyt toraistit ottivat estot pois ja antaa mun taas kirjoittaa.. Onko joku ylläpidossa.???

• uppista

• Sisko.ja.veli

Petteri Veijosen opetus hyvää ja oikeaa. Nuori veli.

• uppista

• siis uppista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13