Tarinan Kimmon eheytymisestä löytyy Iltalehdestä.
Aki Ruotsalan sanoin: " En minä voi sitä kyseenalaistaa, jos ihminen näin kokee."
Tätäkään tarinaa ei varmaan Aki tai muut uskovaiset kyseenalaista?
Tarina eheytymisestä
176
3415
Vastaukset
- TarinaEheytymisestä
Tässä linkki:
.iltalehti.fi/kotimaa/201806152201014304_u0.shtml- KiitosJeesus
Jos rakastat ihmisiä. Kertomuksia ihmisistä, jotka ovat käyneet lävitse matkan homoseksuaalisuuden hämmennyksestä Jeesuksen Kristuksen tuomaan eheytymiseen ja todelliseen rakkauteen.
Tässä kymmenet homot ja lesbot kertovat eheytymisestään
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/ - justussss
Haha TV7.... Siinä vasta luotettava media.
- niin.onkin
justussss kirjoitti:
Haha TV7.... Siinä vasta luotettava media.
Paljon luotettavampi kuin YLE.
KiitosJeesus kirjoitti:
Jos rakastat ihmisiä. Kertomuksia ihmisistä, jotka ovat käyneet lävitse matkan homoseksuaalisuuden hämmennyksestä Jeesuksen Kristuksen tuomaan eheytymiseen ja todelliseen rakkauteen.
Tässä kymmenet homot ja lesbot kertovat eheytymisestään
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/Tuo Kimmon juttu kyllä osoittaa todeksi sen minkä olen olen itsekin todennut, että on mahdotonta muuttua heteroksi tai homoksi. Turha edes yrittää.
niin.onkin kirjoitti:
Aikoinaan kun aloin katsoa TV7:aa, niin järkytyin siitä kuinka paljon siellä valehdellaan. Aloin karttamaan koko kanavaa.
torre12 kirjoitti:
Aikoinaan kun aloin katsoa TV7:aa, niin järkytyin siitä kuinka paljon siellä valehdellaan. Aloin karttamaan koko kanavaa.
Kerro vaikka 5 valhetta TV7:lta niin katsotaan niitä yhdessä.
Älä siis keksi omiasi vaan on oltava todellakin TV7:ssa sanottua joten perustele myös.keskustellaan kirjoitti:
Älä siis keksi omiasi vaan on oltava todellakin TV7:ssa sanottua joten perustele myös.Heh. Olen katsonut TV7:a jo silloin kun se tuli, varmaan 1990-luvulla. Niin paljon valheita en ollut ennen kuullut mistään muualta. Ihmettelin, jos joku uskoo niitä juttuja.
torre12 kirjoitti:
Heh. Olen katsonut TV7:a jo silloin kun se tuli, varmaan 1990-luvulla. Niin paljon valheita en ollut ennen kuullut mistään muualta. Ihmettelin, jos joku uskoo niitä juttuja.
Älä siis keksi omiasi vaan on oltava todellakin TV7:ssa sanottua joten perustele myös.keskustellaan kirjoitti:
Älä siis keksi omiasi vaan on oltava todellakin TV7:ssa sanottua joten perustele myös.Heh. En ole siis todellakaan juurikaan enää katsonut kanavaa. Mutta niin paljon yhteensä, että päälimmäiseksi on jäänyt valheellinen kanava.
Mutta kerran katsoin viime vuosina ja toteisin puhutun totta. Siellä keskusteliin Apostolien ihmeellisistä tapahtumista, ja juontaja totesi, ettei heidän studiossaan ole tapahtunut mitään vastaavaa. Se on totta.torre12 kirjoitti:
Heh. En ole siis todellakaan juurikaan enää katsonut kanavaa. Mutta niin paljon yhteensä, että päälimmäiseksi on jäänyt valheellinen kanava.
Mutta kerran katsoin viime vuosina ja toteisin puhutun totta. Siellä keskusteliin Apostolien ihmeellisistä tapahtumista, ja juontaja totesi, ettei heidän studiossaan ole tapahtunut mitään vastaavaa. Se on totta.Aha, nyt et olekaan katsonut mutta väität, että siellä valehdellaan.
Pidä kuule naamasi kiinni jos et pysty muuhun kuin valehtelemiseen.- miten.on
torre12 kirjoitti:
Heh. En ole siis todellakaan juurikaan enää katsonut kanavaa. Mutta niin paljon yhteensä, että päälimmäiseksi on jäänyt valheellinen kanava.
Mutta kerran katsoin viime vuosina ja toteisin puhutun totta. Siellä keskusteliin Apostolien ihmeellisistä tapahtumista, ja juontaja totesi, ettei heidän studiossaan ole tapahtunut mitään vastaavaa. Se on totta."Olen katsonut TV7:a jo silloin kun se tuli, varmaan 1990-luvulla
18.6.2018 En ole siis todellakaan juurikaan enää katsonut kanavaa" Eli olet katsonut !
Eletäänkö nyt -90lukua vai valehteletko ? miten.on kirjoitti:
"Olen katsonut TV7:a jo silloin kun se tuli, varmaan 1990-luvulla
18.6.2018 En ole siis todellakaan juurikaan enää katsonut kanavaa" Eli olet katsonut !
Eletäänkö nyt -90lukua vai valehteletko ?Olen siis katsonut kanavaa yhteensä paljon. Onko se jotenkin vaikea lause?
En voisi sanoa kanavasta mitään, jos en tietäisi sen sisällöstä. Minulla niin huono mielikuvitus, etten osaisi keksiä TV7:aan juttuja.torre12 kirjoitti:
Olen siis katsonut kanavaa yhteensä paljon. Onko se jotenkin vaikea lause?
En voisi sanoa kanavasta mitään, jos en tietäisi sen sisällöstä. Minulla niin huono mielikuvitus, etten osaisi keksiä TV7:aan juttuja.Kerro ja perustele nyt sitten ne 5 valhetta mitä siellä on sanottu.
keskustellaan kirjoitti:
Kerro ja perustele nyt sitten ne 5 valhetta mitä siellä on sanottu.
Voi sinua jankuttajaa! Muistan vuosikymmenien ajalta vain sen, että TV7 on kanava, jossa kuulee valheita. En tosiaankaan ole jokaista valetta mieleeni painanut. Riittää, kun ei katso moista aktiivisesti.
torre12 kirjoitti:
Voi sinua jankuttajaa! Muistan vuosikymmenien ajalta vain sen, että TV7 on kanava, jossa kuulee valheita. En tosiaankaan ole jokaista valetta mieleeni painanut. Riittää, kun ei katso moista aktiivisesti.
Pidä sitten typerä nassusi kiinni jos et pysty niitä valheita perustelemaan,
keskustellaan kirjoitti:
Pidä sitten typerä nassusi kiinni jos et pysty niitä valheita perustelemaan,
Eikö ole hyvin, jos ei enää kovin paljon katso kanavaa, jonka on todennut suoltavan valheita? Jokainen voi tehdä valintansa.
torre12 kirjoitti:
Eikö ole hyvin, jos ei enää kovin paljon katso kanavaa, jonka on todennut suoltavan valheita? Jokainen voi tehdä valintansa.
Kerro nyt ne viisi valhetta mitä ovat suoltaneet ja perustele, että ne ovat valheita.
keskustellaan kirjoitti:
Kerro nyt ne viisi valhetta mitä ovat suoltaneet ja perustele, että ne ovat valheita.
Valheita tulee, valheita menee. Kuka niitä tarkoin muistaa. Et sinäkään muista mistään mitään, vaan olet aina kyselemässä.
Yleensä panen paljon muistlapuille asioita, mutta TV7 on ollut kanava, jonka antia olen vain päivitellyt.torre12 kirjoitti:
Valheita tulee, valheita menee. Kuka niitä tarkoin muistaa. Et sinäkään muista mistään mitään, vaan olet aina kyselemässä.
Yleensä panen paljon muistlapuille asioita, mutta TV7 on ollut kanava, jonka antia olen vain päivitellyt.Olet valehtelija jolla ei ole mitään moraalia. Syytät valheista mutta yhtäkään et pysty esittämään. Pidä siis mussuttavaa nassusi pienemmällä jos et pysty todistamaan syytöksiäsi.
keskustellaan kirjoitti:
Olet valehtelija jolla ei ole mitään moraalia. Syytät valheista mutta yhtäkään et pysty esittämään. Pidä siis mussuttavaa nassusi pienemmällä jos et pysty todistamaan syytöksiäsi.
Minä inhoan valehtelua, mutta tuli valehdeltua nykyiselle anopilleni vuonna 2012. Sitä en unohda.
torre12 kirjoitti:
Minä inhoan valehtelua, mutta tuli valehdeltua nykyiselle anopilleni vuonna 2012. Sitä en unohda.
Älä sitten valehtele!
keskustellaan kirjoitti:
Älä sitten valehtele!
En ole siis kuuteen vuoteen. Pyrin aina asialliseen tietopohjaiseen viestittelyyn.
- HienoaKuullaTämä
keskustellaan kirjoitti:
Aha, nyt et olekaan katsonut mutta väität, että siellä valehdellaan.
Pidä kuule naamasi kiinni jos et pysty muuhun kuin valehtelemiseen.Katselin Pekka Reinikaista TV7:lla ja ainoat toden sanat jotka hän lausui olivat 'hyvää päivää'.
- vajakille
torre12 kirjoitti:
Kerro viisi valettani, ole hyvä.
Sinä et ole vielä kertonut niitä TV7:sta joten älä matki muita, vajakki!
vajakille kirjoitti:
Sinä et ole vielä kertonut niitä TV7:sta joten älä matki muita, vajakki!
On tapana pyytää viittä valetta, joita käydään yhdessä läpi. Anteeksi, että minulla on niin huono mielikuvitus.
- spiritus_sanctus
niin.onkin kirjoitti:
TV7 on uskonnollisen äärioikeiston valemedia.
- y8o97
spiritus_sanctus kirjoitti:
TV7 on uskonnollisen äärioikeiston valemedia.
YLE on sekulaarin vihervasemmiston valtamedia.
Hieno tarina! Osoittaa hihhulien totaalisen hulluuden jällen kerran.
- JeesusEheyttää
Lähes kuulumattomiin vaiennettu vähemmistöjen vähemmistö ovat entiset homot ja lesbot, jotka ovat omien kertomustensa mukaan eheytyneet entisestä vääristyneestä seksuaalisuudestaan ja saaneet todellisen rauhan ja kokevat eheytyneensä.
Such were some of you -dokumentti kertoo lukuisten tällaisten ihmisten erilaiset kertomukset heidän itsensä kertomina.
Jos jotakin dokumenttia voisi suositella juuri tulevalle Pride-viikolle kaikkien katsottavaksi, se on tämä yli kaksituntinen koskettava dokumentti täynnä parantavaa ja vapauttavaa rakkautta.
Traileri
https://m.youtube.com/watch?v=XUXhKbHMGJg&ebc=ANyPxKrOfJOr-gg55KAv8n5y0fKP49gsKe4t4x5XI96t3WdxQi3HzXy6Na8KyM-_9bq3q4T_EozHxl7tt5_PGGic4anA55GxDQ
Varsinainen ohjelma
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=VKSFPdyH8x4
- Ristiriitaista
Kuinkahan uskottava juttu tämä on.
Iltalehdessä kun pakkaa olla näitä asenteellisia keksittyjä juttuja.- tottaon
kimmo varmasti oikaisee jos on virheitä, toistaiseksi ei ole oikaissut. joten taitaapa olla totta.
- areg
tottaon kirjoitti:
kimmo varmasti oikaisee jos on virheitä, toistaiseksi ei ole oikaissut. joten taitaapa olla totta.
Kimmolla muna pitää nyt kiirettä, ei ehdi oikoa....
- evlut101
Ei mitään uutta auringon alla. Kristittyjä vainotaan ja Eurooppa luisuu taas kerran kohti seuraavaa totalitarismia. Taisi olla viimeksi Neuvostoliitossa kun ihmiset menetti työpaikkansa tai jopa henkensä uskontonsa vuoksi. Sama toistuu nyt Suomessa.
Iltalehti ottaa yhden tapausesimerkin ja pitää sitä ikään kuin tieteellisenä näyttönä eheytyshoitojen hirveydestä. Samoin haastatellaan yhtä asiantuntijaa, jonka mukaan eheytyshoito voi johtaa psykoosiin. Käytetään olkiukkoilua vetoamalla joihinkin ääritapauksiin.
Kyllähän psykoosiin ajautumiset on varmasti monen asian summa eikä pelkistettävissä pelkästään eheytyshoitoon. En tietenkään väitä etteikö jotkin lahkot syyllisty täysin naurettavaan puoskarointiin ja epäkristillisyyteen noiden eheytyshoitojensa kanssa, mutta ääripäänsä molemmissa.
Oletteko todella sitä mieltä että yhteiskunta on menossa hyvään suuntaan kun ihminen joutuu yleisen pilkan kohteeksi ja menettää työpaikkansa vuosia sitten annetun lausunnon perusteella? Eikö todellakaan eheytyshoidoista voi edes mainita? Mitäs muita aiheita lisätään kiellettyjen aiheiden listalle?- justusss
Onhan se typerää ja julmaa, että lähdetään ihmistä väkisin toiseksi muuttaan. Miksei vaan hyväksytä toista sellaisena kuin on ja tuetaan? Silloin kukaan ei kärsi.
Täyttä puppua että homous olisi jotenkin väärin. Se ei vahongoita ketään. Homouden kieltäminen vahingoittaa homoa itseään, lähiomaisia, jopa seurakuntaa se repii. Jos elettäisiin sovussa ja hyväksyttäisiin sellainen erilaisuus, joka ei vahingoita ketään, olisi maailma parempi. - dgykitu
justusss kirjoitti:
Onhan se typerää ja julmaa, että lähdetään ihmistä väkisin toiseksi muuttaan. Miksei vaan hyväksytä toista sellaisena kuin on ja tuetaan? Silloin kukaan ei kärsi.
Täyttä puppua että homous olisi jotenkin väärin. Se ei vahongoita ketään. Homouden kieltäminen vahingoittaa homoa itseään, lähiomaisia, jopa seurakuntaa se repii. Jos elettäisiin sovussa ja hyväksyttäisiin sellainen erilaisuus, joka ei vahingoita ketään, olisi maailma parempi.Jos sinusta se, että Jumala hylkää homouden harjoittajat eivätkä he peri taivasten valtakuntaa, ei heitä vahingoita niin ei sitten.
dgykitu kirjoitti:
Jos sinusta se, että Jumala hylkää homouden harjoittajat eivätkä he peri taivasten valtakuntaa, ei heitä vahingoita niin ei sitten.
Milloin Jumala on sanonut "hylkäävänsä homouden harjoittajat"? Ja uskovien mukaan taivasten valtakuntaan pääsee vain hyvin vähäinen joukko.
Eipä Jumala ole puhunut mitään Room. 1. Ja siinä Paavali puhuu biseksuaalista. Ei kai homot ole "luonnollisessa yhteydessä", heh.
Tunnenhan minä. Mitä sinä yrität? Perusasia on se, että homot eivät ole luonnollisessa yhteydessä, ja siitä he ovat olleet soimattuja.
- Jeesuspelastaa
"Iltalehti ottaa yhden tapausesimerkin ja pitää sitä ikään kuin tieteellisenä näyttönä eheytyshoitojen hirveydestä.
Samoin haastatellaan yhtä asiantuntijaa, jonka mukaan eheytyshoito voi johtaa psykoosiin. Käytetään olkiukkoilua vetoamalla joihinkin ääritapauksiin."
Huomasin saman asian, luin siitä vain otsikon. Tämä on setan (kätyreineen) masinoimaa mustamaalausta, kuten tavallista.
En tiedä mitä nämä ns.eheytyshoidot ovat, en ole niihin perehtynyt.
Mutta sen tiedän, että kun ihminen tulee Jeesuksen luo ja haluaa syntinsä anteeksi, niin kaikki entinen jää taakse. Ei siinä mitää eheytyshoitoja tarvita, ei syntistä saa väkipakolla tai hokemalla irti syntielämästä. Vain ja ainoastaan Jumalan voima vapauttaa ihmisen. Eli sinun mielestäsi juuri homot ovat olleet "luonnollisessa yhteydessä"?
Tuossa on muuten se mitä itsekin ajoin takaa: ei tarvita mitään organisaatiota: ihminen muuttuu heteroksi ihan itse.Jaa. Mutta en tiedä ketään toista. Ennen sitä olin ollut yhteydessä miehen kanssa. Eli minulla meni ihan eri tavalla kuin Room. 1 henkilöillä.
Jaa. Olin kuitenkin ensin "luonnottomassa yhteydessä", mutta Room. 1 oltiin ensin "luonnollisessa yhteydessä"- siis aivan toisin päin.
Kukaan tuntemani homo ja lesbo ei ole ollut muussa kuin luonnottomassa yhteydessä, eli eivät ole vaihtaneet. Emme sovi Room. 1 kuvaan.- Ateisti68
Uskovaiset ottivat eheytyshoidon onnistumisesta yhden esimerkin eli itsensä biseksuaaliksi sanovan Annin. Ei ole kovin vaikea ymmärtää, miksi Annin ”eheytyminen” onnistui. Ympäri maailmaa on lukematon määrä niitä homoja, joita on koetettu eheyttää siinä onnistumatta. Nämä tapaukset ovat olleet traumaattisia ko henkilöille. USAssa toiminut eheytysjärjestö Exodus lopetti toimintansa ja pyysi anteeksi kaikilta, joita se oli yrittänyt eheyttää. Jopa he tajusivat, ettei ihmisen seksuaalisuutta voi muuttaa.
Jos olisi mahdolista, niin eiköhän Raamatussa olisi kovasti homot heteroksi muuttuneet. Mutta ei edes Raamattu ole niin älytön.
- salailu.alkanut
dgykitu kirjoitti:
Jos sinusta se, että Jumala hylkää homouden harjoittajat eivätkä he peri taivasten valtakuntaa, ei heitä vahingoita niin ei sitten.
Ei vahingoita koska se on satua, usko.vainen.
- Eienääkiitos
justusss kirjoitti:
Täyttä puppua että homous olisi jotenkin väärin. Se ei vahongoita ketään. Homouden kieltäminen vahingoittaa homoa itseään, lähiomaisia, jopa seurakuntaa se repii. Jos elettäisiin sovussa ja hyväksyttäisiin sellainen erilaisuus, joka ei vahingoita ketään, olisi maailma parempi.HIV/AIDS on hyvin vahingollista. Tilastoissa näkyy näiden osuus tolkuttoman suurena, selvästi.
Eikä tuollainen eläminen ole terveellisen elämän malli kenellekään. Eienääkiitos kirjoitti:
HIV/AIDS on hyvin vahingollista. Tilastoissa näkyy näiden osuus tolkuttoman suurena, selvästi.
Eikä tuollainen eläminen ole terveellisen elämän malli kenellekään.Esimerkiksi homoilla Suomessa on HIV 4.5 prosentilla. Mutta jopa vauvoilla on todettu HIV.
- valopuoli
Myönteistä asiassa on, että sekulaari yhteiskunta Suomessakin on jo päässyt tässä asiassa pysyvästi järjen ja valon puolelle 1900-luvun kieltolakien jälkeen.
Pieni osa ihmisistä on homoja ja sillä hyvä. Homoille kuuluu tasa-arvo.- TällaistaTasaArvoa
"Homoille kuuluu tasa-arvo."
Kumpa tyytyisivätkin tasa-arvoon! Eivät tyydy, vaan kuten tämäkin aloitus osoittaa niin kaikki homojen eheytymiseen liittyvä on kiellettyjen asioitten listalla ja joka vain uskaltaakin mainita, että homoudesta voi eheytyä, niin sanktioita tulee.
Sensijaan uskovista ssa puhua ihan mitä vain, jopa toivottaa heidät helv...ettiin, eli uskoville voi kiertoilmaisulla lukea tappotuomion tämän päivän suomessa, kuten eräs professorismies teki eikä kukaa puuttunut sellaiseen puheeseen. Mutta auta armias, kun mainitsee, että homoudesta voi eheytyä, niin tuomia seuraa alta aikayksikön! - jussstusss
Mutta eihän se ole tasa-arvoa, että homoja syrjitään monisa uskonnollisissa yhteisöissä niin pahasti että pakotetaan muuttumaan toiseksi. Mieti nyt hetki mitä kirjoitat. Tasa-arvoa on se että kaikki hyväksytään samalla tavalla ilman ennakkoluuloja ja ilman paineita toiseksi muuttumisesta. Se ei toteudu nyt.
Jos joku itse haluaa muutua, se on vapautta. Mutta jos se itse muuttuminen johtuu siitä että ympäriltä tulee voimakasta painostusta ja halveksuntaa, ei enää voida puhua että ihminen itse vapaasta tahdosta haluaa muuttua. Se on väkivaltaa yhteisön puolelta. - zsxd
jussstusss kirjoitti:
Mutta eihän se ole tasa-arvoa, että homoja syrjitään monisa uskonnollisissa yhteisöissä niin pahasti että pakotetaan muuttumaan toiseksi. Mieti nyt hetki mitä kirjoitat. Tasa-arvoa on se että kaikki hyväksytään samalla tavalla ilman ennakkoluuloja ja ilman paineita toiseksi muuttumisesta. Se ei toteudu nyt.
Jos joku itse haluaa muutua, se on vapautta. Mutta jos se itse muuttuminen johtuu siitä että ympäriltä tulee voimakasta painostusta ja halveksuntaa, ei enää voida puhua että ihminen itse vapaasta tahdosta haluaa muuttua. Se on väkivaltaa yhteisön puolelta.Kuuleppaa, ketään ei pakoteta muuttumaan toisenlaiseksi mutta kun ihminen tulee uskoon hän haluaa luopua kaikista synneistään, myös homoseksuaalisuuden harjoittamisesta.
Ihminen ITSE haluaa eheytyä ja hän pyytää rukousta. zsxd kirjoitti:
Kuuleppaa, ketään ei pakoteta muuttumaan toisenlaiseksi mutta kun ihminen tulee uskoon hän haluaa luopua kaikista synneistään, myös homoseksuaalisuuden harjoittamisesta.
Ihminen ITSE haluaa eheytyä ja hän pyytää rukousta.Kimmo on asiasta toista mieltä. Samoin minä. Kokemusta on.
- zsxd
torre12 kirjoitti:
Kimmo on asiasta toista mieltä. Samoin minä. Kokemusta on.
Kimmo oli ihan samaa mieltä, mutta himo kävi liian suureksi ja muna määräsi mitä mies tekee.
zsxd kirjoitti:
Kimmo oli ihan samaa mieltä, mutta himo kävi liian suureksi ja muna määräsi mitä mies tekee.
Kimmo ei puhunut himosta mitään. Kerrotaan sinulle, että homoseksuaalisuus on sukupuolinen suutaus kuten esim. hereroseksuaalisuuskin. Se ei tarkoita himoa muuta kuin siinä tapauksessa, että himoa tulee. Itse vain tykkään miehistä.
- himo.voitti.muna.vei
torre12 kirjoitti:
Kimmo ei puhunut himosta mitään. Kerrotaan sinulle, että homoseksuaalisuus on sukupuolinen suutaus kuten esim. hereroseksuaalisuuskin. Se ei tarkoita himoa muuta kuin siinä tapauksessa, että himoa tulee. Itse vain tykkään miehistä.
"”En pystynyt enää taistelemaan ihastusta vastaan”
himo.voitti.muna.vei kirjoitti:
Onko ihastus sama kuin himo? En ole itsekään voinut sille mitään, jos olen ihastunut johonkin.
Ai jaa. Itse olen kai erilainen kuin sinä. Sinä näet kaiken ihastumisen pelkkänä himona; itse olen romanttisempi.
- VääpeliNappulalle
"himoitksit, romapttisuu "
Vääpeli Nappula vauhdissa. 😂😂 Heh. En ole koskaan eheytynyt heteroksi. Sihen ei auta edes 21 vuoden avioliitto naisen kanssa, Eikö tähän ole jo aivan tarpeeksi todistetta?
Kyllä ihmisen tarinaan on syytä uskoa. Myös niiden ihmisten tarinaa, joiden tarina on toisenlainen kuin jutussa mainittujen.
- homottajalle
Kyllä.
Himo kävi niin suureksi, että muna vein miehen.
- uskovainenmies
Mikä lokakampanja iltalehdillä on menossa eheyttämistä vastaan. Eikö eheyttäminen ole täysin vapaaehtoista, miksi sen kimppuun nyt käydään niin kovin, kuin maailmassa ei olisi muita murheita.. Entä jos eheytetään heterosta homoksi onko se sitten yhtä halveksittavaa?!
- tyket7
torre12 kirjoitti:
Ei käyty kimppuun. Kimmo vaan totesi ettei mikään saanut häntä muuttumaan heteroksi.
Munan himo oli liian suuri.
- 2sananvapautta
eikö eheyttämisestä saa kertoa kriittisesti? miksi ei?
miksi iltalehti ei saisi käyttää sananvapauttaan tässä asiassa?
asiantuntijoilta löytyy ihan perustelut miksi kritiikkiä todellakin tulee antaa:
"Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä"
lisää tietoa aiheesta:
"Amerikkalainen eheytysjärjestö Exodus lopetti toimintansa kesäkuussa 2013 ja pyysi anteeksi kaikilta, joita se on yrittänyt ”eheyttää”. Exoduksen puheenjohtaja Alan Chambers myönsi olleensa osa ”tietämättömyyden järjestelmää”.[5]
Yhdysvalloissa eheyttämisterapian antaminen alaikäisille on kielletty useissa osavaltioissa, ja korkein oikeus on vahvistanut kiellon muun muassa New Jerseyn osavaltiossa"
heterosta homoksei ei ketään eheytetä, sellaista "hoitoa" ei anna kukaan, joten ei voi halveksia sellaista mitä ei ole edes olemassa. - ath
2sananvapautta kirjoitti:
eikö eheyttämisestä saa kertoa kriittisesti? miksi ei?
miksi iltalehti ei saisi käyttää sananvapauttaan tässä asiassa?
asiantuntijoilta löytyy ihan perustelut miksi kritiikkiä todellakin tulee antaa:
"Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä"
lisää tietoa aiheesta:
"Amerikkalainen eheytysjärjestö Exodus lopetti toimintansa kesäkuussa 2013 ja pyysi anteeksi kaikilta, joita se on yrittänyt ”eheyttää”. Exoduksen puheenjohtaja Alan Chambers myönsi olleensa osa ”tietämättömyyden järjestelmää”.[5]
Yhdysvalloissa eheyttämisterapian antaminen alaikäisille on kielletty useissa osavaltioissa, ja korkein oikeus on vahvistanut kiellon muun muassa New Jerseyn osavaltiossa"
heterosta homoksei ei ketään eheytetä, sellaista "hoitoa" ei anna kukaan, joten ei voi halveksia sellaista mitä ei ole edes olemassa.Onko joku kieltänyt?
Katsoitko noita onnellisä eheytyneitä ja miten olivat eheytyneet. Ei siihen mitään väkivaltaa sisälly.
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/ tyket7 kirjoitti:
Munan himo oli liian suuri.
Mistä sinä tiedät mitä Kimmo ajatteli.
Mutta on aika keinotekoista, jos ei ihan itse muutu heteroksi. Miksi siinä pitää olla organisaatio takana?- himo.voitti.itse.sanoi
torre12 kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä Kimmo ajatteli.
Mutta on aika keinotekoista, jos ei ihan itse muutu heteroksi. Miksi siinä pitää olla organisaatio takana?"”En pystynyt enää taistelemaan ihastusta vastaan”
- onkomunanhimo
himo.voitti.itse.sanoi kirjoitti:
ihastus on eri asia kun "munan himo", vai onko sinulla itselläsi siis aina munan himo kun ihastut johonkin? kerro.
- kannattaa.kuunnella
ath kirjoitti:
Onko joku kieltänyt?
Katsoitko noita onnellisä eheytyneitä ja miten olivat eheytyneet. Ei siihen mitään väkivaltaa sisälly.
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/Tässä myös eheytynyt lesbo Noora Nätkin kertoo oman eheytymistarinansa
https://patmos.studio24.fi/arkisto-audio/noora_natkin/3362?p2=1&archivetype=2 - terku
onkomunanhimo kirjoitti:
ihastus on eri asia kun "munan himo", vai onko sinulla itselläsi siis aina munan himo kun ihastut johonkin? kerro.
Tottakai siihen liittyi muna ja homoSEKSUAALISUUS koska muutenhan se olisi ollut kaveripohjalta ihastumista eikä olisi kiinnostanut Iltistä.
terku kirjoitti:
Tottakai siihen liittyi muna ja homoSEKSUAALISUUS koska muutenhan se olisi ollut kaveripohjalta ihastumista eikä olisi kiinnostanut Iltistä.
Aivan. Mutta eihän seksuaalisuus tarkoita vielä sen suurempaa himoa. On kyse vasta sukupuolisesta suuntauksesta, jossa tykätään tietyistä ihmisistä. Himoa on kullakin sen verran kuin on suotu.
- terku
torre12 kirjoitti:
Aivan. Mutta eihän seksuaalisuus tarkoita vielä sen suurempaa himoa. On kyse vasta sukupuolisesta suuntauksesta, jossa tykätään tietyistä ihmisistä. Himoa on kullakin sen verran kuin on suotu.
Kyllä se himoa on jos sitä ei voi pidätellä. Mutta ymmärrän, että sinä olet jo vanha pappa.
terku kirjoitti:
Kyllä se himoa on jos sitä ei voi pidätellä. Mutta ymmärrän, että sinä olet jo vanha pappa.
Siis kun on ihastunut. Saat sen sitten suoraa päätä himoksi. On aika voimakas sanavalinta.
- terku
torre12 kirjoitti:
Siis kun on ihastunut. Saat sen sitten suoraa päätä himoksi. On aika voimakas sanavalinta.
Sinulle ei enää edes seiso joten älä puhu.
- suurisuru
torre12 kirjoitti:
Ei käyty kimppuun. Kimmo vaan totesi ettei mikään saanut häntä muuttumaan heteroksi.
"Kimmo vaan totesi ettei mikään saanut häntä muuttumaan heteroksi."
Eli oli jo menettänyt uskonsa Jumalan kaikkivoipaisuuteen? suurisuru kirjoitti:
"Kimmo vaan totesi ettei mikään saanut häntä muuttumaan heteroksi."
Eli oli jo menettänyt uskonsa Jumalan kaikkivoipaisuuteen?Sitä en tiedä. Jumalahan ei Raamatussa paranna ketään mistään. Emme siis voi tietää siitä kaikkivoipaisuudesta.
Kuka parantaa. Ainoastaan Jeesus. Jeesus sanoo, että hänellä on Isä, eikä sano itseään Jumalaksi.
torre12 kirjoitti:
Tämä oli uusi tieto. Missä kohtaa tämä erikoisuus pääsi käymään?
Katsoin tarinan. Herra sanoi parantavansa Hiskian, mutta mistään ei käy ilmi, että näin olisi käynyt. Muutaman rivin jälkeen kerrotaan Hiskian kuolleen.
- vajakille
torre12 kirjoitti:
Katsoin tarinan. Herra sanoi parantavansa Hiskian, mutta mistään ei käy ilmi, että näin olisi käynyt. Muutaman rivin jälkeen kerrotaan Hiskian kuolleen.
Olet tyhmä, et osaa edes lukea.
- kansakoulunopettajalle
ath kirjoitti:
Onko joku kieltänyt?
http://www.tv7.fi/vod/player/44766/Ei TVseiskaa kukaan katso. Kolme pitkää mainosta 50 e: noilla hinnoilla ei voi olla katsojia sillä lahkouskovaisten ahneus on pohjaton.
vajakille kirjoitti:
Olet tyhmä, et osaa edes lukea.
Ai jaa. Jos sinä osaat, niin kerro meillekin mitä siinä lukee.
Uskovaisten pitäisi eheytyä todellisuuteen ja tiedon aikakauteen.
Siihen kuuluu esim. se, että maan ulkopuolella on avaruus, siellä ei ole mitään valtakuntaa.
Neitseellistä syntymää ei ole ole, kuin kirvoilla, joillakin madoilla, ja muutamilla liskolajeilla.
Hengestä syntynyt on romaanihenkilö, eli keksitty hahmo. Kuka tahansa kirjoitustaitoinen voi synnyttää ihmisiä ja panna sanoja heidän suuhunsa. Jos siitä tehdään näytelmä, hahmosta tulee rooli, jonka joku suorittaa. Näin sana tulee niin sanotusti lihaan, eli ihmiseksi.
Jesajan luvussa 7 ennustama lapsi syntyy jo luvussa 8. Hän oli kuningas Hiskia.
"Hän on minun poikani ja minä olen hänen isänsä, " sanottiin isä Daavidille Salomosta.
Salomo oli kuningas ja Daavidin poika.
Jeesus ei voinut asua Palestiinassa, koska tuon nimen maalle antoi vasta Hadrianus toisella vuosisadalla, Hän halusi hävittää Israelin pois kartalta, kostoksi kärsimistään tappioista sodassa juutalaisia vastaan. Palestiina, Philistiin tulee raamatun filistealaisista.
Hadrianuksella oli poikarakas Antinoos, Hadrianus oli myös avioliitossa, mutta se oli lapseton, kuten olettaa saattaakin.
Fariseukset olivat hallitsevassa asemassa sata vuotta ennen Jeesuksen syntymää. Jeesuksen aikana olivat Herodekset ja roomalaiset.
Tässä nyt jotakin.
Olen näkevinäni, tuntevani, että nykyisessä ajassa on paljon Rauhan tahtoa, kuitenkin paljon ikävää negatiivisen näkemistä siinäkin, mikä oikealta vaikuttaa.Järkyttäviä nuo amerikkalaiset "dokumentit". Kun raha puhuu, tosiasiat eivät paljoa paina.
Miksiköhän WHO tuomitsee eheytyshoidot, jos ne niin toimivia ovat?- outojuttu
WHO tietenkin haluaa taistella eheytyneitä ihmisiä vastaan jostain selittämättömästä syystä. Mihin se tasa-arvoisuus nyt yhtäkkiä katosi?
outojuttu kirjoitti:
WHO tietenkin haluaa taistella eheytyneitä ihmisiä vastaan jostain selittämättömästä syystä. Mihin se tasa-arvoisuus nyt yhtäkkiä katosi?
Mitä WHO siitä hyötyy? Mikä saa Sinut ajattelemaan, että se olisi organisaationa väärässä?
- hyväonvastustaa
InhottavaRealisti kirjoitti:
Mitä WHO siitä hyötyy? Mikä saa Sinut ajattelemaan, että se olisi organisaationa väärässä?
WHO:ta määrää vihervasemmistolaiset tai siis kulttuurimarksistiset agendat!
Jumalan kiitos, että USA:ssa ja länsimaissa on nyt syntymässä vastaliikkeitä, että saadaan tämä kauhistuttava kehitys loppumaan ettei Jumalan tarvitsisi tuhota kaikkea länsimaista perintöä. hyväonvastustaa kirjoitti:
WHO:ta määrää vihervasemmistolaiset tai siis kulttuurimarksistiset agendat!
Jumalan kiitos, että USA:ssa ja länsimaissa on nyt syntymässä vastaliikkeitä, että saadaan tämä kauhistuttava kehitys loppumaan ettei Jumalan tarvitsisi tuhota kaikkea länsimaista perintöä.Kertonet varmaankin, mihin seikkoihin väitteesi perustuu?
InhottavaRealisti kirjoitti:
Kertonet varmaankin, mihin seikkoihin väitteesi perustuu?
Korkkiruuviko? Ennemmin aasi puhuu kuin hän tuollaista osaa kertoa.
- herätkää.jo
Ihan turha sotkea luterilaisuutta moiseen toimintaan. Ruotsissa koko asialle ei edes ole vakiintunutta ruotsinkielistä termiä.
- srjyt
Mutta homouteen voidaan sotkea?
- herätkää.jo
srjyt kirjoitti:
Mutta homouteen voidaan sotkea?
Osa väestöstä on homoseksuaaleja. Homoseksuaalien syriintä on laissa kielletty. Homoja syntyy myös luterilaisiin heteroperheisiin ja heidät kastetaan seurakunnan jäseniksi siinä kuin muutkin.
- suurisuru
"Tarinan Kimmon eheytymisestä löytyy Iltalehdestä.
Aki Ruotsalan sanoin: " En minä voi sitä kyseenalaistaa, jos ihminen näin kokee."
Tätäkään tarinaa ei varmaan Aki tai muut uskovaiset kyseenalaista?"
Ruotsalan puolesta en nyt vastaa, mutta näin fundamentalistina uskovana voin vastata.
Oletan, että myös tämä tarina on totta enkä mitenkään halua kyseenalaistaa tätä. Olen nimittäin kuullut satoja tarinoita, dramaattisiakin, joissa ihminen sortuu uudestaan synnin pauloihin.
Näin se asianlaita vaan on ollut koko historian ajan, että ihminen lankeaa aina Adamista ja Eevasta ruveten."Adamista ja Eevasta ruveten ....... "
Oli siis kielletty puu, josta ei saanut syödä.
Siitä puusta syöminen tarkoitti, että ihminen oppii erottamaan hyvän ja pahan.
Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että hyvää ja pahaa ei ole olemassa, vaan joku kielletty saa ihmisen näkemään hyvää ja pahaa. ???- hyvinymmärsit
fari.g kirjoitti:
"Adamista ja Eevasta ruveten ....... "
Oli siis kielletty puu, josta ei saanut syödä.
Siitä puusta syöminen tarkoitti, että ihminen oppii erottamaan hyvän ja pahan.
Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että hyvää ja pahaa ei ole olemassa, vaan joku kielletty saa ihmisen näkemään hyvää ja pahaa. ???""Adamista ja Eevasta ruveten ....... "
Oli siis kielletty puu, josta ei saanut syödä. "
Juuri näin! Ihan sama asia kuin on kielletty samaa sukupuoltaolevien seksisuhteet.
"Siitä puusta syöminen tarkoitti, että ihminen oppii erottamaan hyvän ja pahan. "
No jopas - taas oikein :)
"Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että hyvää ja pahaa ei ole olemassa, vaan joku kielletty saa ihmisen näkemään hyvää ja pahaa. ???"
Totta - ihminen ymmärtäessään hyvän ja pahan, niin hän valitsee sen pahan. Tämä näkyy jo lapsilla hiekkalaatikoilla.
Laki aiheuttaa turmeltuneessa ihmisessä halun tehdä väärin. Paavali selittää tätä asiaa monisanaisesti roomalaiskirjeessään. hyvinymmärsit kirjoitti:
""Adamista ja Eevasta ruveten ....... "
Oli siis kielletty puu, josta ei saanut syödä. "
Juuri näin! Ihan sama asia kuin on kielletty samaa sukupuoltaolevien seksisuhteet.
"Siitä puusta syöminen tarkoitti, että ihminen oppii erottamaan hyvän ja pahan. "
No jopas - taas oikein :)
"Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että hyvää ja pahaa ei ole olemassa, vaan joku kielletty saa ihmisen näkemään hyvää ja pahaa. ???"
Totta - ihminen ymmärtäessään hyvän ja pahan, niin hän valitsee sen pahan. Tämä näkyy jo lapsilla hiekkalaatikoilla.
Laki aiheuttaa turmeltuneessa ihmisessä halun tehdä väärin. Paavali selittää tätä asiaa monisanaisesti roomalaiskirjeessään.Oliko siis hyvä, että Eva söi ja antoi Adamillekin.
Miksi te sitten sanotte, että se oli syntiin lankeemus.
"Nainen, tuo perkeleen porttikäytävä, houkutteli niin helposti miehen, Jumalan kuvan syntiin. "- näinsiinäkävi
fari.g kirjoitti:
Oliko siis hyvä, että Eva söi ja antoi Adamillekin.
Miksi te sitten sanotte, että se oli syntiin lankeemus.
"Nainen, tuo perkeleen porttikäytävä, houkutteli niin helposti miehen, Jumalan kuvan syntiin. ""Oliko siis hyvä, että Eva söi ja antoi Adamillekin."
Jumalan tahdon vastustaminen ei ole koskaan hyvä asia. Tämän tulevat langenneet homoseksuaalitkin sitten huomaamaan kouriintuntuvasti aikanaan.
"Miksi te sitten sanotte, että se oli syntiin lankeemus. "
Koska se oli syntiinlankeemus. Synti on yhtä kuin Jumalan tahdon rikkominen.
- vasenkätinen
"Kimmon" tarina on kuin Patrik Tiaisen tarina.
Lukekaapa https://www.lapinkansa.fi/hyvaelama/kaksoiselaman-loppu-ex-saarnaaja-patrick-tiainen-hyvaksyi-oman-homoutensa-kun-salailu-kavi-liian-raskaaksi-200989427/- guiö9o0
Juu, ihminen ei voi eheytyä omin voimin vaan Jumalan voimasta.
- vasenkätinen
En eheytykseen enkä mihinkään voimaan sinällään ottanut kantaa, vaan tarinoiden samankaltaisuuteen.
guiö9o0 kirjoitti:
Juu, ihminen ei voi eheytyä omin voimin vaan Jumalan voimasta.
Kuinka monen kerrotaan Raamatussa eheytyneen?????
Ja nämä kaksi tarinaa todistavat sitä mitä ne muutkin: eheytyneiden ajatukset ovat yhä olleet entisissä suhteissa.
"Laki aiheuttaa turmeltuneessa ihmisessä halun tehdä väärin. "
" Tämä näkyy jo lapsissa hiekkalaatikolla "
Ihminen ei siis ole luonnostaan hyvä, kuten on yritetty esittää, koska hän on ilkeä jo hiekkalaatikolla. Ei lain tähden vaan, koska hän ei vielä tiedä, että niin ei saa tehdä.
Hänelle siis pitää opettaa olemisen sääntöjä.
Kukaan homo ei ole koskaan uhannut minua millään tavalla, päinvastoin, he ovat ilahduttaneet viihdetaivaan tähtinä paljon enemmän, kuin kukaan uskovainen synkkine näkemyksineen.
Hetoromiehet sensijaan ovat osoittaneet väkivaltaisuutta, kiusallista ja ahdistavaa mustasukkaisuutta, vapauden riistoa ja hallisemista. Uskovaiset hyvin pahaa nimittelyä ja halveksuntaa ja sananvauden riistoa, syystä että olen nainen.- Aaammeeeeen
""Laki aiheuttaa turmeltuneessa ihmisessä halun tehdä väärin. "
" Tämä näkyy jo lapsissa hiekkalaatikolla "
Ihminen ei siis ole luonnostaan hyvä, kuten on yritetty esittää, koska hän on ilkeä jo hiekkalaatikolla. "
Ja siksi tarvitsee Jeesusta Kristusta pelastuakseen.
"Kukaan homo ei ole koskaan uhannut minua millään tavalla, päinvastoin, he ovat ilahduttaneet viihdetaivaan tähtinä paljon enemmän, kuin kukaan uskovainen synkkine näkemyksineen. "
Näin uskovana olen samaa mieltä ja itsekin näin kokenut, mutta pelastus ei ole lain teoista, ei edes hyvistä teoista. Pelastus tulee uskosta Jeesukseen ja näin Jumalan tahdon toteuttamisesta.
Room. 12:2
Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
Ilm. 12:17
Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
- jeesusfani1
Kyllähän sitä olettaisi, että mielipiteen- ja sananvapaus kohdistuisi myös heihin, joilla on uskonnollinen vakaumus.
Vaikka Ruotsala todettiin psykologisissa testeissä huippujohtajaksi, niin tuntuu kummalliselta, että hän sai potkut sanomisistaan, jotka sanomiset näytetään tarkoitushakuisesti ymmärrettäneen vielä väärin.
Kun kansanedustaja Räsänen kommentoi Ruotsalan irtisanomista vetoamalla oikeuteen ilmaista uskonnollinen vakaumuksensa olkoonpa hän sitten ”toimitusjohtaja tai ministeri”, niin alkoi älähtely jopa proffessoritasolta.
Professori Alf Rehn totesi kansanedustaja Räsäsestä näin:” Päivi Räsänen on helvetin huono ihminen, jonka voisi vaikkapa lähettää kuuhun. Kai nyt joku voisi sentään tehdä ihan hygieniasyistä maastapoistamispäätöksen?”
Yliopistomaailmassa on oivallettu jo vuosia sitten, että kun tässä maassa on aina ollut vallalla vain yksi totuus, niin parempi on olla ottamatta kantaa kiistakysymyksiin, mikäli haluaa työpaikkansa säilyttää.
Kun lukemattomat ihmiset vuosikymmenten saatossa ympäri maailmaa ovat suullisesti lähipiirilleen, myös kirjallisesti ja nimellään, kertoneet radiossa ja TV:ssä parantuneensa rukouskokouksissa, niin tänä päivänä yhä enemmän on vallalla käsitys, että he valehtelevat.
Kaikkein eniten kiveenhakattuna näyttää olevan käsitys, että seksuaaliset suuntautumiset, joita pääsuuntauksia Wikin mukaan on kymmenen ja sivusuuntauksia 12,ovat kaiken ”avun ulkopuolella”.
Kun näin oletetaan olevan, niin miksi sitten erään aseksuaalin tultua ”ulos kaapistaan” hän alkoi saada tappouhkauksia? Miksi esim. pedofiilejä aletaan pitää demoneihin verrattavina ihmisinä, mikäli he tulevat ”ulos kaapistaan”, vaikka he eivät ole käytöksellään loukanneet yhtään ainoaa lasta, jne., jne.?Itse olen lukenut tarinoita, ja kaikille on jäänyt vanhat tunteet päälle, vaikka miehenä eläisikin jo naisen kanssa. Eheytymiset eivät ole kovin onnistuneita.
- hyväkunkerroit
torre12 kirjoitti:
Itse olen lukenut tarinoita, ja kaikille on jäänyt vanhat tunteet päälle, vaikka miehenä eläisikin jo naisen kanssa. Eheytymiset eivät ole kovin onnistuneita.
"Eheytymiset eivät ole kovin onnistuneita."
Ihana asia, että et tiedä näistä mitään! Muutenkaan ei tule kertoa tai paljastaa homokannattajille näitä eheytyneitä. Ei tule asettaa heitä vaaraan. hyväkunkerroit kirjoitti:
"Eheytymiset eivät ole kovin onnistuneita."
Ihana asia, että et tiedä näistä mitään! Muutenkaan ei tule kertoa tai paljastaa homokannattajille näitä eheytyneitä. Ei tule asettaa heitä vaaraan.Tiedän, koska uskonnollisissa julkaisuissa on kerrottu. Eheytyneet ovat olleet jälkeenpäin ajatuksissaan saman sukupuolen kanssa, eli tämä on selvää.
Minä kun otan kaikesta selvää, jotta tiedän paljon. Minua ei voi huijata.
- OldAndNew
Uusi ja vanha ihminen. "Uusi ihminen" ( Uusi luomus Kristuksessa) "Vanha ihminen" ihminen syntiin lankeemuksen jälkeisesä olotilassaan himoinen ja haluineen.
Ef.4:17.".. Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa, 18. nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden, 19. ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet irstauden valtaan, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa. 20. Mutta näin te ette ole oppineet Kristusta tuntemaan, 21. jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa: 22. että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten, 23. ja uudistua mielenne hengeltä 24. ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen..."
"Uusi ihminen"
2.Kor.5: 17.".. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut..."
"Vanha ihminen" ( Room.6:6.".:meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin,.." ----"kukistettaisiin" , jatkuvaa "kukistettaisiin" )
Room.6:1."..Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi? 2. Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä? 3. Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? 4. Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman. 5. Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa, 6. kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; 7. sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä. 8. Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, 9. tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. 10. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
11. Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. 12. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, 13. älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. 14. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. 15. Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! 16. Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi? 17. Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, 18. ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi! 19. Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. 20. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. 21. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema. 22. Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. 23. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme..."
Room.8:12"... Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme. 13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää. 14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia..." ( Jumalan Henki johdattaa Hengellä kuoletattamaan ruumiin teot, ts kääntymään pois synnistä ) Hän on himo saarnaaja.
Eikö kristillinen tulkinta syntiinlankeemukesta Adam Eva ole sitä, että ei pitäisi sortua naiseen.
Ei siinä homoudesta puhuta mitään.
Siksi kai katoliset ovat selibaattimiehiä.
Alkuaikoina monet jopa kastroivat itsensä, etteivät hairahtuisi lisäämään ihmissukua, koska oli tarkoitus vapautua hengen maailmaan.- rakastaälätuhoa
"Eikö kristillinen tulkinta syntiinlankeemukesta Adam Eva ole sitä, että ei pitäisi sortua naiseen. "
Ei pitäisi sortua Jumalan tahdon vastaiseen toimintaan sen kaikissa muodoissaan. Homoseksin synti on synti ja kauhistus, josta Jumala erikseen moneen kertaan haluaa suuressa huolenpidossaan ja rakkaudessaan kaikkia ihmisiä vakavasti varoittaa.
Kaikki seksi on tietysti Jumalan vastaista, koska se on lihallista ja Jumala on henki.
Kristillisesti, Jumala on miespuolinen ja yhtä vain pojan kanssa. Tarustossa ei ole femiä ollenkaan. Kristillisesti nainen on alhaalta, eli maallinen ja mies ylhäältä. Ja maa on syntinen laulu.
On siis kysymys poikarakkaudesta. Teillä myös. Ei se minua loukkaa, senkun vaan jos niin uskoo, mutta ei pitäisi tuomita, jos poikarakkaus on omakohtainen ja henkisesti peräti pyhää. Pojan uhraaminen on kuitenkin....jotenkin.....paska juttu isältä.
Toisaalta taas, jos isä sillatavalla on yhtä pojan kanssa, niin eipä sitä ihmettele, jos poika on rikki ja haluaa kuolla pois, Ei ole edes äitiä joka isää ojentaisi, syöttäisi omenaa, että erottaisi oikean ja väärän.
Kristillisen jumalan pitäisi eheytyä, en minä äitinä tällaista pyhänä pidä vaikka olisi kuinka auktoriteetti ja voimakas isä.
Juutalaisuudessa Jumalalla on myös femi-puoli, Shekhina, ja sekös minua suuresti ilahduttaa.- JeesusEheyttää
Lähes kuulumattomiin vaiennettu vähemmistöjen vähemmistö ovat entiset homot ja lesbot, jotka ovat omien kertomustensa mukaan eheytyneet entisestä vääristyneestä seksuaalisuudestaan ja saaneet todellisen rauhan ja kokevat eheytyneensä.
Such were some of you -dokumentti kertoo lukuisten tällaisten ihmisten erilaiset kertomukset heidän itsensä kertomina.
Jos jotakin dokumenttia voisi suositella juuri tulevalle Pride-viikolle kaikkien katsottavaksi, se on tämä yli kaksituntinen koskettava dokumentti täynnä parantavaa ja vapauttavaa rakkautta.
Traileri
https://m.youtube.com/watch?v=XUXhKbHMGJg&ebc=ANyPxKrOfJOr-gg55KAv8n5y0fKP49gsKe4t4x5XI96t3WdxQi3HzXy6Na8KyM-_9bq3q4T_EozHxl7tt5_PGGic4anA55GxDQ
Varsinainen ohjelma
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=VKSFPdyH8x4"Todellisen rauhan " saa niin monesta asiasta.
Tarinani on se, että sain ilon ja rauhan luovuttuani uskosta. Onnea elämään tuo avioliittoni mieheni kanssa.- suvaitsevatraaaistuu
"Lähes kuulumattomiin vaiennettu vähemmistöjen vähemmistö ovat entiset homot ja lesbot, jotka ..."
Todennäköisesti ovat syrjityin ihmisryhmä. Täytyy sanoa, että tasa-arvoisuudesta on tullut vain vallankäytön väline. Monet liberaalit ajattelevat, että heitä ei ole edes olemassa ja jos onkin niin viedään ihmisyys. suvaitsevatraaaistuu kirjoitti:
"Lähes kuulumattomiin vaiennettu vähemmistöjen vähemmistö ovat entiset homot ja lesbot, jotka ..."
Todennäköisesti ovat syrjityin ihmisryhmä. Täytyy sanoa, että tasa-arvoisuudesta on tullut vain vallankäytön väline. Monet liberaalit ajattelevat, että heitä ei ole edes olemassa ja jos onkin niin viedään ihmisyys.Miten heitä voi syrjiä, kun ovat heteroita? Et ole kovin uskottava.
suvaitsevatraaaistuu kirjoitti:
Todennäköisesti ovat syrjityin ihmisryhmä. Täytyy sanoa, että tasa-arvoisuudesta on tullut vain vallankäytön väline. Monet liberaalit ajattelevat, että heitä ei ole edes olemassa ja jos onkin niin viedään ihmisyys.>Monet liberaalit ajattelevat, että heitä ei ole edes olemassa ja jos onkin niin viedään ihmisyys.
Niin. Kun sulta on kysytty jotain tietoja heistä, et koskaan kerro mitään. Sitten hurskastelet, että voi voi kun heitä ei uskota olevan olemassakaan.
Joitakin esimerkkejä on sitten Amerikasta, josta tunnetusti löytyy ihan mitä ikinä tilata halutaan – eikä ole pelkoa että vaikka joku Repe lähtisi vähän haastattelemaan...
- evlut101
Suosittelen jokaiselle ylempänä mainittuja JeesusEheyttää -nimimerkin postaamia dokumentteja. Kyllä kai jokaisen ajattelevan ihmisen velvollisuus on kuunnella ristiriitatilanteessa molempia osapuolia ennen kuin tuomitsee. Miten muuten voisi saada mistään asiasta realistista kuvaa. Vaikka ei eheytymiseen itse uskoisikaan, niin on silti paljon ihmisiä, jotka kokevat eheytyneensä ja se on fakta.
Aivan. Olen vain lukenut noita tarinoita, ja jokaisessa on asia jäänyt puolitiehen. Ollaan heteroliitossa, mutta haikaillaan homosuhteita. Onko se sitten tavoiteltavaa?
- Ateisti68
Kuunteletko sinä homoseksuaalia, joka kertoo olleensa koko ikänsä homo? Vai väheksytkö hänen kertomustaan, hänen kokemustaan? Yrität etsiä syytä hänen homoudelleen jostain traumaattisesta tapahtumasta, jota ei ole koskaan tapahtunut?
- Fakta
Oletko kuullut käsitteestä Medialukutaito? Moni Homo, Hetero, Kaappihomo ja Ex-Gay on varmaan kuullut.
”Vaikka ei eheytymiseen itse uskoisikaan, niin on silti paljon ihmisiä, jotka kokevat eheytyneensä ja se on fakta.”
Kyllä, se voi toki olla ihan kokemus sellaisesta. Se voi olla myös niin kova toive, että haluaa kokea olevansa muuttunut. Se voi olla myös sellainen, että koska sen yhteisön hyväksyntä on niin tärkeä, niin noin sanotaan, vaikkei se kokemus ihan vastaava olisikaan.
Jos muutos on oikeasti tapahtunut, eikä vain kuviteltu, niin sen olettaisi olevan pysyvä? Tarkoitan tällä sitä, että aika monen tarinan perusta on hyvin ohut – ei ole edes oltu mitään homoseksuaaleja vaan ehkä vain harrastettu seksiä saman sukupuolen kanssa satunnaisesti. Eikä aina edes sitä. Silloin toki voi väittää ja miksei kokeakin olevansa muuttunut.
Tässä rinnalla on siksi hyvä ottaa esiin myös ne uskovat, joiden kohdalla ei sitä haluttua muutosta olekaan tapahtunut. Näitä tarinoita on myös yhtälailla. Myös heillä on oikeus omiin kokemuksiinsa.
En ole vielä oikein tavannut yhtään vakuuttavaa muutosta seksuaalisen suuntauksen kohdalla. Koska asia on niin uusi, niin aika on tietysti yksi ratkaiseva tekijä. Jos aiemmin ihan oikeasti homoseksuaali, on vielä 20 – 30 vuoden päästä täysin hetero, olisi se aika hyvä. Vielä parempi olisi, jos joku, joka on elänyt esim. 10 -20 vuotta samaan sukupuolen kanssa avo- tai avioliitossa, muuttuu täydellisesti heteroksi ja on sitä vastaavan ajanjakson.
Olen tavannut henkilöitä, jotka uskovat parantuneensa kaikenlaisista sairauksista tai vammoistaan. Vielä ei ole ollut yhtään, jossa tarkemmin katsottaessa olisi sellaista tapahtunut.
Näillä en kiistä sitä, etteikö Jumala voi parantaa. En vain usko, että Jumala on meidän halumme ja tahtomme toteutusautomaatti. Hän parantaa silloin kun hyväksi katsoo ja jättää asian sikseen, jos hyväksi katsoo.- jeesusfani1
mummomuori kirjoitti:
”Vaikka ei eheytymiseen itse uskoisikaan, niin on silti paljon ihmisiä, jotka kokevat eheytyneensä ja se on fakta.”
Kyllä, se voi toki olla ihan kokemus sellaisesta. Se voi olla myös niin kova toive, että haluaa kokea olevansa muuttunut. Se voi olla myös sellainen, että koska sen yhteisön hyväksyntä on niin tärkeä, niin noin sanotaan, vaikkei se kokemus ihan vastaava olisikaan.
Jos muutos on oikeasti tapahtunut, eikä vain kuviteltu, niin sen olettaisi olevan pysyvä? Tarkoitan tällä sitä, että aika monen tarinan perusta on hyvin ohut – ei ole edes oltu mitään homoseksuaaleja vaan ehkä vain harrastettu seksiä saman sukupuolen kanssa satunnaisesti. Eikä aina edes sitä. Silloin toki voi väittää ja miksei kokeakin olevansa muuttunut.
Tässä rinnalla on siksi hyvä ottaa esiin myös ne uskovat, joiden kohdalla ei sitä haluttua muutosta olekaan tapahtunut. Näitä tarinoita on myös yhtälailla. Myös heillä on oikeus omiin kokemuksiinsa.
En ole vielä oikein tavannut yhtään vakuuttavaa muutosta seksuaalisen suuntauksen kohdalla. Koska asia on niin uusi, niin aika on tietysti yksi ratkaiseva tekijä. Jos aiemmin ihan oikeasti homoseksuaali, on vielä 20 – 30 vuoden päästä täysin hetero, olisi se aika hyvä. Vielä parempi olisi, jos joku, joka on elänyt esim. 10 -20 vuotta samaan sukupuolen kanssa avo- tai avioliitossa, muuttuu täydellisesti heteroksi ja on sitä vastaavan ajanjakson.
Olen tavannut henkilöitä, jotka uskovat parantuneensa kaikenlaisista sairauksista tai vammoistaan. Vielä ei ole ollut yhtään, jossa tarkemmin katsottaessa olisi sellaista tapahtunut.
Näillä en kiistä sitä, etteikö Jumala voi parantaa. En vain usko, että Jumala on meidän halumme ja tahtomme toteutusautomaatti. Hän parantaa silloin kun hyväksi katsoo ja jättää asian sikseen, jos hyväksi katsoo.Kun TV:stä tuli äskettäin ohjelma kasojentunnistuksesta, niin siinä todettiin, että ohjelma tunnistaa homon yli 90%:n tarkkuudella.
Näyttää siis olevan geeneihin hakattu ohjelma niin homous kuin muutkin seksuaaliset suuntaukset.
Totesit tavanneesi henkilöitä, jotka uskovat parantuneensa kaikenlaisista sairauksista tai vammoistaan, mutta tarkemmin katsottuna niin ei ole kuitenkaan tapahtunut.
Frii TV-kanavalta on tullut muutaman kerran ohjelma australialaisen energiaparantaja Charlie Goldsmithin parantajatoiminnasta.
Todella yllättäviä, miltei äkkiparantumiseksi luokiteltavia tapahtumia näyttää tapahtuvan hänen kättensä päällepanemisten kautta.
Voihan se olla niinkin, että jo ammoin tunnetut henki- ja energiaparantajat alkavat täyttää länsimaissa kristinuskosta vapautuneita tiloja. jeesusfani1 kirjoitti:
Kun TV:stä tuli äskettäin ohjelma kasojentunnistuksesta, niin siinä todettiin, että ohjelma tunnistaa homon yli 90%:n tarkkuudella.
Näyttää siis olevan geeneihin hakattu ohjelma niin homous kuin muutkin seksuaaliset suuntaukset.
Totesit tavanneesi henkilöitä, jotka uskovat parantuneensa kaikenlaisista sairauksista tai vammoistaan, mutta tarkemmin katsottuna niin ei ole kuitenkaan tapahtunut.
Frii TV-kanavalta on tullut muutaman kerran ohjelma australialaisen energiaparantaja Charlie Goldsmithin parantajatoiminnasta.
Todella yllättäviä, miltei äkkiparantumiseksi luokiteltavia tapahtumia näyttää tapahtuvan hänen kättensä päällepanemisten kautta.
Voihan se olla niinkin, että jo ammoin tunnetut henki- ja energiaparantajat alkavat täyttää länsimaissa kristinuskosta vapautuneita tiloja.Eli homous on ihmisessä selvänä tietona. Sitä minäkin.
- TotuusTekeeVapaaksi
Jumalalle ei ole mitään mahdotonta. Niin Raamattu sanoo.Sellainen ajattelutapa, että olen liian heikko tai sellainen vie toivon ihmiseltä.
Hebreaskirjeessä 11 - 12 puhutaan monista uhrauksista, mitä ihmiset teki Jumalan takia.
Mitä me olemme valmiit tekemään uskon takia?
Jeesus Kristus uhrasi itsensä, jos olemme uskovia, joudumme usein tekemään asioita, joita ei miellytä itseämme.
Itsekkin olen joutunut monet itkut itkemään. En ole aina toiminut oikein, mutta taivaallinen Isä on ottanut minut vastaan suuressa armossa. En halua puolustella syntiä vaan yritän taistella syntiä vastaan.
Sen näki myös Pelastusarmeijan Johtaja William Booth visionäärinä.
http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/william_booth_-_hatkahdyttavan_tarkka_profetia_toteutumassa/
Synti on synti.
Jeesus, ei tuominnut syntistä naista, mutta hän sanoi, mene äläkä enää syntiä tee. Ei Jeesus tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan.
Jumala nostaa meidät itsekunkin, jos lankeamme ja pyydämme anteeksi.
Itsekkin olen tehnyt paljon syntejä, joita kadun ja toivon, toivon etten olisi tehnyt, mutta en voi sitä muuta kuin pyytää anteeksi ja olen mitä olen Jumalan armosta. Armosta pelastettu uskovainen.
Mitä me olemme valmiit uhraamaan Jumalan takia. Jeesus uhrasi meidän syntiemme tähden oman elämänsä.>Jeesus uhrasi meidän syntiemme tähden oman elämänsä.
Aika moni muukin uhraisi, jos saisi absoluuttisen varmat takuut siitä että pääsee parin päivän päästä elämään ikuisesti palvottavana ja vieläpä erittäin mukavasti.
Lisäksi Jeesuksen aikaan kolmekymppisen eliniänodote ei suinkaan ollut 75-80 vaan paremminkin 45-50.
- TotuusTekeeVapaaksi
http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/kun_risti_kaatui_ja_teltat_lentelivat/
En usko, että tämä oli sattumaan kun näin kävi...
vaan se oli Jumalan varoitus, ettei näin ollut hyvä. ”Toisaalta Kimmo painottaa, ettei hän halua kyseenalaistaa eheytymisen mahdollisuutta yleistasolla. On olemassa ihmisiä, jotka ovat omasta mielestään muuttuneet homosta heteroksi eheytymisen kautta.”
Omasta mielestään voi toki kokea, että on muuttunut. Tätä ei sinällään kukaan voi kiistää. Mutta miten se sitten näyttäytyy aikaa myöten, ja miten pysyvä se muutos on, onkin vähän toinen juttu.
”Teinipoikana hän toivoi koko sydämestään pystyvänsä muuttumaan heteroksi. Uskonnossa hän näki ihmeparannuksen mahdollisuuden. Kimmo uskoi, että Jumala "korjaa" hänet.”
Tässä tapauksessa Kimmolla oli vahva usko ja käsitys, että hän tulee muuttumaan.
”Kimmo rukoili päivittäin. Hän lupasi tehdä kaikki ajatuksensa kuuliaisiksi Kristukselle, samaistua Häneen ja valita identiteetin Jumalan lapsena.”
Hän oli selkeästi omaksunut käsityksen, että on pakko muuttua, jotta hän voisi olla uskova.
Hän oli jatkuvasti näiden vaikutusten alaisena:
”… saatetaan yrittää karkottaa homoutta myös eksorkismilla eli manaamalla. Jotkut uskoivat, että homous liittyy ihmisen sisällä oleviin henkiin, jotka voi saada ulos, kun rukoilee tarpeeksi.”
”…hänen homoutensa on valinta. Sitäkään Kimmo ei pystynyt uskomaan: hänhän olisi yli kaiken halunnut olla hetero!”
Eli halustaan, toiveistaan ja uskostaan huolimatta hän ei voinutkaan valita.
”Se on pahinta, mitä seksuaalivähemmistöön kuuluvalle voi sanoa. Jos ihminen on uskonnollisessa yhteydessä, hän valitsisi kohdalleen varmaan mieluummin vaikka rituaali-itsemurhan.”
Aivan sama olisi muidenkin sellaisten ominaisuuksien kohdalla, joille ei itse voi mitään. Ei voi valita niitä ominaisuuksia, joita toivoo tai haluaa itselleen.
”Hän on yhä uskossa, muttei enää karismaattisen liikkeen toiminnassa.”
Hänen uskonsa näemmä oli vahva, hän ei hylännyt Jumalaa kaikesta huolimatta.
IL 18.6.2018 Kimmo, 25, kävi eheytyshoidoissa Australiassa asti - lopulta kaapin ovet aukesivat, ja kulissiliitto meni säpäleiksi: ”En pystynyt enää taistelemaan ihastusta vastaan”- evita-ei.kirj
Tämä oli tarina Kimmosta. Hänen subjektiivinen oma kokemuksensa ja tarinansa.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö voisi olla toisenlaisiakin kokemuksia ja tarinoita. Ihminen on yksilö.- pidätkösinätotena
onhan niitä paljon, mm. sellaisia että elää onnellista ja tasapainoista elämää homona ilman että uskonnolliset yhteisöt pääsevät "eheyttämään", sellaisia tarinoita joissa kerrotaan että ollaan aina oltu homoja.
näitä tarinoita on erittäin paljon enemmän kun näitä "eheytyneiden" tarinoita. mutta vain näitä "eheytyneiden" tarinoita teikäläiset pääsääntöisesti uskovat. muiden tarinoilla ei ole teikäläisille merkitystä.
näiden tarinoinen subjektiivisia kokemuksia teikäläiset eivät taida oikein pitää totena? - whonmielipide
tässä muuten ihan asiantuntijoiden milipide "eheyttämisestä".
kyseenalaistatko sinä alan ammattilaisten mielipiteen? ja jos niin mikä on se koulutuspohja jolla pystyt tuota kyseenalaistamaan? - exodus
tässä vähän toisenlainen asiantuntija mielipieneen:
"Amerikkalainen eheytysjärjestö Exodus lopetti toimintansa kesäkuussa 2013 ja pyysi anteeksi kaikilta, joita se on yrittänyt ”eheyttää”. Exoduksen puheenjohtaja Alan Chambers myönsi olleensa osa ”tietämättömyyden järjestelmää”."
"Järjestön puheenjohtaja Alan Chambers myönsi olleensa osa ”tietämättömyyden järjestelmää” ja pyysi anteeksi kaikilta joiden seksuaalisen suuntautumisen muuntautumista se oli pyrkinyt edistämään ja jotka viettivät sen vuoksi vuosia häpeässä ja syyllisyydessa. Chambers totesi että järjestö on tehnyt uskonsa vuoksi valtavasti virheitä"
uskot varmaan häntä koska hänhän on vuosikausia "eheyttänyt" ja nyt toteaa että kyse oli suuresta virheestä? - evita-ei.kirj
Olisihan se kamalaa jos olisin päässyt eroon jostakin ongelmasta ja haluaisin iloita siitä, niin yleinen mielipide olisi sitä vastaan. Etten saisi iloita.
Jos kipeä jalkani olisi parantunut, minun olisi käyttäydyttävä edelleenkin niin kuin jalkani olisi kipeä. Pitäisi tekeytyä ontumaan, vaikka voisin kävellä ilman ontumattakin. - asianvierestätaas
evita-ei.kirj kirjoitti:
Olisihan se kamalaa jos olisin päässyt eroon jostakin ongelmasta ja haluaisin iloita siitä, niin yleinen mielipide olisi sitä vastaan. Etten saisi iloita.
Jos kipeä jalkani olisi parantunut, minun olisi käyttäydyttävä edelleenkin niin kuin jalkani olisi kipeä. Pitäisi tekeytyä ontumaan, vaikka voisin kävellä ilman ontumattakin.hienosti asian vierestä taas.
- omaesimerkkisi
evita-ei.kirj kirjoitti:
Jos kipeä jalkani olisi parantunut, minun olisi käyttäydyttävä edelleenkin niin kuin jalkani olisi kipeä. Pitäisi tekeytyä ontumaan, vaikka voisin kävellä ilman ontumattakin.eheytyksessä on kyse siitä että "ongelmasta" ei päästä eroon vaan se "eroon pääsy" uhkaa terveyttä:
Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä"
jalka -esimerkin suhteen kipeä jalkasi "paranisi" hetkeksi keinoilla jotka uhkaavat terveyttäsi. - kuviteltusairautesi
evita-ei.kirj kirjoitti:
Jos kipeä jalkani olisi parantunut, minun olisi käyttäydyttävä edelleenkin niin kuin jalkani olisi kipeä. Pitäisi tekeytyä ontumaan, vaikka voisin kävellä ilman ontumattakin.ja vielä jalka esimerkistäsi: koska homous ei ole sairaus niin tuossa casessa kyse olisi siitä että sinä vain kuvittelisit että se jalkasi on kipeä. kuvitteellisia sairauksia ei hoideta siten että sitä kuvitelmaa pidetään totena.
- kuviteltusairautesi
kuviteltusairautesi kirjoitti:
ja vielä jalka esimerkistäsi: koska homous ei ole sairaus niin tuossa casessa kyse olisi siitä että sinä vain kuvittelisit että se jalkasi on kipeä. kuvitteellisia sairauksia ei hoideta siten että sitä kuvitelmaa pidetään totena.
eikä varsinkaan kuvitteellista sairautta (kipeää jälkaasi) hoideta siten että se uhkaa terveyttäsi.
Niin. Kimmon tapauksia on uskonnollisissa piireissä. Tavallisissa piireissä homoilla ei ole tarvetta olla hetero. Eikä myöskään heterolle tule tarvetta olla homo.
Se että on hetero tai homo, ei ole voi verrata kipeään tai terveeseen jalkaan. Siihen kun ei yleinen mielipide ole puolesta eikä vastaan.- evita-ei.kirj
kuviteltusairautesi kirjoitti:
eikä varsinkaan kuvitteellista sairautta (kipeää jälkaasi) hoideta siten että se uhkaa terveyttäsi.
Voi veikkosten. Vastakin eräs nuori nainen kuoli polvileikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.
- ymmärrätköjoeron
evita-ei.kirj kirjoitti:
Voi veikkosten. Vastakin eräs nuori nainen kuoli polvileikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.
hoitovirheitä toki sattuu kuten jo sanoin.
eheytyksen osalta koko "hoito" on hoitovirhettä koska se ei ole hoitoa vaan puoskarointia:
"Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä" evita-ei.kirj kirjoitti:
Jos kipeä jalkani olisi parantunut, minun olisi käyttäydyttävä edelleenkin niin kuin jalkani olisi kipeä. Pitäisi tekeytyä ontumaan, vaikka voisin kävellä ilman ontumattakin.>Olisihan se kamalaa jos olisin päässyt eroon jostakin ongelmasta ja haluaisin iloita siitä, niin yleinen mielipide olisi sitä vastaan. Etten saisi iloita.
Tietysti saat iloita, mutta jos "ongelmasi" oli useimpien melko normaalina pitämä vähemmistöläinen seksuaalinen suuntautuminen ja haluat suorittaa riemuitsemisen julkisesti turuilla ja toreilla saarnaten, kestä sitten sekin että moni ajattelee ja osa myös sanoo ääneen, että ilosi perustuu kestämättömälle itsepetokselle ja olet ehkä itsekin huijari.
Aina kun haluaa julkisuutta, pitää ajatella myös miten osaa suhtautua sen seurauksiin.Kumma kyllä "uskovat" eivät koskaan muista tuota tarinoiden moninaisuutta ylistäessään (yleensä nimettömien ja kasvottomien) eheytyneiden homojen onnea.
- TotuusTekeeVapaaksi
Miksi media ei hyvyksytä sitä, että joku saattaa parantua myöskin homoseksualisuudesta? Miksi sellaisia esimerkkejä harvoin tuodaan ja jos tuodaankin niin sekin käännetään kristittyjä vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=2KTWA9RlfCg
Tuntuu siltä, että medialla "levy pyörii tyhjillään". He tuomitsevat, jopa kääntymisen homosta hetoroksi jopa silloinkin ja siinä tavasta kun ihminen itse haluaa.
Haluamatta väheksyä ihmisten kärsimystä kääntymistä homosta hetoroksi. Ei se varmasti helppoa aina ole.
https://mediaviikko.fi/kategoriat/uutiset/mediaviikon-kysely-toimittajista-puolet-vasemmistolaisia-puoluekanta-vaikuttaa-sisaltoon.html
Tämä on syy mikä vaikuttaa Suomen lehdistöön. Se elää punavihreässä kuplassa ja me maksamme 500 miljoonaa veroa sen "lystin" ylläpitämiseksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eino_S._Repo
Aki Ruotsala erotettiin subjektiivisen lehdistön näkemyksen takia. Koska konservatiivistä vakaamusta ei hyväksytä enää. Tuntuu siltä, että valtamedialla on myös tuomiovalta.
Suomessa medialla pitää pilkkanaan mielipidevapautta. Niin kauan aikaa ollaan suvaitsevisia kun sopii punavihreälle agendalle ja jos joku on toista mieltä, se on suvaitsematonta.- eitarvtiseparantua
"Miksi media ei hyvyksytä sitä, että joku saattaa parantua myöskin homoseksualisuudesta?"
ihan yksinkertaisesta syystä: ei ole mitään syytä parantua jostain joka ei ole sairaus. - korjaus
"Aki Ruotsala erotettiin subjektiivisen lehdistön näkemyksen takia. Koska konservatiivistä vakaamusta ei hyväksytä enää. "
aki ruotsala vahingoitti varomattomilla lausunnoillaan toimarina sen yhteisön etua jonka etua hänen olisi pitänyt valvoa. - evita-ei.kirj
eitarvtiseparantua kirjoitti:
"Miksi media ei hyvyksytä sitä, että joku saattaa parantua myöskin homoseksualisuudesta?"
ihan yksinkertaisesta syystä: ei ole mitään syytä parantua jostain joka ei ole sairaus.Eikö henkilö itse koe onko hän terve vai sairas. Tuskin kukaan hyvin voiva edes hakeutuu mihinkään hoitoihin.
Nyt joku on päättänyt, että et sinä voi, etkä saa tuntea olevasi hoidon tarpeessa. eitarvtiseparantua kirjoitti:
ihan yksinkertaisesta syystä: ei ole mitään syytä parantua jostain joka ei ole sairaus.Samaa mieltä, länsimaisissa, vapaissa ja järkeen perustuvissa yhteiskunnissa homous ei ole sairaus, se on vaan syntyperäinen seksuaalinen suuntaus.
- eipuoskarointia
evita-ei.kirj kirjoitti:
Eikö henkilö itse koe onko hän terve vai sairas. Tuskin kukaan hyvin voiva edes hakeutuu mihinkään hoitoihin.
Nyt joku on päättänyt, että et sinä voi, etkä saa tuntea olevasi hoidon tarpeessa."Eikö henkilö itse koe onko hän terve vai sairas. Tuskin kukaan hyvin voiva edes hakeutuu mihinkään hoitoihin."
jos koet että jalkasi on murtunut mutta se ei oikeasti ole niin olet kyllä ihan terve sen jalan suhteen.
ja edelleen: eheytys ei ole hoitoa: Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä" - oikeaahoitoa
evita-ei.kirj kirjoitti:
Eikö henkilö itse koe onko hän terve vai sairas. Tuskin kukaan hyvin voiva edes hakeutuu mihinkään hoitoihin.
Nyt joku on päättänyt, että et sinä voi, etkä saa tuntea olevasi hoidon tarpeessa.eikä varsinkaan kuvitteellista sairautta (kipeää jälkaasi) hoideta siten että se uhkaa terveyttäsi. kuten ehetys tekee.
evita-ei.kirj kirjoitti:
Nyt joku on päättänyt, että et sinä voi, etkä saa tuntea olevasi hoidon tarpeessa.Vaikea ymmärtää, että homo kokisi olevansa sairas. Sairautta- homous ei ole lääketieteellisesti, eli siihen ei ole parannustakaan.
eitarvtiseparantua kirjoitti:
ihan yksinkertaisesta syystä: ei ole mitään syytä parantua jostain joka ei ole sairaus.>ei ole mitään syytä parantua jostain joka ei ole sairaus.
Jostain syystä "uskoville" ei mene kaaliin, että homojen tarvetta "parantua" ei heidän pienen denialistisen vähemmistönsä lisäksi näe enää kukaan.- evlut101
korjaus kirjoitti:
"Aki Ruotsala erotettiin subjektiivisen lehdistön näkemyksen takia. Koska konservatiivistä vakaamusta ei hyväksytä enää. "
aki ruotsala vahingoitti varomattomilla lausunnoillaan toimarina sen yhteisön etua jonka etua hänen olisi pitänyt valvoa."aki ruotsala vahingoitti varomattomilla lausunnoillaan toimarina sen yhteisön etua jonka etua hänen olisi pitänyt valvoa. "
Aki oli antanut lausunnon paljon ennen palkkaamista toimariksi. Siis tarkoitan vuosia ennen. Ja kun ihminen palkataan näin tärkeään tehtävään, niin oletan että yritys tai yhteisö hieman selvittää henkilön taustoja ja ideologiaa. Tuliko siis koko Porin Jazz yhdistykselle yllätyksenä, että Aki oli kristitty? Mutta joka tapauksessa pointti on että toimitusjohtajan virassa hän ei ollut laukonut yhtään mitään kiellettyä. Sellaisen väittäminen on puhdasta valehtelua.
On aivan selvää että kyse on valtapelistä, joka on naamioitu moraaliksi. Joku ei tullut valituksi ja kaivoi voittajansa menneisyydestä juttuja päästäkseen hänen paikalleen.
Minä en ole mikään eheytysasiantuntija, mutta koen senkin ongelmallisena kun monet täällä "tietävät" ettei kukaan voi eheytyä. Samalla he loukkaavat monia sellaisia ihmisiä, jotka ovat itse kokeneet eheytyneensä. Siis yksipuolisella "tietämisellään" he mitätöivät muiden kokemuksia ja muiden uskon. Sellainen on myös väkivaltaa muita kohtaan. - meneeköjakeluun
evlut101 kirjoitti:
"aki ruotsala vahingoitti varomattomilla lausunnoillaan toimarina sen yhteisön etua jonka etua hänen olisi pitänyt valvoa. "
Aki oli antanut lausunnon paljon ennen palkkaamista toimariksi. Siis tarkoitan vuosia ennen. Ja kun ihminen palkataan näin tärkeään tehtävään, niin oletan että yritys tai yhteisö hieman selvittää henkilön taustoja ja ideologiaa. Tuliko siis koko Porin Jazz yhdistykselle yllätyksenä, että Aki oli kristitty? Mutta joka tapauksessa pointti on että toimitusjohtajan virassa hän ei ollut laukonut yhtään mitään kiellettyä. Sellaisen väittäminen on puhdasta valehtelua.
On aivan selvää että kyse on valtapelistä, joka on naamioitu moraaliksi. Joku ei tullut valituksi ja kaivoi voittajansa menneisyydestä juttuja päästäkseen hänen paikalleen.
Minä en ole mikään eheytysasiantuntija, mutta koen senkin ongelmallisena kun monet täällä "tietävät" ettei kukaan voi eheytyä. Samalla he loukkaavat monia sellaisia ihmisiä, jotka ovat itse kokeneet eheytyneensä. Siis yksipuolisella "tietämisellään" he mitätöivät muiden kokemuksia ja muiden uskon. Sellainen on myös väkivaltaa muita kohtaan."Aki oli antanut lausunnon paljon ennen palkkaamista toimariksi. Siis tarkoitan vuosia ennen. "
älä valehtele, aki antoi haastattelunsa satakunnan kansalle ihan sen jälkeen kun oli nimitetty.
" Ja kun ihminen palkataan näin tärkeään tehtävään, niin oletan että yritys tai yhteisö hieman selvittää henkilön taustoja ja ideologiaa"
ja nämä olivat tiedossa ja silti palkattiin, ei siis syrjintää
"Tuliko siis koko Porin Jazz yhdistykselle yllätyksenä, että Aki oli kristitty?"
ei siis tullut yllätyksenä.
"Mutta joka tapauksessa pointti on että toimitusjohtajan virassa hän ei ollut laukonut yhtään mitään kiellettyä. Sellaisen väittäminen on puhdasta valehtelua."
kukaan ei ole väittänytkään että laukoi kiellettyä (paitsi uskovat), laukoi sellaista mikä aiheutti negatiivisen kohun joka varsinkin jatkuessaan olisi vahingoittanut työnantajaa. työnantajan vahingoittaminen ei ole toimarin tehtävä, päinvastoin.
tämä ylläolevan on kerrottu jo lukuisia kertoja, mutta ei mene jakeluun? - evita-ei.kirj
torre12 kirjoitti:
Vaikea ymmärtää, että homo kokisi olevansa sairas. Sairautta- homous ei ole lääketieteellisesti, eli siihen ei ole parannustakaan.
Ovat he sitten outoa porukkaa kun täysin terveenä lähtee hoitoa hakemaan.
Tuskinpa heitä kotoa sinne on väkisin viety ja annettu vastointahtoisesti eheytyshoitoa. evita-ei.kirj kirjoitti:
Tuskinpa heitä kotoa sinne on väkisin viety ja annettu vastointahtoisesti eheytyshoitoa.Niin. Ovat aika outoja, kun en ole itse koskaan elämäni aikana moisia tavannutkaan.
- oikeahoitooikeaanasiaan
evita-ei.kirj kirjoitti:
Tuskinpa heitä kotoa sinne on väkisin viety ja annettu vastointahtoisesti eheytyshoitoa.se että ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, on se seksuaalisuus sitten vaikka heteroseksuaalisuus, bi-seksuaalisuus tai homoseksuaalisuus, voi tarkoittaa että tarvitsee hoitoa. mutta se oikea hoito ei ole tietenkään puoskarointi jossa sitä seksuaalisuutta yritetään muuttaa.
oikeampi tapa on lähestyä asiaa siltä kannalta että on ihan ok olla sitä mitä on.
"Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä" "
ehetyttämiseksi kutsuttu "hoito" on vaarallista ja uhkaa apua hakeneen terveyttä. - evita-ei.kirj
oikeahoitooikeaanasiaan kirjoitti:
se että ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, on se seksuaalisuus sitten vaikka heteroseksuaalisuus, bi-seksuaalisuus tai homoseksuaalisuus, voi tarkoittaa että tarvitsee hoitoa. mutta se oikea hoito ei ole tietenkään puoskarointi jossa sitä seksuaalisuutta yritetään muuttaa.
oikeampi tapa on lähestyä asiaa siltä kannalta että on ihan ok olla sitä mitä on.
"Maailman terveysjärjestön Yhdysvaltojen osasto Pan American Health Organisation (PAHO) antoi keväällä 2012 kannanoton, jonka mukaan seksuaalista suuntautumista muuttavat ”terapiat” ovat vailla lääketieteellistä perustaa ja uhkaavat terveyttä" "
ehetyttämiseksi kutsuttu "hoito" on vaarallista ja uhkaa apua hakeneen terveyttä.Entäs sitten ne homoseksuaalit, jotka eivät edes ole käyneet, tai eivät ole olleet edes tietoisia mistään eheytyshoidoista, ovat tehneet itsemurhan. Onko heidänkin ongelmansa ja terveytensä ollut uhattuna näiden "terveyttä vaarantavien eheytyshoitojen".
- yllätyskösinulle
evita-ei.kirj kirjoitti:
Entäs sitten ne homoseksuaalit, jotka eivät edes ole käyneet, tai eivät ole olleet edes tietoisia mistään eheytyshoidoista, ovat tehneet itsemurhan. Onko heidänkin ongelmansa ja terveytensä ollut uhattuna näiden "terveyttä vaarantavien eheytyshoitojen".
itsemurhia tkevät myös heterot jotka eivät ole käyneet eheytys"hoidossa".
ei pitäisi olla sinulle uutinen.
se että ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, on se seksuaalisuus sitten vaikka heteroseksuaalisuus, bi-seksuaalisuus tai homoseksuaalisuus, voi tarkoittaa että tarvitsee hoitoa. mutta se oikea hoito ei ole tietenkään puoskarointi jossa sitä seksuaalisuutta yritetään muuttaa.
- viimeinen.tuomio.2
Edelleenkään ei ole tullut vastausta siihen, mikä ihmeolento on tämä "eheä" ja "eheytynyt"?
Kuka sen määrittelee, kenellä on puoskarointipätevyys ja kuka sen on hänelle myöntänyt ja missä kaapissa on sen täydellisen ihmisen malli verrokkina?
Kiva olisi joskus kuulla vastaukset.- evlut101
Katso vaikka edelläolevaa TotuusTekeeVapaaksi:n viesti. Hän linkitti tuon youtube-dokumentin. Siellähän niitä haastatellaan. Toki Suomen lehdistöön ja mediaan noita ei päästetä sotkemaan ateistista propagandaa. Samalla tavalla neuvostoliitossakaan ei näytetty sitä kuinka hyvä elintaso lännessä oli.
- oikeusollaomaitsensä
evlut101 kirjoitti:
Katso vaikka edelläolevaa TotuusTekeeVapaaksi:n viesti. Hän linkitti tuon youtube-dokumentin. Siellähän niitä haastatellaan. Toki Suomen lehdistöön ja mediaan noita ei päästetä sotkemaan ateistista propagandaa. Samalla tavalla neuvostoliitossakaan ei näytetty sitä kuinka hyvä elintaso lännessä oli.
itse asiassa iltalehden kimmo on oikea eheytynyt. hän saa olla sellainen kun on. hänellä on siis sama oikeus kun sinulla.
- kakkimus
Moniko islamisti on pystytty eheyttämään.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807