Työttömyystuet lopetettava heti!!

vvvbbggf

Työttömyystoiminta on loisimistoimintaa,jonka tulee kannattaa itse itsensä.!!!!

Jos se ei kannata niin toiminta ei ole terveellä pohjalla!
ja Muussa tapauksessa se on siis selvää sosiaalitukea kun tuki tulee samasta verosäkistä
kuin muutkin tuet.Näin olen sen tukeminen tulee lopettaa. Ruoka riittää kyllä.
Sitä heitetään Suomesakin roskiin miljoonia tonneja vuodessa!

Ihan vertailun vuoksi,sillä todellisia tukiloisia ovatkin VAS ja VIhr!

Työttömät loisperheet ovat muita rikkaampia
"Tilastokeskuksen mukaan työttömien käytettävissä olevat tulot olivat vuonna 2008 jopa 49 prosenttia korkeammat kuin keskivertokotitalouden. Henkeä kohti laskettuna tulot olivat 17 prosenttia korkeammat. Erot ovat kasvaneet 1990-luvulta." [2]
Vuonna 2008 työttömyyskotitalouden käytettävissä oleva mediaanitulo oli 51 753 euroa, palkansaajaperheen 41 127 euroa, ero 26 % (työntekijäperheeseen 38 %). Tulot henkeä kohden ovat samansuuntaisia. [4] Koska työttömiä on 263 000[5], 4 miljardin tuki tekee työtöntä kohden on 64 000 euroa, siis enemmän kuin tuo työttömän mediaaninettotulo. Työttömyysloisinnan arvo on siis negatiivista kuten eräiden Neuvostoliiton teollisuuskombinaattien.
Esimerkkejä
"Ison työttömän tulos on hyvän loisintavuoden jälkeen 36 000 euroa", mistä suoria tukia 106 000 euroa[6],
epäsuoria tukia ehkä puolet lisää. "Liikevaihdosta työttömyystukien eli työttömyystuen, toimeentulotuen ja asumistuen osuus oli viime vuonna Taruman laskelmien mukaan noin 55 % eli 106 000 euroa"[6]. Päälle tulevat mm. tarveharkintainen toimeentulotuki (älypuhelimet, merkkivaatteet, autojen korjauskulut ym.), loiskustannukset (jotka muiden alojen yrittäjät ja työntekijät maksavat työpanoksellaan) jne. sekä puuttuvat ympäristöhaittaverot, lisäksi työttömillä on verotuksellisia etuoikeuksia muiden alojen kustannuksella.

Ruotsi ja Tanska arvostelevat Suomen työttömyystukia

Suomen maksamat työttömyystuet saavat osakseen arvostelua naapurimailta.
Ruotsin ja Tanskan sosiaaliministerit sanoivat Pohjoismaiden sosiaaliministerien tapaamisen yhteydessä Porissa,
että EU:ssa pitäisi noudattaa samoja tukisääntöjä kaikkialla.
Ilman työttömyystukia seurauksena on se, että työttömän kannattaa loisia mahdollisimman vähän.

21

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväUudistus

      Näin eliminoimme myös anarkistit ja suvakit.

      • StopTaikaseinille

        Matumaleskeilijoillekin vain ruokaa ja ei kiinnosta, ULOS maasta!!! Taikaseinät kiinni HETI !!!!


      • StopTaikaseinille

        Korjaus: jos matuja ei kiinnosta....


    • closed

      Kaikki tuet lopetettava Ooppera voisi tulla toimeen lipputuloillaan Maataloustuilla ostettaisiin 10 kertainen määrä puhtaampaa ruokaa samoin yritystuet nyt tuetaan hyvinmenestyneitä isojafirmoja Eu jäsenyys ensin maksamme itsemme kipeäksi ja sitten anotaan maksettuja rahoja takaisin osan voi saada eli hölmöläisten hommaa Puoluetuet täysin turhia myikööt niitä tauluja.

    • Pändgk

      Tasapeli sitten. Yrittäjät ovat niitä oikeita loisia ja riistäjiä. Vievät hyväuskoisten rahat joutavilla tuotteillaan ja alihintapalkkauksella. Yrittäjät työleirille risusavottaan!

    • heti.hikitöihin

      Työttömät heti leireille.

    • fännkkk

      Yrittäjät yrittäjäleireille. Johan alkaisi työ maistua verenimijöille!

      • Vahvoilla_olen

        Matut matuleireille. Minä olen sitten ilmeisesti se rasistisin kun työttömät leireille haluava tai yrittäjät leireille haluava.

        Voisko joku YLE:n toimittaja tehdä ohjelman tai Lännen Median toimittaja uutisen kuka meistä on pahin rasisti.


    • Rahapalaa

      Tekoäly sosialisoi koko yhteiskunnan, koroilla-eläjät tulee pankrotti.
      Ihmisyys voittaa. Hyväksikäyttäjiltä menee duuni alta, tietoisuus ja empatiasta alkaa purra. Harhainen raha laskee alleen, ei jää ede hajua. Katsokaa aisa tulevaisuudesta käsin. Sadismi kuole, se on Raamatun lopussa, Uudeksi luodaan kaikki, mieli ja kieli.

    • Eisaakeli

      Yle näyttää päivät pitkät potkupalloa.

      • Hyvä.näin

        Ehkä parempi että näyttää jalkapalloa kun saada ihmisiä pahalle tuulelle jonkun suvakin narinalla ja ihmisten haukumisella.


    • Aikansatuhlaajat

      Kaikki potkupallon katsojat potkupalloleireille.

      • Hupskeikkaa

        Partiolaisia ei tarvi komennella leirille, ne menee käskemättäkin.


    • Mitävälii

      Saisi taas maamme hyvää mainosta kun täällä enenemässä määrin alkaisi työttömiä kupsahtaa nälkään.

    • JeeeNeNääntyy

      Rahat pois anarkisteilta ja suvakeilta!

    • Fihmed

      Soomi soomalasile!

    • Daastuit

      Sivistys on alussa. Niinpä sitä kivenkovaan yritetään aktiivimallilla ajaa toimistot vastuuttomaan politiikkaan mukaan.

    • PoistoonHeti

      Joutavaa posken soittoa ja vihapuhetta. Poistoon heti.

    • K-yrpä

      Mun puolesta voi työttömyyskorvaukset lopettaa mutta sitten pitää kaikille olla varma työpaikka ja palkka 2500euroa.

      • HopiHopi

        Rahat pois banksterigangstereilta ja soroksilta ja amerikan sotateollisuuskoneistolta ja Nato Jens Stoltendickin johdolla pesemään naisten kuukautisriepuja.


    • Vielävähän

      Yhteiskuntavastuu on rääkätä työttömiä, sivistyksellistä rääkkäystä, taidetta seksuaaliseti kiihottuneet, muuten ei heppi helähdä., pervo mikä pervo., niitä on ja niitä riittää. Kaukana, kaukana on pyhien opetukset, Jeesuksen vuorisaarna: helmiä porsaille. Toisten asioista osataan huolehtia, itselle ei mikään riitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe