Aloitin parisen viikkoa sitten keltarauhashormonikuurin, kun menkat oli taas jääneet tulematta pariksi kuukaudeksi. Kun menkat sit alkoi, niin olin saanut lääkäriltä reseptin Cerazette-minipillereille (olen yli 30v joten ei enää suositellut hormonirengasta jollainen mulla on joskus aikoinaan ollut) kivuliaiden menkkojen takia.
Aloitin siis Cerazettet nyt viikko sitten ja menkat oli normaalia pidemmät ja nyt on jäänyt päälle pitkittynyttä tipottelua ja alavatsaa aristaa joka päivä sen verran, että tarvii napsia särkylääkkeitä. Onko muilla tullut vastaavia ensioireita, koska tämä pitkä jälkisärky ei ole mulla kuulunut normikuukautisiin?
Cerazette-minipillerien aloitus ja oireet
Plöts
0
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784