Kaikki Gang stalkatut, haluatteko suunnitella oman

SofiaaifoS

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2537971242895611&set=gm.2086883244902735&type=3
Suunnittelin ja ostin oman t-paitani spreadshirt.fi:ssä. Molemmilla puolilla t-paitaa lukee sama teksti: "Olen väsynyt joukkovainoamiseen ja elektroniseen häirintään, moikkaa jos olet tämän rikoksen uhri"

Jos olet gs uhri niin minkä tekstin laittaisit? Mulla ei esim. ole katuteatteria, mutta jos tuollaisen laittaa päälle niin pelästyttäisikö se stalkkaajat?

25

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quicknes

Iso keskisormea näyttävä kämmen eteen ja taakse. Tekstiksi 'vittuako mulkkaat' eteen ylös ja taakse 'Mitä vittua te pellet luulette olevanne' ylös ja alas 'silmissäni ette ole mitään'.

Katsoppas he luulevat olevansa ties mitä suuruuksia, kun tällaiseen vainoon ryhtyvät - ehkä heidän olisi parasta herätä todellisuuteen.

• SofiaaifoS

Joo tosi hyvä :) You got my support!👍

• Anonyymi
        UUSI
        SofiaaifoS kirjoitti:

Joo tosi hyvä :) You got my support!👍

Samaa mieltä!

• mieleentulevat

'targeted individual'
      'stop stalking'
      tai
      'vainoaminen on rikos'

• sotakoirat

"Minulla on järkeä ja empatiakykyä, mitä sinulla on?"

• sotakoirat

Olet todella rohkea S, itse en tuollaiseen pystyisi.

• SofiaaifoS

Kiitti! :)

• ironinen.ote

• Quicknes

• MuistakaaTämäEnnustus
        ironinen.ote kirjoitti:

"I really don't care, do you?"

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005729886.html

Oliko tuossa ennemmin kannanotto hänen ns. miehelleen?

Eroa ei voi vaatia niin kauan kuin Donny on pressana koska muussa tapauksessa hän ottaisi ex-vaimoltaan kansalaisuuden ja heittäisi myös vankilaan.

Mutta heti kun Donnie ei ole pressa juokseen Melania aivan varmasti juristin luokse.

Melania oli juuri viikkoja poissa, sanoivat että oli joku sairaus. Oliko kuitenkaan? Donnie vain pisti lukon taakse kunnes jäljet pahoinpitelystä katoavat.

• Anonyymi
        Quicknes kirjoitti:

Hyvä maihari sopivaan tilanteeseen.

Jenkit ei maihareita ukrainskaan laita.

• troian.hevosen.paita

Eli T-paidan tekijä on viranomainen joka haluaa kartoittaa kaupungilla kehen voi kohdentaa lisää häirintää.

• tuskin.troijalainen

Tuntuu jotenkin epäloogiselta ja todella vainoharhaiselta ajatella, että viranomaiset yrittäisivät kaivaa kiusattuja ihmisiä esiin vain ja ainoastaan päästäkeseen kiusaamaan heitä muiden toimijoiden lisäksi- sitä paitsi kiusaaja ja joukkovainon organisoija voi olla ihan muukin, kuin valtiollinen taho -taitavimmat voivat asemansta turvin manipuloida valtiollisia toimijoita mukaan stalkkaukseen, mutta että hallinto oma-aloitteisesti hakemalla hakisi ... en osta.

Toiminta on kriminalisoitu jo 2014 alusta.

• Quicknes
        tuskin.troijalainen kirjoitti:

Tuntuu jotenkin epäloogiselta ja todella vainoharhaiselta ajatella, että viranomaiset yrittäisivät kaivaa kiusattuja ihmisiä esiin vain ja ainoastaan päästäkeseen kiusaamaan heitä muiden toimijoiden lisäksi- sitä paitsi kiusaaja ja joukkovainon organisoija voi olla ihan muukin, kuin valtiollinen taho -taitavimmat voivat asemansta turvin manipuloida valtiollisia toimijoita mukaan stalkkaukseen, mutta että hallinto oma-aloitteisesti hakemalla hakisi ... en osta.

Toiminta on kriminalisoitu jo 2014 alusta.

Rikosihmisyyttä kohtaan on ollut aina kriminalisoitu: tuomiot tyyliin 20 v. vankeutta. Lievät vainot on kriminalisoitu vasta myöhemmin, olisiko vuonna 2014.

• thanatokselle

Itse olen ymmärtänyt gs:n subjektiivisena asiana, mitä minä koen, mitä minä näen, miltä minusta tuntuu, mitä minä pelkään, mitä pidän arvossa, miten näen tulevaisuuden jne.

Ensisijaisesti koen gs:n kokonaisuutena, joka on henkiökohtaista arvomaailmaani vastaan masinoitu hyökkäys. Minuuteni, egoni, mitätöintinä.

Jos jonkin T-paidan haluaisin, jossa oman arvomaailmani ilmaisisin lyhyesti, se olisi:

'Rakastan elämää.'

• Quicknes

Jos oikein rohkeaa haluatte leikkiä ja lähteä varsinaisen ongelman kimppuun, voisitte kokeilla paitaa, jossa edessä olisi ylhäällä 'FUCK UNIVERSITY' ja alhaalla 'FUCK GANG STALKERS'. Takana olisi teksti ylhäällä'U THINK THAT U ARE SOMETHING' ja alhaalla 'U ARE JUST GARBAGE' Takana olisi keskellä kuva roskatynnyristä ja edessä kuva valvovasta silmästä kolmion kekellä.

Itse en uskaltaisi laittaa paitaa päälleni, uskaltaisitteko te?

• "Pelko ei ole aseemme." eteen
        "En välitä, välitätätkö sinä?" taakse

• temppuilija kirjoitti:

"Pelko ei ole aseemme." eteen
        "En välitä, välitätätkö sinä?" taakse

Tuon voisi kiteyttää:

"Joskus on hyvä olla pieni." eteen ( tuon käyttämiseen pitää pyytää lupa presidentiltä )

• JA lopulta tullaan:

"Party rock is in the house!" - LMHAO (taakse)

• ROTFL---

• Anonyymi
        ROTFL--- kirjoitti:

ROTFL

LMAO

Mesikämmen marjassa?

• Anonyymi

ehkä joku ymmärtää tämmöistä

• Anonyymi

Halutaan halutaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

...yrityksenne?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1328
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      923
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      677
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe