Vaimoni vaihtoi pari viikkoa sitten sunnuntaina ajatuksissaan kaistaa risteysalueella
hieman varomattomasti seurauksella, että autojen kyljet hieman osuivat yhteen.
Syyllisyysasia oli selvä, mutta en pitänyt vahinkoilmoitusta omaan vakuutusyhtiöön
mitenkään sujuvana.
Yritin ensin verkossa siinä kuitenkaan onnistumatta. Sitten kävin maanantaina henkilö-
kohtaisesti heti avaamisajan jälkeen - vasta 09:30h - ao. yhtiön konttorilla.
Hämmästykseni oli suuri, sillä minulle annettiin puhelinluuri kouraan ja sanottiin, että
"tee ite!"
En ole vuosikausiin - lue yli pariinkymmeneen vuoteen - tehnyt liikennevakuutukseen
liittyviä vahinkoilmoituksia. Ymmärrän, että henkilökuntaa on kenties vähennetty,
mutta katson, että jos asiakas itse tulee paikalle, on hänellä oikeus, että työ tehdään
hänen puolestaan asiakaspalveluna. Näin ainakin oli ennen.
Olen kiinnostunut kuulemaan, koskeeko menettely kaikkia vakuutusyhtiöitä?
En halua kertoa, mistä yhtiöstä oli kyse.
Asiakaspalvelu vakuutusyhtiöissä.
2
371
Vastaukset
- VZZ
En halua kertoa mistä yhtiöistä on kyse enkä halua kertoa mikä menettely siellä on. Mutta vahinkoilmoituksen teko sujui konttorissa hyvin.
- koltipelari
Juu ei tarvitse kertoa, minä kerron: Lähi-Tapiola, eiks je. Ei muuten, mutta mulle kävi tänään ihan sama juttu, siis oli kuin minun kirjoittamani. Minua se ei haitannut, että löivät luurin kouraan. Mutta se haittasi, että yritin 2 kertaa illalla tehdä vahinkoilmoituksen netissä. EI onnistunut. Olen käyttänyt tietokonetta yli 25 vuoden ajan, mutta tähän ei taitoni riittänyt. Siinä vaiheessa meni hermot, kun olisi pitänyt tietää toisesta osapuolesta kaikki, siis ihan kaikki, no mistä minä ne revin. Nykyään tuskin edes saan kirjoittaa toisen sosiaaliturvatunnusta loppu liitteineen ja ei kai he minulle sitä olisi antanutkaan. No asia hoidossa. Sitä ihmettelin, kun halusivat korjata autoni seudun kalliimmassa korjaamossa ja maalaamossa. Mitas se mulle 200 menee omavastuuta joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088