Vai pitäisikö sanoa, että retardi loi jumalan, koska ei muuten pärjännyt.
jumala loi retardin palvomaan itseään
16
913
Vastaukset
Jumala ei luonut ihmistä palvomaan itseään. Ihmisen luomisen alkuperäinen tarkoitus oli että voitaisiin kokea hänen rakkautensa ja yhteytensä ja jotta voitaisiin olla Jumalan ystäviä.
Ole sinä nikkivaras ja ateistitrolli hiljaa. Mistä sinä muka voit tietää Jumalan tarkoitusperät?
- noitanapoltettu
Jumalaan uskova on säälittävä ihminen, mutta jumalan nimissä toimiva on vaarallinen.
- Voihanvitalis
Jumala loi itsensä. Sananl.8:22 Joh.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä. Joh.17:22
- Laskupää
Jumals loi ihmisen, että saisi ihmiskavereineen kytätä ja vihata homofiilejä ihmisiä.
Se on kristityn elämän tarkoitus. Jumala loi ihmisen, jotta maan päälöä olisi ruohoa ja pensaita. Ihmisen tehtävä on viljellä maata.
Siihen aikaan, kun Herra Jumala teki maan ja taivaan, 5 ei maan päällä ollut vielä yhtään pensasta eikä edes ruoho ollut noussut esiin, sillä Herra Jumala ei ollut antanut sateen kastella maata eikä ihmistä vielä ollut maata viljelemässä.- AteistiTaas
Ei uskonnoissa ole kyse pelkästään ihmisten henkilökohtaisesta uskosta vaan sitä ajaa ja on ajanut suuret uskonnolliset instituutiot. Suuret propagandakoneistot ovat jyllänneet vuosisatoja ihmisten mielien muokkaamiseksi. Toki nykyisin koneiston vetäjillä on varmasti ainakin suureksi osaksi vilpittömät motiivit. He ovat saman koneiston uhreja.
- 12____13
"jumala loi retardin palvomaan itseään"
Ei ainakaan Raamatun Jumala, koska:
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei
asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken".
Ap. 17:24-25
Raamattu ja Raamatun Jumala on paljon ihmisten ajattelua korkeammalla, kuten sinun viestisikin todistaa, siksi en usko raamatun olevan ihmislähtöinen.- TheMainman
Ja kuitenki raamattu on täynnä epäloogisia, valheita, ristiriitaisuuksia ja asioita joita ei tapahtunut. Esimerkkejä:
- Lepakko on lintu
- Parran leikkaamisesta tulee teloittaa
- Jumalasi antaa raamatun mukaan huonoja käskyjä
- Jumalasi tiesi että käärme houkuttelee syntiinlankeemukseen
- Mooses on fiktiivinen hahmo
- Sodoma ja Gomorra ovat fiktiivisiä paikkoja
- Aasit eivät puhu
- Peikkoja ei ole olemassa, vaikka raamattu muuta väittää
- Raamatun Jeesus on fiktiivinen hahmo ”Raamattu ja Raamatun Jumala on paljon ihmisten ajattelua korkeammalla, kuten sinun viestisikin todistaa, siksi en usko raamatun olevan ihmislähtöinen.”
Kuten esimerkiksi? Mikä on vaikka yksi sellainen lause, joka sinun mielestäsi voi vain olla ihmisen ajattelua korkeammalta?- 12____13
TheMainman kirjoitti:
Ja kuitenki raamattu on täynnä epäloogisia, valheita, ristiriitaisuuksia ja asioita joita ei tapahtunut. Esimerkkejä:
- Lepakko on lintu
- Aasit eivät puhu
- Raamatun Jeesus on fiktiivinen hahmo- Lepakko on lintu
Niin, ilmeisesti lintu on ennen määritelty eri tavalla kuin nykyään. Raamattu ei muutu vääräksi sillä, että annetaan uudet merkitykset vanhoille sanoille.
?
Raamatun mukaan Jumalan käskyt eivät ole huonoja. :)
Tuon minäkin uskon.
Minulla ei ole yhtään järkevää syytä uskoa tuota.
Tuolla alueella on paljon jälkiä siitä, että kaupungit todella olivat.
- Aasit eivät puhu
Ellei Jumala laita niitä puhumaan.
Riippuu siitä, mitä peikolla tarkoitetaan. Minun mielestäni sosialistit ovat peikkoja tai örkkejä.
- Raamatun Jeesus on fiktiivinen hahmo
Ihminen on liian tyhmä ja paha keksiäkseen Raamatun Jeesuksen. - 12____13
marathustra kirjoitti:
”Raamattu ja Raamatun Jumala on paljon ihmisten ajattelua korkeammalla, kuten sinun viestisikin todistaa, siksi en usko raamatun olevan ihmislähtöinen.”
Kuten esimerkiksi? Mikä on vaikka yksi sellainen lause, joka sinun mielestäsi voi vain olla ihmisen ajattelua korkeammalta?> Kuten esimerkiksi? Mikä on vaikka yksi sellainen lause, joka sinun mielestäsi voi vain olla ihmisen ajattelua korkeammalta?
Esim.
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken".
ja
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin".
Mat. 5:44-45
ja
"Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:31-32 - asdsf.ei.kirj
12____13 kirjoitti:
- Lepakko on lintu
Niin, ilmeisesti lintu on ennen määritelty eri tavalla kuin nykyään. Raamattu ei muutu vääräksi sillä, että annetaan uudet merkitykset vanhoille sanoille.
?
Raamatun mukaan Jumalan käskyt eivät ole huonoja. :)
Tuon minäkin uskon.
Minulla ei ole yhtään järkevää syytä uskoa tuota.
Tuolla alueella on paljon jälkiä siitä, että kaupungit todella olivat.
- Aasit eivät puhu
Ellei Jumala laita niitä puhumaan.
Riippuu siitä, mitä peikolla tarkoitetaan. Minun mielestäni sosialistit ovat peikkoja tai örkkejä.
- Raamatun Jeesus on fiktiivinen hahmo
Ihminen on liian tyhmä ja paha keksiäkseen Raamatun Jeesuksen."Riippuu siitä, mitä peikolla tarkoitetaan. Minun mielestäni sosialistit ovat peikkoja tai örkkejä."
Kiitos että paljastit olevasi ateistitrolli kuten asdfman. 12____13 kirjoitti:
> Kuten esimerkiksi? Mikä on vaikka yksi sellainen lause, joka sinun mielestäsi voi vain olla ihmisen ajattelua korkeammalta?
Esim.
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken".
ja
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin".
Mat. 5:44-45
ja
"Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:31-32Nuo ovat sinun mielestäsi esimerkkejä ”ihmistä korkeammalta ajattelulta”? Eli sinulla ei ole mitään, vain oma tyhmyytesi.
- Kirjakääröt
Sak.14:17 Biblia (1776) Ja on tapahtuva, että joka maan sukukunnista ei mene ylös Jerusalemiin tätä Kuningasta, Herra Zebaotia kumartamaan, ei pidä heille sadetta tuleman.
- sateenkaari
Hiekkakansan maassa ei paljoa sada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä963337Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041833Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471677- 951530
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4101502Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4221393Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21320Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381147Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden276973Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972