Vai pitäisikö sanoa, että retardi loi jumalan, koska ei muuten pärjännyt.
jumala loi retardin palvomaan itseään
jumalaeipärjää
161025
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 16
Vanhimmat
Jumala ei luonut ihmistä palvomaan itseään. Ihmisen luomisen alkuperäinen tarkoitus oli että voitaisiin kokea hänen rakkautensa ja yhteytensä ja jotta voitaisiin olla Jumalan ystäviä.
Ole sinä nikkivaras ja ateistitrolli hiljaa. Mistä sinä muka voit tietää Jumalan tarkoitusperät?
Jumalaan uskova on säälittävä ihminen, mutta jumalan nimissä toimiva on vaarallinen.
Jumala loi itsensä. Sananl.8:22 Joh.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä. Joh.17:22
Jumals loi ihmisen, että saisi ihmiskavereineen kytätä ja vihata homofiilejä ihmisiä.
Se on kristityn elämän tarkoitus.
Jumala loi ihmisen, jotta maan päälöä olisi ruohoa ja pensaita. Ihmisen tehtävä on viljellä maata.
Siihen aikaan, kun Herra Jumala teki maan ja taivaan, 5 ei maan päällä ollut vielä yhtään pensasta eikä edes ruoho ollut noussut esiin, sillä Herra Jumala ei ollut antanut sateen kastella maata eikä ihmistä vielä ollut maata viljelemässä.
Ei uskonnoissa ole kyse pelkästään ihmisten henkilökohtaisesta uskosta vaan sitä ajaa ja on ajanut suuret uskonnolliset instituutiot. Suuret propagandakoneistot ovat jyllänneet vuosisatoja ihmisten mielien muokkaamiseksi. Toki nykyisin koneiston vetäjillä on varmasti ainakin suureksi osaksi vilpittömät motiivit. He ovat saman koneiston uhreja.
"jumala loi retardin palvomaan itseään"
Ei ainakaan Raamatun Jumala, koska:
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei
asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken".
Ap. 17:24-25
Raamattu ja Raamatun Jumala on paljon ihmisten ajattelua korkeammalla, kuten sinun viestisikin todistaa, siksi en usko raamatun olevan ihmislähtöinen.
Ja kuitenki raamattu on täynnä epäloogisia, valheita, ristiriitaisuuksia ja asioita joita ei tapahtunut. Esimerkkejä:
- Lepakko on lintu
- Parran leikkaamisesta tulee teloittaa
- Jumalasi antaa raamatun mukaan huonoja käskyjä
- Jumalasi tiesi että käärme houkuttelee syntiinlankeemukseen
- Mooses on fiktiivinen hahmo
- Sodoma ja Gomorra ovat fiktiivisiä paikkoja
- Aasit eivät puhu
- Peikkoja ei ole olemassa, vaikka raamattu muuta väittää
- Raamatun Jeesus on fiktiivinen hahmo
”Raamattu ja Raamatun Jumala on paljon ihmisten ajattelua korkeammalla, kuten sinun viestisikin todistaa, siksi en usko raamatun olevan ihmislähtöinen.”
Kuten esimerkiksi? Mikä on vaikka yksi sellainen lause, joka sinun mielestäsi voi vain olla ihmisen ajattelua korkeammalta?
- Lepakko on lintu
Niin, ilmeisesti lintu on ennen määritelty eri tavalla kuin nykyään. Raamattu ei muutu vääräksi sillä, että annetaan uudet merkitykset vanhoille sanoille.
- Parran leikkaamisesta tulee teloittaa
?
- Jumalasi antaa raamatun mukaan huonoja käskyjä
Raamatun mukaan Jumalan käskyt eivät ole huonoja. :)
- Jumalasi tiesi että käärme houkuttelee syntiinlankeemukseen
Tuon minäkin uskon.
- Mooses on fiktiivinen hahmo
Minulla ei ole yhtään järkevää syytä uskoa tuota.
- Sodoma ja Gomorra ovat fiktiivisiä paikkoja
Tuolla alueella on paljon jälkiä siitä, että kaupungit todella olivat.
- Aasit eivät puhu
Ellei Jumala laita niitä puhumaan.
- Peikkoja ei ole olemassa, vaikka raamattu muuta väittää
Riippuu siitä, mitä peikolla tarkoitetaan. Minun mielestäni sosialistit ovat peikkoja tai örkkejä.
- Raamatun Jeesus on fiktiivinen hahmo
Ihminen on liian tyhmä ja paha keksiäkseen Raamatun Jeesuksen.
> Kuten esimerkiksi? Mikä on vaikka yksi sellainen lause, joka sinun mielestäsi voi vain olla ihmisen ajattelua korkeammalta?
Esim.
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken".
Ap. 17:24-25
ja
"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin".
Mat. 5:44-45
ja
"Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
Joh. 8:31-32
"Riippuu siitä, mitä peikolla tarkoitetaan. Minun mielestäni sosialistit ovat peikkoja tai örkkejä."
Kiitos että paljastit olevasi ateistitrolli kuten asdfman.
Nuo ovat sinun mielestäsi esimerkkejä ”ihmistä korkeammalta ajattelulta”? Eli sinulla ei ole mitään, vain oma tyhmyytesi.
Sak.14:17 Biblia (1776) Ja on tapahtuva, että joka maan sukukunnista ei mene ylös Jerusalemiin tätä Kuningasta, Herra Zebaotia kumartamaan, ei pidä heille sadetta tuleman.
Hiekkakansan maassa ei paljoa sada.