Saako kuka vaan ajaa taksia heinäkuun alusta?

Orjatkin

Saako kuka vaan ajaa taksia heinäkuun alusta jos taksiliikenne vapautetaan. Jos laitan yhden miehen firman tms mutaman hepun kanssa pystyyn, opiskelurahoja vaan koitetaan kasata.

4

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rattiinvaan

      Tottakai saa Sipilähän sen on luvannut ja morsiamensa Berner on kuitannut.

    • Saas

      Laittaa vaan pahvista ilmoituksen auton katolle että taksi tms niin siinähän se. Eikä mitään lappuakaan tarvitse, jos saa asiakkaat netistä. Joku toiminimi varmaan riittää.

      • kdksjkskklsdjkfkd

        mahtaa pahvi pysyä hyvänä vesisateessa ja moottoritiellä... eikä nykyajan nuoret ole niin käteviä että osaisivat leikata pahvia telomatta itseään...


    • Rattiin

      Voiks vaan ajaa taksia ja ottaa maksun netin kautta ja tilittää verotajalle? Sitä kysyn vai pitääkö olla tehdä joku oma firma? Sillon tällöin jos ajelis. Eli astuuko kuvaan kuitenkin koko yrittäjän byrokratia helvetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe