Miksi tällä palstalla aina solvataan

ihmettelevä

muita kirjoittajia ja muiden kirjoittajoien arvoja ja uskoa?

Mistä on kysymys?

48

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä että solvaajana on kirjoitusvirheistään tunnettu aloittaja eli:

      Räyhis = usko.vainen = keskustellaan = lettas = hlö.55.

      • Kumpaan joukkoon sinä kuulut?


      • EntäSinä
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kumpaan joukkoon sinä kuulut?

        Entä sinä?


      • Tekikö kutaa 😂❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tekikö kutaa 😂❓

        Mitä on tehdä "kutaa"?????


    • TärskytTampereelle

      Sinä usko.vainen et tottatosiaan voi sietää mitään patmoslaisuudesta poikkeavia arvoja ja uskoja. Huono kotikasvatuksesi hoitaa loput. Etenkin naisvihasi pistää rumasti silmään. Mistähän sekin mahtaa juurensa juontaa?

      • solvaajalle

        Käyt heti henkilöön, miksi?


      • kiitos.rehellisyydestäsi
        solvaajalle kirjoitti:

        Käyt heti henkilöön, miksi?

        Hienoa että myönnät olleesi aloittaja, usko.vainen!


    • Antaisitko esimerkkejä tuosta solvauksesta?

      • Tässä_määritelmä

        Jos ei fanita täysillä Patmosta niin se on "uskovien solvausta".


      • Tässä_määritelmä kirjoitti:

        Jos ei fanita täysillä Patmosta niin se on "uskovien solvausta".

        Tuokin on joidenkin mielestä totta. Todellisuudessa kylläkin tuo toiminta enemmänkin syö Patmoksen mainetta.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Tuokin on joidenkin mielestä totta. Todellisuudessa kylläkin tuo toiminta enemmänkin syö Patmoksen mainetta.

        Pamoksen maineessa on enää niin vähän syötävää jäljellä, että nälkäkuolema on sen äärellä varma.


      • odotan.analyysiasi

        Vastaa nyt toki jo itsellesikin, usko.vainen.
        Vaikkapa kysymys 'mistä on kysymys?' odottaa sanomattoman fiksua analyysiasi.


      • hyvä.räyhikset
        odotan.analyysiasi kirjoitti:

        Vastaa nyt toki jo itsellesikin, usko.vainen.
        Vaikkapa kysymys 'mistä on kysymys?' odottaa sanomattoman fiksua analyysiasi.

        Mikset kirjoita omalla nikilläsi Repe? Pakkomielteesi usko.vaiseen pahenee päivä päivältä.


      • hyvä.räyhikset kirjoitti:

        Mikset kirjoita omalla nikilläsi Repe? Pakkomielteesi usko.vaiseen pahenee päivä päivältä.

        Kyllä, odottelemme täällä edellisen joulun kaltaista juhannushuuma, onko tulossa ennen näkemättömän hienoa kristillistä ulostuloa?


      • MrMorden_ kirjoitti:

        Kyllä, odottelemme täällä edellisen joulun kaltaista juhannushuuma, onko tulossa ennen näkemättömän hienoa kristillistä ulostuloa?

        Hienoa, että sinunkin elämässäsi on kohokohtia😂


      • jepjep_
        usko.vainen kirjoitti:

        Hienoa, että sinunkin elämässäsi on kohokohtia😂

        Jep!!!


    • Mainio aloitus vaikka se ei olekaan minun 😂😂😂

      • Tietysti se on sinun. Mahdollisuus että täällä olisi toinen täsmälleen sinunlaisesi kaiffari on 0,1 %.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tietysti se on sinun. Mahdollisuus että täällä olisi toinen täsmälleen sinunlaisesi kaiffari on 0,1 %.

        Heippa Repeliini, olipa yllätys, että sinulta oli minulle kommentti 🤗
        Oikein hyvää Juhannusta sinulle 🌳🔥🌳ja yritä tehdä muutakin kuin esitellä fiksuuttasi tällä palstalla 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Heippa Repeliini, olipa yllätys, että sinulta oli minulle kommentti 🤗
        Oikein hyvää Juhannusta sinulle 🌳🔥🌳ja yritä tehdä muutakin kuin esitellä fiksuuttasi tällä palstalla 😉

        Voisi sanoa sinulle samat sanat. Et todellakaan ole esitellyt muuta kuin pahansuopaisuuttasi.


      • Heh. usko.vaisen ainoa syy olla täällä on ivailla muille. Hänellä ei ole yhtään ystävällistä sanaa, ei yhtään evankeliumin julistustakaan.


      • vajakille
        torre12 kirjoitti:

        Heh. usko.vaisen ainoa syy olla täällä on ivailla muille. Hänellä ei ole yhtään ystävällistä sanaa, ei yhtään evankeliumin julistustakaan.

        Sinulle hänellä ei näytä olevan mitään sanaa vaikka kuinka häntä kärtät.


    • evlut101

      Ainakin yksi kuvio tuntuu olevan sellainen, että moni "fiksu" ateisti tulee takki auki henkselit paukkuen valistamaan meitä tyhmiä uskovia. Tarkoitus on kertoa tietämättömille hölmöille että miten ne asiat aivan oikeasti on. Sitten kun omat argumentit yhtäkkiä ei kestä, niin johan alkaa mahdoton vihapurkaus. :D

      Yleisimmin käytetty nimittelytermi on fundamentalisti. Siitä voi myös väännellä erilaisia väännöksiä. Nimittely tuntuu tuovan jonkinlaista mielihyvää. Minulle se että joku lopettaa argumentoinnin ja siirtyy nimittelyyn on vaan selvä merkki siitä, että argumentit loppui ja kiukuttelu alkoi. Siis vähän sama tilanne kun hävityn shakkipelin jälkeen paiskoo palikat pitkin seiniä.

      • Ei.luotu.eikirj

        Kyllähän se näyttäisi olevan uskovat joilta ne argumentit loppuvat ja nimittely alkaa. Eli sekoitat nyt uskovat ja ateistit keskenään.


      • Tämä on se kaava joka toistuu jos ei jo heti alkuun solvata tai kirjoiteta vain solvauksia 😏


      • Olisi kiintoisaa tietää milloin ateisteilta ovat argumentit loppuneet? Milloin uskonto on ollut ylivertainen totuus?


      • evlut101
        usko.vainen kirjoitti:

        Tämä on se kaava joka toistuu jos ei jo heti alkuun solvata tai kirjoiteta vain solvauksia 😏

        Näinhän se on. Itselleni se on juuri se palkitseva hetki kun ateisti hermostuu ja alkaa nimitellä. Ei minulla ole tarvetta voittaa väittelyä, mutta silloin tiedän että Jumalan totuus kesti taas kerran koettelut. 😏

        Rakkaudella silti suhtaudun kaikkiin teihin ateisteihin ja vaikka tässä nyt ette suostu ottamaan vastaan totuutta, niin ehkä kuitenkin istutan teihin epäilyn siemenen, joka sitten kantaa hedelmää ja tuo teillekin pelastuksen. Ettehän varmaankaan ole päässeet aikaisemmin kuulemaan totuutta, vaan teidät on aivopesty rankasti.


      • evlut101 kirjoitti:

        Näinhän se on. Itselleni se on juuri se palkitseva hetki kun ateisti hermostuu ja alkaa nimitellä. Ei minulla ole tarvetta voittaa väittelyä, mutta silloin tiedän että Jumalan totuus kesti taas kerran koettelut. 😏

        Rakkaudella silti suhtaudun kaikkiin teihin ateisteihin ja vaikka tässä nyt ette suostu ottamaan vastaan totuutta, niin ehkä kuitenkin istutan teihin epäilyn siemenen, joka sitten kantaa hedelmää ja tuo teillekin pelastuksen. Ettehän varmaankaan ole päässeet aikaisemmin kuulemaan totuutta, vaan teidät on aivopesty rankasti.

        Oletkin hyvä ja kärsivällinen kirjoittaja 👍🏽


      • evlut101 kirjoitti:

        Näinhän se on. Itselleni se on juuri se palkitseva hetki kun ateisti hermostuu ja alkaa nimitellä. Ei minulla ole tarvetta voittaa väittelyä, mutta silloin tiedän että Jumalan totuus kesti taas kerran koettelut. 😏

        Rakkaudella silti suhtaudun kaikkiin teihin ateisteihin ja vaikka tässä nyt ette suostu ottamaan vastaan totuutta, niin ehkä kuitenkin istutan teihin epäilyn siemenen, joka sitten kantaa hedelmää ja tuo teillekin pelastuksen. Ettehän varmaankaan ole päässeet aikaisemmin kuulemaan totuutta, vaan teidät on aivopesty rankasti.

        Etkö tajua, että sinulla on harhakuvitelmia? Jos Raamatussa on totuus, niin te parantaisisitte sairaat panemalla kädet heidän päälleen.

        Jos on "Jumalan totuus", niin hän ei taida enää asua Jerusalemissa eikä ole muuttanut minnekään muuallekaan. On siis varmasti kuollut, eikä kerää enää rahaa ihmisiltä.


      • evlut101
        torre12 kirjoitti:

        Etkö tajua, että sinulla on harhakuvitelmia? Jos Raamatussa on totuus, niin te parantaisisitte sairaat panemalla kädet heidän päälleen.

        Jos on "Jumalan totuus", niin hän ei taida enää asua Jerusalemissa eikä ole muuttanut minnekään muuallekaan. On siis varmasti kuollut, eikä kerää enää rahaa ihmisiltä.

        "Etkö tajua, että sinulla on harhakuvitelmia? Jos Raamatussa on totuus, niin te parantaisisitte sairaat panemalla kädet heidän päälleen."

        Olet keksinyt nyt ihan omat kriteerit uskolle ja Jumalalle. Katsos lähtökohta on että kukaan ei käske Jumalaa. Mutta pyytää saa ja Jumala auttaa varmasti tavalla tai toisella. Ihmetekoja ei Jeesuskaan suostunut fariseusille tekemään pelkän temppuilun ilosta. Mitä se hyödyttää kun jumalaton aina etsii jonkin tekosyyn ja selityksen pysyä pimeydessä.

        Joo ja kyllä minä olen nähnyt erään vakavasti sairaan parantuneen ruokouksen voimalla. Silloin varmistuin itse Jumalan olemassaolosta. Mutta sellaistahan te pidätte humpuukina ja kuljette laput silmillä. Niinhän Jeesuksen parannustöihinkin moni suhtautui hänen täällä ollessaan. Ei uskottu vaikka omin silmin nähtiin. Ette usko siihenkään, että Jumala on luonut kaiken vaan kuvittelette että se kaikki järjestyi itsestään. Sattumalta tuli niin monimutkainen ja hienorakenteinen maailma ja luonto, että vieläkään ihmiskunta ei ymmärrä siitä kuin pintaraapaisun. Uskotte että sattuma voittaa vuosisatojen tieteellisen tutkimuksen monimutkaisuuden rakentamisessa.


      • ei.kai.sentään
        evlut101 kirjoitti:

        Näinhän se on. Itselleni se on juuri se palkitseva hetki kun ateisti hermostuu ja alkaa nimitellä. Ei minulla ole tarvetta voittaa väittelyä, mutta silloin tiedän että Jumalan totuus kesti taas kerran koettelut. 😏

        Rakkaudella silti suhtaudun kaikkiin teihin ateisteihin ja vaikka tässä nyt ette suostu ottamaan vastaan totuutta, niin ehkä kuitenkin istutan teihin epäilyn siemenen, joka sitten kantaa hedelmää ja tuo teillekin pelastuksen. Ettehän varmaankaan ole päässeet aikaisemmin kuulemaan totuutta, vaan teidät on aivopesty rankasti.

        Tekeekö se minut ateistiksi, kun sanon sinua tyhmäksi?


      • evlut101 kirjoitti:

        Näinhän se on. Itselleni se on juuri se palkitseva hetki kun ateisti hermostuu ja alkaa nimitellä. Ei minulla ole tarvetta voittaa väittelyä, mutta silloin tiedän että Jumalan totuus kesti taas kerran koettelut. 😏

        Rakkaudella silti suhtaudun kaikkiin teihin ateisteihin ja vaikka tässä nyt ette suostu ottamaan vastaan totuutta, niin ehkä kuitenkin istutan teihin epäilyn siemenen, joka sitten kantaa hedelmää ja tuo teillekin pelastuksen. Ettehän varmaankaan ole päässeet aikaisemmin kuulemaan totuutta, vaan teidät on aivopesty rankasti.

        >Ettehän varmaankaan ole päässeet aikaisemmin kuulemaan totuutta, vaan teidät on aivopesty rankasti.

        Dissaat siis kaikki muiden "uskovien" aiemmat tuhannet suunnnilleen yhdensisältöiset viestit, joissa kaikissa on kerrottu "totuus". Vain sinäkö olet oikea Jumalan valtuuttama "totuuden kertoja? Enpä toisaalta ihmettelisi vaikka niin ajattelisitkin.


      • evlut101 kirjoitti:

        "Etkö tajua, että sinulla on harhakuvitelmia? Jos Raamatussa on totuus, niin te parantaisisitte sairaat panemalla kädet heidän päälleen."

        Olet keksinyt nyt ihan omat kriteerit uskolle ja Jumalalle. Katsos lähtökohta on että kukaan ei käske Jumalaa. Mutta pyytää saa ja Jumala auttaa varmasti tavalla tai toisella. Ihmetekoja ei Jeesuskaan suostunut fariseusille tekemään pelkän temppuilun ilosta. Mitä se hyödyttää kun jumalaton aina etsii jonkin tekosyyn ja selityksen pysyä pimeydessä.

        Joo ja kyllä minä olen nähnyt erään vakavasti sairaan parantuneen ruokouksen voimalla. Silloin varmistuin itse Jumalan olemassaolosta. Mutta sellaistahan te pidätte humpuukina ja kuljette laput silmillä. Niinhän Jeesuksen parannustöihinkin moni suhtautui hänen täällä ollessaan. Ei uskottu vaikka omin silmin nähtiin. Ette usko siihenkään, että Jumala on luonut kaiken vaan kuvittelette että se kaikki järjestyi itsestään. Sattumalta tuli niin monimutkainen ja hienorakenteinen maailma ja luonto, että vieläkään ihmiskunta ei ymmärrä siitä kuin pintaraapaisun. Uskotte että sattuma voittaa vuosisatojen tieteellisen tutkimuksen monimutkaisuuden rakentamisessa.

        Vain evoluutio selittää biodiversiteetin kaiken monimutkaisuuden. Äärettömän älykäs Luoja käyttäisi tietysti mahdollisimman yksinkertaisia ja äärimmilleen optimoituja rakenteita, kun taas evoluutio ei ymmärrä sellaisista mitään vaan "tuottaa" uusia rakenteita entisten pohjalta.


      • "Ainakin yksi kuvio tuntuu olevan sellainen, että moni "fiksu" ateisti tulee takki auki henkselit paukkuen valistamaan meitä tyhmiä uskovia. Tarkoitus on kertoa tietämättömille hölmöille että miten ne asiat aivan oikeasti on. Sitten kun omat argumentit yhtäkkiä ei kestä, niin johan alkaa mahdoton vihapurkaus. :D"

        Viimeksi, kun palstalla olen vieraillut, niin muistan oikein hyvin, että sinä täällä levittelit "oikeaa tietoa" siitä, että abortissa alkio tai sikiö silvotaan. Sinulle kuitenkin kerrottiin, miten asia oikeasti menee. Tämän tapauksen valossa näyttää sille, että joskus tosiaan on tarpeen kertoa asiasta tietämättömälle, miten asiat aivan oikeasti on.


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        "Ainakin yksi kuvio tuntuu olevan sellainen, että moni "fiksu" ateisti tulee takki auki henkselit paukkuen valistamaan meitä tyhmiä uskovia. Tarkoitus on kertoa tietämättömille hölmöille että miten ne asiat aivan oikeasti on. Sitten kun omat argumentit yhtäkkiä ei kestä, niin johan alkaa mahdoton vihapurkaus. :D"

        Viimeksi, kun palstalla olen vieraillut, niin muistan oikein hyvin, että sinä täällä levittelit "oikeaa tietoa" siitä, että abortissa alkio tai sikiö silvotaan. Sinulle kuitenkin kerrottiin, miten asia oikeasti menee. Tämän tapauksen valossa näyttää sille, että joskus tosiaan on tarpeen kertoa asiasta tietämättömälle, miten asiat aivan oikeasti on.

        Älä tosissasi usko, etteikö hän kohta taas palaisi "lasten" tai "vauvojen" silpomiseen, kunhan pari tomuhiukkasta on laskeutunut. "Uskoville" kun on tyypillistä, että heidän valheensa aukoton kumoaminen johtaa parhaimmillaan vain pieneen paussiin sen toistamisessa. Valehtelun lopettamisesta ei puhettakaan.


      • evlut101 kirjoitti:

        "Etkö tajua, että sinulla on harhakuvitelmia? Jos Raamatussa on totuus, niin te parantaisisitte sairaat panemalla kädet heidän päälleen."

        Olet keksinyt nyt ihan omat kriteerit uskolle ja Jumalalle. Katsos lähtökohta on että kukaan ei käske Jumalaa. Mutta pyytää saa ja Jumala auttaa varmasti tavalla tai toisella. Ihmetekoja ei Jeesuskaan suostunut fariseusille tekemään pelkän temppuilun ilosta. Mitä se hyödyttää kun jumalaton aina etsii jonkin tekosyyn ja selityksen pysyä pimeydessä.

        Joo ja kyllä minä olen nähnyt erään vakavasti sairaan parantuneen ruokouksen voimalla. Silloin varmistuin itse Jumalan olemassaolosta. Mutta sellaistahan te pidätte humpuukina ja kuljette laput silmillä. Niinhän Jeesuksen parannustöihinkin moni suhtautui hänen täällä ollessaan. Ei uskottu vaikka omin silmin nähtiin. Ette usko siihenkään, että Jumala on luonut kaiken vaan kuvittelette että se kaikki järjestyi itsestään. Sattumalta tuli niin monimutkainen ja hienorakenteinen maailma ja luonto, että vieläkään ihmiskunta ei ymmärrä siitä kuin pintaraapaisun. Uskotte että sattuma voittaa vuosisatojen tieteellisen tutkimuksen monimutkaisuuden rakentamisessa.

        Ei kukaan "käske Jumalaa", mutta ei ole harhakuvitelma, että Jeesuksen mukaan hänen seuraajansa, uskovat parantavat sairaat panemalla kädet heidän päälleen- se on jopa uskovien mukana kulkeva merkki.

        Mutta te vain "rukoilette" sairaiden puolesta.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Älä tosissasi usko, etteikö hän kohta taas palaisi "lasten" tai "vauvojen" silpomiseen, kunhan pari tomuhiukkasta on laskeutunut. "Uskoville" kun on tyypillistä, että heidän valheensa aukoton kumoaminen johtaa parhaimmillaan vain pieneen paussiin sen toistamisessa. Valehtelun lopettamisesta ei puhettakaan.

        Niin se taitaa olla.

        Mutta nyt perhe autoon ja suunta sinne Pirkanmaalle mökille Juhannuksen viettoon.

        Riemukasta Jussia sinulle ja kaikille muillekin.


      • Siirtolapuutarha kirjoitti:

        Niin se taitaa olla.

        Mutta nyt perhe autoon ja suunta sinne Pirkanmaalle mökille Juhannuksen viettoon.

        Riemukasta Jussia sinulle ja kaikille muillekin.

        Samoin – ja tervetuloa Pirkanmaalle! 😉


      • 15m2
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Samoin – ja tervetuloa Pirkanmaalle! 😉

        Onko sinulla Hervannan metsässä juhannusjuhlat?


      • evlut101 kirjoitti:

        "Etkö tajua, että sinulla on harhakuvitelmia? Jos Raamatussa on totuus, niin te parantaisisitte sairaat panemalla kädet heidän päälleen."

        Olet keksinyt nyt ihan omat kriteerit uskolle ja Jumalalle. Katsos lähtökohta on että kukaan ei käske Jumalaa. Mutta pyytää saa ja Jumala auttaa varmasti tavalla tai toisella. Ihmetekoja ei Jeesuskaan suostunut fariseusille tekemään pelkän temppuilun ilosta. Mitä se hyödyttää kun jumalaton aina etsii jonkin tekosyyn ja selityksen pysyä pimeydessä.

        Joo ja kyllä minä olen nähnyt erään vakavasti sairaan parantuneen ruokouksen voimalla. Silloin varmistuin itse Jumalan olemassaolosta. Mutta sellaistahan te pidätte humpuukina ja kuljette laput silmillä. Niinhän Jeesuksen parannustöihinkin moni suhtautui hänen täällä ollessaan. Ei uskottu vaikka omin silmin nähtiin. Ette usko siihenkään, että Jumala on luonut kaiken vaan kuvittelette että se kaikki järjestyi itsestään. Sattumalta tuli niin monimutkainen ja hienorakenteinen maailma ja luonto, että vieläkään ihmiskunta ei ymmärrä siitä kuin pintaraapaisun. Uskotte että sattuma voittaa vuosisatojen tieteellisen tutkimuksen monimutkaisuuden rakentamisessa.

        "Joo ja kyllä minä olen nähnyt erään vakavasti sairaan parantuneen ruokouksen voimalla. Silloin varmistuin itse Jumalan olemassaolosta. Mutta sellaistahan te pidätte humpuukina ja kuljette laput silmillä. Niinhän Jeesuksen parannustöihinkin moni suhtautui hänen täällä ollessaan. Ei uskottu vaikka omin silmin nähtiin. Ette usko siihenkään, että Jumala on luonut kaiken vaan kuvittelette että se kaikki järjestyi itsestään. Sattumalta tuli niin monimutkainen ja hienorakenteinen maailma ja luonto, että vieläkään ihmiskunta ei ymmärrä siitä kuin pintaraapaisun. Uskotte että sattuma voittaa vuosisatojen tieteellisen tutkimuksen monimutkaisuuden rakentamisessa."

        Eli olet ollut itsekin tuollainen kuin tuossa kuvaat, nyt sinulla ei tunnu löytyvän enää ymmärrystä ihmiselle, joka ei usko, ymmärsinkö sinua oikein?


      • en.ymmärrä
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        "Joo ja kyllä minä olen nähnyt erään vakavasti sairaan parantuneen ruokouksen voimalla. Silloin varmistuin itse Jumalan olemassaolosta. Mutta sellaistahan te pidätte humpuukina ja kuljette laput silmillä. Niinhän Jeesuksen parannustöihinkin moni suhtautui hänen täällä ollessaan. Ei uskottu vaikka omin silmin nähtiin. Ette usko siihenkään, että Jumala on luonut kaiken vaan kuvittelette että se kaikki järjestyi itsestään. Sattumalta tuli niin monimutkainen ja hienorakenteinen maailma ja luonto, että vieläkään ihmiskunta ei ymmärrä siitä kuin pintaraapaisun. Uskotte että sattuma voittaa vuosisatojen tieteellisen tutkimuksen monimutkaisuuden rakentamisessa."

        Eli olet ollut itsekin tuollainen kuin tuossa kuvaat, nyt sinulla ei tunnu löytyvän enää ymmärrystä ihmiselle, joka ei usko, ymmärsinkö sinua oikein?

        En ymmärrä sinua koska et ole uskova.


      • en.ymmärrä kirjoitti:

        En ymmärrä sinua koska et ole uskova.

        Ai. Onko uskovaisuus sitä, ettei ymmärrä mitä sanotaan? Vai voiko ihmiset ymmärtää vain mitä uskova sanoo?

        Tämä selittääkin jo kaiken.


      • en.ymmärrä kirjoitti:

        En ymmärrä sinua koska et ole uskova.

        No voi voi sentään, haluaisitko ymmärtää?


    • Sorvari

      Ei ole suhdetta oikeudenmukaisuuteen ei empatiaan auttavaan kädenojennukseen, kesket vaan pauhaa keppiä, olemisen laatu on todella apinasta, - hyvään ja pyhään on yhteydet poikki, Jumalasta puhumattakaan.
      Sitten on Juudas Iskariot palvojia, rutujen aatelia Abrahamin verta suonissaa, seleaa palvonta, tomua ja pölyä, ei henkeä. Totuus on totta ja valhe on totta, valinta tulee mielialasta, mitä rivompi juttu sen luovempi tuote, -se on rahaa, ei siis mitään pahaa.

    • Minä voin kommentoida jotain äärikonservatiivien väittämiä/mielipiteitä, mutta keskustelun heidän kanssaan olen pyrkinyt lopettamaan kokonaan. Koska heidän kanssaan se ei toimi.

      • "Saarna" saarnasta lienee oikea periaate. Sen kun aina muistaisi, eikä turhaan yrittäisikään keskustella "uskovien" kaa.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe