Posture Clothing

Pohjanvonka

Hei,
Onko teillä kokemuksia tällaisesta firmasta, kun Posture Clothing tai GoodPosture.fi joka myy ryhtiä korjaavia t-paitoja.
Ostin 2 paitaa, jotka oli älyttömän pieniä, ei puhettakaan, että olisi mennyt päälle. Palautin paidat, mutta firma ei aio palauttaa rahojani. Että sellainen firma!

92

9666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdghfdsdfghfdsfg

      Noh, tuohan ei ole suomalainen firma, joten miksi luulet, että se noudattaisi suomalaisia kuluttajasuojapykäliäkään?

      • Anonyymi

        Muista poiketen on minulla hyviä kokemuksia. Paidat oli pieniä ja ilmoitin siitä sp:llä, sanoivat että voin pitää paidat ja mitä kokoa haluan tilalle. Myös ryhtihenkselit/-vyö tuli ekassa tilauksessa mukana ja on todella toimiva kapistus👍 Olen tyytyväinen :)


      • Anonyymi

        Se on ruotsalainen , googleta.


    • Seikku

      Minulle kävi samoin. Ottaa päähän.

    • huijattu

      Ostin myös samaisesta nettikaupasta, ja mukana piti tulla kaupan päälle ryhtivaljaat, mitkä ei sitten todellakaan tulleet. Paita oli myös aivan liian pieni. Harkitsin palautusta, mutta se olisi pitänyt tehdä niin monen mutkan kautta ja koko touhu näytti pimeältä, että päätin loppujen lopuksi vain maksaa tuotteen, ettei olisi tullut enempää ongelmia. Ostin tuotteen siis alun perin Klarna laskulla. Minua epäilytti, että olisiko palautukseni edes "otettu vastaan" missään vaiheessa, joten päätin säästää hermojani ja maksaa tuotteen. En suosittele kenellekään kyseistä kauppaa, tuntui olo huijatulta ja palautusjärjestelykin hyvin salamyhkäiseltä. Säästäkää rahanne ja hermonne.

      • Liekötotta

        Tilasitko samaa kokoa kuin tavallisesti käytät? Entäs jos ois tilannu isompaa kokoa?


      • huijattu
        Liekötotta kirjoitti:

        Tilasitko samaa kokoa kuin tavallisesti käytät? Entäs jos ois tilannu isompaa kokoa?

        Jos haluaa ostaa, niin kannattaa ottaa ainakin yhtä kokoa tai ehkä jopa kaksi kokoa isompaa. Toisaalta paidan varmaan täytyy ollakin tiukka, että siitä jotain hyötyä olisi. Ostin itse L-koon, vaikka yleensä käytän M-kokoa. Paita oli tosi pieni ja mahtui juuri ja juuri, eikä tuntunut ainakaan suoristavan selkää, pikemminkin rinnat vain litistyivät täysin ja minusta tuli tolppa... Valitin useampaan otteeseen, että minulle olisi kuulunut ryhtivaljaat kaupan päälle, koska ostin yli 49 eurolla. Sain lopulta ryhtivaljaat, kun tarpeeksi valitin. Vielä en ole ryhtivaljaita kokeillut.


      • ärtynyt

        Tilasin paidan 2.9,tuli 11.9.Oli niin pieni,ettei inahtanutkaan päälle.Palautin sen 17.9.Olivat lähettäneet laskun Klarnalle,vaikka olin jo palauttanut paidan.Lähetin sähköpostiin heille reklamation,mutta eipä ole vastausta kuulunut ja Klarnalta tulee karhuja! Sinnekin olen kahdesti lähettänyt sähköpostia,että olen palauttanut paidan,mutta eivätpä vaivaudu edes vastaamaan niihin.Ottaa niin päästä,mutta en varmaan maksa paitaa,jota en omista.


      • KyyNikko

        Ota yhteyttä Klarnaan mahdollisimman pian. Heillä on avoimia tapauksia muitakin.


      • MissPiggy

        Sama peli jatkuu GoodPosturen kanssa 2019! Palautuslomaketta ei ryhtipaidassa ollut. Sain sähköpostitse tulostettavan lomakkeen, jota protestoin, koska kaikilla ei ole tulostinta tai tarvittavia Google Drive-juttuja. Älkää tilatko mitään tuolta! Ostin Klarnan kautta ja he laittoivat palautusta varten laskun odottamaan kolmeksi viikoksi, nyt tuo aika ok kulunut ja Klarna odottaa maksua. Idiootti olen, kun olen hukannut postitustositteen...saa nähdä kuinka tässä käy.


      • WilleVaasa

      • hane31

        Valitettavaa, mutta ei ole ensimmäinen tanskalainen firma, joka huijaa ihmisiä. Ottakaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Saat sieltä apua. Ei pidä maksaa, jos eivät lunasta lupauksiaan.


      • joumer
        ärtynyt kirjoitti:

        Tilasin paidan 2.9,tuli 11.9.Oli niin pieni,ettei inahtanutkaan päälle.Palautin sen 17.9.Olivat lähettäneet laskun Klarnalle,vaikka olin jo palauttanut paidan.Lähetin sähköpostiin heille reklamation,mutta eipä ole vastausta kuulunut ja Klarnalta tulee karhuja! Sinnekin olen kahdesti lähettänyt sähköpostia,että olen palauttanut paidan,mutta eivätpä vaivaudu edes vastaamaan niihin.Ottaa niin päästä,mutta en varmaan maksa paitaa,jota en omista.

        Sama juttu minulla sähköposteja lähetelty posture clothingille ja glarnalle.täysin huijausta koko myynti


      • Ryhdinkorjaaja

        Samat kokemukset minulla..Tilasin mustan naisten T-paidan.Sain edestä aukeavan valkoisen paidan.Koko pieni.Yritin saada yhteyttä Goodpostureen aluksi ja kun en saanut,palautin tuotteen.Laitoin monta sähköpostia Goodpostureen kun vihdoin tuli että emme asio suomeksi.Seuraavaksi palautuksista vastaa toinen osoite.Seuraavaksi pitää täyttää kaavake.jne.Klarna keskeytti laskutuksen mutta vain muutamaksi viikoksi.Saa nähdä miten käy.


      • Anonyymi

        sama juttu eivät vastaa niihin kysmyksiin mitä kuten esim.minne osoitetaan palautus ..huijausta koko firma sandaalit oli rikki tullessa yritin palauttaa kait sitä joutuu kärsimään tappion
        49e
        veetuttaa niin saakelisti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Samoin jouduin maksamaa 100 e paidoista turhaa kun palautin en saanut rahoja takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin jouduin maksamaa 100 e paidoista turhaa kun palautin en saanut rahoja takaisin.

        Samoin täällä ei palautettu rahoja. Saivat kyllä tuotteen takaisin.


      • Anonyymi
        joumer kirjoitti:

        Sama juttu minulla sähköposteja lähetelty posture clothingille ja glarnalle.täysin huijausta koko myynti

        Tilasin ko.firmasta heijastavan takin ELOKUUSSA. Nyt vuosi lopuillaan eikä tilauksesta ole kuulunut. Laitoin toistamiseen sähköpostia mutta jos ei pian kuulu tuotetta, teen ilmoituksen firmasta. En suosittele tätä firmaa muille.


    • Nimo

      Mullakin kävi sama tuuri. En ikinä luottaa tämä kauppa.

      • Huijattuko

        Sama homma täällä! Palautin paidan,joka oli niin pieni,ettei inahtan
        utkaan päälle. En edes maksanut sitä kun palautin sen. Ilmeisesti lasku oli mennyt Klarnalle,joka kuukauden päästä karhusi maksua.Lähetin sähköpostilla sinne tiedon,että olen palauttanut paidan.Eivät uskoneet,vaan halusivat uutta tietoa.Vimeisimmässä viestissä oli,että pitää ottaa yhteyttä liikkeeseen,ja kun otin koneelta annettuun sp-osoitteeseen,siellä on niin sekavaa tietoa,ettei ite erkkikään ota selvää. Olen aiemminkin muista postimyyntiliikkeistä palauttanut,eikä mitään ongelmaa ole ollut,vienti postiin vaan ja homma selvä! On niin huijattu olo.Olen harkinnut ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.Ei ikinä enää Klarnaa,eikä kyseistä liikettä!


      • Aktiivinen

        Samat kokemukset minulla. Mietin myös, että pitäisi ottaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaisiin. Olisi tietysti vaikuttavampaa, jos mahdollisimman moni ottaisi yhteyttä joko yhdessä tai erikseen.
        Aion myös kommentoida F bookvi ssa heidän mainostaa, jotta mahdollisimman moni välttäisi tämän tilanteen.


      • Anonyymi

        Mitenhän saataisiin toisille tietoo ettei ne ostaisi tuolta. Huijareita jolleivat palauta ja sen tuotteen paluttamnen piti olla vaivatonta. Tulee jenkeistä ne tuotteen. Joskus olen tilannut wish ltä jotain
        pientä ja tyytyväinen olen ollut. Ei ole tarvinnut palauttaa. En kehtaa kyllä mainita kelleen et nyt vedätettiin.


      • Anonyymi
        Aktiivinen kirjoitti:

        Samat kokemukset minulla. Mietin myös, että pitäisi ottaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaisiin. Olisi tietysti vaikuttavampaa, jos mahdollisimman moni ottaisi yhteyttä joko yhdessä tai erikseen.
        Aion myös kommentoida F bookvi ssa heidän mainostaa, jotta mahdollisimman moni välttäisi tämän tilanteen.

        Samaa miettinyt olen.


    • Isomyymikki

      Kannattaa ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan jossa auttavat näissä tapauksissa.

    • Luotolla

      Maksakaa luottokortilla niin saatte rahanne takaisin kun palautatte tavarat .

      • pettynyy

        Eipä ole kuulunut tilausta. Olisi pitänyt ensi lukea nämä kommentit ja sitten vasta tilata.


      • Anonyymi

        Tilasin maaliskuussa, maksoin huhtikuussa. Tuotetta ei ole toimitettu eikä tiedusteluihini vastattu millään tavalla. En suosita firman käyttämistä.


    • Pettynyt2

      Näin on käymässä myös minulle. Kyseinen firma ei vastaa sähköposteihin eikä puheluihin. Klarnaan olen ollut yhteydessä. Seuraavaksi soitan kuluttajaasiamiehelle.

      • Pettynyt3

        Sama juttu täällä. Rahat meni, tuotetta ei tullut.


      • Pettynyt2

        Sain kyllä paidan mutta ei vastata sähköpostiin että saisin ohjeet palautukseen. Katotaan mitä klarna pystyy asialle tekemään. Älkää vaan tilatko kyseisestä firmasta mitään.


      • Pölläytetty

        Tilasin myös ryhti t-paidan ja tuote tuli kyllä pikapikaa 2pvssä.Palautin tuotteen kun oli aivan liian pieni vaikka tilasinkin reilusti pari kokoa isomman.Rahoja en ole saanut takaisin vieläkään , nyt jo puolitoista kuukautta mennyt. Sähköpostia heille mennyt jo 2kpl asiasta mutta kukaan ei vastaa. Niin huijausfirma että...älkää tilatko vain mitään.


      • Pollariasia

        Täällä tutkinta menossa, koska rahat meni ja tuotetta ei tullut.


    • Sutkautettu

      17.9.2018 tilasin T-paidan. Piti tulla kahdessa päivässä. Ei vain ole kuulunut, kuukausi melkein kulunut tilauksesta. Maksoin Visalla. Klarnaan olen ollut yhteydessä. He lupasivat hoitaa asiaa. Aivan sutki firma, olkaa varovaisia tämän kans. Mieluummin tilaamatta!

      • Pettynyt2

        Täällä edelleen odotellaan sähköpostia. Olivat Klarna ilmoittaneet että ovat lähettäneet minulle palautusohjeet. Eipä ole näkynyt. Niin huijaus firma.


      • Jepulista

        Jos maksoit Visalla, niin miten Klarna liittyy asiaan? Klarna on rahoitusyhtiö samaan tapaan kuin vaikka Svea Ekonomi. Eli jos osit Visalla, Klarna ei liity mitenkään ostokseen.


    • arsdtfygfdsa

      Miksi helkkarissa jengi tilailee kaikenlaista huuhaaroskaa nettikaupoista ja sitten valittaa, kun homma ei toiminutkaan? Järki käteen ja jumppaamaan, näillä nettikauppahuuhaaroskatilauksilla menetätte vain rahanne.

      • Tollo

        Tollo mikä tollo. Joskus vain kipu menee yli toleranssit rajan ja yritys hakea apua osuu väärään osoitteeseen. Oma on tappioni mutta kirjoituksella yritän auttaa muita kompaustumatta tähän .


    • Tollo

      Hei näin kävi minullekin. Sain vielä perintälasku perääni .
      Taidettiin jymäyttää kunnolla. Kirjoitan kun tiedän miten tässä käy lopulta. On wksulöysin täältä "kohtalotovereita"

    • Ryhtiok

      Tosiaan en siis ollut ainut. Mukamas kk olleet jo matkalla tuotteet ja toisessa maassa selityksen mukaan. Mitään ei ole tullut. Entiedä onnistuuko peruutus. Onneksi mitään en ole vielä maksanut. Klarnan kiistaosasto ratkokoon.

    • rtygjhdfgsgjhg

      Älkää nyt helkkarissa tilailko tällaista humpuukia. Jos haluatte ryhdin kuntoon, niin jumpatkaa. Mitkään ihmepaidat ei sitä tee, näillä humpuukituotteilla menettää kyllä tehokkaasti rahansa ja takaisin niitä on turhaa haihatella. Kannattaa muistaa, ettei Suomen kuluttajasuoja päde ulkomaisiin nettikauppoihin.

    • epakas

      Paidan toimituksessa kesti useampi viikko vaikka mainostavat sivuillaan "pikatoimitusta". Paita on kyllä melko tiukka päällä eikä tunnu vetävän olkapäitä taaksepäin. Nyt mietin voisinko vaihtaa tuotteen isompaan vai tuleeko isompi paita enää ollenkaan jos lähen palauttelemaan. Mukana tuli myös selkätuki joka pitää olkapäät takana. Ainoo vaan että se painaa verisuonia niin että sormissa asti puutuu eikä sitä kauaa pysty pitämään. En tiiä onko tässä kyse jostain placebo efektistä koska paidan päälle laittaminen saa enemmän ajattelemaan suoraa selkää.

    • TeeÄrrä2

      Olkaa kaikki väärin kohdellut laskulla maksaneet yhteydessä Klarnaa,n, niin ymmärtävät tämän olevan huijausfirma. Muussa tapauksessa asialle ei koskaan tapahdu mitään, vaan toiminta jatkuu.

    • ryhtimummo

      Tilasin ryhtipaidan. Toimitus kesti pari viikkoa. Maksoin Klarnaan , kun tuli ilmoitus , että tuote on postissa. Painon mukaan valitsin koon ja hyvä on. Olen tyytyväinen tuotteeseen, vaikka toimitus kestikin pitempään kuin luvattiin.

      • Jemy

        Myös minä valitsin koon painon mukaan, ja tuote istuu ja tuntuu siltä miltä pitääkin. Mukana tulivat valjaat joiden piti tulla kaupan päälle ja jotka toimivat, en vain kyllä usko että tuen hinta voisi olla lähellekään 399€ niin kuin yritys on arvioinut tuen arvoksi. Tilausta odotin 2 viikkoa, mutta olen tyytyväinen lopputulokseen.


    • Toista kuukautta kesti saada tuotepaketti. Oli kuulemma mennyt ensin väärään maahan. Nyt vaan ihmettelen miten paidan saa päälle, ja jos saan sen jotenkin päälle miten sen saa vedettyä pois. En taida uskaltaa edes kokeilla. Ryhtivaljaat pitävät olkapäät takana, mutta eivät ole mukavat päällä. Niiden kanssa pystyy olemaan vain tunnin - pari.

    • Kipuniskahartia

      Voihan perhana, kun olisin lukenut nämä, ennenkuin tilasin kovassa kivuissa olleena. Tänään tuli ja maksanut olen jo Klarnalla tilatessa, kokoa suuremman otin, eikä mahdu millään päälle :( Nyt epätoivoisesti yritän selvittää, miten palautan ja miten rahat (49€ ) saisin takaisin .

      • Hul

        olen myös palauttanut jo marraskuun lopulla kaksi tilaamaani paitaa koska olivat aivan liian pieniä! Palautuksessa piti täytellä kaiken moista lomaketta. Klarnaan en ehtinyt paitoja maksaa mutta laskuni siellä yhä avoinna! Goodpostureen ja Klarnaan lähettänyt sähköpostia mutta vastausta ei ole kuulunut. En kyllä haluaisi maksumerkintää tuommoisen paska-firman takia!


    • Huonoryhti

      Onneksi luin tämän ketjun. Piti tilata paita, mutta nyt jätän tilaamatta.

    • Antero2019

      Onneksi luin nämä! En tilaa paitoja!

      • joumer

        Tilasin ryhtipaidan lasku tuli ennen lähetystä.kun viimein tuli palautin seuraavana päivänä.palautin annettujen ohjeiden mukaan.maksoin palautuksen postissa.klarna lähettää edelleen laskuja palautetusta tuotteesta.sähköpostia lähetetty posture glothingille ja myös klarnalle.asia ei näy korjaantuvan.kuluttaja-asiamies kehoitti kääntymään euroopan kuluttaja keskuksen puoleen.En suosittelis kenellekkään asiointia posture clothingin/klarna laskuttajan kassa.


    • Enpästilannut

      Näkeehän tuon jo kirjoitusvirheistä, ettei kovin luotettava yritys voi olla. Mainoksia tulee vastaan kyllä tämän tästä.

    • XYÅ

      Kyllä on niin naurettava firma, yrittävät tehdä kaikkensa ettei tulis palautuksia. Esim. ilmoittaessani että haluan palauttaa (liian pieni), niin lupasivat lähettää isomman koon samaan hintaan ilmaiseksi. No, en halunnut toista (itse asiassa mulla kaks paitaa paketissa), joten pitikin taas eri paikkaan kirjoittaa, josta sit tulee harmaapohjainen lomake täytettäväksi, joka pitää kuvata ja lähettää sinne s-postissa. Vielä kielsivät lähettämästä lisää postia. Tässä sit odotellaan, milloin suvaitsevat vastata. Klarnaan soitin ja lasku laitettu seisomaan 3 viikoksi.

    • Triin

      Minakin olen tosi pettynyt. Palautin tuotteen, mutta en ole saanut rahaa takaisin :(

      • Sip

        Hei
        Kerrotko minulle osoitteen,mihin voin palauttaa tuotteen.Oli liian pieni.
        Olen utittänyt saada ohjeita ja osoitetta sähköoistilla,mutta eivät laita.


      • Minde4

      • Minde4
        Minde4 kirjoitti:

        [email protected].
        Sieltä tulee lomake joka sun täytyy täyttää ja lähettää osoitteeseen [email protected]

        Ja jos sulla on klarnalla lasku, käy sen sivuilla, kirjaudu sisään ja paina peruutuskohtaa.


    • MaN2309

      Tilasin ensin oman painoni mukaan paidan, mikä oli sopivan kokoinen. Toimitus kesti pari viikkoa. Käytin paitaa ensin ohjeen mukaan lyhyempiä aikoja. Sitten käyttö jäi ja otin sen uudelleen käyttöön. Pidin paitaa vähän pitempään ja keskiselkä tuli kipeäksi. Otin yhteyttä tukeen ja sieltä tuli nopeasti viesti palautuksesta.
      Sitä ennen ehdin tilata toisen paidan, valkoisen, ja sain ilmaiseksi selkätuen. Ennen palautusta päätin kokeilla selkätukea ja sehän toimii hyvin. Sen avulla ryhti pysyy hyvänä.
      En siis palauta juuri tullutta toista paitaa ja tukea.

    • hane31

      Toistan vielä. Tällaisissa tapauksissa kannataa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Jos firma ei lunasta lupauksiaan, ei tarvitse maksaa. Ko. firman sivuilla sanotaan, että 30 pv. palautusoikeus.

    • joumer

      En suosittele kenellekkään asiointia posture clothingin postimyynnin kanssa.pelkästään negatiivistä palautetta ko.firmasta.ETsaa maksamia rahojasi pois,palautuksia ei ilmoiteta glarnalle joka kyllä jaksaa lähettää huomautuslaskuja 5e lisällä.Laitoin asian ecc;lle euroopan kuluttajakeskukseen.

    • LissuV

      Samassa tilanteessa kuin muutkin((
      Kerro sitten miten asia etenee, sen jälkeen kuin ilmoitit euroopan kuluttajakeskukseen.

    • joumer

      kannatta kaikkien huijattujen ottaa yhteys ecc.fi jospa tämä posture clothing aps/ glarna toiminta loppuisi ainakin Suomen osalta.

    • joumer

      Ei auta kuluttajakeskukset eikä muutkaan instanssit.Lähetän huomenna sitä itseään pari pötköä palautuksena.Toivottavasti.Toivottavasti menee peille posture clotningille.

      • Minde4

        Onko kukaan saanut posti maksua takaisin? Siis sen rahan jonka joudut maksamaan jotta saat paketin ylipäätänsä lähetettyä takaisin? Itsellä se maksoi 19, 50€.


    • Tyhmäkö

      Olen palauttanu tilaamani paidan koska ei koko vastannu mittataulukon kokoa. Ei mitään palautus lappua sisällä paketissa. Laitoin kirjeenä ja maksoin 5.90€. Klarna laittaa laskua eikä firma ole palautusta ilmoittanu. Nyt ollut jo kuluttaja asiamieheen yhteydessä. Kauhee sotku. Tulee taitaa kalliimmaksi nää soitot moneen paikkaan kuin paita mut periaatteessa en maksa tuotetta jota mulla ei ole! Että näin#

    • Kk68

      Sama kokemus täällä. En ole vielä maksanut. Yrittävät saada maksun Klarnan kautta. Postiin olisi pitänyt maksaa palautuspaketti. Ilmainen olisi, jos on palautuskoodi. Sitä en ole firmalta saanut, vaikka pyyntö on mennyt moneen kertaan.

    • ItseensäPettynyt

      Tästä firmasta ei kyllä kannata tilata yhtään mitään.

      Mutta jos vahinko on jo sattunut ja haluaa palauttaa tuotteen, niin kannattaa ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen (koska Tanskalainen firma) https://www.ecc.fi/Tietoa-meista/neuvoja-ongelmatilanteessa/
      Sieltä saa apua selvittelyissä. Heidän kotisivuillaan ei ainakaan jossain vaiheessa ollut mainintaa, että palautus pitää maksaa itse -> joten he ovat velvollisia korvaamaan palautuksen (maksoin n. 26e).

    • Anonyymi

      Laittakaa foliota päähän. Asento paranee heti.

    • Anonyymi

      Ecc:lle laitettu tänään sähköisesti kaikki heidän pyytämänsä tiedot. Klarnalle myös laitettu kirjallinen palaute goodposturen toiminnasta ja hankaluuksista. Katsotaan mitä seuraavaksi tapahtuu.

    • Anonyymi

      Hei! Ja täällä kans yks , joka maksaa oppirahoja! Siis niin hankalaa palauttaa tuotetta, ettei ole tosikaan!! Liekö pitänee maksaa lasku Klarnalle, että saa edes hermonsa pidettyä kasassa. Riitti nettikaupan opetukseksi ulkolaisten firmojen kanssa!

    • Anonyymi

      Tilasin paidan eilen ja maksoin heti pankin kautta. Mitään vahvistusviestiä ei ole tullut? Taitaa olla huijausta?

      • Anonyymi

        Kyllä mulle tuli melkein heti vahvistus viesti. Sellasen vinkin annan että ennenkun on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulle tuli melkein heti vahvistus viesti. Sellasen vinkin annan että ennenkun on

        Kyllä mulle tuli melkein heti vahvistus viesti sieltä. Sellaisen vinkin annan että säilyttäkää kaikki mahdolliset sähköposti keskustelut, jos palautatte tuotteen tai tulee jotain muita ongelmia posturen kanssa. Sama koskee klarnaa. Itse odottelen edelleen ecc:ltä vastausta. Sen tiedän että asiani on nyt siirretty tanskan ecc: n käsittelyyn. Vastauksen saamiseen voi mennä 3-4kk.


    • Anonyymi

      Itselläni lienee lähes ainoita positiivisia kokemuksia. Ostin ohjeiden mukaan yhden koon isomman paidan mitä normaalisti pidän, ihmettelin kyllä itsekin paketin avattua, että kuinka helvetissä tämän makkarankuoren saa päälle. Aikani kun räpelsin paitaa päälle ja pitelin sitä aluksi nelisen tuntia, niin materiaali ilmeisesti venyi sen verran, että seuraava käyttökerta oli huomattavasti helpompi. Paita menee päälle kuin normaalikin paita, tiukempana toki kuitenkin. Jonkinlainen tunne olis, että paita ryhdistää, niin kauaa ei kuitenkaan vielä ole käyttökokemuska josko tämä yksinään mitään korjaa, urheilen samalla parantaen ryhtiä silläkin.

      Tietokoneella työskentelyyn paita on kyllä hyvä, muistuttaa pitämään ryhdin sillä vedättää olkapäitä taaksepäin jatkuvasti.

      Toistaiseksi siis kokemukset hyvät, hinta oli paidoille huokea, sain 4 paitaa 100€ posteineen ja toimitus kesti viikon. Ainoa miinus tulee käytetystä materiaalista, 90% nylon ja 10% spandex, tosin ilmeisesti paidan funktio vaatii tämän.

      Laittakaa ihmiset hyvät se paita päälle, ennenkuin valitatte sen pienuudesta tai toimimattomuudesta.

    • Anonyymi

      Minulla toista päivää paita päällä ja selkäkipu on poissa. Tätä ennen kävin 3 eri ammattilaisella (vyöhyketerapia, osteopaatti ja lääkäri) joista ei ollut apua. Tilaan tänään vaimolleni myös paidat. Toimitus oli nopea. Kannattaa ottaa yksi koko isompi kuin normaalisti. Paita on napakka ja käyttö vaatii totuttelua. Mutta on hienoa kun ei ole selkä kipeänä👍

    • Anonyymi

      Nyt tuli ECC:ltä vastaus. Jopa Tanskan ECC ei ole saanut yhteyttä kyseiseen firmaan lukuisista yrityksestä huolimatta. Nyt laitoin ECC: n Tanskan neuvojen mukaan heidän valvonta viranomaisille viestiä dokumentteineen menee. Sinne toivotaan mahdollisimman paljon viestejä ongelmista,jotta kollektiivisesti pystyvät puuttumaan kyseisen firman toimintaan. Sinne tais mennä n. 130 € tuhka tuuleen. En suosittele kenellekään kyseistä firmaa. Mitään palautus koodia ei postista saa, koska heillä ei ole palautus sopimusta olemassakaan.

      • Anonyymi

        Sinne meni ne rahat. Yli vuosi odotettu ja rahoja ei takaisin ole kuulunut. Lasku oli pakko maksaa jotta ei mene luottotiedot. Tanskan viranomaisilla on kädet pystyssä tämän firman kanssa. Mikäli oikein ymmärsin englannin kielisen viestin, niin minun pitäisi maksaa vielä Tanskan päähän euroja, jotta ottaisivat asiani hoitoon. Että antaa olla vaan, oppirahat 130€ oli ihan riittävästi. Ikävää etten voi liittää Tanskasta tullutta viestiä tänne koska se jostain syystä poistetaan.. En suosittele tätä yritystä mitenkään päin enkä millään tavalla yhtään kenellekkään.


    • Huono firma koko Tanskalainen palautin kanssa ryhtipaidat .Nyt tappelen klaarnan kanssa maksuista kun ei ole tietoa onko tuote palautunut.Maksoin palautuksesta 20e mutta ei ole seuranta numeroa klaarna perii tuotteista maksun.Seuranta numerolla palautus olisi maksanut 40e.

      • Anonyymi

        Kerroppa Männikkö sitten tännekin mikäli onnistut saamaan rahasi jollain tavalla takaisin. Sain viestin Tanskan valvonta viranomaiselta, mutta kaikki teksti on tanskaksi. En ymmärrä kun sanan sieltä ja toisen tuolta.


    • Anonyymi

      Kyllä ja palautus tehty niin monimutkaiseksi että ei varmasti onnistu
      Ikävää kun menemme täysin halpaan tällaisiin ostoksiin
      Suomen tämä verkkokauppa pitäisi ehdottomasti lopettaa
      Pettynyt ostaja

    • Anonyymi

      Tilasin ,sain monen viikon jälkeen ,palautin ja klarnaan ilmoitin palautuksesta,ei ole kuulunut mitään ja kaarna karhuaa rahoja,palautuksesta ilmoitin myös toimittajalle ,vastaus tuli englanniksi joten en tiedä mitä vastasivat,mutta maksettava todennäköisesti on ,vaikka paita palautettu

    • Anonyymi

      Minulla sellainen kokemus, että tilaamaani MassageGun-syvähierontalaitetta ei ole näkynyt eikä tietenkään myös kuulunut, sensijaan jo laskuja ko. laitteesta jopa kaksin kappalein. Mitä kokemuksia, arvoisat kuluttajat, teillä on tästä firmasta? Mitä pitäisi tehdä asialle? Onko laitetta/firmaa olemassakaan ja mistä päin maailmaa se mahtaa olla?
      Anna neuvo avuttomalle 82-vuotiaalle Matille...

      • Anonyymi

        Oletteko saaneet tilaamianne tuotteita kirjattuna kirjeenä postiin? Ja,jos, miten olette palautuksen hoitaneet ?kiitos vastauksista...


    • Anonyymi

      Erittäin huonot kokemukset. Älkää missään nimessä tilatka kyseisestä firmasta!

    • Anonyymi

      Hei ! Mitä tehdä kun tuli paketti posti luukusta mitä en olla edes tilannut ja kaiken lisäksi tuli mieheni nimellä.joka ei tosiaankaan tälläistä tuotetta olis tilannut. Kirjekuoressa on lähettäjänä.posture clothing aps

    • Anonyymi

      Voi kun tämä kaikki olisi ollut tiedossani jo aiemmin! Kyseinen firma mainostaa instassa itseään suomalaiseksi ja luotettavaksi firmaksi ja tilasin sieltä elokuussa kaksi kulmakynää, jotka olivat kauhukseni täysin vihreitä. Paketti tuli nopeasti, palautus ei ollutkaan yhtä nopeaa. Todella nihkeästi vastasivat ja pyysivät lataamaan ja kirjoittamaan ja skannaamaan harmaan palautuslomakkeen, mutta ei mitään tietoa, minne lomake lähetetään ja miten tuotteiden palautus hoidetaan.
      Sitten huomasin palautuslapussa lukevan, että allekirjoituksellasi sitoudut itse maksamaan postikulut palaututuksesta ja lapussa vaadittiin kirjoittamaan kaikki kohdat tai palautus ei ole pätevä. Palautus oli lisäksi lähetettävä seurantatunnuksella.

      Hermoromahduksen ja vitutuksen kanssa etsin palautusosoitetta netistä, kun sitä ei sähköpostilla heiltä saanut. Kielsivät laittamasta lisää sähköpostia ja vastausta ei tullut ensimmäiseenkään. Löysin osoitteen ja meikit postiin, missä kertoivat palautuksen maksavan yli 20e, jos haluaa seurannan. En todella raskinut sitä, koska siinä vaiheessa jo ymmärsin, ettei kyseisestä firmasta saisi koskaan rahojaan takaisin ja maksoin normi kirjemaksun 3e ja risat.

      Klarnan sovelluksessa laitoin maksun ”taukotilaan”, missä ollut useita viikkoja, koska palautusta ei ole käsitelty. Nyt olleet Klarnalta yhteydessä ja kerroin koko stoorin ja onneksi sähköpostit ovat tallessa.
      Saa nähdä karhuavatko 49e, jonka ”ostos” maksoi. Vituttaa ja harmittaa ja menee tolkuttomasti aikaa ja en ole selvästi ainoa huijattu.

      Älä missään nimessä tilaa mitään kyseisestä kaupasta, mikä markkinoi itseään eri nimillä!

    • Kiitos teille kaikille hyvistä vastauksista!

    • Anonyymi

      Joo, menin tilaamaan sen 'Illusion' maton Posture Clothing ApS-nimisestä kaupasta, vaikka oikeastaan tiesin sen ihan huuhaaksi. Ja sitä se todellakin on! Omaa tyhmyyttä siis.
      No, odottelin sit pakettia ja se tuli lopulta n. puolentoista kuukauden päästä tilauksesta! Sähköposteja laittelin ja olin yhteydessä Klarnaan laskun osalta. Lupasivat korvaukseksi odottamisesta laittaa veloituksetta jonkun valitsemani tuotteen heidän verkkokaupastaan ja otin sitten sen ryhtipaidan. Ei mahdu päälle vaikka otin 2 kokoo isomman, mitä normisti käytän. Paita tuli samassa paketissa lopulta maton kanssa, matto taitettu keskeltä niin että tuskin koskaan oikenee.
      En vaan millään enää jaksanut lähteä palauttelemaan ja maksoin vaan laskun.
      Sähköposteihin kyllä vastasivat nopeasti ja kovasti pahoittelivat tilannetta.
      Eli ihan pieleen mennyt kokemus, kyllä tästä taas vähäks aikaa opin sen, että en tilaa mitään mitä en ihan välttämättä tarvitse.

      • Anonyymi

        Mikä heidän sähköposti on? Mun pitäis saada sinne yhteys, kun ei ole paketti tullut ja klarna vaatii ottamaan heihin yhteyden. On tää inhottavaa, kun ei voi enää mihinkään luottaa..


    • Anonyymi

      Tilasin täältä maton ja sitä ei koskaan tullut.

      • Anonyymi

        Tilasin myös maton, syyskuussa. Vielä tänä päivänä mattoa ei ole tullut. Klarnanlasku on taukotilassa, juuri sain sieltä viestin, että tarvitsenko apua tilauksen kanssa. Sanoin tarvitsevani, nyt jään odottamaan mitä tapahtuu.


    • Anonyymi

      Moi en suosittele POSTURE CLOTHING APS kyseistä virmaa, tavara ei tullut mutta lasku klarnalta on silti maksettava ! Yritin selvittää mutta eivät vastaa, huijaus virma👍

    • Anonyymi

      tilasin taskulampun (46.90 euroa) elokuussa 2020 eikä ole tullut vieläkään. Laitoin firmaan kyselyä.. ensimmäiseen vastattiin ja oltiin pahoillaan, mutta lisä kyselyihin ei vaivauduttu edes vastaamaan...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4740
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2471
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1861
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1723
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe