Vastustan traktorien ja lannoitteiden yms. käyttöä

vastustus

Olen uskova nainen ja vastustan traktorien, lannotteiden ja kastelulaitteiden käyttöä maataloudessa. Kovalla työllä miehen on hankittavat elatonsa maasta..

7

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellepelätin

      Jumala sanoi miehelle, koska uskoit vaimoa, olkoon maa sinun takiasi kirottu. Kovalla työllä on sinun leipäsi siitä ansaittava.

      Olen ehdottomasti nykyaikaisia työtä helpottavia laitteita vastaan. Ei miehille kivunlievitystä maatalouden hoitoon :)

    • rullallerullalle

      Ei muuta kuin kaikille kuokka käteen, etsiköön kukin itse ruokansa, elintarvikekaupat on hävitettävä, tarkoitit varmaan että myös naisten ja lasten on kovalla työllä hankittava elantonsa maasta.

      • hohhoijaah

        Mitä ihmettä...


    • Amisdiko

      Eilen tuli junaohjelma missä kerrottiin että Wienistä Triesteen menevä rautatie 1840 luvulla kaivettiin käsin ja Alpit rikottiin halulla. Ei ollu koneita. 700 kuoli. Näin ei saisi käyttää mitään koneita vaan kaivaa vaan käsin ja hevosta apuna. Amishit tekee näin.

    • turhuutta

      Vene, laiva ja arkki ovat myös turhia vehkeitä. Raamatussa kerrotaan järvien yli päästävän kävelemälläkin.

    • traktorimuija

      Saako käyttää kultakalojen narraamiseen käyttää onkea, virveliä ja haavia?
      Entä jos hukkaa aarteen ja se pitäisi kaivaa maasta, saako käyttää aarteenpaljastimia, ja otatko käyttöön kuokan, kirveen vai automaattivaihteisen kaivurin?

      Se sataa taukoamatta ja mustat pilvet taivaanrannalla, kiviä kengissä ja joskus laituriltakin uppeluksiin voi painua pää ku sinne sukeltaa kastealtaaseen.

    • Apulaitteet

      >>>>>>>>>>>Olen uskova nainen ja vastustan traktorien, lannotteiden ja kastelulaitteiden käyttöä maataloudessa. Kovalla työllä miehen on hankittavat elatonsa maasta..<<<<<<<<<<<<

      2.Kun 20:20.". Mitä muuta on kerrottavaa Hiskiasta ja kaikista hänen urotöistään, ja kuinka hän rakensi lammikon ja vesijohdon ja johti veden kaupunkiin, se on kirjoitettuna Juudan kuningasten aikakirjassa..."

      1.Sam.13:19.".. Mutta ei yhtään seppää ollut löydettävissä koko Israelin maasta, sillä filistealaiset ajattelivat, että hebrealaiset muutoin teettäisivät miekkoja tai keihäitä. 20. Ja koko Israelin, joka miehen, oli mentävä filistealaisten luo teroituttamaan vannastansa, kuokkaansa, kirvestänsä tai muuta teräkaluansa, 21. kun vannasten, kuokkien, tadikkojen tai kirvesten terät olivat tylsyneet, tahi kun häränpistimen tutkain oli oikaistava. 22. Niinpä ei taistelupäivänä ollut yhtään miekkaa eikä keihästä kenelläkään siitä väestä, joka oli Saulin ja Joonatanin kanssa; ainoastaan Saulilla ja hänen pojallansa Joonatanilla oli..."

      ( Luuk.13:6..-9. ) Luuk.13: 8.".. Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi; sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. 9. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää; mutta jos ei, niin hakkaa se pois'.".."

      Jes.5:1."..Minä laulan ystävästäni, laulan rakkaani laulun hänen viinitarhastaan. Ystävälläni oli viinitarha lihavalla vuorenrinteellä. 2. Hän kuokki ja kivesi sen ja istutti siihen jaloja köynnöksiä, rakensi sen keskelle tornin ja hakkasi sinne myös kuurnan. Ja hän odotti sen kasvavan rypäleitä, mutta se kasvoi villimarjoja. 3. Ja nyt, te Jerusalemin asukkaat ja Juudan miehet, tuomitkaa minun ja minun viinitarhani välillä. 4. Mitä olisi viinitarhalleni vielä ollut tehtävä, jota en olisi sille tehnyt? Miksi se kasvoi villimarjoja, kun minä odotin sen kasvavan rypäleitä? 5. Mutta nyt minä ilmoitan teille, mitä teen viinitarhalleni: minä poistan siitä aidan, niin että se jää hävitettäväksi, särjen siitä muurin, niin että se jää tallattavaksi. 6. Minä hävitän sen: ei sitä enää vesota eikä kuokita, vaan se on kasvava ohdaketta ja orjantappuraa, ja minä kiellän pilvet sille vettä satamasta. 7. Sillä Israelin heimo on Herran Sebaotin viinitarha, ja Juudan miehet ovat hänen ilo-istutuksensa. Ja hän odotti oikeutta, mutta katso, tuli oikeuttomuus, ja vanhurskautta, mutta katso, tuli vaikerrus..."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe