Aito penetrator

Dark-feari-äiti

19

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikähän juttu tämäkin oli, kun eihän tossa edes näkynyt mitään jyystärikarjua tai penetraattoria. Olipa pettymys video, kun ei näkynyt siinä ollenkaan jyystärikarjuja, tatuoituja peniksiä tai karvaisia perseitä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Giedo

        Noita nähdäksesi sinun on katsovattava aikamiespoika periksen pään sisään:))))))))))))))))))))


      • No juu kylläpä oli harhaanjohtava otsikko.

        Ja muutenkin outoa että tollasia linkkejä saa postata palstalle, mutta kun viime viikolla mä linkitin virallisia kuvia ja videoita Le Mansista ja Penetrators Teamin Chevrolet Penis-Proto LMP1 kilpurista niin ne poistettiin suorastaan minuuttiaikataululla.


      • huomentaperis
        paksuniska-make kirjoitti:

        No juu kylläpä oli harhaanjohtava otsikko.

        Ja muutenkin outoa että tollasia linkkejä saa postata palstalle, mutta kun viime viikolla mä linkitin virallisia kuvia ja videoita Le Mansista ja Penetrators Teamin Chevrolet Penis-Proto LMP1 kilpurista niin ne poistettiin suorastaan minuuttiaikataululla.

        Aika jännästi ne kuvat oli aijaa:ssa eikä järjestäjien virallisilla kotisivuilla. Mistäköhän sekin johtui? ;)


      • paksuniska-make kirjoitti:

        No juu kylläpä oli harhaanjohtava otsikko.

        Ja muutenkin outoa että tollasia linkkejä saa postata palstalle, mutta kun viime viikolla mä linkitin virallisia kuvia ja videoita Le Mansista ja Penetrators Teamin Chevrolet Penis-Proto LMP1 kilpurista niin ne poistettiin suorastaan minuuttiaikataululla.

        Niin eipä tolla videon tyypillä ollut tosiaan mitään tekemistä teidän kerhon ja sen miesten kanssa, kun ei ollut edes mikään jyystärikarju ja penetraattori siinä kyseessä:))))))))))))))))))))))))

        Tuskin hänellä on edes sitä tatuoitua penistä tai karvaista persettäkään:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Voin vahvistaa että videolla esiintyvä tyyppi ei kuulu Penetratorsiin. Aika ikävää levitellä tollasia perättömiä juttuja!

      • Hiekkalaatikko

      • MinttuTippuriLiljalaakso

        Kiitokset peris tästä. Helppo homma vahvistaa kun penetraattoreissa kyse on sinun sänkysi alla asuvista satuhahmoista :-))


      • MinttuTippuriLiljalaakso kirjoitti:

        Kiitokset peris tästä. Helppo homma vahvistaa kun penetraattoreissa kyse on sinun sänkysi alla asuvista satuhahmoista :-))

        Eikä Peris liity tähän aiheeseen yhtään mitenkään, sillä hän on itse juhannuksen vietossa. Hyvä kun ovat Make ja Penetrators MC:n iso kiho Jake kertoneet sen, ettei tämä videolla oleva tyyppi edes liity mitenkään Penetrators MC:n kerhoon tai toimintaan millään tavalla.


      • Irma_Mäläskä
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä Peris liity tähän aiheeseen yhtään mitenkään, sillä hän on itse juhannuksen vietossa. Hyvä kun ovat Make ja Penetrators MC:n iso kiho Jake kertoneet sen, ettei tämä videolla oleva tyyppi edes liity mitenkään Penetrators MC:n kerhoon tai toimintaan millään tavalla.

        Kieli-ihme homo-Jake se vääntää virheentöntä suomea vaikka belgialainen onkin:)))))))))))))))
        Periksen hahmot ovat oikein multitalentteja. Varmaan saamme pian kuulla, että mulatti-bicky on varattu ensimmäisenä NHL-varaustilausuudessa :DDDDDDDD


      • Kurppakurppa
        Irma_Mäläskä kirjoitti:

        Kieli-ihme homo-Jake se vääntää virheentöntä suomea vaikka belgialainen onkin:)))))))))))))))
        Periksen hahmot ovat oikein multitalentteja. Varmaan saamme pian kuulla, että mulatti-bicky on varattu ensimmäisenä NHL-varaustilausuudessa :DDDDDDDD

        Peris purkaa omaa mitättömyyttään mielikuvitusystäviensä kautta :)


      • Irma_Mäläskä kirjoitti:

        Kieli-ihme homo-Jake se vääntää virheentöntä suomea vaikka belgialainen onkin:)))))))))))))))
        Periksen hahmot ovat oikein multitalentteja. Varmaan saamme pian kuulla, että mulatti-bicky on varattu ensimmäisenä NHL-varaustilausuudessa :DDDDDDDD

        Ei se Bicky Royal-mies ole lätkää pelannut, sillä hän on keskittynyt urheilupuolella enempi siihen punttien nosteluun ja niihin penislihas-treeneihin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • hmmmmmmmmm
        DarkFear kirjoitti:

        Ei se Bicky Royal-mies ole lätkää pelannut, sillä hän on keskittynyt urheilupuolella enempi siihen punttien nosteluun ja niihin penislihas-treeneihin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Bicky myös pelaa jenkkifutista, nyrkkeilee ja vapaaottelee ihan MM-tasolla. :))))))))))))))


      • Alex_Rossi
        hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Bicky myös pelaa jenkkifutista, nyrkkeilee ja vapaaottelee ihan MM-tasolla. :))))))))))))))

        Superlahjakas mulattimielikuvitusystävä periksellä:))))))))))))))))))))


    • IncelMuikkunen

      Ylimmässä kuvassa on DarkFear, jolle on fotoshopattu hiukset päähän.

      • KurppaN

        Niinpäs onkin.


    • LtnCol_Yussuf

      Voin vahvistaa kerhon uutena ylipresidenttinä, että kuvassa oleva kaveri kuuluu meihin. Jouduimme kv. liiton toimesta ottamaan ton Suomen chapterin haltuun, kun nämä paikalliset pellet bicky ja blackjake etunenässä olivat vetäneet hommat jo vuosia ihan vihkoon. Ja se niiden keksimä logokyhäelmä on tosiaan poistettu kerhotunnuksista, kun ei se tunnukseksi olisi alun perin kuulunutkaan. Onneksi nyt saadaan hommat asiallisempaan suuntaan ja kerhon toiminta raiteilleen.

      • Tyydasss

        Onko nykyään logona tummempi versio aiemmasta?


      • Markku_Näätä

        Ei ole koko MC:tä olemassa, ja ”logo” on periksen surkea fotoshoppaus:)))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe