Jeesus kysyy Juhalta taivaan portilla, että auttoiko hän eläessään köyhyiä rahallisesti. Juha vastaa, että ei hän auttanut, pikemminkin vei heiltä lisää rahaa.
Köyhä antaa vähistään, rikas ei paljostakaan.
Jeesus ei Juhaa taivaaseen päästä, ellei suunta muutu.
Jeesus kysyy Juha Sipilältä tätä
6
160
Vastaukset
- HiljaistaOn
Mitäs sanottavaa lestoilla on tähän?
- Koettu_on
Heillä onkin aivan omat säännöt muutenkin kuten on huomattu esim. seurojen yhteydessä kun valloittavat yksityiset pihat ja parkkiruudut omille kotteroilleen. Kun menet sanomaan saat vain uhkailuja helvetistä yms. ja olet aivan roskasakkia heidän ylevämpien keskellä...
- MiljoonistaEiHyötyä
Jeesus ei köyhien kiusaajaa tule hyvällä katsomaan.
- Jeesuspelastaa
Niin tekojemme mukaan meidät "punnitaan", mutta ne eivät ratkaise taivaspaikkaa.
Taivaassa on lähinnä "palkkatuomio", silti siellä myös on ymmärrys miten olisi pitänyt olla jne..
Jeesuksen Kristuksen vastaanottainen oman elämämme Herraksi, syntien anteeksisaaminen Hänen Veriuhrinsa kautta, se ratkaisee kuka saa astua Jumalan eteen ja asua Herran huoneessa ikuisesti.
Eli jos Juha Sipilällä on välit Jeesukseen kunnossa, hän menee taivaaseen, mutta saa myös ymmärrystä miten väärin on riistää sairailta, vanhuksilta jne.
Näin itse ymmärrän.
- kjhkkjkjkjh
Taitaa kysyä samaa Jalovaaran Pirkolta ja useilta muiltakin saarnaajilta.
- Weryfhfh
Mites jumala suhtautuu Sipilän pojan itsemurhaan kun ei kestänyt sitä lapsena koettuun hyväksikäyttöön kun se on lesta piireissä normaalia,vai onko kaikista? Niin ja myös helluntalaisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292875- 1171170
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6907- 66895
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu143770Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754