Suorana hellareiden juhannusjuhlat TV7.lta nyt

katsoSinäkin

Ihan normaaleita ihmisiä näyttää nuo hellarit olevan.

23

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, paljon selvin päin olevia ihmisiä 🤓

      • Vaikeaa sanoa. Juuri on edessä konservatiiviset uutiset.

        Tietämäni hellarit ovat olleet valhetta täynnä.


      • luulit

        "Ihan normIhan normaaleita ihmisiä näyttää nuo hellarit olevan."
        No mitä sitten kuvittelit ? Luulitko, että heillä on kolme päätä ja yksijalka.. Vai mitä ?


      • luulit kirjoitti:

        "Ihan normIhan normaaleita ihmisiä näyttää nuo hellarit olevan."
        No mitä sitten kuvittelit ? Luulitko, että heillä on kolme päätä ja yksijalka.. Vai mitä ?

        Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓

        Minä pidän hellareita valehtelijoina.

        Yksi sanoi minulla olevan ongelmia, vaikka ei ollut. Toinen valhteli Valencian säästä. Ja niin edelleen. Vältä hellareita.


      • Jjhhhjj
        torre12 kirjoitti:

        Minä pidän hellareita valehtelijoina.

        Yksi sanoi minulla olevan ongelmia, vaikka ei ollut. Toinen valhteli Valencian säästä. Ja niin edelleen. Vältä hellareita.

        Ongelmasi taitaa olla katkeruus joka niputtaa kaikki hellarit samanlaisiksi.


      • luulit

        " Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓"
        No en pidä, tunnen paljon helareita ja onhan se lapsuusmaaisemaanikin, vaikka itse en ole heihin kuulut 30v.Mutta kokouksissa käyn tilaisuudentullen. Uskovat ovat yhtäperhettä, karsinoista huolimatta.


      • luulit kirjoitti:

        " Se oli sarkasmia🤗Tällä palstalla kun pidetään hellareita jonain kummajaisina.
        Sinä et ilmeisesti pidä❓"
        No en pidä, tunnen paljon helareita ja onhan se lapsuusmaaisemaanikin, vaikka itse en ole heihin kuulut 30v.Mutta kokouksissa käyn tilaisuudentullen. Uskovat ovat yhtäperhettä, karsinoista huolimatta.

        Aamen‼️


      • Jjhhhjj kirjoitti:

        Ongelmasi taitaa olla katkeruus joka niputtaa kaikki hellarit samanlaisiksi.

        Ei ihan niin. Olen vain tutustunut hellarihin, ja saanut kokea valehtelua valehtelun perään. Vai onko se vain yhden seurakunnan tapa?

        Ei siihen katkeruutta liity; vain ikävän toiminnan toteamista.


    • Nuo? Oletko varma ettet sinä usko.vainen ole itse samaa porukkaa? :D

    • tupuna10

      sais luteri kirkkokin ottaa mallia hellareista ja julistaa Jeesuksen sanaa.

      • Aamen ‼️


      • Katsoin ohjelmaa vasta ihan lopusta ja kyllä täytyy olla tuossa eri mieltä. Minä pidän luterilaisesta julistuksesta juuri siksi, ettei siellä huudeta. Tunnen oloni jotenkin epämukavaksi, kun saarnaaja huutaa ja itkee ym. Kaikille se ei sovi.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Katsoin ohjelmaa vasta ihan lopusta ja kyllä täytyy olla tuossa eri mieltä. Minä pidän luterilaisesta julistuksesta juuri siksi, ettei siellä huudeta. Tunnen oloni jotenkin epämukavaksi, kun saarnaaja huutaa ja itkee ym. Kaikille se ei sovi.

        Minusta ääntä saa käyttää jos on innostunut aiheesta 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minusta ääntä saa käyttää jos on innostunut aiheesta 🤗

        Toiset tykkäävät siitä ja se on ihan ok. Kaikenlaisia tarvitaan, koska me kuulijat olemme erilaisia.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minusta ääntä saa käyttää jos on innostunut aiheesta 🤗

        Jaa. Itse en tykkää liiasta intoilusta. Pitää olla jalat maassa.


      • kutinaa.alapäässä
        usko.vainen kirjoitti:

        Aamen ‼️

        Kyllä näin on‼️
        Kaikki maailman uskonyhteisöt ovat sitä mieltä, että muiden pitäisi liittyä heihin.


      • kutinaa.alapäässä kirjoitti:

        Kyllä näin on‼️
        Kaikki maailman uskonyhteisöt ovat sitä mieltä, että muiden pitäisi liittyä heihin.

        Kaikkihan ovat oikeassa vaikka ovat täysin eri mieltä melkein kaikesta!


      • sage8 kirjoitti:

        Kaikkihan ovat oikeassa vaikka ovat täysin eri mieltä melkein kaikesta!

        Ei kaikki eivät ole oikeassa mutta jokaisen oma mielipde on heille ainoa oikea 😉


      • Onhan tuo surullista katsottavaa. Sääliksi käy noitakin, kuin pakolaisleirillä, mutta Suomessa.


      • MukanaOllut

        Sinullako vain on oikeus valehdella? Todellisuus on ihan muuta mitä sanot.


      • Aku-.Ankka kirjoitti:

        Onhan tuo surullista katsottavaa. Sääliksi käy noitakin, kuin pakolaisleirillä, mutta Suomessa.

        Kymmenet tuhannet suomalaiset asuvat samalla tavalla Juhannuksena ja pitkin kesää. Ja hekin ihan vapaasta tahdostaan 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe