minulle oli tulossa kirje poste restante osoitteeseen, mutta lähettäjä kirjasi väärän postinumeron lähetykselle ja kyseiselle postinumerolle ei ole noutopostia. kysyin asiakaspalvelu chatissa asiasta ja sain vastauksen että menee osoite selvitykseen jos ei löydy omaa kotiosoitetta palautuu lähettäjälle. jos on kokemusta kauan lähetys tulee viivästymään jos oikea osoite löytyy. lähetys tulee siis tavallisena kirjeenä.
postin osoite selvitys
postipoika
1
2536
Vastaukset
- Cee-Lila
Minulla ei ole poste restante osoitetta, mutta kerran minulle osoitettu kirje kesti kuukauden tulla oikeaan osoitteeseen ja kuoressa oli kaikki muu oikein, mutta postinumerossa niin pieni virhe, että oli sama kaupunginosa kyseessä parin kilometrin päässä. Harvinaisen kauan kesti siis siellä osoiteselvityksessä ottaen huomioon, että katuosoite numeroineen oli tasan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816