Päivän Sana !!

Päivän Sana
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
Mark. 16:15-16 (KR33/38

Miten tä jatkuu ? Muistaako joku ?

15

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

Eipä tuo ole ainakaan nykypäivän sanaa, ja muutenkin turhaakin turhempi katteeton lupaus. Luultavasti tuo jatkui tirskumisella kun vedättäjän pokka ei meinannut pitää.
      Hanki parempaa lukemista. Sitä on.

• ULOSkutsuttu

Niin, siitä Jumalan VALTAkunta yhteyden, yhteistyön / yhtenäisyyden, jokaista Kristuksen Jeesuksen omaa, Hänelle / opetuksilleen ja ohjeilleen uskollista ja kuuliaista jäsentään, ja sellaiseksi haluavaan myöden, Ramatun UT mukaisuudessa / Kristuksessa Jeesuksessa mahdollistavasta ja takaavasta. pelastukseksi Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta, siitä HYVÄÄ sanomaa kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille tiedoksi viemisestä, siihen kaikille hyväksi Raamatun mukaiseen Kristillisyyteen, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön herätykseksi ja yhtymiseksi / Jumalan tuomioilta ja tuomiolta pelastumiseksi.

• SE JATKUU NÄIN >>> Matt. 28:20
      ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Usko.Toivonen

Se jatkuu näin, siis kohta mitä kysyit:

>> Mark. 16:15-16 (KR33/38 >>

16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        17. Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18. nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

• Voihanvitalis

Mark.16:15 "kaikille luoduille." Meidän hevonen, ei ottanut pelastusta vastaan, ravisteli vaan päätään.

• siiksi

Jeesus Kristus on kantanut ihmisten synnit.Ihminen on ihminen ja eläin on eläin.Hevosi ei pysty käsittämään tällaisia asioita , koska ei ole ihminen ja siis ravisteli vain päätään.

Jesaja 53
        5. mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

• ULOSkutsuttu

Eli teki niinkuin isäntäsäkin. Ei ole ottanut vastaan Raamatun UT mukaista Kristillisyyttä, että voisi pelastua, ravisteli ja ravistelee vaan päätänsä, kun siitä tulee puhe.

• Kirjakääröt

Mark.16:16 Biblia (1776) Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi; mutta joka ei usko, se kadotetaan.

• Eikiitosjeesus

Hevonen kastautuu ja jopa ui mielellään, ihan ilman aivopesua. Heponen taitaa ravistellessaan olla viisaampi kuin uskoonhurahtanut ihminen.

• AikaPäättymässä

Voi kuvotus mitä sotkua! Hengelliset ja maalliset asiat ei ole verrannaisia keskenään. Ymmärrätkö, sinä olet vielä Pimeydessä? Et, koska et voikaan.
        Pelastus on Armosta, Armo on Jeesuksesta, ei kirkosta, ei jumalattomilta piispoilta (kaikki homoja vihkiväiset)!

NÖYRTYKÄÄ JA HUUTAKAA JEESUKSEN NIMEÄ AVUKSI! AINOA TIE PELASTUKSEEN.PISTE.

• Päivän Sana
      Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan. Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee. Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa.
      Jaak. 1:5-7 (KR33/38)

• Mutta jos et usko että koko Pyhä Raamattu on totta ja että sun tulisi seurata ja noudattaa koko Pyhä Raamattu niin olet menetetty ikuisesti. Siis Lähetyskäsky on että tehkää ihmiset minun opetuslapsikseni. Siis Jeesuksen opetuslapseksi opettamalla heitä noudata mitä Jeesus on käskenyt ja tämä yhdessä Mark 16: 15- 16 ja Matt. 28:19-20 saadaan koko totuuden esiin miten me tulemme Hänen opetuslapseksi...

19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Kirjakääröt

Saarn.1:4 Biblia (1776) Yksi suku menee pois, ja toinen tulee jälleen; vaan maa pysyy ijankaikkisesti. Ps.104:5 Biblia. Sinä joka maan perustit perustuksien päälle, ettei sen pidä liikkuman ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti. Ps.119:90

• Biblia
      Johanneksen ilmestys 22

1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä ensimäinen taivas ja ensimäinen maa katosi, ja ei meri silleen ole.

• opetusaikuinen

Päivän Sana !! - KOFF IV

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe