Moi, mulla on tällänen ongelma että on ollu hartiat/niska aivan jumissa jo melkeen vuoden ja alussa tuli kovia oireita, esm huimausta ja jatkuvia päänsärkyjä. Nykyään en oikeen huomaakkaan näitä ku tuohon huimaukseen olen tottunut. Olisiko jollain jotain hyvää toimivaa keinoa niiden avaamiseen. Nyt vasta tajusin että asialle täytyisi tehdä jotain kun nukkumisesta on tullut vaikeaa jatkuvan käsien puutumisen takia :/
Vastaukset 2
- Tarpee
Meet hyvälle hierojalle ja käyt noin 3-4 kertaa 5 viikon aikana,nii lähtee se jumi..
- Teemu62
Olen itse käyttänyt kuminauhaa ja kipukoukkua. Kipukoukulla painellut hartioita ja kuminauhalla pumpannut verta. Hieroja myös hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501965- 1521269
- 941173
- 711153
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801028- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.52714- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674