Valtion uskon syrjimistä

Jos valtion virkamiesten täytyy kuulutua luterilaiseen seurakuntaan, niin silloin 1/3 osa pitäisi olla lestadiolaisia ja 1/3 osa helluntalaisia. Ja kun Suomessa on uskonnonvapaus, niin eksoottisemmillakin uskonnoilla on sama oikeus, mitä luterilaisilla. Onhan täällä vahva ortodoksikirkkokin, millä ei ole asiaa valtion eliittiin?

Olin viime kesänä kuukauden psykiatrisessa pakkohoidossa valheellisin perustein, kun kerroin Pihtiputaan Alkon minun paritusyriksestä, mikä oli totta. Esitettiin Venäläistä naista sähköpostin välityksellä ja vainoamalla piipitettiin, että paikallisesta Alkosta saisi pillua. Tämän kertomalla poliisille ja lääkärille Pihtiputaan Alkon työntekijöiden tappouhkauksen syyksi, minut vietiin tahdonvastaiseen hoitoon. Missä tapasin ihmisen, kuka kertoi minulle tallaista.

Tarkoitushan oli saada minut tahdonvastaiseen hoitoon piilotellaksi luterilaisten minuun kohdistuneita rikoksia.

Luterilaiset ovat tässä kaiken kansan edessä kusettaneet minulta kolme vuotta elämää leikkimällä seksin antamista.

27

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toitotan vittu tätä jos sitä pillua rupea tippumaan.

• Ei kansanedustajien, mutta ainakin poliisin ja lääkärin, koska poliisin ja lääkärin työ on Jumalan palvelemista pohjimmiltaan. Suomen valtio on rakennettu palvelemaan luterilaisen uskonnon tarpeita.

Minä olen luterilaisen kasvatuksen saanut, mutta en kuulu enään kirkkoon, kun ahneuksissani sanoin veronmaksusopimukseni irti.

Onko tässä uskotokuntaan kuuluminen niin vitun tärkeää, että minut suurin piirtein tapetaan, kun en maksa yhdellekkään hiippakunnalle veroa?

• Minä en nai sinun Jumalaa, vaan sinun naisen.

• Enkä minä sinun lastasi halua, vaan Suomen valtion rikosoikeudelliseen vastuuseen siitä, mitä se on minulle tehnyt.

• Siitähän tässä Suomen valtion kanssa vehdataan, Suomen valtio on rikkonut minua vuositolkulla harhassa elättämällä ja nyt pitäisi ruveta vastaamaan rikoksistaan ja luopua niistä säälimaisterin viroista.

• EI minulle sinun lääkärin virka ole paskankaan arvoinen.

• Haluatko sinä tehdä lapsen tallaiseen maailmaan?

• Ei tarvitse uskoa Jumalaan, riittää että olet neitsyt.

• Psykopaatti hyväksyy voitelun.

• Syntini on se, että olen pyytänyt lahjuksia valtion minulle tekemästä rikoksesta.

• Valtio rankaisee minua lahjusten pyytämisestä omasta rikoksestaan minua kohtaan.

• Koska minun harhassa elättäminen on Pihtiputaan sosiaalisen elämän sydän, tai siltä se voisi vaikuttaa, miksi minulle ei ole mitään annettu näistä 2015 tapahtumista ilman että poliisi tutkii ja käydään oikeudenkäynti. Minua käytetään hyväksi.

• Rikoksista minua vastaan ei vastata ilman rikostutkintaa ja oikeudenkäytiä, kun Pihtiputaan kunta elää sillä kun minä arvon heidän rikoksiaan minua kohtaan, mitkä on tehty luterilaisen kirkon siunauksella. Koska valtion viranomaisten kuten poliisin ja lääkärien täytyy kuulua luterilaiseen seurakuntaan ja he ovat tehneet virkarikoksia minua pyörittääkseen ja antaakseen Pihtiputaan kunnalle "tekohengitystä" antamalla henkisesti pahoinpidellä minua.

• Heidän täytyy kuulua luterilaiseen seurakuntaan, koska heidän täytyy tunnustautua kristillisen Jumalan palvelijaksi ja elää luterilaisen auringon alla.. Jumalan nimissä on rikokset minua kohtaan tehty, kun on kyse Aatamin ja Eevan touhuista.. Jumala varmasti hyväksyy minun pillun tunnon halun, mutta se että minulle annetaan amfetamiinia ja kannabista?

• Koska Ruotsi on tuonut Suomeen luterilaisen kristinuskon ja sitä valtaosa kansasta kumartaa ja taistelimme itsemme irti ortodoksisesta Neuvostoliitosta tämän takia.

• Poliisi ja lääkäri on ajatellut palvelevansa Jumalaa tällä, mitä he ovat minulle tehneet, miksi tätä ei tunnusteta.

• Mitä seuraa, kun eroat luterilaisesta seurakunnasta? Et pääse taivaaseen.. kristillisen Jumalan lapset lopettavat suojelunsa ja joudut iänkaikkiseen helvettiin, koska et halua maksaa siitä, mihin uskot!

• Luterilainen seurakunta on pettänyt minut, koska poliisi ja lääkäri toimii luterilaisen seurakunnan alla ja lestadiolaiset, helluntailaiset, ortodoksi, jehovan todistajat yms pitäisi ottaa huomioon lääkärin ja poliisin virkoja täyttäesttä. Uskonto ei saisi estää tallaista valtion virkaa vastaanottamasta.

• Eikä uskonnottomuus saa olla peruste syrjimiselle. Ei ole olemassa hyväksyttävää syytä syrjimiselle.

• Ja näin ollen muidenkin uskontojen edustajien pitäisi saada lääkärin ja poliisin virkoja, jos koulutus ja työkokemus on vaadittu.

• Työnantaja kuvittelee omistavansa minut.

• Eikö konemaisuus viittaa aivovammaan?

• Luterilaiset rikkoo minua rikkomisen ilosta.

• Lääkäri, poliisi, tuomari.

• Minulla on vammautuneet aivot, minkä Pihtiputaan kunta valtion tukemana valehtelee mielisairaudeksi.

• Hyvää yötä.

• Pihtputtaammummu

On tää hullua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe