Rohkeille Jehovan todistajille kaksi kirjoitusta

JUTTU 1 / teksti: Maaria

Tämä on kriittistä materiaalia! Miksi et uskalla lukea sitä? Jos sinulla on totuus, sinulla ei pitäisi olla mitään pelättävää. Totuushan ei pala tulessakaan. Mitä siis pelkäät?

Aiheet:

1) RAAMATTUASI ON MUUTETTU

2) LASTEN HYVÄKSIKÄYTTÖ

3) KAHDEN TODISTAJAN SÄÄNTÖ

4) RAHA-ASIAT

5) LEHDET

Pelkurien ei kannata klikata tätä linkkiä:

https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w595.html

* * * * * * * * * *

JUTTU 2 / teksti: Tony

Jehovan todistajien ja heidän järjestönsä ylläpitämät "luopioväittämät" tarkastelussa

Luopioilla Jehovan todistajien järjestö tarkoittaa entisiä jäseniä, jotka kyseenalaistavat sen aseman Jumalan maanpäällisenä viestintäkanavana kuten myös sen opit ja toimintamallit. Osittainenkin kyseenalaistaminen palkitaan "luopioleimalla". Toisinsanoen kaikki entiset jehovantodistajat, jotka esittävät kritiikkiä Vartiotorni-seurasta, ovat Vartiotorni-seuralle, ja sitä kautta Jehovan todistajille, luopioita.

Lahkoille ja kulteille tyypilliseen tapaan Vartiotorni-seura suhtautuu luopioihinsa tavalla, josta se itse syyttää luopioitaan, eli katkerasti. Luopiot ovat Vartiotorni-seuralle todellinen uhka, eikä se siksi kaihda kehittelemästä ja ylläpitämästä heistä käsityksiä tai väitteitä, joiden voidaan todeta perustuvan virheelliseen ja valitettavasti myös valheelliseen argumentointiin. Tässä yleisimpiä täsmennysten kera:

1. Luopiot ovat katkeria

2. Luopiot valehtelevat

3. Luopiot puhuvat vuosiluvuista, Jehovan todistajille ne eivät ole ollenkaan tärkeitä

4. Miten luopiot jaksavat käyttää aikaansa kritisoidakseen jehovantodistajuutta / Vartiotorni-seuraa?

5. Miksi luopiot syyttävät muita ongelmistaan?

6. Miksi luopiot ovat niin vihaisia?

7. Luopiot kyllä tietävät mikä on totuus, mutta heillä ei ole nöyryyttä tunnustaa sitä ja palata seurakuntaan

8. Luopiot ylipäätään sitä taikka tätä

https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w596.html

44

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manaat

Luin tuota listaa ja ensiksi;
      no.1.tuli mieleen, että jehovantodistajat niminen uskontohan on kokonaisuudessaan luopiouskonto. Hehän ovat luopioituneet Raamatuntutkijoista.

No.2. Ei yhtään todistusta valheista. Sen sijaan yks yliluopio on sanonut: "emme karta emme". Sitten kohdassa:

No.3 "repesin". Piti ihan nauraa. vai että luopiotko ovat keksineet vuodet 1914, 1925, 1975, j.n.e. (taas naurua).

Kohta :
      No.4. Monille on hyvin tärkeää todistella, julistaa evankeliumia pelastuksesta m.m. kertomalla että jehovantodistajaa on huijattu ja he ovat joutuneet valheen vangiksi.
      "Lähtekää siitä ulos te minun kansani" sopii hyvin sanomaksi jehovantodistajille. Lähtekää sieltä pois kun vielä on aikaa.

No.5.Monella ex-jt:llä loppui ongelmat siihen kun pääsi eroon lahkosta nimeltä jehovantodistajat. Anteeksi: kultista nimeltä jehovantodistajat.

No.6.Monet ovat kylläkin vihaisia siitä itselleen että uskoivat amerikanlahkohumpuukiin nimeltä jehovantodistajuus, mutta monet ovat niin onnellisia siitä että ovat elämäänsä löytäneet pelastuksen uskossa Jeesukseen, että ovat julistuksessaan kovin kiihkeitä.Liiankin kiihkeitä. Onkohan se sitä alkuinnostusta? Saa nähdä. Aika näyttää.

No.7. Kyllä. ja siksi eivät palaa. Sanohan raamattukin. "koira palaa oksennukselleen ja pesty sika rapakkoon rypemään. "Kuka sis haluaisi takaisin tuohon kulttin? Minua ei edes jehovantodistajasukulaisteni kiristys yrityksetkään hetkauta mihinkään. Siinähän mököttävät.

No.8. Ja varsinkin tätä.: Aneemista on jehovantodistajien touhut.

• eioleparempi

Vapaitten suuntien ja vastaavien lahkojen jutut ei ole yhtään parempia, samaa pas*aa, amerikasta tuotua humpuukia ja tulkinnan varaisia juttuja Raamatun satujen pohjalta. Uskoo joka jaksaa. No kai sitä on kiihkeä, kun hurahtaa ja järkeään ei osaa käyttää asioissa tai ei saa käyttää. Kun näitä itseoppineitten saarnamiesten juttuja ja puheita lukee, niin ne eivät yllä edes jehovantodistajien tasolle.

• Conservative1

Johanneksen Poika esittää, että älä ole "pelkuri" vaan lue jutut . No, olen lukenut vuosien varrella joitakin juttuja alkaen H20:sta.

Tässä ilmeisesti on se idea, että kun todistetaan varsin kyllä vakuuttavasti jehovantodistajien opillinen anti kevyeksi ja hieman nyrjähtänneksi , niin sen jälkeen pitäisi aivojen alkaa raksuttaa ja lähtölaskenta järjestöstä alkaa. Näin se tietenkin tapahtuisi, jos oleminen jonkin yhteisön sisällä olisi pelkän tuotetun opillisen materiaalin varassa.

Mutta kun ei ole.

Itse ole yli 5-kymppinen konservatiivinen mies. Oi kun tuntui ihanalta olla konventissa. Erityisesti video, jossa nuorta sisarta painostettiin käyttämään sateenkaariranneketta lämmitti. En enää muualta löydä yhteisöä, joka on näin selkeästi konservatiivisten perhearvojen puolelle. Tähän yhteisöön olen lapseni kasvattunut, joka lähes ainoana vastustaa tuota sateenkaarihapatusta.

Yhteisön periaatteiden voima on niin suuri, että olen toki lukenut kaikki teesit mitä exät ovat tarjonneet , mutta pyyhin niillä takapuoleni. Yhteisön ideologia on 100% sitä mitä arvostan. Ei todellakaan vedä UUT ry tarjoama suvaitsevaisuus.

Sori Tonyt, UUT ja JP . Usko pois ahdasmielinen ja suvaitsematon todistajuus on juuri sitä mitä minä elämässäni haluan. Ei minuun todellakaan vetoa sellainen kauheus, ettei jotakin transu todistaja saanut toteuttaa itseään ja potkut tuli. Tony, JP ja UUT teillä ei ole minulle mitään annettavaa . Tony , JP ja UUT meitä perinteisiä konservatiiveja on todistajissa paljon. Siksi minä sinne menin ja siksi minä siellä pysyn!

• Conservative1

Lisään hieman. Nykyään ollaan lähtökohtaisesti sellaisessa tilanteessa, että konservatiivinen perinteinen ajattelu on jotenkin väärin. Sananvapaus loppuu tasan tarkkaan heti, jos poikkeat nykyään yleisistä näkimyksistä sateenkaari-ihmisiin ja heidän oikeuksiinsa.

Timo Soini ei olisi saanut ottaa kantaa abortti asiaan ja Päivi Räsäselle ehdotettiin "pakkopalautusta" ulkomaille.

Sanan ja mielipiteenvapaus on kaventunut merkittävästi. Uhkailu , nettivaino on todellisuutta niille, jotka uskaltavat sanoa omalla nimellään varovaisen negatiivisen kommentin nykyiselle sateenkaarihysterialle. Työpaikka voi lähteä, koska työnantaja pelkää somekohua.

Työpaikoilla , kun joku kohkaa sateenkaari-ihmisistä , niin ympärillä on vaivautunut tunnelma. Ihmiset nyökkäilevät varovasti, koska pelkäävät. Kukaan ei halua osakseen "suvaitsevaisten " kivitystä. Iso osa ajattelee, että johan on kuraa, muttei uskalla sanoa mitään.

Siksi onkin niin virkistävää, kun Suomessa on yhteisö, joka ei pelkää. Se on kuin tervemielinen linnoitus kaiken tämän uhkailun ja painostuksen keskellä. Kiitos Vartiotorniseura lujuudestasi.

• luopiopanettelija

Hohhoijaa mitä valkopesua.. Sateenkaarihysteriaa tuleekin kritisoida, mutta konservatiiveillä taitaa tosiaan olla rumempi historia noitavainoineen, rotusortoineen ja homoteloituksineen. Minä olen perhe-arvojen vankka kannattaja, mutta teidän järjestön täydellinen kykenemättömyys itsekritiikkiin on se, jonka takia keräättekin ansaitusti niin paljon vihaajia.

• joopa.jo
        Conservative1 kirjoitti:

Lisään hieman. Nykyään ollaan lähtökohtaisesti sellaisessa tilanteessa, että konservatiivinen perinteinen ajattelu on jotenkin väärin. Sananvapaus loppuu tasan tarkkaan heti, jos poikkeat nykyään yleisistä näkimyksistä sateenkaari-ihmisiin ja heidän oikeuksiinsa.

Timo Soini ei olisi saanut ottaa kantaa abortti asiaan ja Päivi Räsäselle ehdotettiin "pakkopalautusta" ulkomaille.

Sanan ja mielipiteenvapaus on kaventunut merkittävästi. Uhkailu , nettivaino on todellisuutta niille, jotka uskaltavat sanoa omalla nimellään varovaisen negatiivisen kommentin nykyiselle sateenkaarihysterialle. Työpaikka voi lähteä, koska työnantaja pelkää somekohua.

Työpaikoilla , kun joku kohkaa sateenkaari-ihmisistä , niin ympärillä on vaivautunut tunnelma. Ihmiset nyökkäilevät varovasti, koska pelkäävät. Kukaan ei halua osakseen "suvaitsevaisten " kivitystä. Iso osa ajattelee, että johan on kuraa, muttei uskalla sanoa mitään.

Siksi onkin niin virkistävää, kun Suomessa on yhteisö, joka ei pelkää. Se on kuin tervemielinen linnoitus kaiken tämän uhkailun ja painostuksen keskellä. Kiitos Vartiotorniseura lujuudestasi.

-Mun mielestä jehovayhteisö pelkää tosi paljon. Osoituksena tästä on jatkuva valehtelu mediassa ja se ettei asioista keskustella avoimesti, yleensä eivät tule haastateltavaksi televisioon. Tämähän kertoo kuinka heppoisista opeista on kyse, kun ne eivät kestä tarkastelua.

Usko pois ahdasmielinen ja suvaitsematon todistajuus on juuri sitä mitä minä elämässäni haluan.

-Voihan ahdasmielinen olla ilman lahkoakin. En ainakaan itse jaksaisi sen takia olla mukana k ja antaa rahaa sekä aikaa toiminnalle.

En enää muualta löydä yhteisöä, joka on näin selkeästi konservatiivisten perhearvojen puolelle.

-Elikkä erilaisia perheitä ei pitäisi sinusta tukea, vaan ylläpitää jotain haaveellista uskonnollista ihannetta, joka ei edes vastaa todellista elämää?

• manaat
        Conservative1 kirjoitti:

En minäkään pelkää ja en kuulu muuhun yhteisöön kuin Jeesuksen Kristuksen maailmanlaajuinen seurakunta. Meitä on useita satoja miljoonia.
        Erikseen on nimikristityt, sekulaarit jotka ovat täysin maallistuneet.

Mitä tulee konservatiiseen, niin sanoisin että olen konservatiivisempi kuin yksikään jehovantodistaja.
        Jehovan todistajat tulkitsevat raamattua järjestön kautta, minä suoraan raamattua.

Useimmiten sitä ei tarvitse tulkita, kuten esim. Jeesuksen sanoja kun Hän asetii Herran ehtoollisen. Hän sanoi: "ottakaa siitä te kaikki". Ei Hän sanonut että sitten vuodesta 1935 älkää ottako, kun vain muutamat tuhannet.

Onko muuten jehovantodistajilla sananvapautta tai mielipiteen vapautta?
        Jos olisin ennen vuotta 1975 sanonut kokouksessa julkisesti, että vuoden 1975 ennustelut ovat hölynpölyä, niin miten olisi käynyt mielipiteen- ja sananvapauden kansa?
        Tai jos olisin JT ja sanoisin että karttamissysteemi on epäraamatullinen, saisinko pitää mielipiteeni?

• teekutsuperuttu

Suomesta puuttuu USA:n tyylinen uskonnollinen oikeisto, joka voisi olla sinunkin konservatiivinen kotisi. Onhan näille arvoille tietty tilaus, ja joku voi patriarkaalisuuden ja kreationismin vetämänä haksahtaa Jehovan todistajiinkin, vaikka en kirjoitustasi ihan todesta otakaan. Ei Jehovan todistajien uskonto ole vähän vinksahtanut, vaan täysin valheellinen ja vahingollinen.

Mutta jokainen tyylillään. En karta sinua valintasi johdosta, vaikka tuskin kaljaakaan tarjoan, jos tavataan. Tupakan saatan tarjotakin.

• Conservative1

manaat, sinä et selvästikkään tykännyt olla jehovantodistaja , joten lähdit pois. Minulla ei ole noita ongelmia, minä rakastan jehovantodistajat yhteisöä.

Minua oksettaa ja voin pahoin, kun näen miesten esim. suutelevan keskenään. En voi edes katsoa sellaista, koska tunnen suunnatonta vastenmielisyyttä. Tämä ei liity millään tavalla siihen, etteikö heillä olisi siihen oikeus, mutta minun hermojärjestelmäni ei sitä kestä. Vastenmielisyys on aitoa ja naamani vääntyy irvistykseen jo pelkästään televisiossa näkemistäni homosuudelmista.

Siksi minulle monen muiden asioiden vuoksi on niin helppoa olla jehovantodistaja. Minun ei tarvitse olla tekemisessä homoseksuaalien kanssa. Minun ei edes tarvitse keskustella homoseksuaalisuudesta. Tämä taitaa olla ensimmäinen keskustelu vuosiin homoseksuaalisuudesta jota käyn. Entiset jehovantodistajat ovat nostaneet sateenkaariväen oikeudet tikunnokkaan, jolla kosiskellaan etelän mediaa ja Kalliolaista punavihreää kuplaa. Jehovantodistajia sillä ei kyllä kosiskella, sillä aika iso osa ikäpolveni jehovantodistajamiehistä on kanssani varsin samoilla linjoilla.

Mutta tämä tästä. Toivotan JP:lle, Tonylle ja koko UUT ry:lle aurinkoista päivää sateenkaarijuhlissa lauantaina.:
        "UUT marssii Pride-kulkueessa Helsingissä Ihmisoikeusliiton kanssa. Tapaamme Senaatintorilla lauantaina 30.6. klo 12, etsi Ihmisoikeusliiton plakaatit ja bannerit."

Kiitos ja näkemiin.

• nietu
        Conservative1 kirjoitti:

manaat, sinä et selvästikkään tykännyt olla jehovantodistaja , joten lähdit pois. Minulla ei ole noita ongelmia, minä rakastan jehovantodistajat yhteisöä.

Minua oksettaa ja voin pahoin, kun näen miesten esim. suutelevan keskenään. En voi edes katsoa sellaista, koska tunnen suunnatonta vastenmielisyyttä. Tämä ei liity millään tavalla siihen, etteikö heillä olisi siihen oikeus, mutta minun hermojärjestelmäni ei sitä kestä. Vastenmielisyys on aitoa ja naamani vääntyy irvistykseen jo pelkästään televisiossa näkemistäni homosuudelmista.

Siksi minulle monen muiden asioiden vuoksi on niin helppoa olla jehovantodistaja. Minun ei tarvitse olla tekemisessä homoseksuaalien kanssa. Minun ei edes tarvitse keskustella homoseksuaalisuudesta. Tämä taitaa olla ensimmäinen keskustelu vuosiin homoseksuaalisuudesta jota käyn. Entiset jehovantodistajat ovat nostaneet sateenkaariväen oikeudet tikunnokkaan, jolla kosiskellaan etelän mediaa ja Kalliolaista punavihreää kuplaa. Jehovantodistajia sillä ei kyllä kosiskella, sillä aika iso osa ikäpolveni jehovantodistajamiehistä on kanssani varsin samoilla linjoilla.

Mutta tämä tästä. Toivotan JP:lle, Tonylle ja koko UUT ry:lle aurinkoista päivää sateenkaarijuhlissa lauantaina.:
        "UUT marssii Pride-kulkueessa Helsingissä Ihmisoikeusliiton kanssa. Tapaamme Senaatintorilla lauantaina 30.6. klo 12, etsi Ihmisoikeusliiton plakaatit ja bannerit."

Kiitos ja näkemiin.

Homokammo, jota koet voivasi toteuttaa todistajuudessa, ei tee todistajuuden opinkappaleista totta.

• Velipeeveli
        Conservative1 kirjoitti:

Kiitos ja näkemiin.

Mitäs mieltä olet siitä kun Jehovan todistajat eivät luovuta pedofilia-asiakirjoja oikeudelle vaikka niitä vaativat.
        Miksei niitä luovuteta, osaatko vastata. Jos homot saa sinut voimaan pahoin niin se miten uskonnossanne suojellaan pedofileja ja unohdetaan uhrit saa minut oksentamaan.

• ryhtisuoraksi
        Conservative1 kirjoitti:

Kiitos ja näkemiin.

"Kiitos ja näkemiin."

Eipä kestä. Tyylinsä perusteella tuttu trolli sai jälleen purkaa kaunaansa UUT:ta kohtaan.

• Conservative1
        ryhtisuoraksi kirjoitti:

"Kiitos ja näkemiin."

Eipä kestä. Tyylinsä perusteella tuttu trolli sai jälleen purkaa kaunaansa UUT:ta kohtaan.

No jos kerran näin on, niin hyvää päivää taas. Itseasiassa UUT ei rasita, eikä JP, eikä muutkaan exät. Tavallaan he ovat söpöjä seurattavia. Uskon, että heidän kunkin elämässä on hyvin tärkeää se, että he voivat selittää itselleen oman olemisensa uhriuden kautta. Varmasti heidän psyykkeelleen on tärkeää se, ettei tarvitse katsoa peiliin vaan voi jatkuvasti vuodesta toiseen selittää asioiden laidan tyyliin "koska olin jehovantodistaja, niin"

Ei siinä ole mitään pahaa, että elämälleen löytää kusitolpan, mihin kaikki paha olo kaadetaan. Itseasiassa se on hyväksi.

Mutta se siitä taas, pakko vastata yhteen mielenkiintoiseen viestiin, joka tuli vitjaan, vaikka päätin vetäytyä suosiolla.

• luopiopanettelija
        Conservative1 kirjoitti:

No jos kerran näin on, niin hyvää päivää taas. Itseasiassa UUT ei rasita, eikä JP, eikä muutkaan exät. Tavallaan he ovat söpöjä seurattavia. Uskon, että heidän kunkin elämässä on hyvin tärkeää se, että he voivat selittää itselleen oman olemisensa uhriuden kautta. Varmasti heidän psyykkeelleen on tärkeää se, ettei tarvitse katsoa peiliin vaan voi jatkuvasti vuodesta toiseen selittää asioiden laidan tyyliin "koska olin jehovantodistaja, niin"

Ei siinä ole mitään pahaa, että elämälleen löytää kusitolpan, mihin kaikki paha olo kaadetaan. Itseasiassa se on hyväksi.

Mutta se siitä taas, pakko vastata yhteen mielenkiintoiseen viestiin, joka tuli vitjaan, vaikka päätin vetäytyä suosiolla.

Oho, siinä teille hyvä slogani vuodelle 2019. "Jehova johdattaa kusitolpalle!"

• Conservative1

Ehei. Jehova johdattaa hillotolpalle!

• luopiopanettelija

Kertokaa se vaan rehellisesti kun rekrytöitte porukkaa jengiinne. Rahastahan vaan on kyse ja teidän heikosta hermoston rakenteesta.

• Conservative1
        luopiopanettelija kirjoitti:

Kertokaa se vaan rehellisesti kun rekrytöitte porukkaa jengiinne. Rahastahan vaan on kyse ja teidän heikosta hermoston rakenteesta.

Eiköhän ne asiat tule tutkistelussa ilmi.

• nokuneituu
        Conservative1 kirjoitti:

No ku ei, siinä juuri ongelma. Tutkistelussa syötetään kiiltokuva ja pajunköyttä. Totuus pitää kaivaa itse, eikä sitä tosiaankaan löydy jw.orgista tai Vartiotorni-seuran julkaisuista.

• luopiopanettelija
        Conservative1 kirjoitti:

Harhaanjohtavaa mainontaa, sanottaisiin tosimaailmassa. Teillä tosin pätee eri säännöt. Mitäs se hengellinen rikkaus meinaa, jos saan kysyä?

• Conservative1
        nokuneituu kirjoitti:

No ku ei, siinä juuri ongelma. Tutkistelussa syötetään kiiltokuva ja pajunköyttä. Totuus pitää kaivaa itse, eikä sitä tosiaankaan löydy jw.orgista tai Vartiotorni-seuran julkaisuista.

Oletko tosissasi? Tuli muuten konventissakin varsin selväksi. Tulee myös julkaisuissakin ja varsin lukihäiriöinen pitää olla, jos asia ei tule selväksi.

• luopiopanettelija

Alkaahan sieltä tulla rehtiä puhetta. Muistetaan lainata aina näitä tekstejä, kun ruvetaan vääntämään taas näitä asioita.

Darwinisistit pukeutuneena bambin asuun :D

• fjk6akj

"Siksi minulle monen muiden asioiden vuoksi on niin helppoa olla jehovantodistaja. Minun ei tarvitse olla tekemisessä homoseksuaalien kanssa. "

Mistäs sinä tiedät vaikka olisit kenttäillessäsi jonkun homoseksuaalin kanssa keskustellutkin? Ja olethan sinä heitä voinut kaupassa tavata ja kadulla kärrylläsi seisoessa. Ja oletko varma että siellä Valtakunnansalillasi ei ole yhtään homoa, ehkäpä siellä on joku joka on salaa homo etkä sinä sitä tiedä. Mietipä tätä. Ja eikö teitäkin käsketä menemään kaikkien ihmisten pariin julistamaan omaa totuuttanne, myös homojen. Ja oletko muuten lukenut Raamatusta että Jeesus kehotti meitä rakastamaan ihmisiä, lähimmäisiämme, tekemään heille samoin kuin haluamme tehtävän meille.
      Ihmisinä homot ja lesbotkin ovat Jumalallekin aivan yhtä rakkaita kuin sinäkin Conservative1. Tiesitkö sitä?

• Conservative1

Jaahas. Olet siis sitä mieltä, että jumala on muuttanut Sodoman jälkeen mielensä. Jeesuskin, joka nyt kolmiyhteyden perusteella oli Sodomaa kivittämässä olisi nyt toista mieltä? Onko sinulla jotakin näyttöä tästä mielenmuutoksesta? Onko jumala jossain todennut, että sori siitä, en mä nyt enää kivittele, katsos mun teot jokin tuhat vuotta sitten oli "aikaan ja kulttuuriin sidottu" mut nyt ajattelen toisin. Kannattais varmasti olla kivittämättä, jos noin nopeasti ikuinen hemmo muuttaa mielensä.

Toki varmasti sateenkaariväkeä tulee kohdanneeksi. Harvoinpa he ovat homoseksuaalisia tekoja edessäni tehneet, siis asiat jotka häiritsevät. Pari tyttöä tuli vastaan kaupassa, jotka pitivät kädestä kiinni toisiaan. En menettänyt yöuniani.

Voin toki tarkentaa asiat, jotka häiritsee. Julkiset homoseksuaaliset hellyydenosoitukset, joista seuraa sponttaani vastenmielisyys eli yök. Homoseksuaalisuuden puolesta kampanjointi julkisesti , en vain yksinkertaisesti halua kuulla.

• pillowgate

Homoseksualismi on Betelissä, Jehovan todistajien toimintakeskuksessa, nähtävästi niin suuri ongelma, että asiasta on pitänyt tehdä ihan varoitteluvideoita.

https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w552.html

Ehkä olisi helpompaa antaa homojen homostella, eikä pakottaa heitä tukahduttamaan seksuaalisuutensa.

• vähänselkärankaalisää
        Conservative1 kirjoitti:

Jaahas. Olet siis sitä mieltä, että jumala on muuttanut Sodoman jälkeen mielensä. Jeesuskin, joka nyt kolmiyhteyden perusteella oli Sodomaa kivittämässä olisi nyt toista mieltä? Onko sinulla jotakin näyttöä tästä mielenmuutoksesta? Onko jumala jossain todennut, että sori siitä, en mä nyt enää kivittele, katsos mun teot jokin tuhat vuotta sitten oli "aikaan ja kulttuuriin sidottu" mut nyt ajattelen toisin. Kannattais varmasti olla kivittämättä, jos noin nopeasti ikuinen hemmo muuttaa mielensä.

Toki varmasti sateenkaariväkeä tulee kohdanneeksi. Harvoinpa he ovat homoseksuaalisia tekoja edessäni tehneet, siis asiat jotka häiritsevät. Pari tyttöä tuli vastaan kaupassa, jotka pitivät kädestä kiinni toisiaan. En menettänyt yöuniani.

Voin toki tarkentaa asiat, jotka häiritsee. Julkiset homoseksuaaliset hellyydenosoitukset, joista seuraa sponttaani vastenmielisyys eli yök. Homoseksuaalisuuden puolesta kampanjointi julkisesti , en vain yksinkertaisesti halua kuulla.

Miksi tyytyä todistajuuteen kun voisit toteuttaa vanhoilisuuttasi ja homokammoasi vaikka islamin parissa.

• Conservative1
        pillowgate kirjoitti:

Homoseksualismi on Betelissä, Jehovan todistajien toimintakeskuksessa, nähtävästi niin suuri ongelma, että asiasta on pitänyt tehdä ihan varoitteluvideoita.

https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w552.html

Ehkä olisi helpompaa antaa homojen homostella, eikä pakottaa heitä tukahduttamaan seksuaalisuutensa.

Kukaan ei pakota mitään ja homot saavat tehdä mitä tykkää. Kerroinkin siitä, kuinka itse suojaudun vastenmieliseltä homopropagandalta. Luojan kiitos on yksi järjestö, jonka suojissa ei tarvitse noita sateenkaariväen horinoita sietää.

Siis jotta ymmärrät paremmin, en vaadi mitään vaan suojaudun itse. Vaalin Jehovan järjestöä juuri tästä hienosta syystä, koska se tarjoaa suojaa sateenkaarivyörytykseltä.

• kysytietojasi
        Conservative1 kirjoitti:

Kukaan ei pakota mitään ja homot saavat tehdä mitä tykkää. Kerroinkin siitä, kuinka itse suojaudun vastenmieliseltä homopropagandalta. Luojan kiitos on yksi järjestö, jonka suojissa ei tarvitse noita sateenkaariväen horinoita sietää.

Siis jotta ymmärrät paremmin, en vaadi mitään vaan suojaudun itse. Vaalin Jehovan järjestöä juuri tästä hienosta syystä, koska se tarjoaa suojaa sateenkaarivyörytykseltä.

Homot ovat ok, kuten kaikki muutkin LBTIQJW-ihmiset! Jehovien touhut ovat sitä vastoin täysin käsittämättömiä pedofiilisalailuineen ja tietojenkeruineen! Rekisteritiedoista liike ei tule antamaan mitään tietoa, joka johtaa syksyllä oikeustoimiin - jälleen kerran. Firman kannattajista ei uskalleta antaa lahkon itse tallentamiaan tietoja. Jos kerran pedofiilirekisteri on teokraattisista syistä vain kulttivanhimmiston nähtävissä, ilmeisesti lahkon kannattajarekisteriin merkityillä on myös kontollaan muutakin kuin nimi.

Tilinpäätökset ja omat rekisteritiedot salaisia! Vartiotorni.

• pillowgate
        Conservative1 kirjoitti:

Jos haluat, että Vartiotorni tekee likaisen työn puolestasi ja piilottaa vastenmieliseksi kokemasi ilmiön, voisit sentään myöntää, että pakottamisesta on kyse eikä Jehovan todistajissa saa tehdä mitä tykkää.

• kunhankysyn
        Conservative1 kirjoitti:

Tuleeko ne homot kotiin kun pitää jehoviin lähtä suojaan?Miten homoilta suojaudutaan jehovien avulla?

• Herätkääjahävetkää
        Conservative1 kirjoitti:

Sinua haittaa homot mutta ei lasten hyväksikäyttäjät järjestössänne.
        Miten pedofilien uhrit saavat suojaa tai oikeutta, heidän pitää olla vaan hiljaa ja kärsiä.
        Olet osavastuullinen kuulumalla pedofileja suojelevaan uskontoon.

• Entinenjt
        Herätkääjahävetkää kirjoitti:

Sinua haittaa homot mutta ei lasten hyväksikäyttäjät järjestössänne.
        Miten pedofilien uhrit saavat suojaa tai oikeutta, heidän pitää olla vaan hiljaa ja kärsiä.
        Olet osavastuullinen kuulumalla pedofileja suojelevaan uskontoon.

Näin sen ajattelin ja lähdin, kannattaisi muidenkin miettiä mihin osallistuvat kuuluessaan kyseiseen järjestöön.

• Uskoojosjaksaa
        Conservative1 kirjoitti:

Just luin Wikipediasta tuosta sodomajutusta ja homoudesta.Tosi tulkinnan varaisia juttuja nämäkin, kuinkas muuten. Ei vakuuta suuntaan eikä toiseen. Jos nämä Sodoman ja gomoran kaupungit on olleet olemassa, niin miksi niistä ei löydy jälkeäkään? Ja jos alue on tuliperäistä ja maanjäristyksille altista, niin ehkä ihmiset ovat selittäneet tavanomaisen luonnonkatastrofin jollain yliluonnollisella jutulla tyyliin Jumala tuhosi. En jaksa sitä, että tänä päivänä ihmisiä tuomitaan esim homoja levittämällä jotain tulkinnan varaista,todistamatonta,epätieteellistä puppua, jotain tuhansia vuosia vanhoja alkuihmisten satuja.

• käytätkömyös
        Conservative1 kirjoitti:

Käytätkö myöskin nimimerkkiä Kovanyrkki tällä palstalla?

• KorjaajaX

Nämä homokammoiset konservatiivit ovat siitäkin vekkulia porukkaa, että heidän tulee päästä avautumaan kammostaan riittävän usein ja mielivaltaisissa yhteyksissä, että tuntevat elävänsä. Tässäkään aloituksessa ei ole mitään homohommiin viittaavaa mutta homokammoisen konservatiivin sisäinen ääni vaati vääntää tästäkin homoasia.

Homokammosta voi kuitenkin onneksi eheytyä. Sen jälkeen homohommia ei tarvitse miettiä alituiseen, kuten tietyn sortin konservatiiveilla on tapana.

Tsemppiä siihen.

• kyllänäin

Kyllähän tuo naurettava homofobia alkaa olemaan niin mennyttä aikaa. Mulle aivan sama, jos kaksi aikuista ihmistä pussaa tai osoittaa hellyyttä. Ei merkkaa mitään onko samaa vai eri sukupuolta. Täysin yhdentekevää. Pitää mennä mun mielestä hoitoon jos häiritsee. Terve ja tasapainoinen ihminen ei tälläisestä ala vouhkaamaan. Yleensä ne on äärihihhuleita, taustalta löytyy henkistä epätasapainoa, mielenterveysongelmia, ristiriitoja uskonnon kanssa... Vähän sellaisia säälittäviäkin tapauksia.

• Ykszzz
        kyllänäin kirjoitti:

Kyllähän tuo naurettava homofobia alkaa olemaan niin mennyttä aikaa. Mulle aivan sama, jos kaksi aikuista ihmistä pussaa tai osoittaa hellyyttä. Ei merkkaa mitään onko samaa vai eri sukupuolta. Täysin yhdentekevää. Pitää mennä mun mielestä hoitoon jos häiritsee. Terve ja tasapainoinen ihminen ei tälläisestä ala vouhkaamaan. Yleensä ne on äärihihhuleita, taustalta löytyy henkistä epätasapainoa, mielenterveysongelmia, ristiriitoja uskonnon kanssa... Vähän sellaisia säälittäviäkin tapauksia.

Analyysiä keittiöpsykologilta näköjään pukkaa.

• Keittiöpsykologi
        Ykszzz kirjoitti:

Analyysiä keittiöpsykologilta näköjään pukkaa.

No osuiko oikeaan?

• NäinSenNäen
        Keittiöpsykologi kirjoitti:

No osuiko oikeaan?

Osui ja ilmeisesti myös upposi.

• Valitettavasti

Rohkea jehovantodistaja on hyvin pian luopioksi julistettu entinen, koska siinä ns. "totuudessa" pysyminen edellyttää aktiivista itsepetosta ja luimistelua. Siis, pää pensaaseen ja aivot narikkaan!

• moikolleegat

Mitä mielä tämän yö hesarin ulkoasusta muuten?... Aika värikäs kansikuva. conservative ei ainakaan lämpene.

• Tuossa vielä rohkeammille jt kirjoitus. Se on sanatarkka käännös ruttervoordin ostoslistasta v.1914: : 5 gallonaa vhiskiä, 607 kuutiojalkaa pyhää henkeä, uusi kolmasti laulava kukko, tupakkia ja verimakkaraa ja varmuuden vuoksi vielä 5 gallonaa viskiä.

• Nimim.Epätietoinen

Kiinnostuin reseptistä. Päänvaivaa tuottaa pyhän hengen mittaaminen. Kuutiojalka on ilmeisesti pyramiidituumaan perustuva teokraattinen yksikkö? Entä, kun minulla on oikeaoppinen mitta-astia, miten lasken siihen pyhää henkeä? Miten varmistun, että saan mittaan vain pyhää henkeä, enkä ilmaa? Haitaako se? Noudattaako pyhä henki kaasulakeja? Tarkoitan, että jos pyhän hengen laittaa paineen alle, onko mitta-astiassa silloin enemmän pyhää henkeä, vai voiko sen päättä itse.

• Homousok

Homous on harmitonta ja hauskaa. Pedofiilien hyysääminen kultissa on niin oksettava juttu, että en olisi päivääkään mukana sen tultua ilmi. Tuttu tapaus jo tämä henkilö vuosien takaa,aina purkamassa kaunaa uut tai ja muutamaa exää kohtaan. Yleensä Tony ja JP aina mainittu.

• tööttt

Hermoradat kaikilla kulkee verisuonten yhteydessä .minkäs silleään herkkyydelle kukaan voi - ett on heikkojakin
      sateenkaari- ilmiö taivaalla kertoo kuinka valo taittuu ilmakehän eri saastepitoisuuksissa - tuoden eri aineiden värit esiin näin taiteessa kerrottiin
      ja missä valot siellä myös aina varjotkin olemassa
      Kaikkien myrskyjen maailmassa hyvää päivänjatkoa elämäänne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe