Stadin plastiikkakirurgia kokemuksia?

kokemuksia.kaipaava

Onko kellään kokemuksia leikkauksista/konsultaatiosta kyseisessä paikassa? Leikkauksethan tehdään Tallinnassa ja konsultaatio Helsingissä.

Kiitos paljon vastauksista!

44

8938

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EkaLeikkausTulossa

      Juuri varasin ajan tämän kautta rasvaimuun elokuulle. Konsultaatio tehttin minulle puhelimitse seuraavana päivänä kun laitoin viestiä. sopivaa aikaa helsinkiin konsultaatioon en saanut sijoitettua töiden takia.
      Lähetin 2 kuvaa klinikan assistentin tai jonkun muun tälläisen kautta sähköpostitse ja 5h myöhemmin soitti lääkäri. Ja konsultoitiin puhelimessa n. 15min.

      Hintaa tälle konsultaatiolle tuli 114€ joka ei muistaakseni lue kamalan selkeösti heidän nettisivuilla mutta tässä vaiheessa olin että ihan sama kun olen jo mielessäni sitoutunut menemään tämän leikkauksen läpi.

      Sovittiin konsultaatiossa myös leikkaus päivä ja lääkäri kertoi hieman päivän kulusta yms. Leikkaus on nyt 27.8 kirurgina toimii pille kirjanen jota myös odotinkin että hän tekisi tämän leikkauksen. Pille puhuu erittäin hyvää suomeä facebook päivitysten perusteella.

      Nopeaa toimintaahan tämä on aina kun puhutaan Eestin kirurgian puolesta, mutta sen osasinkin jo odottaa. Erittäin mukavia ja ystävällisiä kuitenkin. Lääkärikin kyseli, että onko mitään epäselvyyksiä/ haluanko kysyä vielä jotain.
      Konsultoivan lääkörin nimeä en nyt muista, mutta mies henkilö. Tämä kyseinen lääköri puhuu suomea mutta välillä kuulee pieniä kieliopillisiä virheitä eli on opetellut suomen kielen siis. Sain silti kokoajan selvää.

      Turhaan ei ehkä siis kannata ottaa yhteyttä, jos ei ole jo valmis sopimaan leikkauspäivää sillä tahti on nopeaa Eestissä.
      Googlettele rauhassa kirurgeja ja mieti milloin voisit mennä leikkaukseen.
      Omien töitteni luonteen takia (fyysinen työ) lääkäri sanoi että minun pitäisi pitää 10-14pv sairaslomaa.

      Palaan vaikka tänne sitten jos olen elossa vielä 28.8.

      Ainiin ps. Konsultaation jälkeen peruutus on 10% paketinhinnasta. Eli ole varma ennen kuin osallistut konsultaatioon/lähetät kuvia lääkärille katsottavaksi.

      • Halinallle

        Minua kiinnostaa, että onko sivu aito ja oikeasti olemassa? Minulla leikkaus 2.8, ja luulin aluksi huijaussivuksi :D pääsitkö siis toimenpiteeseen?


      • EkaLeikkausTulossa

        Stadin plastiikkakirurgi sivusto on siis medimatkat konsernia. Maksat laskusi siis medimatkoille ja teet leikkaussopimuksen medimatkojen kanssa.


      • Anonyymi
        EkaLeikkausTulossa kirjoitti:

        Stadin plastiikkakirurgi sivusto on siis medimatkat konsernia. Maksat laskusi siis medimatkoille ja teet leikkaussopimuksen medimatkojen kanssa.

        Onko järkevä mennä medimatkoille?


    • Kiinosta

      Minua kiinnostaa myös miten puhelinlonsultaatio onnistui ? Oliko lääkärillä siis kuvat sinusta? Vai miten pystyi hoitamaan asian? Kiinnostaa rintaimplantit Virossa!

      • EkaLeikkausTulossa

        Juu lääkärillä oli etu ja sivu kuvat rasvaimu alueelta. 10 Päivää leikkaukseen.


    • NiaX

      Olen myös harkinnut kovasti tätä paikkaa ja minulle ehdotettiin tuo 27'8 kans, tänään kai lääkäri soittaa (kysyin saisinko sen puhelun ilmaiseksi ja kuulemma sopii...saa nähdä)
      Heti ensimmaäisen yhteydenottoni jälkeen kysyttiin mikä pvä sopisi vaikka en ollut mitään päättänyt. Eli joo kovin nopeaa toimintaa :')
      En löydä kokemustarinoita mutta toivotaan parasta :P

    • Huolestunut

      Oletteko oikeasti menossa plastiikkakirurgiseen leikkaukseen mentaliteetilla ”toivotaan parasta”? Hyvä luoja sentään.

      Pilalle menneen operaation kustannukset voivat nousta kymmeniin tuhansiin euroihin. Kyllä nyt kunnollinen konsultaatio ihan henkilökohtaisesti, ei vain puhelimella, on se peruslähtökohta. Sitten kunnollinen suunnitelma, jossa kerrotaan operaation kulku ja riskit. Ja sitten vastaukset sinun kysymyksiisi ja toiveisiisi, kasvoluukirurgiassa myös 3D-mallinnus.

      Jos kirurgi lähtee leikkaamaan ilman yllämainittuja minimistandardeja, on todella kaikki pielessä. Toki leikkaus voi onnistua, kyllähän joka viikko ihmiset voittavat lotossakin, mutta älä veikkaa omalla kehollasi!

      • EkaLeikkausTulossa

        Leikkauspäivänä on leikkaavan kirurgin konsultaatio, jossa tehdään lopulliset päätökset. Tämä henk. kohtaisesti. Riskit tuli isona läjänä paperia sähköpostitse ja operaation kulun selittivät puhelin konsultaatiossa paperit sähköpostitse.


    • Ziara

      Oon ollut tekemässä kyseessä klinikassa rintojen suurennuslasi ja vatsan kiristys. Kaikki sujunut hyvin. Lääkäri oli nainen .

    • Tissityttö777

      Mä kävin täällä rintojen suurennuksessa Elokuussa.
      Leikkaaja oli Pille Kirjanen. Leikkauspäivä tuli nopeasti, konsultoitiin etänä s-postitse ja vielä paikanpäällä käytiin läpi rintaleikkausta.
      Leikkaus sujui hyvin, Kotkan sairaalassa, henkilökunta todella ystävällistä ja huolehtivaista. Lääkitystä kipuihin sai aina kun pyysi, ruoka oli hyvää. Itse leikkaavaa kirurgia en nähnyt kuin hetki ennen leikkausta, ja leikkauksen jälkeisenä aamuna.
      Rintoihin piti tosin laittaa todella paljon, että löysyys katoaisi, mutta olen ollut tyytyväinen tähän asti, ja haavat ovat todella kauniisti lähteneet jo pienenemään ja paranemaan vaikka leikkauksesta tosi vähän aikaa.

      Miinuspuolia on, että tikkien poistosta ei kerrottu etukäteen, edelleen odotan, koska lääkäri ottaa yhteyttä. Kuulemma 14vrk leikkauksesta. Ja he antoivat väärän firman jälkihoito-ohjeet, jonka joutuivat korjaamaan, kun siitä huomautin.
      Hiukan huolestuttaa kyllä jälkihoidon viive, ja se, ettei asioita ole selvitetty etukäteen ja itse leikkaavaan kirurgiin on erittäin vaikea saada yhteyttä. Lupasivat kyllä onneksi hoitaa asian.

    • Expl

      Vain Tanskassa pohjoismaista esteettisen kirurgian tekemiseen vaaditaan plastiikkakirurgian erikoislääkärin koulutus. Suomessakin kuka tahansa voi leikata, vaikka tatuaatioklinikalla. Niin me suomalaiset haluamme asian olevan?

    • EkaLeikkausohi

      Toimenpide tehtiin eilen. Hieman alaston oli kun piti täysin nakuna istahtaa leikkauspöydälle makaamaan. Sitte nopeesti nukahinki ja heräsin heräämössä, tuntu siltä että elefantti istuisi mahan päällä ja ku lähin liikkuu siinä sängyssä oli iha aineissa vieläki ja kipee. Ehkä 30-60mim olin heräämössä ajan taju oli aika sekava. 2 hoitajaa autto mut pyörätuoliin josta omaa huoneeseen ja sain heti kipulääkitystä, jotka auttaa hieman. Lähin n. 14 leikkaus salii ja olin takasi omassa huoneessa 18:30.
      Sain myöhäise päivällise n. 19 ja klo 21 lähin kävelemään vessaan ja vessan ovelle päästyä kaaduin persuksilleni mutta pääsin iha hyvin ylöskin itse, pää oli siis nii sekasi että jalat ja tasapaino ei iha toiminu. Noin puolituntia tämän jälkeen oksensin kaike ulos 2x. Sain lääkettä helpottamaan pahaa oloa suonen sisäisesti. Tämä rauhoitti loppu illan ja nukuin sikeästi, toivat vielä klo 23 kipulääkettä lisää.
      No tänä aamuna klo 7:30 kävelin vessaan ja olo päässä ainakin loistava, kipuja tuntuu mahan alueella sellaisilta perus mustelma kivuilta eli jos liikut nii ottaa vastaan heti. Paikalla ollessa vain painetta tukiliiveistä joka ihan fine. Kävely onnistu hienosti vaan mustelma kipuja jonka takia hieman hitaampaa kävely. Kävelim pitkän matkan aamupalallekin ja täjän mennessä kaikki pysyny sisällä.

      • NiaX

        Oliko sullakin alapää täysin turvonnut jälkeenpäin? Minulla niin pahasti että en, voi istua mitenkään ja tuntuu että pimppa räjähtää. Se kaikista pahin tässä
        Imusta 4päivää


      • Anonyymi
        NiaX kirjoitti:

        Oliko sullakin alapää täysin turvonnut jälkeenpäin? Minulla niin pahasti että en, voi istua mitenkään ja tuntuu että pimppa räjähtää. Se kaikista pahin tässä
        Imusta 4päivää

        Oli todellakin turvonnut. Lääkäri sanoi, että ihan normaalia. Luultavasti myös turpoo vielä pahemmin paramisen aikana, koska turvotus lähtee paino voiman mukana alaspäin. Näin myös kävi. Alue myös ihan mustelmilla kanssa. Tätä kesti varmaan kuukauden.

        Nyt muuten reilu 1v leikkauksesta. Olen tyytyväinen. Rasva ei ole tullut takaisin alueelle . Alue tasoittui, paitsi hieman löysää ihoa jäi 10cm rintojen alle. Silti parempi kuin mitä oli ennen leikkausta. Ei ole minkäänlaista tunnon menetystä yms. Elämä jatkunut normaalisti.

        Ensimmäiset 2kk oli kyllä helvettiä parantua. Kaikki oli vaikeaa. Istuminen sattui, ihan mahdotonta. En pystynyt kääntymään sängyssä kun tuntui ettei vatsalihaksia ole ollenkaan. Käsillä käänsin itseni, joka aika vaivanloista. Vessassa käynti myös vaikeaa, puhumattakaan menkoista.

        Ainoa miinus sanoisin tästä on että sain jonkun ihme palavamman näköisen haava 5cm ylempänä kuin itse leikkaushaava. Näytti ihan kemialliselta palovammalta. Aluksi tämä säikähdytti, mutta aloin hoitamaan sitä asianmukaisesti niin tämä parani ja ei jäänyt edes jälkeäkään. Mitäköhän ovat sitten sählänneet leikkauspöydällä. Leikkaus arvat 3x; oikealla, vasemmalla ja bikinirajassa myös hävinneet hyvin. Näkyy tietenkin haaleana, mutta itseäni eivät haittaa. Käytin Bepanthenin anti-scar voidetta n. 2kk kun haavat oli parantunut umpeen. Arpi n. 1cm leveä.


    • Anonyymi

      En suosittele ollenkaan stadin plastiikkakirurgia! Tein Vaginoplasiaa, tarkoituksena tiukentaa alapäätä 4 synnytyksen jälkeen, kun paikat oli revenneet täysin, leikkaus oli vain rahan tuhlausta! Tikit olivat auenneet jostain syystä sanoin tästä lääkärille heti ja hän sanoi että pitäisi maksaa uudestaan 30% leikkauksen summasta jos aikoo korjauttaa sen tikkauksen.
      Ensin ovat koko ajan perässäsi jotta teet leikkauksen, leikkauksen jälkeen kestää viikkoja vastata tai ei vastaa ollenkaan. Ei maksaneet laivalippuja eikä taksimatkoja, eikä tehneet verikokeita ja jos yöpyi siellä sen 1 päivä leikkauksesta piti maksaa, eli siis kaikki on vaan huijausta ja turhaa rahan menetystä, menet sinne vain telomaan ittes turhan takia, jos olisin saanut saanut mahdollisuuden en ikinä olisi tehnyt tätä virhettä!!

      • Anonyymi

        Hei, kovasti kiinnostaa kuka sinulle teki leikkauksen? Missä tarkalleen kävit, kuulisin miellellään lisää operaatiostasi. Kiitos!


    • Anonyymi

      Miesten ei ainakaan kannata gynekomastialeikkaukseen mennä Kirjaselle. Tuli käytyä ja toisen puolen nänni ommeltiin päin peetä ja rauhaskudosta jäi niin että sitä tuskin sieltä edes leikattiin. Tästä valitus ja uusi leikkaus. Ei saanut leikattua sitä toisellakaan kertaa pois ja uusi valitus. Väitti että siinä on vaan arpikudosta tai ylimääräistä ihoa vaikka patin näki ja tunsi selvästi. No suomessa sitten korjattiin ja poistettiin n. 4cm alueelta kudosta. Sain kuitenkin lopuksi puolet leikkauksen hinnasta takaisin. Eikä tuo toinenkaan puoli ihan priima ole. Nänni ommeltu aivan liian kireälle. Siitä en kuitenkaan jaksanut mussuttaa. Pääasia oli että sieltä sai rauhasen pois.

    • Anonyymi

      Jaan oman kokemukseni josko jotakuta auttaisi.
      Kävin viime talvena heidän kautta 8 alueen rasvaimussa eli todella iso operaatio jossa rasvat poistettiin koko vatsan alueilta, kyljistä ja alaselästä.
      Kaikki eteni hurjan nopeasti, konsultaatio tapahtui mailien ja puhelimen välityksellä. Kohta olin jo laivassa matkalla Tallinnaan. Klinikka oli moderni, uusi ja puhdas. Jaoin ison huoneen toisen tytön kanssa, joka oli tullut rintojen suurennukseen.
      Ensimmäisenä sairaalan kaapu päälle, hoitaja tuli kysymään kynän ja paperin kanssa onko minulla ruoka allergioita, mutta lisäksi kyseli haluanko esim gluteenitonta, vegaanista tai muuta erikoisempaa ruokaa, kaikki kuulemma onnistuu. Sitten kirurgi tuli katsomaan alueet ja juttelin hetken hänen kanssaan, sanoin vaan että ota kaikki pois minkä pystyt. XD Muutamaa tuntia myöhemmin aamupäivällä astelin itse leikkaussaliin ja nukahdin. Heräämöstä minut rullattiin pyörätuolilla huoneeseeni jossa hoitaja kävi vähänväliä kyselemässä jos tarvitsen lisää kipulääkettä. Kivut oli kovat tietysti mutta lääkkeet auttoivat ja kaikki oli niin mukavia että se myös lohdutti. Illallinen oli hienon ravintolan tasoa asetelman puolesta eli esteettisesti ja maultaan hyvän kotiruuan tasoista. Vähän väliä hoitaja kävi täytyämässä vesilasia ja muistuttamassa veden juomisesta. Hoitajat myös tulivat rivakasti joka kerta yön aikana kun painoin kutsunappia. Eli siis jäin sairaalaan yöksi tarkkailtavaksi. Aamulla toimenpiteen suorittanut kirurgi kävi avaamassa siteet ja näin itsekkin tuloksen. Olin järkyttynyt, tulos oli upeampi kun olisin koskaan voinut kuvitella. Hämmentävän kaunis ja sileä. Ei juurikaan edes mustelmia (tosin mustelmien muodostuminen on yksilöllistä). Lähdin sairaalasta sinä päivänä, kaveri tietty mukana saattamassa (oli yöpynyt hotellissa sillä aikaa kun minä nukuin sairaalassa). Mukana kaikki antibiootit ja kipulääkkeet seuraaville kolmelle päivälle. Sanon nyt suoraan kaikille että kipu ensimmäisen päivän jälkeen (koska ei ollut enää sairaalan suonensisäisiä lääkkeitä) oli hurjaa. Kipukynnykseni on korkea todistetusti ja sanon rehellisesti että kipu oli kovaa. Tosin muistetaan että tein 8 alueen rasvaimun. Kipu siis ei varmasti ole samaa luokkaa pienempien alueiden rasvaimussa tai esim rintojensuurennuksessa. Mutta minun laajan rasvaimun jäljiltä olin siinä kunnossa että kyyneleet valuivat silmistä joka kerta kun vaihdoin asentoa. Makasin kotona toimintakyvyttömänä yli kuukauden, tarkoitan siis sitä etten kyennyt kävelemään portaita edes. Makasin sängyssä ja katsoin netflixiä ja kaverit kävi kaupassa ja viemässä roskia jne. Onneksi oli kavereita jotka kyläili vuoreotellen hoitamassa arkisia asioita puolestani, muuten olisin ollut pulassa. Ensimmäisen reilun kuukauden jälkeen pystyin käymään itse lähikaupassa ja tekemään ruokaa itse. Kipu oli pienempää mutta edelleen SUURI osa elämää. Kaikenkaikkiaan merkittävä kipu kesti noin 3kk. Sen jälkeen aloin liikkua kevyesti eli pilatesta ym sellaista mutta edelleen tunsin kipua mutta ei mitään entiseen verrattavaa. Ihon tunto oli ihan aluksi poissa ja alkoi palautua pikkuhiljaa, osaan ihoa tunti palautui vasta noin puolen vuoden kuluttua, mutta nyt tunto on palautunut kaikkialle normaaliksi. Lopputulos on huikean kaunis ja sileä. Ei tulehduksia eikä komplikaatioita. Kokemukseni oli siis todella hyvä heillä.
      Sen sanon että ainakin isojen alueiden rasvaimuissa varaudu 1.korkeaan kipuun 2.pitkään palautumisaikaan. Kokemukseni perusteella siis suosittelen ja olen itseasiassa menossa heille leukalinjan rasvaimuun ja buccal fat (poskirasvan) poistoon parin kk päästä.

    • Anonyymi

      Itse tässä juuri mietin ja pähkäilen uskaltaisinko mennä tänne rasvaimuun. Minullakin olisi tuo 8 paikan rasvaimu tulossa ja pelottaa juurikin tuo miten pärjää sen jälkeen kotona. On kuitenkin koira, jonka pitäisi päästä ulos... ja yksin asustelen. Olen käynyt rintaleikkauksessa aiemmin Finestin kautta ja silloin mulla ei ollut mitään kipuja, joten toisaalta en osaa edes ajatella, että tästä voisi tulla suuret kivut.

      Kiitos kuitenkin kommenteista, jotka kertoi, että konsultaatiot maksavat ja jos varaa ajan ja peruu sen tulee 10% maksu. En siis uskalla vielä varata mitään, sanon palaavani asiaan lähempänä.

      Suomalaisena varmaan pelästytti juurikin tuo, että asiat menevät hirveää vauhtia eteenpäin, kun heti pitäisi operaatiopäivä varata ja mä vasta lähdin kyselemään asioita... Kysyin myös parista suomalaisesta firmasta ja he vasta varailivat konsultaatiopäivää, kun tässä taas jo leikkauspäivää :D

      Nyt mietin, että menisinkö ensiksi Suomessa 4 paikan rasvaimuun, joka tehtäisiin paikallispuudutuksessa vai sitten heti tuonne Viroon 8 paikan rasvaimuun. Mietityttää ja jännittää niin paljon. Rintaleikkauksessa ei tarvinnut kuin päättää, että minkä muotoinen laitetaan ja kirurgiltakin tuli koko. Nyt pitäisi päättää että mitkä kohdat operoidaan ja mietityttää montako kohtaa valitsisi :D

    • Anonyymi

      Nyt on varattuna aika 13.10., jos joku on myös tuloissa tuolloin olisi kiva nähdä vaikka laivalla ja saada seuraa!

    • Anonyymi

      Stadin lastiikkakirurgiaa ei kiinnosta kuin raha. Paska palvelu, en ymmärrä mistä heille maksoin?

    • Anonyymi

      Moi
      Kans varasin ajan kesäkuulle gynekomastian hoitoon
      Siinä on molemmissa rinnassa sellainen patti ja toinen pahempi
      Noiten poiston lisäksi tarvii varmaan kevyttä rasvaimua
      Tässä on nyt näköjään monenlaista mielipidettä ja kuten muilla niin se nopea ajanvaraus on kyllä täysin totta
      Silti puhelimen keksutelun perusteella ihan fiksuja juttuja...olen koitanut koulutta aiheesta itseensä mahdollisemman paljon niin sen perusteella väittäisin et puhelimen keskustelun perusteella asialla on ihan fiksut ihmiset
      Kuitenkin jos jollain lisää nimeomaan siihen liittyvä tietoa niin KIITOS etukäteen

      • Anonyymi

        Harkitsen tässä uskaltaisko tuonne lähteä. Konsultaatiossa käyty ja luotettavalta tuntuu. Jäin tuumailemaan noita corona-testejä ennen ja jälkeen. Virosta kun takaisin tulee testi pitää ottaa ennen laivaan nousua.
        Varmaan tuo kesä-heinäkuu on varmempi aika matkustaa, ehkä nuo rajoitukset tuosta jää pois.
        Tsemppiä leikkaukseen uskon että se menee hyvin 👌🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkitsen tässä uskaltaisko tuonne lähteä. Konsultaatiossa käyty ja luotettavalta tuntuu. Jäin tuumailemaan noita corona-testejä ennen ja jälkeen. Virosta kun takaisin tulee testi pitää ottaa ennen laivaan nousua.
        Varmaan tuo kesä-heinäkuu on varmempi aika matkustaa, ehkä nuo rajoitukset tuosta jää pois.
        Tsemppiä leikkaukseen uskon että se menee hyvin 👌🏻

        Eikös toi testi riitä että on 3 päivää vanha vai onko siltikin otettava uusi testi Viron puolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös toi testi riitä että on 3 päivää vanha vai onko siltikin otettava uusi testi Viron puolella?

        Pitää ottaa testi ennen laivaan nousua takaisin tullessa tällä hetkellä.
        Vielä nuo voi muuttuakin. Toivotaan että jää pois.


    • Anonyymi

      Expl miksi et spammat, tiedämme että olet Stadin expplastiikkairurgi

    • Anonyymi

      Olen huomenna, 2.7 menossa vatsa,kyljet ja sisäreisien rasvaimuun. Onko joku menossa huomenna? Pikkasen jännittää. Kirurgina Pille Kirjanen ja kuulemma on hyvä.

      • Anonyymi

        No miten leikkaus meni? Oletko tyytyväinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten leikkaus meni? Oletko tyytyväinen?

        Leikkaus itse meni hyvin, mutta komplikaatioita vaikka kuinka. 6pvä leikkauksesta tuli 1
        ,5l serooma joka poistetiin neulalla muutaman kerran, sitten asetettiin dreeni neljäksi päiväksi. Sen jälkeen kun dreeni oli pois, serooma ei tullut takaisin. Mutta nyt (viikko11po), maha on epätasainen ja ryppyinen. Käyn joka viikko LPG hoidossa ja se auttaa kiinnikkeiden ja ihon kimmoisuuden kanssa. Toivon parasta. Sitten leikkaus vuoto oli niin suuri (mulle sanotiin että ei ollutkaan), että mun HB 102, erittäin levottomat jalat ja väsynyt olo. Söin rautaa montaa viikkoa ja HB on nyt normaali (145). Muuten, Pille teki hyvää työtä, poisti kirjaimellisesti kaikki läskit. Rasva lähti 2,5l. Olen seuraavaksi menossa alakasvojen/kaulan kiristysleikkaukseen ja mahdollisesti "buccal fat removal" toimenpiteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten leikkaus meni? Oletko tyytyväinen?

        Muuten, stadinplastiikkakirurgia firma en suosittele :(. Seuraavan kerran lähden Finestin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaus itse meni hyvin, mutta komplikaatioita vaikka kuinka. 6pvä leikkauksesta tuli 1
        ,5l serooma joka poistetiin neulalla muutaman kerran, sitten asetettiin dreeni neljäksi päiväksi. Sen jälkeen kun dreeni oli pois, serooma ei tullut takaisin. Mutta nyt (viikko11po), maha on epätasainen ja ryppyinen. Käyn joka viikko LPG hoidossa ja se auttaa kiinnikkeiden ja ihon kimmoisuuden kanssa. Toivon parasta. Sitten leikkaus vuoto oli niin suuri (mulle sanotiin että ei ollutkaan), että mun HB 102, erittäin levottomat jalat ja väsynyt olo. Söin rautaa montaa viikkoa ja HB on nyt normaali (145). Muuten, Pille teki hyvää työtä, poisti kirjaimellisesti kaikki läskit. Rasva lähti 2,5l. Olen seuraavaksi menossa alakasvojen/kaulan kiristysleikkaukseen ja mahdollisesti "buccal fat removal" toimenpiteeseen.

        Rasvaimun jäljiltä on normaalia että jää muhkuroita vielä pitkäksi aikaa. Voi viedä jopa vuosia ennen kuin kaikki muhkurat tasoittuu.

        Oletko mies kun normaali Hb pitäisi olla 145?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, stadinplastiikkakirurgia firma en suosittele :(. Seuraavan kerran lähden Finestin kautta.

        Mitä vaikutusta välitysfirman vaihdosta on jos kirurgi ja klinikka on sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaimun jäljiltä on normaalia että jää muhkuroita vielä pitkäksi aikaa. Voi viedä jopa vuosia ennen kuin kaikki muhkurat tasoittuu.

        Oletko mies kun normaali Hb pitäisi olla 145?

        LOL en ole mies, mutta keho on tottunut korkeaan Hb:een. Lopputulos surkea, kirurgi poistanut liian paljon rasvaa, myös ihan ihon alta, kiinnikeitä ja muhkuroita koko vatsan alueella. Korjausleikkaus on tulossa. Pelottaa hirveäasti että lekkun jälkeen tulos on huonompi kuin nyt.


    • Anonyymi

      Kävin Pille Kirjasella Tallinnassa rintojen rasvansiirrossa viime keväänä. Ottoalueina oli kyljet ja vatsa. Esitutkinta kesti noin kymmenen minuuttia, jonka aikana Kirjanen oli näkyvästi ärsyyntynyt, tiuski ja teki merkinnät ylimalkaisesti, ei juurikaan kommunikoinut tai kuunnellut, aivan kuin hän olisi vain halunnut mahdollisimman nopeasti huoneesta pois. Lopputulos on suoraan sanottuna karmea. Vatsan alue on näkyvästi epäsymmetrinen, oikealle puolelle jätettiin ylävatsalle iso möykky mutta navan vasen puoli ja alavatsa imettiin täysin kuiviin. Lisäksi pakaran yläpuolella on näkyvä kuoppa alueella josta rasvaa ei kuulunut edes ottaa. Etukäteen ilmoittamani toive tukiliivin mallista ohitettiin sairaalassa turhana kun kysyin asiasta, jälkikäteen kun valitin asiasta sairaalasta valehdeltiin että liivit olisivat olleet loppu. Kun pyysin heräämössä juuri herättyäni toistuvasti lisää kipulääkettä, koska kivut olivat karmeat, kunnes lopulta itkin kivusta, hoitaja vain tiuski ilkeästi ja ilmoitti että ei voi sattua enää.

      Kävin kilpailijalla näyttämässä lopputulosta ja tämä oli järkyttynyt miten paljon rasvaa oli otettu, kun olen muuten kohtuu pienikokoinen. Sairaala välttelee vastaamasta ja yrittää pestä käsiään koko hommasta. En todellakaan voi suositella.

    • Anonyymi

      Itse sain heti ekoissa keskusteluissa samanpäivän aikana heiltä leikkaus ajan kahden viikon päähän. Parin päivän jälkeen he ilmoittivat että klinikan puolesta aika ei sovi ja antoivat suoraan uuden ajan. Sairastuin juuri ennen uutta aikaa, ja leikkausta jouduttiin siirtämään, mutta olin maksanut sen jo. Nyt olen jo viikon odotellut uutta aikataulua. Harmittaa että menin maksamaan etukäteen, tuntuu että siihen loppui kiire. Suosittelen siis kaikkia vaan nostamaan pankkikortin maksu rajaa ja maksamaan vasta paikanpäällä. Ei kannata etukäteen. Palaan kommentoimaan miten tämän kanssa käy!

      • Anonyymi

        Pääsitkö koskaan siihen leikkaukseen ?


      • Anonyymi

        Olen itse käynyt leikkauksessa Kotka Erahaiglassa. Hoidin konsultaation, ajanvarauksen ja hinnasta sopimisen suoraa leikkaavan lääkärini kanssa. Menin leikkauspäivänä paikalle ja silloin luin ja allekirjoitin sopimuksen ja maksoin pankkikortilla. Minulla tuli pieni korjaustarve, josta olin suoraa leikkaavaan lääkäriin yhteydessä. Hän tarjosi heti korjausmahdollisuutta ja hinta tälle korjauskäynnille oli noin 10% alkuperäisestä leikkauksen hinnasta. Minulla ei ollut missään vaiheessa mitään epäselvyyksiä tai ongelmia asioiden sopimisessa. Myöskään tuon korjauksen yhteydessä kirurgi ei vaikuttanut lainkaan loukkaantuneelta siitä, että tulin takaisin. Korjaus tehtiin pari vuotta alkuperäisen käynnin jälkeen. Ihan rehellisesti sanottuna ihmetyttää nämä huonot kokemukset. Taitaa liittyä enemmän konsulttifirmoihin kuin itse sairaalaan. Minä puhun hyvää englantia, joten diilin tekeminen suoraa ei ollut mikään big deal. Leikkaus olisi maksanut FinEstin kautta 1500 enemmän. Ei ollut oikein pointtia maksaa pelkistä laivalipuista. Taksi satamasta sairaalaan maksaa 5 euroa.


      • Anonyymi

        Et tainnut päästä leikkaukseen ollenkaan, vuosi on jo kulunut, vai miten kävi?


    • Anonyymi

      Törmäsin taas tähän keskusteluun. Tosiaan stadin plastiikka kirurgia ilmoitti minulle, että alkuperäinen kirurgin on siirtynyt muualle töihin ja tarjosivat uutta kirurgia. Onneksi sanoin puhelimeen että tarkistan ensin. Luin tästä suomalaisesta kauhu kirurgista tarpeeksi ja pyysin rahat takaisin mahdollisimman nopeasti että saan ne toiseen yritykseen. No menin sitten finestille. Loppu tulos muuten hyvä mutta napa on todella ruma ja omituinen, kävin sitä jopa heillä korjaamassa mutta edelleen todella valtava ja ruma ja siihen leikattu jotenkin omituisesti mukaan "ylimääräistä". Mutta vatsa on litteä ja alavatsan arpi siisti ja Urheilu sujuu kun ei ole enää erkauma. Siispä menisin uudelleen koska tahansa

    • Anonyymi

      Mitä vittua? Tämä on yksi suuri kusetus! Vievät vain rahat. 😂😂😂😂😂🐥!!!!!!

      • Anonyymi

        Veikö sinulta?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe