Kuvien vaatijat

ihmettelenpävain

Ihan pari kysymystä teille:

Ihanko tosiaan luulette, että se kuva kertoo koko totuuden, vaikka olisi mistä kulmasta otettu? Tai kuvitteletteko, että se kuva sinänsä kertoo, että sen lähettäjä on rehellinen?

Kuka tahansa voi postata nettiin vaikka mummonsa kuvan tai mies tekeytyä naiseksi tai päinvastoin.

Kuinka naiivi pitää ihmisen olla, että pelkän kuvan perusteella tekee päätelmiä yhtään mistään?

36

2173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset-nirsoja

Naiset on just niitä jotka tekee kuvan perusteella päätelmän että komea mies on hyvä kumppani joka ei petä eikä pahoinpitelee naista. Tavisnainen kelpuuttaa vain niitä komeimpia miehiä, luonteella ei ole mitään merkitystä on se monta kertaa nähty millaisia pettäjä ja väkivalta miehiä naiset haluaa.

• Kymmensormi

Kuvia kerätään yleensä kokoelmaan. Ei niistä mitään voi päätellä, kunhan kokeillaan.

Kuva on tärkeä niille, joiden ajatus ei luista kirjoittaessa. Hyvin tällä tavalla kommunikoiville kuva on ihan yhdentekevä. Sen ehtii saada tai itsekin ottaa ensimmäisten tapaamisten jälkeen. Jos sinne asti päädytään alun tutustelujutustelun perusteella...

• Tutkijamies_

Laittakaa se kuva sinne profiiliin niin ei tarvitse erikseen pyytää, vai onko teillä jotain salattavaa?

• Suksisinävittuun

On salattavaa. Ei haluta naapurien tai sukulaisten tietävän yksityisistä nettihausta mitään. Deittailu on kahden kauppaa kuitenkin.

• Tutkijamies_
        Suksisinävittuun kirjoitti:

On salattavaa. Ei haluta naapurien tai sukulaisten tietävän yksityisistä nettihausta mitään. Deittailu on kahden kauppaa kuitenkin.

Kaikkea sitä kuulee. Ne kuvat näkyvät ainoastaan niille joilla itselläänkin on profiili siellä. Eiköhän ole parempi niin, että sukulaistyttösi näkee kuvasi ennen keskustelua kuin sen jälkeen..Ei hävetä niin paljon sitten sukujuhlissa;)
        Eikä nettitreffailussa ole mitään hävettävää nykypäivänä. Ei ole häpeä hakea seuraa sinkkuna..

• salaatti

kyllä salattavaa , jos on seksisuhteessa

• uiyiyui

"Kuka tahansa voi postata nettiin vaikka mummonsa kuvan tai mies tekeytyä naiseksi tai päinvastoin. "

Sinähän Sherlock olet. Noin tekee varmaan 0,1% deittaajista.

Kyllä melkein kaikki haluaa nähdä edes jonkinlaisen kuvan ihmisestä kenen kanssa viestittelee...

• klokloklo

Melkein kaikki tarkoittaa 90 prosenttisesti naisia. Miehille se on aivan sama näkeekö kenen kanssa viestittelee tai ei, treffejä ei kuitenkaan tule niin mitä väliä?

• Enää.vaan.seurailija

Onhan se noinkin. Toisaalta se kuva toimii hyvänä suodattimena, ettei sitten (teoriassa) mahdollisessa tapaamisessa tule noloa tilannetta kun huomaa, että ei helkkarissa ainakaan TUON näköisen kanssa! Eli ne karmeimmat voisi suodattaa jo etsintävaiheessa pois. Ja vastaanrutisijat: se minun mielestäni kaikkein karmeimman näköinen saattaa jonkun toisen silmissä näyttää taivaan enkeliltä!
        Niin että kuvaa vaan näytille, joka uskaltaa! Itselläni ei ole nyt kuvaa. Selfie ei näköjään onnistu ja muitten ottamat ovat jo liian vanhoja. Sen voin kyllä tunnustaa, että ruma olen. Peili jo sen kertoo, sinun ei tarvitse.

• fffaro
        Enää.vaan.seurailija kirjoitti:

Onhan se noinkin. Toisaalta se kuva toimii hyvänä suodattimena, ettei sitten (teoriassa) mahdollisessa tapaamisessa tule noloa tilannetta kun huomaa, että ei helkkarissa ainakaan TUON näköisen kanssa! Eli ne karmeimmat voisi suodattaa jo etsintävaiheessa pois. Ja vastaanrutisijat: se minun mielestäni kaikkein karmeimman näköinen saattaa jonkun toisen silmissä näyttää taivaan enkeliltä!
        Niin että kuvaa vaan näytille, joka uskaltaa! Itselläni ei ole nyt kuvaa. Selfie ei näköjään onnistu ja muitten ottamat ovat jo liian vanhoja. Sen voin kyllä tunnustaa, että ruma olen. Peili jo sen kertoo, sinun ei tarvitse.

Ruma oot mutta vastapuoli pitää siltikin olla missi? Selfie ei onnistu, siinä on paraskin neuvoja että kuva pitää olla vaikka ei itselläsikään ole. Älykkyys matala?
        Sama heppu täällä selittänyt jo kuukausia sitten että selfie ei onnistu ja muitakaan kuvia ei ole.

• Enää.vaan.seurailija
        fffaro kirjoitti:

Ruma oot mutta vastapuoli pitää siltikin olla missi? Selfie ei onnistu, siinä on paraskin neuvoja että kuva pitää olla vaikka ei itselläsikään ole. Älykkyys matala?
        Sama heppu täällä selittänyt jo kuukausia sitten että selfie ei onnistu ja muitakaan kuvia ei ole.

Ihan oli tavallinen naapurintyttö hakusessa, vaan kun en kelvannut niin uskon jo.
        Älykkyydestäni olen kanssasi samaa mieltä. Ylimmässä suorittamassani opinahjon päästötodistuksessa tosin oli yhdeksikköjä niin paljon, että laskivat keskiarvoa, mutta sehän on eri asia kuin älykkyys.
        Mites muuten sinulla? Ihan vaikka omasta mielestäsi?

• drdr

Kuvattomat profiilit on suoraan sanottuna perseestä.
      Monta kertaa on käynyt niin ettei pyytämälläkään ole saanut kuvaa. Mitä järkeä?
      On käynyt jopa niin että nainen on itse flirtannut minulle ja sitten kysyn kuvaa eikä ole siltikään antanut! mitä vittua :D

• flirf

varattu - nuorekas, avoin, rehellinen kaunotar

• Parierottuujoukosta

Mulla on galleria...miesten lähettämistä pippelinkuvista😂
      Suunnittelen taidenäyttelyä 😜

• nirppanokka1

Kyllä minä niin mieleni pahoitan, jos en saa kikkelinkuvaa.

Tarkka mitta myös mukaan, pojaaaat...

• kiik

Mulla kans on muutamia kikkelinkuvia ja miesten kropasta useampi kuva. Ajankuluksi sitten leikittelen mihin kroppaan mikäkin kikkeli sopisi parhaiten..

• äläotasikaasäkissä

Niitähän voi nykyisillä kuvan käsittely ohjelmilla yhdistellä vähän tuota ja tuota saa unelmien deittiukon tai jopa tulostaa luonnollisen kokoisena tarkistaakseen sopiiko kalustukseen.

• Tiedätkösss

Voi kauheaa !! meikä postasi friidulle "jortikastaan" oikein edustavan kuvan, villatkin poistin juuresta et sais pitemmän vaikutelman .

• Ei ne viestitkään kerro tuolla logiikalla yhtään mitään - kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa.

Ensitreffeillä sentään heti näkee vastaako toinen kuvaansa vai ei, muissa asioissa valehteleminen taas voi viedä vaikka kuinka pitkään ennenkuin jää kiinni.

• ihmettelenpävain

Ei kerrokaan. Netissä on helppo tekeytyä tänä päivänä vaikka miksi. Minusta ne, joiden mielestä "kuvattomat profiilit on perseestä", voivat ihan suosiolla siirtyä seuraavaan profiiliin. Turha vinkua sitten jälkikäteen, että se kuvassa esiintynyt kaunotar/komistus olikin livenä ihan jäätävä tankki tai muuta vastaavaa.

• muutaku

se seuraavakin profiili on kuvaton. Kohtalaisen paljon vituttaa tuo ämmien selostus, kuinka siks ja siks ja sen takia sun on parempi siirtyä seuraavaan profiiliin tykkään käyttää korkkareita.
        Voi elämä. voin mäkin sun mieliks pistää korkkarit, että pituusero säilyy siinä tilanteessa...

• e56jwj6ww6jwj6wj6w

No nykyään kun ei olla enään missään bbs:ssä yms. vaan netti on visuaalinen media niinpä siihen kuuluvat myöskin kuvat, jollei kuvia halua laittaa niin sitten voi käyttää jotain lehtien ilmoituspalstoja.
      Ja työn käyttäminen tekosyynä on vain itsehäpeää ja huonoa itsetuntoa, ehkäpä ne kannattaisi hoitaa ensin kuntoon.

• ihmettelenpävain

Minä en käytä tekosyynä yhtään mitään. En postaa kuvaani nettiin ihan periaatteesta., eikä itsetunnossani ole mitään vikaa, kiitos vain.

• jkllop
        ihmettelenpävain kirjoitti:

Minä en käytä tekosyynä yhtään mitään. En postaa kuvaani nettiin ihan periaatteesta., eikä itsetunnossani ole mitään vikaa, kiitos vain.

Jos kuuluisit koko maailman kymmenen komeimman tai näteimmän ihmisen joukkoon, et siltikään laittaisi kuvaa nettiin ihan periaatteesta? Etsisit vain seuraa kuvattomana koska periaate on näin.
        Mun periaate on se että kuvaa ei laiteta jos sitä hävetään eli itsetunto ei salli laittaa.

• cvcvcvcvccvcccvcccvvv
        ihmettelenpävain kirjoitti:

Juupajuu, itselleen voi yrittää valehdella mitä vaan.

• ihmettelenpävain

No kuule, vaikka kuuluisin siihen maailman kymmenen upeimman ihmisen joukkoon, en siltikään laittaisi kuvaani nettiin. Edelleen ihan periaatteesta. Onko se niin vaikeaa tajuta, että kaikkia ei vain kiinnosta näytellä naamaansa tai persettään somessa?

• lkolp

Eli häpeät laittaa kuvaasi. Et koskaan voisi työskennellä näkyvällä paikalla ettei vahingossakaan kukaan ota kuvaa. Facebookkiin et voisi koskaan mennä kuvan kanssa myöskään.

• periatteethelvettiin

Jos olet niitä joilta ei saa kuvaa edes sähköpostiin, niin voit kyllä painua vittuun koko treffeistä. On tullut muutama tuollainen junttura vastaan. Vain idiootti jauhaa paskaa kuvattomalle pässille. Johan tuossa yksikin Tutkijamies kehui saaneensa monta sataa viestiä miehiltä, jotka kuvittelivat kirjoittavansa naiselle. SE VITUN KUVA PITÄÄ OLLA THATS IT!

• 756i356356uj3636j3j63j

Muita halveksivakin vielä, no monet rumat ovat sitäkin, ovat mukamas muita "parempia" kun eivät kehtaa itseään näyttää.

• Tämä on jo vaan nii naurettava. Mistä hi*osta te tavsimiehet olette kesksineet semmosen jutun että komeat miehet on aina paskapäitä, väkivaltaisia ja ei kiltteja. Aina kun mä luen sitä nettikeskusteluissa siis mä vaan ihmettelen mistä on tullut semmonen kuva. Siis ihan oikeesti te tavismiehet luulette olevan sikakiltteja, luonteelta ihan huipputyyppeja ketkä ei oo väkivaltaisia??? Siis ihan oikeesti? Väkivalta ei liitty mitenkään ulkonäköön ja ylipäätän paskapää olemiseen. Yrittäkää nyt ymmärtä sitä. Teien katkeruus näkee niin kaukaa etten ihmettele ollennkaan jos ette saa ketään naista. Ja mitä tarkoittaa kiltteys? En ole vielä tähän asti ymmäränyt sen sanan tarkoitusta. Miten tavismiehen kiltteys tulee paremmin esiin? Mun mielestä ei ole mitään väliä. Kyllä ne komeatki miehet on ihan kivoja ja mukavia, ystävällisiä ja ei ole kukaan käyttäynyt törkeästi mua kohtaan. Siis miste te ootte keksinyt tämmösen? :D Ma luen ja ainostaan ihmettelen miten tavismiehet kuvittelevat niiten olevan vaan kiltteja koko maailmassa. Tulkaa nyt takaisin tosielämään pliis.

• Tavallinen-tapaus

Tavis naisille se kuva kertoo että komea mies on hyvä kumppani joka ei petä naista ja kohtelee hyvin.

• Claara

Että sinä jaksat... Syy sinkkuuteesi löytyy peilistä. Tylsää ja jankkaavaa miestä tuskin kukaan nainen haluaa treffailla. Tai jos kerran tapaakin, niin ei enää toiste.

• Hdfjij

No on tämäkin taas viestiketju 😑 Ihme tappelua.... itsestäni on täysin kummallista että joku hakee seuraa oikeasti ilman tuoretta kuvaa itsestään. Mitä ihmettä te pelkäätte? 😀

• 75kie5ketjkeeyjyjk

Jos joku epäilee että toinen on jokin huijari niin sitä voi pyytää ottamaan jonkin määrätynlaisen kuvan, nykypäivänä jokaisella on kamera jossain vehkeessä, Sitten jos alkaa selitys että on kamera rikki tms. niin silloin voi jo jotain epäillä.

• KuvaOltavaaa

Kerran sattui nainen joka ei halunnut kuvaa antaa edes sähköpostilla mutta suostui puhelimessa juttelemaan. Kuvaili kyllä itseään kovasti sanallisesti miltä hän näyttää. Kävi kuitenkin pian ilmi että oli melko epäluuloinen tapaus kun perus kysymyksiin vastaaminen tuntui tuottavan vaikeuksia välillä ja myös kieltäytyi vastaamasta kokonaan. HUom. ei mitään pervo kysymyksiä vaan esim. missä kaupunginosassa asuu (en kysy osoitetta). Toisinsanoen "en anna kuvaa" tapaukset SAATTAVAT olla melko sisäänpäin sulkeutuneita kun pelkäävät liikaa. Varmaan aloittajaakin harmittaa kun (miesten?) into tutustumiseen katoaa?

• Trium

Kyllä kuvan saaminen on myös turvallisuuskysymys. Jos on saanut oikean kuvan niin silloin viestittelyssä on jälki kenen kanssa on kommunikoinnut ennen katoamista.

Jos on saanut väärän kuvan, niin tietää olla varuillaan kun treffikumppanin tapaa.

Elikkäs kuvaa ei pyydetä pelkästään esteettisistä syistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7735
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1910
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe