Perseet Salkkareissa, ei alkkareissa

Keiden peput ovat näkyneet sarjassa?
Ainakin Ismo, Jiri, Sebastian ja Kari ovat vilauttaneet.

Ei ole kenenkään naisen takamusta taidettu näyttää ja tuskin tullaan #metoon takia koskaan näyttämäänkään. Saati sitten tissejä!

16

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkahetijosvain

on se Kallenkin peba ollut esillä. Jirillä on paras.

• Ninjapummi

Sebastianin pylly on hyvännäköinen. Kiinteä ja muutenkin 6/5.

• Tämä on totta ja käsikirjoittajat/ohjaaja sen tietää mitä laittaa ja keksii aassinsiltoja että näkyville saadaan. Karin perse kyllä lävähti ruutuun kun taivaaniskusta. Olihan sitä vähän aiemmassa jaksossa jo vilautettu. Ja yhen muistan kun korjasvat jotai putkia, ni siinäkii työmihen viiva vilkkui Karilla.

• minkkilaukku kirjoitti:

Tämä on totta ja käsikirjoittajat/ohjaaja sen tietää mitä laittaa ja keksii aassinsiltoja että näkyville saadaan. Karin perse kyllä lävähti ruutuun kun taivaaniskusta. Olihan sitä vähän aiemmassa jaksossa jo vilautettu. Ja yhen muistan kun korjasvat jotai putkia, ni siinäkii työmihen viiva vilkkui Karilla.

Siis **rassasvat**!

• HaluuPebaa

Öyyhh, kun pääsiski vähän sitä....

• HaluuPebaa kirjoitti:

Öyyhh, kun pääsiski vähän sitä....

Niiku Sebastian sano: "Pitäs vettää kunnon perseet välillä".

• Silminäkijä

Eikö nuo lie jokaisen peppu näytetty.On vaan housut tai hame tms ollut siinä aatamin aikuisen asun päällä vielä.

• HenkkaFani

"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena." On se kumma ettei edes asiallisia kirjoituksia saa laittaa, ilman että joku alkaa valittamaan. Älä lannistu tästä syystä Henkka.
        T: Idolisi.

• 49893

Minusta olisi kiva saada salatut elämät dvd 181 koska Mun pakko ostaa sen takia haluan jos joku tiestä voisi laitta ne jaksot YouTubeen voi katsoa sieltä vai mitä tulisi tästä jotain kivaa niin että voitteko pistää ne heti aamulla kun minä haluun ne jaksot ovat siellä vuonna 2003 2001 2002 2004 kaikki pitäisi olla siellä ne jaksot ovat minulle tosi tärkeä asia tämä olisi pyyntö

• Kalleha oikee levittel PkTT2:ssa!

• asdfasdfdfghdfth

Ehkä naiset on paremman näkösiä farkkuperseinä, jos kohta paljaissakaan ei ole mitään vikaa

• 49893

Minusta olisi kiva saada salatut elämät dvd 181 koska Mun pakko ostaa sen takia haluan jos joku tiestä voisi laitta ne jaksot YouTubeen voi katsoa sieltä vai mitä tulisi tästä jotain kivaa niin että voitteko pistää ne heti aamulla kun minä haluun ne jaksot ovat siellä vuonna 2003 2001 2002 2004 kaikki pitäisi olla siellä ne jaksot ovat minulle tosi tärkeä asia tämä olisi pyyntö laittaa nämä näkyvä ruutu heti minun pitää nämä nähdä nyt heti ja kun kaikki tarvitsee ne kotiin huomenna on viimeinen päivä jakaa ne ja se on ihan hyvä idea oli jo mennyt ihan hyvin ja sen takia haluan tietää että onko ne tulossa sinne päin ja se on hyvä olla jo vähän enemmän kuin kaksi kertaa vuodessa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      264
      14340
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      65
      7271
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      209
      7081
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      45
      5095
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      112
      4856
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4714
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      89
      4464
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      20
      4401
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      76
      4154
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3948
    Aihe