Onko tämä HOMO-palsta?

tehkää.jotain

Tehkää ilmoituksia ylläpitoon, tämä on jo uskovien vainoa ja pakkosyöttöä kun homotusta tulee kristilliselle palstalle!

48

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      Siltä näyttää. Täällä on kohta 20 vuotta hääräneet samat homottajat Repe, torre, mummomuori, qwertyilija, Pe.ku.........

      • Minä olen ollut näillä palstoilla syksystä 2009. Kauankohan siitä on?

        En muuten homota, vaan kerron miten mikäkin asia on. Kuuluuko?


      • En nyt jaksa. Mutta et tainnut itsekään osata. Eikä sinulla ole ikinä antaa mitään tietoa?


      • torre12 kirjoitti:

        Minä olen ollut näillä palstoilla syksystä 2009. Kauankohan siitä on?

        En muuten homota, vaan kerron miten mikäkin asia on. Kuuluuko?

        Ja minä tulin uskontopalstoille joskus 2012, jos ei kretupalstaa lasketa. Räyhiksellä ei laskuoppikaan tainnut oikein napata peruskoulussa...


    • Muun muassa suuren uskon miehen pertsa2012 suurin mielenkiinto kohdistui homomiehiin.

      • Tom.Robisson

        Puhumattakaan nyt Nokian Mission suurmiehestä Markku Koivustosta. Olikohan hän mukana marssilla vai minne lienee häipynyt? Tietääkö kukaan?


      • asiaa

        pertsa kantoi huolta homojen joutumisesta kadotukseen.


      • asiaa kirjoitti:

        pertsa kantoi huolta homojen joutumisesta kadotukseen.

        Ei ihan niin.

        Hän toivoi homojen olevan rajalla miinanpolkijoina ja menevän Lassila&Tikanojan kuormassa menossa jätteenpolttolaitkselle.

        En tykkää valehtelusta, jota harrastat.


      • asiaa kirjoitti:

        pertsa kantoi huolta homojen joutumisesta kadotukseen.

        Pertsaa on ihan ikävä. Mitähän hänelle kuuluu 🤓❓


      • Tom.Robinson
        Tom.Robisson kirjoitti:

        Puhumattakaan nyt Nokian Mission suurmiehestä Markku Koivustosta. Olikohan hän mukana marssilla vai minne lienee häipynyt? Tietääkö kukaan?

        Onko tämä Markku Koivisto liian kiusallinen asia teille fundiksille? Aikanaan hän oli suuri sankari mutta nykyään hänet halutaan vaieta kokonaan kuoliaaksi. Ei ole vaikea arvata miksi...


    • RepeRuutikallo

      Voi Räyhis parkaa. 😅

      • Mekin ihan rakastamme sinua, osaat niin hyvin pilkata ja irviä.


      • homoille
        torre12 kirjoitti:

        Mekin ihan rakastamme sinua, osaat niin hyvin pilkata ja irviä.

        Rakastakaa te homot vaan toisianne ja jättäkää heterot rauhaan!


      • homoille kirjoitti:

        Rakastakaa te homot vaan toisianne ja jättäkää heterot rauhaan!

        Rauhassahan sinä Räyhis olet saanut kaikenlaiselta seksuaaliselta häirinnältä aina olla. Mikäpä sen muuttaisi.


      • Toki. Ainoa mikä aviollisen uskollisuuteni lisäksi estää on se että olet ruma, tyhmä ja huonotapainen. Ja kaiketi väärää sukupuoltakin; se ei oikein vielä riitä että olet henkisesti ns. ämmä.


      • homoille kirjoitti:

        Rakastakaa te homot vaan toisianne ja jättäkää heterot rauhaan!

        Minä heitin herjaa.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Toki. Ainoa mikä aviollisen uskollisuuteni lisäksi estää on se että olet ruma, tyhmä ja huonotapainen. Ja kaiketi väärää sukupuoltakin; se ei oikein vielä riitä että olet henkisesti ns. ämmä.

        Kerro toki lisää itsestäsi🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää itsestäsi🤓

        Kommentisi on valittu Vuoden Nulikkamaisimmat Heitot -skaban Euroopan edustajaksi Las Vegasiin. Onnittelut! Ja lentolippu tulee maksamaan alle neljä euroa, koska laskutus menee henkisen iän mukaan. 🤓
        Kriteerit kommentin valinnalle: 1) Se, että se on täydelisesti vailla minkäänlaista omaperäisyyttä. 2) Kyseistä kommenttia käytti aikoinaan jo joku Nooan arkissa, ja kommentin lausuja sai selkäsaunan Nooalta, koska Nooa oli kuullut sen noin miljoona kertaa jo 6-vuotiaana. 3) Kommentin lausuja onnistuu antamaan vaikutelman siitä, että hän itse kuvittelee olevansa jotenkin fiksu. (Efekti on suurin piirtein sama kuin tilanteessa, jossa Kanki-Kaikkonen onnistuisi antamaan vaikutelman siitä, että hän itse kuvittelee olevansa mestaritason tanssija.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommentisi on valittu Vuoden Nulikkamaisimmat Heitot -skaban Euroopan edustajaksi Las Vegasiin. Onnittelut! Ja lentolippu tulee maksamaan alle neljä euroa, koska laskutus menee henkisen iän mukaan. 🤓
        Kriteerit kommentin valinnalle: 1) Se, että se on täydelisesti vailla minkäänlaista omaperäisyyttä. 2) Kyseistä kommenttia käytti aikoinaan jo joku Nooan arkissa, ja kommentin lausuja sai selkäsaunan Nooalta, koska Nooa oli kuullut sen noin miljoona kertaa jo 6-vuotiaana. 3) Kommentin lausuja onnistuu antamaan vaikutelman siitä, että hän itse kuvittelee olevansa jotenkin fiksu. (Efekti on suurin piirtein sama kuin tilanteessa, jossa Kanki-Kaikkonen onnistuisi antamaan vaikutelman siitä, että hän itse kuvittelee olevansa mestaritason tanssija.)

        >Kommentisi on valittu Vuoden Nulikkamaisimmat Heitot -skaban Euroopan edustajaksi Las Vegasiin.

        Tuleekohan tuo AlfaTV:ltä? 🤔


    • En tiedä, minusta ei ole, mutta teit homo-aloituksen, ehkä tämä sitten on.

      • oletpa.lapsellinen

        Viitsitkö vilkaista muita aloituksia, homottaja?


      • oletpa.lapsellinen kirjoitti:

        Viitsitkö vilkaista muita aloituksia, homottaja?

        Juu viitsin...


    • 7y6t54r

      Usko.vainen on tästä yrittänyt tehdä homopalstaa erittäin lujasti
      😅😅😅

      • Anonyymi

        Kummasti on varjellut neitseellistä parastaan, vaikka on muuten pannut parastaan.


    • Uru2Por1

      Täällä on pelkkiä homoja ja homofoobikkoja jotka ovat siis salahomoja.

      • jels828

        Niinkö Seta opettaa?


      • Anonyymi
        jels828 kirjoitti:

        Niinkö Seta opettaa?

        tuo on SETA:n maalittamista, mikä on lainkin mukaan rikos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo on SETA:n maalittamista, mikä on lainkin mukaan rikos

        Hyvä, ettei Räsästä, Puolimatkaa, Ruotsalaa ym ole maalitettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, ettei Räsästä, Puolimatkaa, Ruotsalaa ym ole maalitettu!

        Reformin Panulta saa parhaat maalit ja sutimiset.


    • laittannu.merkille

      Eniten täällä tuntuu homostelusta kirjoittelevan juuri uskovaiset. He kun tuntuvat tietävän hyvinkin tarkkaan ihan peräseksiä myöten miten asiat homoilla ovat.

      • älä.valahtele

        Älä valehtele. Katso aloitukset!


    • Anonyymi
      • Kerro miten valitaan, kummasta sukupuolesta ”syttyy”. Siis kun heräät, menithän maata vasta aamusta.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kerro miten valitaan, kummasta sukupuolesta ”syttyy”. Siis kun heräät, menithän maata vasta aamusta.

        Kysy se kysymys bi-seksuaaleilta. 🤔


      • Anonyymi

        Se, että jokin ei ole geeneissä ei tarkoita etteikö se olisi synnynnäistä. Ei vasenkätisyyskään ole geeneissä mutta vain idiootti väittää, että vasenkätisyys on valinta.

        Opettele perusasiat.


      • gaymailit kirjoitti:

        Kysy se kysymys bi-seksuaaleilta. 🤔

        Ei kun kysyn normaaliin tapaan siltä joka otti asian puheeksi. Hän voi tietysti olla biseksuaali, eihän teistä Antsuista koskaan tiedä. "Syttymisestä" puhuttiin hänen linkittämässään jutussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että jokin ei ole geeneissä ei tarkoita etteikö se olisi synnynnäistä. Ei vasenkätisyyskään ole geeneissä mutta vain idiootti väittää, että vasenkätisyys on valinta.

        Opettele perusasiat.

        Jos joku on synnynnäinen murhaaja niin hänen tulee antaa olla sitä ihan rauhassa?


    • Eiköhän tuo ole päinvastoin, esim. Päivi Räsäsestä on lukemattomia homofoobisia aloituksia.

    • Anonyymi

      Kyllä tämän palstan perusteella homofobia näyttää olevan luterilaisuuden syvin ellei ainoa sisältö.

      • Anonyymi

        Ei se nykyisen luterilaisuuden tärkein sisältö minusta ole.


      • Anonyymi

        Kukaan ei pelkää teitä puuterihuiskut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pelkää teitä puuterihuiskut!

        "Kukaan ei pelkää teitä puuterihuiskut!"

        Kuulostaa tosi miehekkäältä muminalta sieltä kaapista huudettaessa :D


    • Anonyymi

      Kaikkea kannattaa pohtia ristin ja ylösnousemuksen valossa. Aivan kaikkea. Mitä meille ristillä ja ylösnousemuksessa tapahtui? Vetikö Jeesus ristille mukanaan ainoastaan osan ihmiskunnasta vai koko ihmiskunnan? Sovittiko Jumala Kristuksen ristin kautta kaikki sekä maan päällä että taivaissa? Oliko Jumala Kristuksessa ja sovittiko Hän maailman itsensä kanssa? Tulimmeko me jo sovitetuiksi Hänen Poikansa kuoleman kautta?
      Jos vastaamme "kyllä", onko meillä lupa ajatella, että sovitus ei ulotu johonkuhun muuhun kuin meihin itseemme? Ts. se, että Jumala sovitti MAAILMAN itsensä kanssa, ei tarkoitakaan koko maailmaa? Että "kaikki sekä maan päällä että taivaissa" ei tarkoitakaan aivan kaikkia sekä maan päällä että taivaissa?

    • Anonyymi

      Aloittajalle mielipiteeni, että tämä on joittenkin mielestä himojen vainoa kristillisellä palstalla.
      Unohdatte, että myös homo voi olla kristitty.

      • Anonyymi

        A. klo 17:16:
        Tulipa sopivasti lyöntivirhe, pakko korjata, tarkoitus sanoa "homojen vainoa".
        Vaikka kyllähän ne himotkin palstalaisissa jyllää.


    • Anonyymi

      On tämä niin sairasta. Toivon mukaan pääsemme mahdollisimman pian seuraamaan oikeudenkäyntiä ja alkavaa finaalia tälle syntioppiuskonnolle ja tälle uskontopahuudelle kaikenlaisin nimityksin - lähinnä oksettaa lukea näitä teidän kirjoituksianne, johon saastaan vedätte itsenne ja toiset mukaan. En jaksa kuin ihmetellä, että miten on mahdollista, että tällainen ihmisuhrikultti on voinut edes toimia ja olla voimissaan 2000 vuotta kenenkään huomaamatta, että siinä on todella jotain ratkaisevaa vikaa.

    • Anonyymi

      Ei tätä palstaa homot ole aloittaneet. Aloitteen tekijät ovat niinsanottuja "kristittyjä", joiden arvomaailma on kaukana kristillisyydestä.

      • Anonyymi

        Juuri näin, ei ole kristillistä toisten sukupuoliseen suuntaukseen puuttumista.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe