Tähän on menty

Näinkirkkoajohdetaan

Mormonikirkko on maallistunut. Se ei enää usko Jumalaan (Jahve), Poikaan (Sana) eikä Pyhään Henkeen (Gabriel) vaan sen perusta makaa kirkon johtajissa ja profeetoissa joista mormonikirja sanoo 3 Nefi 13:4. Ja lapsia minä annan heille ruhtinaiksi ja pienokaiset hallitsevat heitä, 3 Nefi 13:12, "Ja lapset ovat minun kansani sortajia, ja naiset hallitsevat heitä. Oi kansani, sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan".

15

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole kyllä pätkääkään maallistunut. Jotain muita vikoja ehkä on. Mitähän vikoja kirkossa ihan oikeasti voisi olla?

      • Katsotaanko epäjumalan palveleminen viaksi?


      • Näinkirkkoajohdetaan

        Mormonikirkossa palvotaan ihmislapsia. Isä, Poika ja Pyhä Henki on heitetty kuoppaan mätänemään.


      • he-ma kirjoitti:

        Katsotaanko epäjumalan palveleminen viaksi?

        Onko siis kirkon palvelema Luoja, nasaretilainen Jeesus Kristus ja viimeisen tuomion Tuomari epäjumala? Kai kirkon viat jossain muualla ovat.


      • Näinkirkkoajohdetaan kirjoitti:

        Mormonikirkossa palvotaan ihmislapsia. Isä, Poika ja Pyhä Henki on heitetty kuoppaan mätänemään.

        Ei palvota kuin juuri niitä. Mistä tuommoista on tullut mieleen?


      • Hänjokanäkeekaiken
        Olli.S kirjoitti:

        Ei palvota kuin juuri niitä. Mistä tuommoista on tullut mieleen?

        Olin eilen kirkossa todistuskokouksessa ja todistin että Joseph Smithille ilmestyi vuodesta 1823 alkaen Nefin kansan johtajana toiminut Moroni eikä Mormonin poika Moroni ja että Joseph Smithiä eksytti vuonna 1829 kaksi miestä, jotka olivat kaksi niistä seitsemästä sotapäälliköstä 130000 joukkoineen jotka eksyttivät 385 jKr muut nefiläiset (490000) sotaan laamanilaisia vastaan Kumoran kukkulalal, uskomaan että hänelle ilmestynyt Moroni oli Mormonin poika Moroni.
        Todistuskokouksen jälkeen jouduin piispan puhutteluun jossa piispa sanoi että minun todistukseni ei ole kirkon virallista oppia eikä he usko minun todistukseeni. Minua myös kiellettiin enää opettamasta muuta kuin kirkon virallista oppia. Puhuimme piispan kanssa noin puoli tuntia ja tein selväksi piispalle että minä olen jumaluuden kolmas persoona Pyhä Henki.
        Piispa sanoi tuohon että kirkkoa johdetaan Utahista eikä Suomesta ja että minun olisi pitänyt toimia (syntyä siellä) sieltä käsin eikä Suomesta/Suomessa.


      • Olli.S kirjoitti:

        Onko siis kirkon palvelema Luoja, nasaretilainen Jeesus Kristus ja viimeisen tuomion Tuomari epäjumala? Kai kirkon viat jossain muualla ovat.

        Kyllä vain.

        Kristinuskon kolmiomaisen jumaluuden jeesusosa on epäjumala. Sama koskee kahta muutakin osaa.

        Uuden testamentin kirjoitusajankohta ja tuhansien lahkojen sekä kulttien olemassaolo todistavat jeesuksen epäjumaluudeksi.


      • he-ma kirjoitti:

        Kyllä vain.

        Kristinuskon kolmiomaisen jumaluuden jeesusosa on epäjumala. Sama koskee kahta muutakin osaa.

        Uuden testamentin kirjoitusajankohta ja tuhansien lahkojen sekä kulttien olemassaolo todistavat jeesuksen epäjumaluudeksi.

        Onko ihan oikein epäjumala? Mikä sitten on oikea?


      • Hänjokanäkeekaiken
        he-ma kirjoitti:

        Kyllä vain.

        Kristinuskon kolmiomaisen jumaluuden jeesusosa on epäjumala. Sama koskee kahta muutakin osaa.

        Uuden testamentin kirjoitusajankohta ja tuhansien lahkojen sekä kulttien olemassaolo todistavat jeesuksen epäjumaluudeksi.

        Olet oikeassa, Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat kolme eri persoonaa eikä kolmiosaisen jumaluuden seos. Pyhällä Hengellä samoin kuin Pojallakin voi olla lihaa ja luuta oleva ruumis, Jumalasta, Jahvesta en tiedä.


      • Olli.S kirjoitti:

        Onko ihan oikein epäjumala? Mikä sitten on oikea?

        Ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut, mutta jos joskus vastoin kaikkea todennäköisyyttä ilmaantuu, ei tukinnanvaraa hänen viestissään ole.

        Samoin pelkään pahoin epäjumalaa siihen asti palvelleiden kohtalon olevan kova.


    • samar1n

      Valitettavasti ei ole maallistunut. Toivottavasti maallistuisi. Samaten toivon maallistumista islamin seuraajille, juutalaisille ja kristityille ja kaikkien muidenkin uskontojen seuraajille. Maallistuminen on paras tie rauhaan. Uskonnollinen fanaattisuus ja kirjaimellisuus ei ole hyväksi ihmiskunnan kehittymiselle.

      • Samaa minäkin toivon valtioille. Kirkkoja kohtaan sitten uskonnonvapaus.


      • näinsemeneesitten

        Valitettavasti kirkkoa ohjaa ihmislapset jotka väittävät saavansa ilmoituksia Jumalalta. Kirkko ei ota vastaan ilmoituksia edes ainoalta Jumalan asettamalta persoonalta jonka kautta ilmoitukset kaikesta annetaan, Pyhältä Hengeltä eli Gabrielilta.


    • Ygrad

      Mormonismihan haluaa maailman ainoaksi uskonnoksi. Jossain vaiheessa demokratia vaihtuisi teokratiaksi jossa mormoniprofeetta on samalla uskonnollinen ja maallinen johtaja. Onneksi maailma maallistuu ja uskonto siirtyy rajailmiöksi. On todella kummallista että muuten normaalijärkiset ihmiset voivat uskoa oikeasti johonkin joka mormonikirkon ja muidenkin kirkkojen mukaan ympäröi meidät ja on mukana joka päiväisessä elämässä mutta jota ei voi elävänä nähdä eikä kuulla ikinä. Uskonnon voi vain kokea hurmoksena josta ei ole mitään todistetta. Tarkemmin ajatellen todella typerää.

      • Teokratia tulee vasta sitten kun Jeesus itse hallitsee. Saa nähdä sitten kunnioitetaanko silloin mormoneja vai ajatellaanko niinkuin sinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe