Launeen juuret?

Ovatko Launeen juuret tosiaan syvällä Suomen metsissä? Kossukesä on ohi. EHkä voin jo kuukauden päästä alottaa uudestaan.

7

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

      Nyt sitten vaan peruskuntokausi käyntiin pikaisesti, että jaksaa kossukesän toisen puoliajan painaa loppuun asti täysillä. Magnesiumia kannattaa myös ottaa päivittäin, ettei sitten krampit lopeta tuota tulevaa ryyppyputkea kesken kaiken.

      "Kuukauden kolmekin
      mä vielä onneani kiittelin
      Se riitti ja siihen kyllästyin
      Oisko olleet juuret
      liian syvällä ja suuret
      koto- Suomeen kun tahdoin takaisin."

      Mistä laulusta pätkä on tää?

      • EN tiiä mistä laulusta. Magnesiummii käytetty..uusi kierros alkaa todnäk 28. heinäkuuta...


      • a-no

        Joisitko tuollaista Heinekenin pullottamaa kannabis- vettä - taitaa onko jumalanpilkkaa kutsua sitä olueksi vai tyydytkö Launeen veteen?
        https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201807020105854_v0.shtml

        Anita Hirmusen laulusta on tuo pätkä, mutta mistä? Lisävihjeenä on, että paras biisi siihen aikaan oli voi tai joku...

        Oliko Kyllikki Saaren murha sittenkin vain onnettomuus? Monet seikat viittaavat siihen!


      • a-no kirjoitti:

        Joisitko tuollaista Heinekenin pullottamaa kannabis- vettä - taitaa onko jumalanpilkkaa kutsua sitä olueksi vai tyydytkö Launeen veteen?
        https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201807020105854_v0.shtml

        Anita Hirmusen laulusta on tuo pätkä, mutta mistä? Lisävihjeenä on, että paras biisi siihen aikaan oli voi tai joku...

        Oliko Kyllikki Saaren murha sittenkin vain onnettomuus? Monet seikat viittaavat siihen!

        Nautin kannabikseni aina sisäisesti joten mikä ettei mutta olut ei maistu joten kakkuu pöytään. Ei soita kelloo tuo biisi muttaa.. Anita hirmusen ja Harald hirmusen yhteisbiisi I GOT YOU BABE! oli kyl hyvä..

        Aina nuoren naisen mystinen kuolema saa surulliseksi. Ite vedän viinaa tuskissani kolmattakymmenettä vuotta mutta en kuole kumminkaan. Teinijuoppona kyl pyörin yöllä Stadiis ja mökilläkään en uponnu suohon vaikka peltoojasta itteni löysin.


      • a-no kirjoitti:

        Joisitko tuollaista Heinekenin pullottamaa kannabis- vettä - taitaa onko jumalanpilkkaa kutsua sitä olueksi vai tyydytkö Launeen veteen?
        https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201807020105854_v0.shtml

        Anita Hirmusen laulusta on tuo pätkä, mutta mistä? Lisävihjeenä on, että paras biisi siihen aikaan oli voi tai joku...

        Oliko Kyllikki Saaren murha sittenkin vain onnettomuus? Monet seikat viittaavat siihen!

        ..pistän varmaan illallalaaa lauluks..


    • köyskatkeslaulukuultiin

      On se Laune. Rotkojärvi Kuusamossa. Syvä ja kapea. Käytiin muijani kanssa siellä kuumana heinäkuun päivänä. Se helevetin kantatie 913. Uskoin ettei se pääty koskaan.
      Launeen juuret ulottuvat syvimmälle Suomen peruskallioon.

      • ONko siellä jo kuumaa? mainoksessa oli talvi.. launeen juuret sijaitsevat syvällä suomen metsissää..klunks klunks..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe