Ovatko Launeen juuret tosiaan syvällä Suomen metsissä? Kossukesä on ohi. EHkä voin jo kuukauden päästä alottaa uudestaan.
Launeen juuret?
7
610
Vastaukset
- a-no
Nyt sitten vaan peruskuntokausi käyntiin pikaisesti, että jaksaa kossukesän toisen puoliajan painaa loppuun asti täysillä. Magnesiumia kannattaa myös ottaa päivittäin, ettei sitten krampit lopeta tuota tulevaa ryyppyputkea kesken kaiken.
"Kuukauden kolmekin
mä vielä onneani kiittelin
Se riitti ja siihen kyllästyin
Oisko olleet juuret
liian syvällä ja suuret
koto- Suomeen kun tahdoin takaisin."
Mistä laulusta pätkä on tää?- a-no
Joisitko tuollaista Heinekenin pullottamaa kannabis- vettä - taitaa onko jumalanpilkkaa kutsua sitä olueksi vai tyydytkö Launeen veteen?
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201807020105854_v0.shtml
Anita Hirmusen laulusta on tuo pätkä, mutta mistä? Lisävihjeenä on, että paras biisi siihen aikaan oli voi tai joku...
Oliko Kyllikki Saaren murha sittenkin vain onnettomuus? Monet seikat viittaavat siihen! a-no kirjoitti:
Joisitko tuollaista Heinekenin pullottamaa kannabis- vettä - taitaa onko jumalanpilkkaa kutsua sitä olueksi vai tyydytkö Launeen veteen?
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201807020105854_v0.shtml
Anita Hirmusen laulusta on tuo pätkä, mutta mistä? Lisävihjeenä on, että paras biisi siihen aikaan oli voi tai joku...
Oliko Kyllikki Saaren murha sittenkin vain onnettomuus? Monet seikat viittaavat siihen!Nautin kannabikseni aina sisäisesti joten mikä ettei mutta olut ei maistu joten kakkuu pöytään. Ei soita kelloo tuo biisi muttaa.. Anita hirmusen ja Harald hirmusen yhteisbiisi I GOT YOU BABE! oli kyl hyvä..
Aina nuoren naisen mystinen kuolema saa surulliseksi. Ite vedän viinaa tuskissani kolmattakymmenettä vuotta mutta en kuole kumminkaan. Teinijuoppona kyl pyörin yöllä Stadiis ja mökilläkään en uponnu suohon vaikka peltoojasta itteni löysin.a-no kirjoitti:
Joisitko tuollaista Heinekenin pullottamaa kannabis- vettä - taitaa onko jumalanpilkkaa kutsua sitä olueksi vai tyydytkö Launeen veteen?
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201807020105854_v0.shtml
Anita Hirmusen laulusta on tuo pätkä, mutta mistä? Lisävihjeenä on, että paras biisi siihen aikaan oli voi tai joku...
Oliko Kyllikki Saaren murha sittenkin vain onnettomuus? Monet seikat viittaavat siihen!..pistän varmaan illallalaaa lauluks..
- köyskatkeslaulukuultiin
On se Laune. Rotkojärvi Kuusamossa. Syvä ja kapea. Käytiin muijani kanssa siellä kuumana heinäkuun päivänä. Se helevetin kantatie 913. Uskoin ettei se pääty koskaan.
Launeen juuret ulottuvat syvimmälle Suomen peruskallioon.ONko siellä jo kuumaa? mainoksessa oli talvi.. launeen juuret sijaitsevat syvällä suomen metsissää..klunks klunks..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
