Kun tekee salilla penkkiä ni alkaa kuulumaan outo humina korvissa. Sitte kun nousee seisomaan niin näkyy semmosia ilmassa leijailevia valopilkkuja ja kalu pamahtaa kerta heitolla niin kovaksi että housut repeävät. Tavallisesti kuljetankin varahousuja kassissa siltä varalta että humina alkaa. En muuten valittaisi näin vähäpätöisestä ongelmasta mutta sivullinen henkilö tuli kerran sanomaan että ennen housujen repeämistä silmäni alkavat muljahdella ympäri, suun pielistäni alkaa erittyä voimakkaasti nestettä ja alan hytkyä paikallani ja päästelen välillä pieniä kiljahduksia. Kiljahduksia voi seurata vaimea örinä ja sekavat lausahdukset kuten "markoo savolainen on jäätelöauto!" En olisi tätä uskonut ellei kaverini olisi kuvannut penkkiäni, otimme useita otoksia ja suoraan sanottuna hieman järkytyin. Yhdellä videolla mm söin kokonaisen magneesium kiven ja huorittelin kuntopyörälle sanoen sitä maailman paskimmaksi alataljaksi. onko tälle mitä tehä?
Onko normaalia?
4
609
Vastaukset
- kalukallunen
Kyllä se on täysin normaalia. Meillä jokaisella on erilaisia "oireita", kuten itselläni painojen käsiin ottaminen saa kaluni kovaksi ja purkautumaan jossakin vaiheessa valtaisalla siemensyöksyllä.
- Daavid
Hei!
Mielenkiintoinen kysymys! Ensisijaisesti oireesta tulee mieleen tinnitus, eli korvan soiminen. Tinnitus on yleinen vaiva, ja saattaa olla myös tilapäistä tai jaksottaista. Tinnituksen taustalla voi olla stressi, väsymys sekä leuan ja niskan alueen lihaskireydet.- häh
myös liiallinen stereoiden käyttö voi aiheuttaa tinnitystä. piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- puuseppänen
Ei ole normaalia.
Hakeudu pian lääkäriin.
Tai lopeta penkkien tekeminen ja ala vaikka tekemään kuntosalilla penkkipunnerrusta.
Montako penkkiä olet jo ehtinyt tehdä?
Eikö salin henkilökunta sano mitään kun teet siellä penkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810