Synnytin noin 4kk sitten, jälkivuotoni kesti ainakin 8vk yhteensä (oli pari vuotamatonta pv välissä mutta aina vaa alko uuestaa), sitten kun se viimein loppui tuli jälkitarkastus jossa sain ehkäsyksi minipillerit koska imetän. Melkein heti pillereiden aloituksen jälkeen alkoi taas vuotamaan. Aluksi se oli runsasta ja mahakin oli kipeä eli varmaan menkat? Sitten se vuotaminen loppui hetkeksi kunnes alkoi pillereistä johtuva ruskea tiputtelu joka noin 3vk vuotamisen jälkeen loppui kokonaisen 2pv ajaksi.... nyt olen syönyt pillereitä 2kk eikä vuoto lopu millään, ja kaiken lisäks nyt noin viikko sitten vuoto muuttui taas ihan kirkkaaksi vereksi :( en jaksaisi tälläistä kun raskauden ja synnytyksen takia on muutenki joutunut oleen pitkään selibaatissa ja nyt vuotoki estää ne touhut(on muute tehokkaita pillereitä xD). Mikä avuksi vai pitääkö vaan lopettaa pillerit???
Minipillerit aiheuttaa vuotoa, mikä avuksi??
Apuatarvitseva
0
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174