Synnytin noin 4kk sitten, jälkivuotoni kesti ainakin 8vk yhteensä (oli pari vuotamatonta pv välissä mutta aina vaa alko uuestaa), sitten kun se viimein loppui tuli jälkitarkastus jossa sain ehkäsyksi minipillerit koska imetän. Melkein heti pillereiden aloituksen jälkeen alkoi taas vuotamaan. Aluksi se oli runsasta ja mahakin oli kipeä eli varmaan menkat? Sitten se vuotaminen loppui hetkeksi kunnes alkoi pillereistä johtuva ruskea tiputtelu joka noin 3vk vuotamisen jälkeen loppui kokonaisen 2pv ajaksi.... nyt olen syönyt pillereitä 2kk eikä vuoto lopu millään, ja kaiken lisäks nyt noin viikko sitten vuoto muuttui taas ihan kirkkaaksi vereksi :( en jaksaisi tälläistä kun raskauden ja synnytyksen takia on muutenki joutunut oleen pitkään selibaatissa ja nyt vuotoki estää ne touhut(on muute tehokkaita pillereitä xD). Mikä avuksi vai pitääkö vaan lopettaa pillerit???
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493