Kultakuume, Todd Hoffman

Dumpperi

Todd Hoffman, huonojen päätösten erikoismies.Tämä kultakuumeessa kouristeleva möhömaha tykkää lyödä erilaisia vetoja, jotka sitten häviää. Esim viime kaudella hävisi Parkerille lähes kaiken kullan mitä sai viivan alle koko kaudesta..ou fuck mikä suurisuinen idiootti.

Ajattelin että kysyisin Toddilta että maksaisiko se minulle 100kg kultaa jos kerron hänelle paikan missä on 1 200 000 000 000 000 000 000 kilogrammaa kultaa, mutta minulla ei ole laitteita sen talteen ottamiseksi. Ja tieto on varma, se ei ole vitsi.

Kyllähän Todd viisaana miehenä ottaisi diilin vastaan.. Sitten kertoisin Toddille että tämä paikka sijaitsee.. Niin missä?

6

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultalevyseinälle

      No siellä FORTKNOXISSA vai mikä lie se ameriikan kultasäilöpaikka olikaan.

      Todd Hoffman haluaa nyt laulajaksi kun kultahommat eivät onnistuneet, voi hyvänen aika.

    • niinpä_niin

      Täyttä näytelmää koko sarja.

    • Dumpperi

      Itse asiassa se kyseinen paikka on Aurinko. Kaikkea sitä oppii kun lukee tieteen kuvalehteä.

      Vai laulajaksi meinaa Todd heittäytyä. Nohh, onnea matkaan. Musiikki bisneksessä ne kultahiput on vielä tiukemmassa. Pitäisi olla nuori, hyvännäköinen., persoonallinen tyyli, ääni, huippu biisintekijät taustalla, managerit, levy-yhtiöt.. Toddilla ei ole kuin vitusti velkaa kaikkialle.

    • Raketillaaurinkoon

      Fort Knoxissa ei ole kultaaaä kuin 4578 000kg wikipedian mukaan. Paljon sekin mutta tuo kulta määrä mikä on auringossa...aivan käsittämätön mälli:)

    • Anonyymi

      Vaikka sarja onkin käsikirjoitettua paskaa niin silti toddista on tehty täys idiootti. Eikä ne muutkaan tiimit ole järjellä pilattuja. Yhtään 50 taalan laakeria ei ole varastossa vaan aina pitää seisottaa 100 000 taalan tappiot. Kukaan ei viitsi käydä katsomassa veden pintaa vaan vesi loppuu aina yllättäen. Seulaa ei tyhjennetä kuin kerran viikossa eli ei tiedetä mistä kohtaa kaivausta kultaa tuli. Kääntäjän mukaan maata huuhdotaan metreissä ei kuutioissa.

    • Anonyymi

      Mitä kuuluu Toddille tänään? Vieläkö vanha nariseva isäukko on hengissä? Eikös Toddilta pitänyt tulla oma kullankaivuu sarja telkkariin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe