laiha ja hoikka ja sali treenattu nainen ja jääkaapissa ei ole mitään vaan syötte proteiini jauhoja ym urheiluruokaa ja nutriet laihdutus ruokia ja treenailette halusit tai et ja jos syöt yhdenkin lihan palasen niin eroatte ja seksi on pakko pullaa vai nainen ns siiderivalas joka tekee normaalia ruokaa ja herkkujakin syötte ja nainen kiihottaa sinua koko ajan eli haluat seksiä koko ajan ja hänen kanssaan olet onnellinen
kumpi parempi nainen suhteeseen
12
2857
Vastaukset
- Sorimutta
Ei tuosta sönkötyksestä saa mitään selvää.
Sulla ei taida olla mitään kokemusta treeniä tukevasta ruokavaliosta (oli laji mikä tahansa).
- ravitsevaa
no joo eipä kauheasti kiinnosta jauhoruuat eli mansikkaa jauhoina eli mistä se on tehty eli mitä se jauho on ja eikö normaali kunnon koti ruoka ole parasta urheiluruokaa ja esim raakaa kananmunaa ja lihaa niin saa proteiiniä ja banaaneja mutta se ihmetyttää jollekkin firmalle maksetaan että ottaa jätteitä vastaan esim muovipusseja ja käytettyjä mattoja ja se firma tekee niistä maistuvia monipuolisia urheilu jauho ruokaa esim lihaa ja kanaa ja mansikoita kermavaahdossa mutta raaka aineena muovipussit ja matot
- Kaisanoasaa
Kyllä minä ottaisin siiderivalaan. Voisin sitten uittaa sitä meressä.
- kkklo
Salikissa ilman muuta. Tiedän että jääkaappi on aina täynnä syötävää ruokaa.
- Salikissa
Onneksi sentään keskustelunaloitus oli kirjoitettu subjektiivisesti.. :D
Voi luoja... Sori nyt siiderivalaat, toi kirjoitus ei vastaa todellisuutta kuin ehkä kyseisen siiderivalaan päiväunissa. Se mitä painopirkot ei kestä kuulla, on että normaalilla ruokavaliolla ja herkutelullakin saa hyvän kropan, jos ei vaan makaa lahnana sohvalla.
Ja puhutaanko sitten seksistä? Kyllähän nuo tonnikeijut tunnetusti ovat kestävyysurheilijoita, jotka pystyvät eri asentoihin... not. :D Läskit on tiellä seksissäkin. Ja oikeasti notkeus ja lihaskunto on ihan hyviä etuja.- jostainluin
tutkimuksen, että urheilijat ja kovakuntoiset eivät peittoa usein heiluttele. Kaikki paukut menee urheiluun ja miettien omaa kroppaa. Halutaan esiintyä vain näytekappaleina selfieitä ottamalla omasta kropasta.
No vaihtehto, joka ei syö eikä kuluta mitään tietysti. Pysyy aina samassa kuosissa, kun on nukke.
- tätsy44
Kyllä ihan terveellisellä normiruokavaliolla ilman herkkuja voi tukea treeniä. Miksi aina pitää kärjistää joko tai akselilla salikissa-siiderivalas. Onhan siinä välimaastokin, se jota normaaliksi kutsutaan.
Siiderivalas vatkaa munat ja tarjoaa herkkuja miehelle.
- hienoahienoa
Saliperse on paras perse. Näin se vaan on. Aloittaja kärjisti asioita liikaa.
- eimuutkelpaa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15333251/muilla-samaa
kerran näkee elämänsä naisen, se on siinä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70913Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9838Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779