kumpi parempi nainen suhteeseen

kumman.valitset

laiha ja hoikka ja sali treenattu nainen ja jääkaapissa ei ole mitään vaan syötte proteiini jauhoja ym urheiluruokaa ja nutriet laihdutus ruokia ja treenailette halusit tai et ja jos syöt yhdenkin lihan palasen niin eroatte ja seksi on pakko pullaa vai nainen ns siiderivalas joka tekee normaalia ruokaa ja herkkujakin syötte ja nainen kiihottaa sinua koko ajan eli haluat seksiä koko ajan ja hänen kanssaan olet onnellinen

12

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorimutta

      Ei tuosta sönkötyksestä saa mitään selvää.

    • Sulla ei taida olla mitään kokemusta treeniä tukevasta ruokavaliosta (oli laji mikä tahansa).

      • ravitsevaa

        no joo eipä kauheasti kiinnosta jauhoruuat eli mansikkaa jauhoina eli mistä se on tehty eli mitä se jauho on ja eikö normaali kunnon koti ruoka ole parasta urheiluruokaa ja esim raakaa kananmunaa ja lihaa niin saa proteiiniä ja banaaneja mutta se ihmetyttää jollekkin firmalle maksetaan että ottaa jätteitä vastaan esim muovipusseja ja käytettyjä mattoja ja se firma tekee niistä maistuvia monipuolisia urheilu jauho ruokaa esim lihaa ja kanaa ja mansikoita kermavaahdossa mutta raaka aineena muovipussit ja matot


    • Kaisanoasaa

      Kyllä minä ottaisin siiderivalaan. Voisin sitten uittaa sitä meressä.

    • kkklo

      Salikissa ilman muuta. Tiedän että jääkaappi on aina täynnä syötävää ruokaa.

    • Salikissa

      Onneksi sentään keskustelunaloitus oli kirjoitettu subjektiivisesti.. :D
      Voi luoja... Sori nyt siiderivalaat, toi kirjoitus ei vastaa todellisuutta kuin ehkä kyseisen siiderivalaan päiväunissa. Se mitä painopirkot ei kestä kuulla, on että normaalilla ruokavaliolla ja herkutelullakin saa hyvän kropan, jos ei vaan makaa lahnana sohvalla.
      Ja puhutaanko sitten seksistä? Kyllähän nuo tonnikeijut tunnetusti ovat kestävyysurheilijoita, jotka pystyvät eri asentoihin... not. :D Läskit on tiellä seksissäkin. Ja oikeasti notkeus ja lihaskunto on ihan hyviä etuja.

      • jostainluin

        tutkimuksen, että urheilijat ja kovakuntoiset eivät peittoa usein heiluttele. Kaikki paukut menee urheiluun ja miettien omaa kroppaa. Halutaan esiintyä vain näytekappaleina selfieitä ottamalla omasta kropasta.


    • No vaihtehto, joka ei syö eikä kuluta mitään tietysti. Pysyy aina samassa kuosissa, kun on nukke.

    • tätsy44

      Kyllä ihan terveellisellä normiruokavaliolla ilman herkkuja voi tukea treeniä. Miksi aina pitää kärjistää joko tai akselilla salikissa-siiderivalas. Onhan siinä välimaastokin, se jota normaaliksi kutsutaan.

    • Siiderivalas vatkaa munat ja tarjoaa herkkuja miehelle.

    • hienoahienoa

      Saliperse on paras perse. Näin se vaan on. Aloittaja kärjisti asioita liikaa.

    • eimuutkelpaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe