Olen epätoivoinen. Tahdon UUTTA , kätettävyydeltään ylivertaista valuutta. Autoliike Kralev myy Bulgariassa autoja Onecoineilla. Tahdon mukaan "auto-elämys-matkailuun"
Kuka myy Kouvolassa Onekoulutusta ja One-kryptoa
8
608
Vastaukset
- ManiVeska
Kyllä ruja varmasti laittaa vielä lohkoketjun käyntiin ja sitten saadaan lisää koulutuspaketteja. Varmana ei ole manit veskassa.
- Maajjohtaja
Soita Salmarille.
- Tuppilauta-ItseSahattuna
ONECOININ KÄYTETTÄVYYS ON HAVAITTU JA YLIVERTAISEKSI TODETTU.
Tuppilauta-ItseSahattuna kirjoitti:
Ostan heti TUPPILAUTAA!! Maksoi mitä maksoi! Minä haluan TUPPILAUTAA
- FaktaaVälillä
Avotampio_ kirjoitti:
Ostan heti TUPPILAUTAA!! Maksoi mitä maksoi! Minä haluan TUPPILAUTAA
Kelpaako sijalle turvenaamio??
- SalmariiTaas
Tuppilauta-ItseSahattuna kirjoitti:
Totta. Asiakkaat ovat tyytyväisiä coinisteja.
- Buahahaha
Jospa aloittaja ottaisi yhteyksiä uuteen maajohtajaan ja koittaisi osua johonkin kiertueen tilaisuuksista.
http://aijaa.com/2TQ3iu
Kyseinen tunkki on jopa saanut muutaman uuden sioittajan kymppitonnin summilla mukaan.
Pitää olla todella vakuuttava puhuja jos vielä joku hölmö edelleen rahaansa Onecoiniin sioittaa.- potuiretiupue
"Maajohtaja" kertoo kyllä missä tänä vuonna esiintyvät.
Linkki oli viime vuodelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2368014
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455670- 594862
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1564182- 893754
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322081Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162065- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391727